Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ε.Σ.Υ. Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ε.Σ.Υ. Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Δωρεάν προληπτικός έλεγχος υγείας από το Κ.Υ. Παλαμά

Την Παρασκευή στις 17 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία του Παλαμά, δωρεάν προληπτικός έλεγχος καρδιαγγειακού κινδύνου, με μετρήσεις λιπιδαιμικού προφίλ, αρτηριακής πίεσης και σακχάρου.

Δίνοντας βάση στην πρόληψη, σε αρκετούς ασθενείς συστήθηκε επίσκεψη στο ΚΥ Παλαμά για επανάληψη εξετάσεων και λήψη αποφάσεων.

Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες λόγω έντονης βροχόπτωσης, η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη.

Ο διευθυντής κος Ιωσήφ Χρούμπ και επαγγελματίες υγείας του ΚΥ Παλαμά ευχαριστούν τον κόσμο για την προσέλευση και υπόσχονται ξανά τέτοιες δράσεις πρόληψης και ενημέρωσης.

Η Δ/νση Κ.Υ Παλαμά ευχαριστεί τόσο την πρόεδρο της ΔΗ.ΚΕ.ΠΑ κ.Φούντα Ράνια, όσο και τον Δήμαρχο του Παλαμά για την άψογη συνεργασία, τα φαρμακεία του Δήμου Παλαμά για την βοήθειά του σε υγειονομικό υλικό και φυσικά τον κόσμο για την προσέλευση  του.







Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Το Κέντρο Υγείας Παλαμά, με το Δήμο Παλαμά διοργανώνει δωρεάν μέτρηση σακχάρου και καρδιαγγειακού κινδύνου

ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (ΛΙΠΙΔΑΙΜΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ & ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ)

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διαβήτη ,η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 του Νοέμβρη και το γεγονός ότι συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών και άλλων  παθήσεων, μια ενδιαφέρουσα δράση, ανοιχτή για το κοινό, θα πραγματοποιηθεί στον Παλαμά Καρδίτσας, με σκοπό ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  ΚΑΙ  ΠΡΟΛΗΨΗ.

Το Κέντρο Υγείας Παλαμά, σε συνεργασία με το Δήμο Παλαμά διοργανώνει δωρεάν μέτρηση σακχάρου και προληπτικό έλεγχο καρδιαγγειακού κινδύνου, ο οποίος θα περιλαμβάνει έλεγχο Λιπιδαιμικού Προφίλ (Χοληστερόλη, Τριγλυκερίδια, HDL, LDL.α.) & μέτρηση Αρτηριακής Πίεσης, από ειδικούς γιατρούς και από ειδικά εκπαιδευμένους Επαγγελματίες Υγείας.

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στην Κεντρική Πλατεία Παλαμά, την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017
και με ώρα έναρξης 9:00π.μ.
Συνίσταται να παραμείνετε νηστικοί 12 ώρες πριν την εξέταση.

Σας προσκαλούμε όλους να συμμετέχετε.
Η έγκαιρη διάγνωση των καρδιαγγειακών προβλημάτων είναι σωτήρια.

                                                                                               
                                                                     Υπεύθυνη οργάνωσης:
                  Με εκτίμηση                          Γκαντούνα  Κατερίνα
Ο Συντονιστής Δ/ντής  του Κ.Υ.Π           Επισκέπτρια Υγείας
                Χρουμπ  Γιουσέφ                             Κ.Υ. Παλαμά








Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Κέντρο Υγείας Παλαμά

Σήμερα Δευτέρα 19 Ιούνη στις 10.30 το πρωί, πραγματοποιήθηκε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας για τις ελλείψεις στο Κέντρο Υγείας Παλαμά, από το Σύλλογο Γυναικών Καρδίτσας (μέλος ΟΓΕ), Εμπορικό σύλλογο Παλαμά, Σωματείο Οικοδόμων Παλαμά, Σύλλογο Γυναικών Παλαμά, Αγροτικό Σύλλογο Παλαμά, Αγροτικό Σύλλογο Κοσκινά, Αγροτικό Σύλλογο Λεύκης, Αγροτικό Σύλλογο Ορφανών.

Ο Ιάσονας Διδάγγελος πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Παλαμά, χαιρετίζοντας την κινητοποίηση τόνισε την ανάγκη της «οργανωμένης κινητοποίησης όλων των φορέων του Παλαμά για να διεκδικήσουμε την επίλυση των τεράστιων προβλημάτων του Κέντρου Υγείας και να απαιτήσουμε ένα κέντρο υγείας πλήρως στελεχωμένο με ιατρικό, νοσηλευτικό προσωπικό με τον αναγκαίο  μηχανολογικό εξοπλισμό. Να απαιτήσουμε υγειονομική περίθαλψη χωρίς να πληρώνουμε»

