Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γοργοβίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γοργοβίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2020

Σοβαρές ευθύνες του δημάρχου Παλαμά για τα τετελεσμένα γεγονότα

Τις τελευταίες ώρες ο δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου έχει αποδυθεί σε μια αγωνιώδη προσπάθεια προκειμένου να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα και να βγει καθαρός στην τοπική κοινωνία.
Ο λόγος για τη ΒΙΠΕ Γοργοβιτών όπου δρομολογείται η εγκατάσταση προσφύγων με τη δημιουργία hot spot.
Έπρεπε να βρεθούμε προ τετελεσμένων γεγονότων για να ξυπνήσει ο δήμαρχος αφού πρώτα κατάφερε να υπνωτίσει όλους τους δημότες για το συγκεκριμένο θέμα.
Και συγκεκριμένα όταν εμείς φέραμε το θέμα στη δημοσιότητα και ζητήσαμε εξηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο ο δήμαρχος μας διαβεβαίωνε ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας και στο φινάλε μας χλεύαζε.
Αποκαλύπτεται περίτρανα πως γνώριζε πολύ καλά τις αποφάσεις.
Τώρα λοιπόν γιατί καταφεύγει στις συσκέψεις τα διαβήματα και τις λαϊκές συνελεύσεις;;;
Αυτός δεν μιλούσε με τους αρμόδιους;;;
Αυτός δεν δέχθηκε το κλιμάκιο;;;
Όρθωσε το ανάστημά του και δεν το ξέρουμε;;;
Πότε προέβαλε τις αντιρρήσεις του;;;
Και τέλος πότε νοιάστηκε για τη ΒΙΠΕ Γοργοβιτών ώστε με τη βοήθεια της πολιτείας να υπάρξει κάποια αναπτυξιακή διαδικασία και να περιφρουρηθει ο αρχικός σχεδιασμός της;;;
Τώρα άκουσον άκουσον νίπτει τα χείρας του ως πόντιος Πιλάτος και συντάσσεται με την κοινωνία των Γοργοβιτών.
Κατά τη λαϊκή ρήση ζητάει οι άλλοι να βγάλουν τα "κάστανα από τη φωτιά".
Εκ των υστέρων μιλάει για κινητοποιήσεις και παράλληλα μιλάει για ειλημμένη απόφαση του υπουργείου εθνικής άμυνας.
Πως συμβιβάζονται αυτά είναι δύσκολο να το αντιληφθούμε.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και η ανεπάρκεια του δημάρχου προφανής.
Το hot spot σε μια ήδη προβληματική περιοχή θα σωρεύσει περαιτέρω προβλήματα.
Οι βουλευτές της ΝΔ οφείλουν να περιφρουρήσουν την ΒΙΠΕ.
Άλλωστε ήταν όνειρο του αείμνηστου προέδρου Δ Σιούφα.
Προσδοκούμε να μην ενταφιαστεί κάτω από ένα hot spot και δεσμευόμαστε ότι θα βρισκόμαστε δίπλα στους κατοίκους των Γοργοβιτών ώστε όλοι μαζί με ενέργειες να αποτρέψουμε την δημιουργία του.

       Φωτεινή Καραϊσκου
Δημοτικός Σύμβουλος Παλαμά

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020

«Αγριεύουν» τα πράγματα στους Γοργοβίτες μετά την είδηση κατασκευής Κέντρου Φιλοξενίας μεταναστών

