Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γυναικεία Ομάδα Μπάσκετ Γενικού Λυκείου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γυναικεία Ομάδα Μπάσκετ Γενικού Λυκείου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Θερμά συγχαρητήρια Δημάρχου Γιώργου Σακελλαρίου στη Γυναικεία Ομάδα Μπάσκετ Γ. Λ. Παλαμά

Μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες όλων των εποχών γνωρίζει ο αθλητισμός του Παλαμά μιας και η Γυναικεία Ομάδα Μπάσκετ του Γενικού Λυκείου Παλαμά, από σήμερα συμπεριλαμβάνεται στις 4 καλύτερες ομάδες Λυκείων της χώρας για τη σχολική χρονιά 2017-18.
   
Σε όλους τους συντελεστές αυτής της τεράστιας επιτυχίας θερμά συγχαρητήρια.

Ο Δήμος Παλαμά έχει χρέος τεράστιο να βρίσκεται δίπλα τους σε ότι και όπου χρειαστεί.

  Ο Δήμαρχος Παλαμά
Γιώργος Η. Σακελλαρίου






Διαβάστε Περισσότερα »