Ο Σκουλαράκος Ανδρέας από μέρους του αγροτικού συλλόγου Παλαμά μίλησε για τα μεγάλα προβλήματα των αγροτών τονίζοντας χαρακτηριστικά: «μας αρπάζουν από την τσέπη  ότι εισόδημα είχαμε, να μην τους αφήσουμε να μας απρπάξουν και το δικαίωμα της δημόσιας και δωρεάν υγείας. Μόνο με αγώνες θα το καταφέρουμε»

Στη συνέχεια η Ελένη Καρυά από τον σύλλογο γυναικών Καρδίτσας διάβασε το  ψήφισμα που μεταξύ των άλλων τόνιζε:
«Στην παράσταση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία των φορέων του Παλαμά, αποφασίστηκαν τα παρακάτω: Τόσο Πανελλαδικά όσο και στο νομό μας μειώνονται και υποβαθμίζονται όλο και περισσότερο οι δημόσιες υπηρεσίες και οι παροχές πρόληψης, θεραπείας και αποκατάστασης της υγείας, τα κέντρα υγείας και τα αγροτικά ιατρεία των χωριών μας υποβαθμίζονται σε οριακό σημείο λειτουργίας, με τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του ελάχιστου υγειονομικού προσωπικού που τα στελεχώνει. Εκτιμούμε πως η πολιτική της ΕΕ και των εκάστοτε κυβερνήσεων για την υγεία αποτελεί μέρος της γενικότερης πολιτικής τους που υπηρετεί τα μεγάλα, μονοπωλιακά συμφέροντα και ικανοποιεί όλο και λιγότερες από τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Ειδικότερα για το Κέντρο Υγείας Παλαμά:
Το Κέντρο Υγείας Παλαμά καλύπτει περίπου 25 χωριά: Προβλέπονται 18 Ειδικευμένοι ιατροί, αλλά δεν καλύπτονται οι ειδικότητες.
Υπάρχουν 10 αγροτικά ιατρεία και σ’ αυτά προβλέπονται 14 γιατροί. 
Σήμερα υπηρετούν 10 γιατροί.
Με βάση αυτά τα στοιχεία απαιτούμε:
·        Προσλήψεις μόνιμου ιατρικού προσωπικού όλων των ειδικοτήτων.
·        Κάλυψη όλων των αγροτικών ιατρείων.
·        Πρόσληψη μόνιμου διοικητικού προσωπικού.
·        Προσλήψεις προσωπικού στο ΕΚΑΒ ώστε να καλύπτονται όλες οι βάρδιες.
·        Επαναχορήγηση μικροβιολογικού και ακτινολογικού μηχανήματος για κάλυψη των εργαστηριακών εξετάσεων.
Εκτιμούμε πως οι υπηρεσίες Υγείας πρέπει να αποτελούν κατοχυρωμένο λαϊκό δικαίωμα που θα παρέχεται σε όλους δωρεάν και δε θα λειτουργεί ως εμπόρευμα ή φιλανθρωπία.»

Το ψήφισμα επιδόθηκε από τους συγκεντρωμένους στον διευθυντή του Κέντρου Υγείας Παλαμά κ. Ιωσήφ Χρούμπ που αφού ευχαρίστησε τους φορείς για την κινητοποίηση τους έδωσε το υπόμνημα που επανελλειμένα έχει στείλει στο υπουργείο υγείας ζητώντας την κάλυψη των ελλείψεων αλλά δεν έχει πάρει απάντηση, ούτε λύση δόθηκε.

Αντιπροσωπεία των φορέων το επέδωσε επίσης και στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Παλαμά απαιτώντας η δημοτική αρχή να διεκδικήσει την λύση των προβλημάτων.
Το επόμενο αγωνιστικό ραντεβού δόθηκε στην κινητοποίηση για τις ελλείψεις του νοσοκομείου Καρδίτσας.







πηγή
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Ομιλία με θέμα ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ διοργάνωσε ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Παλαμά διοργάνωσε την Κυριακή 2 Απριλίου 2017 και ώρα 17:00μμ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου Ιτέας, ομιλία με θέμα:
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ

Ομιλητές:
Μπέζας Δημήτριος
Ειδικός Γενικής Οικογενειακής Ιατρικής, υποψήφιος διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ Β΄ ΕΣΥ, ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΛΑΜΑ

Γκαντούνα Αικατερίνη
Επισκέπτρια Υγείας ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΛΑΜΑ









Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Εγκαίνια του ΕΚΑΒ στο Ε.Σ.Υ του Δήμου Παλαμά