Σε λαϊκή συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής, οι κάτοικοι ζήταγαν να ακούσουν συγκεκριμένες προτάσεις και όχι «πολιτική ανάλυση», κάτι που μερικές φορές όξυνε τα πνεύματα.
Οι κάτοικοι τόνιζαν ότι είναι διατεθειμένοι να φτάσουν ακόμη και σε δυναμικές κινητοποιήσεις ενώ οι αντιδράσεις αναμένεται να συγκεκριμενοποιηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο Παλαμά την προσεχή Τρίτη.
Παράλληλα θα περιμένουν και το αποτέλεσμα που θα προκύψει από τη συνάντηση των φορέων που πιθανότατα θα πραγματοποιηθεί εντός της εβδομάδας με τον αρμόδιο υπουργό μεταναστευτικής πολιτικής στην Αθήνα.
Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε ο πρόεδρος της κοινότητας κ. Κώστας Φώτης που έδωσε και το στίγμα των προθέσεων του χωριού, τονίζοντας μεταξύ άλλων:
Eστειλαν κλιμάκιο χωρίς να γίνει καμία συζήτηση.
Η κοινότητα δώρησε 700 στρέμματα για να γίνουν εργοστάσια. Δεν δεχόμαστε τετελεσμένα. Ξεκινάμε επαφές με δικηγόρους ώστε να αποστείλουμε εξώδικα και ζητώ να είμαστε μια γροθιά, ώστε να μην περάσει ούτε κουνούπι στη ΒΙΠΕ, πέρα από εργοστάσια.
Ο ίδιος κλείνοντας τη Λαϊκή Συνέλευση τόνισε χαρακτηριστικά: "Δεν μπαίνουμε καν σε διαδικασία να σκεφτούμε το αν θα έρθουν. Δεν θα έρθουν"
Ακολούθως μίλησε ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Σακελλαρίου, που αναφέρθηκε στο ιστορικό, το πρόβλημα που η κεντρική εξουσία μετακυλίει στους Δήμους αλλά και στις επόμενες κινήσεις, χωρίς να λείπουν οι αντιδράσεις:
Στην πολιτική διάσταση του μεταναστευτικού στάθηκε περισσότερο ο βουλευτής κ. Γιώργος Κωτσός μιλώντας για εθνικό πρόβλημα.

Το χειροκρότημα των κατοίκων κέρδισε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κωστής Νούσιος.
Όπως τόνισε βρεθήκαμε σε αυτή τη θέση διότι κάποιοι άνθρωποι που κλήθηκαν στο υπουργείο πίεσαν παραπάνω, σε αντίθεση με εμάς που δεν κληθήκαμε καν. Ο κ. Νούσιος εκτίμησε πως το γεγονός «δεν είναι τετελεσμένο» σημειώνοντας πως η ΒΙ.ΠΕ είναι ακατάλληλη για πολλούς λόγους. Πρόσθεσε χαρακτηριστικά ότι «δεν μπορούμε να θάψουμε το κύτταρο της ανάπτυξης» δημιουργώντας αποθήκη ψυχών. Σημείωσε ότι η Καρδίτσα ήδη σηκώνει μεγάλο βάρος καθώς σχεδόν 450 άτομα έχουν αφομοιωθεί στον κοινωνικό ιστό. Επισήμανε επίσης ότι όλοι οι φορείς πρέπει να αναλάβουν το μερίδιο που τους αναλογεί στην αντίδραση, ακόμη κι αν χρειαστούν δυναμικές αντιδράσεις. Ζήτησε ενωμένο το χωριό μακριά από μικροπολιτικές.

 Στη λαϊκή συνέλευση τοποθετήθηκαν επίσης Δημ. Σύμβουλοι Παλαμά καθώς και ο πρώην Δήμαρχος κ. Καραδήμος

Στη συνέλευση παρέστη και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης κ. Νίκος Καραγιάννης:

Κατά τη διάρκεια της Συνέλευσης τοποθετήθηκαν και κάτοικοι ενώ δεν έλειψαν και οι εντάσεις, ιδιαίτερα στην τοποθέτηση του εκπροσώπου της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Χαλάτση





















πηγή



Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020

Δελτίο Τύπου του Δημάρχου Παλαμά για την εγκατάσταση των προσφύγων στους Γοργοβίτες

