Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΑΣ Καρδίτσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΑΣ Καρδίτσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

- Κουβέντα για την "ταμπακιέρα" απο τον Α.Σ. ΔΙΟΝΥΣΟΣ

Και ενώ ο Α.Σ. «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ» έκανε την επανεμφάνισή του με δημοσίευμα στον Τύπο μετά από καιρό, συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε την πρακτική της συκοφάντησης και της δυσφήμησης εναντίον μας.
Σας υπενθυμίζουμε, κύριοι, ότι στο διάστημα που μεσολάβησε πραγματοποιήθηκε ένας διαγωνισμός για τη μίσθωση του Οινοποιείου της υπό εκκαθάριση ΕΑΣΚ, στον οποίο κάνατε τη ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ προσφορά.
Αλλά εσείς, μην έχοντας τίποτα ουσιαστικό και αληθινό να μας προσάψετε, συνεχίζετε με την ίδια μανιέρα και ύφος γραφής.

Γιατί δεν παραδέχεστε δημοσίως τι πραγματικά συνέβη την ημέρα του διαγωνισμού για να το μάθουν και οι συνάδελφοι αγρότες;
 Έχετε να κρύψετε κάτι;
Γιατί επιμένετε να συκοφαντείτε τον Α.Σ. ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ;
Οι 266.000€ που προσφέρουμε για ενοίκιο 10 μηνών εσείς τις ονομάζετε «υφαρπαγή του Οινοποιείου» ενώ την ίδια στιγμή πιέζετε με κάθε τρόπο όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία να κατακυρώσουν στην πλευρά σας τα ακίνητα και μάλιστα με ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΕΝΟΙΚΙΟ;!

Κύριοι, εκτίθεστε με όσα φάσκετε και αντιφάσκετε!
Αυτά είναι ανήκουστα πράγματα που προκαλούν μόνο τη θυμηδία των υγιώς σκεπτόμενων ατόμων!
Μας κατηγορείτε ότι διαλύσαμε την περιουσία της ΕΑΣΚ.
Μήπως έχετε μπερδέψει λίγο τους δύο Συνεταιρισμούς;
Εμείς είμαστε η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ, ένας νέος συνεταιρισμός, στον οποίο συγχωνεύτηκαν 14 συνεταιρισμοί, δηλαδή το «καλό», το υγιές κομμάτι της παλιάς ΕΑΣΚ, μεταφέροντας την περιουσία τους για την οποία μόχθησαν οι πατεράδες και οι παππούδες μας.

Και όλα αυτά για ποιο λόγο;
Για να υπάρξει ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
Για να συνεχιστεί το όραμα για την επιβίωση του συνεταιριστικού κινήματος, για να σωθούν οι κόποι του αγροτικού κόσμου, για να απολαμβάνουμε τιμές παρέμβασης εμείς οι αγρότες, π.χ. το επίκαιρο θέμα που μας καίει με το καλαμπόκι.

Εκτοξεύετε κατηγορίες προς κάθε κατεύθυνση χωρίς να γνωρίζετε τι πραγματικά συνέβαινε στην Ένωση και ποιοι πραγματικά εμπλέκονταν σε αυτό….
Απλά πιστεύετε τις πληροφορίες που σας παρέχουν κάποιοι καλοθελητές «εκ των έσω» χωρίς να τις διασταυρώσετε.

Και σε τελική ανάλυση, ποιοι είστε εσείς κύριοι που εκφράζετε άποψη για τα εσωτερικά της ΕΑΣΚ;! Υπήρξατε ποτέ συνεταιρισμός – μέλος της ΕΑΣΚ και έχετε άποψη επί παντός επιστητού;
Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να δίνεται δημόσια πληροφορίες που αφορούν την εσωτερική λειτουργία της Οργάνωσης (εμβαδόν ορόφων, που βρίσκεται τοποθετημένος ο εξοπλισμός στον οποίο συλλέγονται οι δηλώσεις ΟΣΔΕ) και να κατηγορείτε ότι παρεμποδίζετε η συλλογή και εκτύπωση των οικονομικών στοιχείων της ΕΑΣΚ;
Έχετε αποδείξεις για όλα αυτά;
Έχετε στοιχεία ή για μια ακόμα φορά απλώς προσπαθείτε να κερδίσετε τις εντυπώσεις;

Για τον Α.Σ. «Η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ»
Ο Πρόεδρος
ΘΩΜΑΣ ΒΛΑΧΟΣ
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

