Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γυμνάσιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γυμνάσιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

- Μια πραγματικά επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση των μαθητών μας

Σε μια κατάμεστη, στην κυριολεξία, αίθουσα από κόσμο οι μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου και των Λυκειακών τάξεων Ιτέας παρουσίασαν το Εορταστικό πρόγραμμα που είχαν ετοιμάσει εν όψει Χριστουγέννων. Ο κόσμος πολύς, καρφίτσα δεν έπεφτε. 
Τα παιδιά δώσανε τον καλύτερό τους εαυτό σε ένα υπέροχο πρόγραμμα με 2 θεατρικά, μουσικές, Χριστουγεννιάτικα τραγούδια αλλά και ένα bazaar του οποίου τα έσοδα θα σταλούν στο "χαμόγελο του παιδιού". 
Ήταν μια υπέροχη γιορτή με Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, αφού η αίθουσα ήταν όμορφα στολισμένη από τους ίδιους τους μαθητές, που γέμισε χαμόγελα, ζεστασιά και πολύ γέλιο τους παρευρισκομένους. 
Συγχαρητήρια σε όλους λοιπόν, στους μαθητές, στους Καθηγητές και στο σύλλογο Γονέων γι αυτή την ομολογουμένως υπέροχη γιορτή η οποία μας έβαλε στο κλίμα των Χριστουγέννων.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ & BAZZAR ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΤΕΑΣ
Μια ευχάριστη και επιτυχημένη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση με bazzar έγινε από τους μαθητές του Γυμνασίου Λυκειακών Τάξεων Ιτέας την Παρασκευή στην αίθουσα εκδηλώσεων του πρώην Δημαρχείου.
Την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του σχολείου τίμησαν με την παρουσία τους ο κ.Α.Φιρφιρής πρώην Σχολικός Σύμβουλος, ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου κ.Β.Τσίβος, ο Σύλλογος Γονέων, πλήθος κόσμου, εκπαιδευτικοί και μαθητές.
Ο Διευθυντής κ. Γεώργιος Βαλαράκος που προλόγισε την εκδήλωση μεταξύ άλλων τόνισε ότι «…στην εποχή της κρίσης οι μαθητές απαντούν με δημιουργικές όμορφες εκδηλώσεις ελπίζοντας σε μια καλύτερη χρονιά που θα τους βρει και του χρόνου στο δικό τους σχολείο στην Ιτέα…»  
Σε μια ζεστή εορταστική ατμόσφαιρα παρουσιάστηκαν τα θεατρικά έργα «Ο Αϊ Βασίλης συλλαμβάνεται » και η «Φρικαντέλα» του Ε. Τριβιζά ,κωμωδίες με έντονο λυρισμό και ευαισθησία. Επίσης η χορωδία του σχολείου με την καθηγήτρια μουσικής κ. Φ. Τάτσιου παρουσίασαν πολλές χριστουγεννιάτικες μελωδίες.
Εκτός από τα θεατρικά και τη χορωδία οι μαθητές επιπλέον παρουσίασαν ποικίλο μουσικό πρόγραμμα καθώς και χορευτικά με μοντέρνο χορό με δική τους πρωτοβουλία.
Αξίζει να τονιστεί ότι στο πρόγραμμα της εκδήλωσης πήραν μέρος 62 μαθητές του σχολείου.
Οι άγιες ημέρες των Χριστουγέννων απαιτούν προσφορά και αλληλεγγύη.
Μέσα σε αυτό το κλίμα προσφοράς οι μαθητές του σχολείου συγκέντρωσαν δικά τους αντικείμενα και βιβλία δημιουργώντας ένα bazzar καθώς και λαχειοφόρο με  προσφορές των επαγγελματιών της περιοχής.
Τα έσοδα του bazzar και της λαχειοφόρου (σύνολο 300 ευρώ) διατέθηκαν για φιλανθρωπικό σκοπό στο «Χαμόγελο του παιδιού».
Η εκδήλωση έκλεισε απολαυστικά με παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα γλυκά που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.



































Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

- Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση - bazzar απο το Γυμνάσιο, Λύκειο Ιτέας

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας προσκαλούμε στη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση - bazzar την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 10:00 π.μ. στην Ιτέα στο κτίριο του πρώην Δημαρχείου.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει...


Η μαθητική κοινότητα
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
Ο Σύλλογος Γονέων



Διαβάστε Περισσότερα »