Με μεγάλη μου λύπη αντίκρισα αυτό το θέαμα!
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟΥ!!
Σπασμένες βιβλιοθήκες, ντουλάπια, συρτάρια, καρέκλες, χάρακες, έδρανα, χάρτες, βιβλία σκισμένα, βρεγμένα, τσαλαπατημένα, πεταμένα!!!
Κανένα ενδιαφέρον για αυτό το παρατημένο "σχολείο" και τον πολιτισμικό του πλούτο!!
Βιβλία ιστορικά, εγκυκλοπαίδειες, σχολικά βιβλία και εγχειρίδια έχουν γίνει σκουπίδια μπροστά στα μάτια όλων και δεν δόθηκε μια λύση!!
Δεν ξέρω πώς, δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό, δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος γι αυτό, ποιος έδωσε εντολή για κάτι τέτοιο, πρόκειται όμως για ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ!!
Τι κατάσταση είναι αυτή;;
Ας δοθεί μια λύση γιατί αυτός είναι βανδαλισμός πολιτισμικής κληρονομιάς!!
Δεν μπορεί να πετιούνται βιβλία στο δρόμο!!
Και μάλιστα όταν πολλά από αυτά είναι παλιά και αξίας!!...Με δερμάτινες βιβλιοδεσίες!!!
Ντρέπομαι γι'αυτό το αίσχος του χωριού μου.
Κωνσταντίνα Γεωργίου
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟΥ!!
Σπασμένες βιβλιοθήκες, ντουλάπια, συρτάρια, καρέκλες, χάρακες, έδρανα, χάρτες, βιβλία σκισμένα, βρεγμένα, τσαλαπατημένα, πεταμένα!!!
Κανένα ενδιαφέρον για αυτό το παρατημένο "σχολείο" και τον πολιτισμικό του πλούτο!!
Βιβλία ιστορικά, εγκυκλοπαίδειες, σχολικά βιβλία και εγχειρίδια έχουν γίνει σκουπίδια μπροστά στα μάτια όλων και δεν δόθηκε μια λύση!!
Δεν ξέρω πώς, δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό, δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος γι αυτό, ποιος έδωσε εντολή για κάτι τέτοιο, πρόκειται όμως για ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ!!
Τι κατάσταση είναι αυτή;;
Ας δοθεί μια λύση γιατί αυτός είναι βανδαλισμός πολιτισμικής κληρονομιάς!!
Δεν μπορεί να πετιούνται βιβλία στο δρόμο!!
Και μάλιστα όταν πολλά από αυτά είναι παλιά και αξίας!!...Με δερμάτινες βιβλιοδεσίες!!!
Ντρέπομαι γι'αυτό το αίσχος του χωριού μου.
Κωνσταντίνα Γεωργίου


