- Ερωτήματα του Α.Σ. "ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ" πρός τον εκκαθαριστή της ΕΑΣΚ και προς όλους τούς φορείς

Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους αγρότες της Καρδίτσας αλλά και σε όλους τους συμπολίτες μας ότι την Παρασκευή 30/08/2013 έλαβε χώρα ο διαγωνισμός για τη μίσθωση του Οινοποιείου και του Αποσταγματοποιείου της υπό εκκαθάριση ΕΑΣΚ.
Και ενώ ο Αγροτικός Συνεταιρισμός «Η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ» προσέφερε υπερδιπλάσιο μίσθωμα (266.000€ έναντι 120.001€ που προσέφερε ο Α.Σ. «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ»), ο εκκαθαριστής της ΕΑΣΚ κ. Μούντζιας που διενήργησε το διαγωνισμό, επιμένει μέχρι και σήμερα να μην κατακυρώνει τα ακίνητα στον Συνεταιρισμό μας.
Η συμπεριφορά του αυτή κρίνεται όχι μόνο παράνομη αλλά και ύποπτη και είναι φυσικό να εγείρει ερωτήματα που χρήζουν άμεσης απάντησης:

-   Για ποιο λόγο δεν δόθηκαν τα ακίνητα στη ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ, τη στιγμή που προσέφερε 146.000€ περισσότερα από τον Α.Σ. «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ» και δηλώνουμε ΕΤΟΙΜΟΙ να λειτουργήσουμε το Οινοποιείο και να απορροφήσουμε την παραγωγή;
-   Για ποιο λόγο αρνείστε ένα τόσο μεγάλο μίσθωμα, τη στιγμή που ως εκκαθαριστής της ΕΑΣΚ οφείλετε να φροντίζετε για την εξεύρεση όσο το δυνατόν μεγαλύτερων χρηματικών ποσών για το Ταμείο της υπό εκκαθάριση ΕΑΣΚ;
-   Ποιες εξηγήσεις θα δώσετε στους πιστωτές όταν θα αναζητήσουν τα χρήματά τους; Θα τους πείτε ότι αρνηθήκατε 146.000€ παραπάνω;
-   Για ποιους λόγους κωλυσιεργείτε αδικαιολόγητα ψάχνοντας αστείες αφορμές και ανύπαρκτες κατηγορίες εναντίον μας, τη στιγμή που αποδείξαμε ότι είμαστε ένας καθ’ όλα νόμιμος Συνεταιρισμός βασισμένος στον ν. 4015/2011 με όμοιες δραστηριότητες με την ΕΑΣΚ;
-   Γιατί επιμένετε σε αυτή την παράνομη συμπεριφορά ενώ γνωρίζετε πολύ καλά ότι όσο περνούν οι μέρες ο Συνεταιρισμός μας και οι σταφυλοπαραγωγοί ζημιώνονται ανεπανόρθωτα, οικονομικά και ηθικά;
-   Ποιες εξηγήσεις έχετε να δώσετε στους σταφυλοπαραγωγούς όλου του Νομού που τηλεφωνούν καθημερινά και αγωνιούν για την τύχη της παραγωγής τους;
-   Ποιες εξηγήσεις θα δώσετε στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην εμπορία ποτών και κινδυνεύουν με οικονομική καταστροφή και κατηγορίες εις βάρος τους για διαφυγόντα κέρδη;
-   Για ποιους λόγους δεν επιτρέπετε στη ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ να ξεκινήσει την παραγωγική διαδικασία , τη στιγμή που έχει δεσμευτεί με κάθε τρόπο να απασχολήσει τους εργαζομένους που απολύθηκαν από την ΕΑΣΚ;
-   Ποιες εξηγήσεις έχετε να δώσετε στους ανθρώπους αυτούς και στις οικογένειές τους που τους αφήνετε άνεργους σε μια πολύ δύσκολη περίοδο με τραγικά ποσοστά ανεργίας;
-   Για ποιο λόγο ο ίδιος ο Α.Σ. «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ» έχει σιωπήσει εντελώς, μετά τις πομπώδεις δηλώσεις των προηγούμενων ημερών στον Τύπο αλλά και τις προκλητικές τους συμπεριφορές μέσα στην ίδια την ΕΑΣΚ;
-   Για ποιο λόγο δεν επεμβαίνουν οι αρμόδιοι φορείς της Πολιτείας για να επιλύσουν ένα ζήτημα που έχει προκαλέσει αναταραχή σε τόσες κοινωνικές ομάδες (αγρότες, εργαζόμενοι της ΕΑΣΚ, επιχειρηματίες);
-   Για ποιο λόγο συνεχίζουν να κωφεύουν οι τοπικοί παράγοντες σήμερα, όταν πριν από κάποιες μέρες έπαιρναν ξεκάθαρη θέση υπέρ του Α.Σ. «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ»; Μήπως επειδή εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα στηρίζοντας ένα συνεταιρισμό με ισχνό πλάνο λειτουργίας και χωρίς καθόλου εμπειρία; Μήπως επειδή εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα για ψηφοθηρικούς λόγους και μικροπολιτικές σκοπιμότητες;
-   Τελικά, ποια συμφέροντα κρύβονται πίσω από όλα αυτά;

