Γιατί τη Κυριακή θέλω να έχω τον Δήμαρχο που θα ψηφίσω εγώ, και όχι όποιον αποφασίσουν τα βουλευτικά γραφεία μετά τις εκλογές.
Γιατί τη Κυριακή θέλω να έχω έναν Δήμαρχο ικανό και δίκαιο και Δημοτικό Συμβούλιο που έχει να προσφέρει στον Παλαμά, και όχι άτομα του κομματικού μηχανισμού που λειτουργούν εξυπηρετώντας μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Γιατί τη Κυριακή η ανανέωση ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να έρθει στον Παλαμα!
Το χρωστάμε στον τόπο μας, το χρωστάμε στους γονείς μας, το χρωστάμε σε εμάς τους ίδιους!
Κατερίνα Γκαζούνη
Γιατί τη Κυριακή θέλω να έχω έναν Δήμαρχο ικανό και δίκαιο και Δημοτικό Συμβούλιο που έχει να προσφέρει στον Παλαμά, και όχι άτομα του κομματικού μηχανισμού που λειτουργούν εξυπηρετώντας μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Γιατί τη Κυριακή η ανανέωση ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να έρθει στον Παλαμα!
Το χρωστάμε στον τόπο μας, το χρωστάμε στους γονείς μας, το χρωστάμε σε εμάς τους ίδιους!
Κατερίνα Γκαζούνη