Συνδημότες – Συνδημότισσες
Σήμερα το πρωί της Παρασκευής 10/01, ενημερώθηκα εκ μέρους του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Στεφανή, για την έλευση κλιμακίου του υπουργείου στη Βιομηχανική περιοχή των Γοργοβιτών, καθώς στο σχεδιασμό τους είναι να δημιουργηθεί κλειστή δομή φιλοξενίας μεταναστών. Η επίσκεψη έγινε στις 12:00 παρουσία και εκπροσώπου της ΕΤΒΑ στην οποία ανήκει η ΒΙ.ΠΕ. Γοργοβιτών, για έλεγχο του χώρου. Με ενημέρωσαν πως στο σχεδιασμό της κυβέρνησης για τους μετανάστες, είναι η αποσυμφόρηση των νησιών και η εγκατάστασή τους σε δομές σε όλους τους Νομούς της χώρας. Για το Νομό Καρδίτσας, εξετάζεται η ΒΙ.ΠΕ. Γοργοβιτών. Παρά την έντονη αντίδρασή των κατοίκων της περιοχής μας, που με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο και συντάσσομαι μαζί τους, μάλλον η απόφαση του Υπουργείου φαίνεται να είναι ειλημμένη.
Επικοινώνησα ήδη με τον υπουργό κ. Τσιάρα, τους τρεις βουλευτές του Νομού Καρδίτσας κ.κ. Κωτσό, Σκόνδρα και Λάππα, τους πέντε Δημάρχους, κ.κ. Τσιάκο, Σκάρλο, Στάθη, Νάνο και Στεργίου, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Νούσιο και τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Ζυγογιάννη και προγραμματίστηκε σύσκεψη, πλην Βουλευτών στην παρούσα φάση, στα γραφεία της ΠΕΔ στις 5.00 το απόγευμα του Σαββάτου για να συζητηθούν οι ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν. Την Κυριακή το πρωί στην πλατεία των Γοργοβιτών θα γίνει γενική συνέλευση των κατοίκων της κοινότητας για ενημέρωση και συζήτηση και την Τρίτη το απόγευμα στην προγραμματισμένη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα συζητηθεί το μείζον για την περιοχή μας ζήτημα και ο τρόπος κινητοποίησής μας.
Κατανοούμε πλήρως το μέγεθος και τις δυσκολίες διαχείρισης του προβλήματος του μεταναστευτικού στη χώρα, την ανάγκη αποσυμφόρησης των νησιών μας που μέχρι σήμερα σήκωσαν σχεδόν όλο το βάρος, παράλληλα όμως και το ότι είναι αδύνατη η  εγκατάσταση μιας Δομής μεταναστών, έστω και «κλειστής», στην περιοχή των Γοργοβιτών που είναι από τους πιο μικρούς οικισμούς στο Νομό, και επιπλέον σε χώρο «ανάπτυξης» που είναι η ΒΙ.ΠΕ.
Η Κυβέρνηση οφείλει να ενσκήψει στο πρόβλημα, όχι μόνο της διαχείρισης των μεταναστών, αλλά και της εγκατάστασής τους με κανόνες αποδοχής εκ μέρους των τοπικών κοινωνιών.
Περιμένουμε σοβαρό σχεδιασμό για τις περιοχές της χώρας και το Νομό μας, πέραν του ποσοστού μεταναστών που θα εγκατασταθούν σε κάθε Νομό που ήδη ανακοινώθηκε, και δημιουργία Δομών σε περιοχές αποδεκτές από όλους. Γιατί οφείλεται να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή στην ελληνική κοινωνία, όπως και η ελπίδα για την πολυπόθητη «ανάπτυξη». Χώροι ΒΙ.ΠΕ. ή ανάλογοι, όσο και αν «βολεύουν», σε καμία περίπτωση δεν αρμόζουν σε άλλον χαρακτήρα πέραν του αναπτυξιακού.
Επιφυλασσόμαστε για τις ενέργειές μας για βιώσιμη λύση στο ζήτημα, μέσα από πολιτισμένο διάλογο και συνεργασία, αναμένοντας την επίσημη τοποθέτηση του αρμόδιου Υπουργείου για τη ΒΙ.ΠΕ. Γοργοβιτών, καθόσον δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί. 

Ο Δήμαρχος Παλαμά
Γιώργος Σακελλαρίου






Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

Πρόσφυγες στους Γοργοβίτες

Την εγκατάσταση προσφύγων στη Βιομηχανική Περιοχή Γοργοβιτών γνωστοποίησε επίσημα πριν λίγα λεπτά κατά την έναρξη της συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σοφάδων ο Δήμαρχος Θ. Σκάρλος στο πλαίσιο της ενημέρωσης του Σώματος.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του KarditsaLive.Net 
ο Κος Σκάρλος ανέφερε ότι το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας πήρε την απόφαση να εγκαταστήσει πρόσφυγες στη Βιομηχανική Περιοχή.
Πριν λίγο μάλιστα ολοκληρώθηκε η αυτοψία του κλιμακίου στη συγκεκριμένη περιοχή.
Όπως τόνισε ο Κος Σκάρλος η απόφαση θεωρείται ειλημμένη και δύσκολα θα μπορέσει να αλλάξει.

Συνεχίζοντας ο Κος Σκάρλος τόνισε πως αύριο Σάββατο (11/1) και ώρα 5 μ.μ. έχει οριστεί στα γραφεία της ΠΕΔ μια συνάντηση των Δημάρχων του νομού παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας όπου θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης και μια ενημέρωση από το Δήμαρχο Παλαμά που ίσως έχει καλύτερη εικόνα σχετικά με το ποιος είναι ο αριθμός των προσφύγων και πότε θα έρθουν στην περιοχή μας




Διαβάστε Περισσότερα »