Χαρά και ελπίδα χάρισαν τα παιδιά του Λυκείου Ιτέας σε καθηγητές και γονείς οι μαθητές:
Μπαλαντίνα Δήμητρα από την Β' Λυκείου Ιτέας.
Γιατρόπουλος Θωμάς και Σπυρόπουλος Γεώργιος από την Γ' Λυκείου Ιτέας.
Διακρίθηκαν στον διαγωνισμό "Θαλής" που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Τα παιδιά συγχαίρουν οι γονείς και η καθηγήτριά τους
Τσίπρα Βάια
Μπαλαντίνα Δήμητρα από την Β' Λυκείου Ιτέας.
Γιατρόπουλος Θωμάς και Σπυρόπουλος Γεώργιος από την Γ' Λυκείου Ιτέας.
Διακρίθηκαν στον διαγωνισμό "Θαλής" που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.
Τα παιδιά συγχαίρουν οι γονείς και η καθηγήτριά τους
Τσίπρα Βάια













