Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και θερμή συμμετοχή των μαθητών της Γ΄& Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ιτέας στις 16/1/2014 ο οδοντολογικός και στοματολογικός έλεγχος από κλιμάκιο γιατρών του Κέντρου Υγείας Παλαμά.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις ορθές πρακτικές που θα πρέπει να ακολουθούν ούτως ώστε να έχουν δόντια γερά και υγιή.
Τους επιδείχτηκε επίσης ο σωστός τρόπος βουρτσίσματος των δοντιών.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το κλιμάκιο των γιατρών του Κ. Υ. Παλαμά για τη συνεργασία μας αυτή.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις ορθές πρακτικές που θα πρέπει να ακολουθούν ούτως ώστε να έχουν δόντια γερά και υγιή.
Τους επιδείχτηκε επίσης ο σωστός τρόπος βουρτσίσματος των δοντιών.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το κλιμάκιο των γιατρών του Κ. Υ. Παλαμά για τη συνεργασία μας αυτή.




