Παρουσία του αντιπροέδρου ΕΚΑΒ Μιλτιάδη Μυλωνά έγιναν τα εγκαίνια της νέας βάσης ΕΚΑΒ και στον Παλαμά .
Το μήνυμα του αναπληρωτή υπουργού υγείας Παύλου Πολάκη μετέφερε ο αντιπρόεδρος και την βούληση του υπουργείου να επαναφέρει όλες τις υπηρεσίες υγείας που εξαφάνισε η μνημονιακή πολιτική.
Ο Αντιπρόεδρος μετέφερε την βούληση του ΔΣ του ΕΚΑΒ ώστε μέσα σε στενά οικονομικά πλαίσια να φτάσει το ασθενοφόρο σε πρώτη φάση εκεί που έχει παρατηρηθεί και καταγραφή η πλήρης αποκοπή του πολίτη από το αγαθό της πρωτοβάθμιας βοήθειας ,και έρχεται αυτό να συμπληρωθεί και με τη λειτουργία ΕΚΑΒ στο Μουζάκι και σε άλλες απομονωμένες περιοχές.
Όλα αυτά γίνονται κόντρα με το γνωστό πόλεμο των ιδιωτικών συμφερόντων που διέλυσαν όλες τις παροχές, με την κοινωνία όρθια και βήμα βήμα και ακολουθεί η στελέχωση πολλών δομών στην υγεία.
Ο Διοικητής της 5ης ΥΠΕ Νέστωρας Αντωνίου δήλωσε ότι βρισκόμαστε πραγματικά πρώτη φορά στον σωστό δρόμο στελέχωσης και λειτουργίας όλων των βαθμίδων υγείας και η νέα βάση στον Παλαμά Καρδίτσας είναι το παράδειγμα του κτισίματος που σχεδιάζει η περιφερειακή διοίκηση υγείας .

ΣΕ ΦΑΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΥ ΠΑΛΑΜΑ
Στο σημείο αυτό ο περιφερειάρχης της ΥΠΕ ανακοίνωσε στον Διοικητή του ΕΣΥ ότι βρίσκετε ήδη σε στάδιο υλοποίησης και η λειτουργία του μικροβιολογικού εργαστηρίου του ΕΣΥ Παλαμά

Ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου ευχαρίστησε την διοίκηση του ΕΚΑΒ που αφουγκράστηκε ένα πάγιο αίτημα που είχαν οι πολίτες του Παλαμά και με αυτή την νέα βάση μπαίνει τέλος στην αγωνία και τον φόβο για την στιγμή της ύστατης ανάγκης που πολλοί συμπολίτες στον Δήμο Παλαμά χρειάζονται.

Ο Διοικητής του τμήματος υγείας Ιωσήφ Χρούμπ εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του μιας και ήταν ο δέκτης πολλών τραγωδιών και αγωνιών συμπολιτών, που είχαν ανάγκη της άμεσης βοήθειας και δεν μπορούσε να παρέχει, και ζήτησε την βοήθεια ώστε να ξεπεραστούν και άλλα προβλήματα από έλλειψη προσωπικού που έχει το κέντρο υγείας.
Ευχαρίστησε επίσης και τον περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό για την ένταξη του έργου ανακαίνισης του ΕΣΥ Παλαμά

Σύντομο χαιρετισμό στην παράδοση απεύθυνε και ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός.
Στην εκδήλωση παρέστησαν περάν των προαναφερθέντων και οι:
Αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Τσιάκος περιφερειακοί σύμβουλοι, Αντιδήμαρχοι Παλαμά Αντώνης ΛωρίδαςΙάσων Τσιρώνης και Φωτεινή Καραϊσκου, δημοτικοι σύμβουλοι, ο Διευθυντής ΕΚΑΒ Θεσσαλίας κ Χατζηαγγελής ο Διοικητής Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας Βάϊος Βαρελάς , στελεχη του ΕΚΑΒ και διασώστες υπάλληλοι του ΕΣΥ Παλαμά και πλήθος κόσμου.




























Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Κωνσταντίνος Μητράκος: Επιτέλους...καλωσορίζουμε την νέα μας γιατρό

Με χαρά καλοσωρίζω στο χωριό μας και στο Π.Ι Ιτέας την νέα μας γιατρό και μια φίλη απ΄τα παλιά κυρία Γιώτα Ηλιοπούλου.

Υστερα απο πολύμηνη απουσία γιατρού στην περιοχή μας δόθηκε επιτέλους λύση μόνιμη και...οριστική!!!

Η κ. Ηλιοπούλου αναλαμβάνει απο την επόμενη Δευτέρα 28 Ιουλίου τα καθηκοντά της ως γιατρός του Ε.Σ.Υ. που σημαίνει πως είναι μόνιμος διορισμός (και όχι θητεία Αγροτικού).

Η κ. Ηλιοπούλου κατέχει την ειδικότητα "Γενικής Ιατρικής" που για τούς κατοίκους των χωριών μας (Πέτρινο, Ιτέα, Φύλλο κ.α) σημαίνει περισσότερες και καλύτερες παροχές υγείας!

Γιώτα!!!
Καλώς ήλθες λοιπόν στα φιλόξενα χωριά μας, και στην διαδικτυακή μας όμορφη παρέα...!!!

Κωνσταντίνος Μητράκος

Η "Ιτέα Καρδίτσας"  επίσης καλωσορίζει την νέα γιατρό μας και της εύχεται καλή δύναμη!!!
Διαβάστε Περισσότερα »