Ζητάμε να σταματήσει τώρα ο εμπαιγμός σας!
Ζητάμε άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματά μας.
Ζητάμε τη συμπαράσταση όλων των αγροτών και όλων των συμπολιτών που κατανοούν το παιχνίδι που έχει στηθεί από μια συντεχνία επιτήδειων σε βάρος όλων μας.
 Γιατί η παρεμπόδιση της λειτουργίας μιας βιομηχανικής μονάδας στην πόλη μας, είναι τελικά κάτι που έχει άμεσες ή έμμεσες επιδράσεις σε όλους μας.

Για τον Α.Σ. «Η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ
Ο Πρόεδρος
ΘΩΜΑΣ ΒΛΑΧΟΣ
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

- Πρόγραμμα συνεργείων ΟΣΔΕ από Παρασκευή 5/7

Από την ΕΑΣ Καρδίτσας ανακοινώνεται το πρόγραμμα συνεργείων ΟΣΔΕ 2013 από Παρασκευή 05/07/2013.

Αναλυτικά:
1.Καρδίτσα : Μόνο για παραγωγούς Παρασκευή ΜΟΣΧΑΤΟ & ΚΕΡΑΣΙΑ, Σαββάτο ΚΡΥΟΝΕΡΙ
2.Παλαμά : Μόνο για παραγωγούς του ΠΑΛΑΜΑ και ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
3.Ιτέα : Μόνο για παραγωγούς της ΙΤΕΑΣ και ΛΕΥΚΗΣ (ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ)
4.Μουζάκι : Μόνο για παραγωγούς για τα υπόλοιπα των χωρίων του συνεργείου (ΕΩΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ)
5.Ανάβρα : Μόνο για παραγωγούς της ΑΝΑΒΡΑΣ
6.Πρόδρομος : Μόνο για παραγωγούς για τα υπόλοιπα των χωρίων του συνεργείου (ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ)
7.Σοφάδες : Μόνο για παραγωγούς των ΣΟΦΑΔΩΝ & ΑΓΙΟΥ ΒΗΣΣΑΡΙΟΥ
8.Αγναντερό: Μόνο για παραγωγούς του ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ

Παρακαλούνται οι παραγωγοί για την άμεση προσέλευση τους στα συνεργεία του ΟΣΔΕ βάση του προγράμματος , διότι σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστούν να μεταβούν στα κεντρικά γραφεία της Ένωσης με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα της έγκαιρης εξυπηρέτησης τους.
Προσοχή ! : Θα εξυπηρετούνται μόνον οι παραγωγοί που θα έχουν μαζί τους όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

- Νέος Πρόεδρος της ΕΑΣ Καρδίτσας ο Βασίλης Γιαννάκος και μέλος ο Θοδωρής Σδόγγος

Τα εκλεγμένα από τη Γενική Συνέλευση της Πέμπτης 5 Ιουλίου μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Καρδίτσας, συνεδρίασαν με μοναδικό θέμα την κατανομή των αξιωμάτων. Το νέο Δ.Σ. λοιπόν της ΕΑΣΚ είναι το:
Πρόεδρος: Γιαννάκος Βασίλης
Αντιπρόεδρος: Μπαλτσάς Βασίλης
Γραμματέας: Αλεξίου Κων/νος
Ταμίας: Σφέτσιας Γιώργος
Μέλη: Βλάχος Θωμάς, Τσέλιος Ιωάννης, Γιαννουσάς Απόστολος,. Μπαλατσός Βαϊος, Λύκας Ιωάννης, Σδόγγος Θεόδωρος, Βασιλάκος Ευάγγελος

Η Ιτέα Καρδίτσας τους συγχαίρει και τους εύχεται καλή δουλειά στα νέα τους καθήκοντα...!!!
Διαβάστε Περισσότερα »