Άλλο ένα ατύχημα είχαμε σήμερα νωρίς το πρωί στην Ιτέα.
Ευτυχώς αυτή τη φορά χωρίς θύματα μόνο με μικρές εκδορές.
Αυτοκίνητο φορτηγάκι ερχόμενο από Καρδίτσα με κατεύθυνση προς Λάρισα, βγήκε εκτός δρόμου (από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία) και αφού παρέσυρε τα φανάρια του κόμβου Ιτέας και ότι άλλο βρήκε στο διάβα του σταμάτησε αναποδογυρισμένο στη μέση του δρόμου.
Αμέσως ήρθε η Αστυνομία και ανέλαβε την οδική ευθύνη, αφού τα υπόλοιπα φανάρια του κόμβου σταμάτησαν να λειτουργούν μετά το συμβάν.
Την επικινδυνότητα του οδικού κόμβου στην κεντρική είσοδο (φανάρια) της Ιτέας με του τέσσερις δρόμους που αποτελούν την είσοδο και έξοδο προς την νέα εθνική οδό, επισημαίνουν για άλλη μια φορά κάτοικοι του χωριού αλλά και επισκέπτες.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει απασχολήσει πολλάκις τις σελίδες και τα Αστυνομικά δελτία της περιοχής αφού στο άμεσο παρελθόν χάθηκαν και ανθρώπινες ζωές.
Στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μεγάλη έκταση η οποία με μια σύγχρονη μελέτη θα μπορούσε να καταστήσει τον κόμβο ακίνδυνο και πιο λειτουργικό, για οδηγούς αλλά και πεζούς.
Πρόκειται για μια τραγική κατάσταση που αν συνεχιστεί θα γίνονται συνέχεια δυστυχήματα.
Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε, ότι τα παράπονά του μας εξέφρασε τηλεφωνικά επισκέπτης από την Αθήνα, ο οποίος κινδύνεψε να εμπλακεί σε ατύχημα στο συγκεκριμένο σημείο.
Ευτυχώς αυτή τη φορά χωρίς θύματα μόνο με μικρές εκδορές.
Αυτοκίνητο φορτηγάκι ερχόμενο από Καρδίτσα με κατεύθυνση προς Λάρισα, βγήκε εκτός δρόμου (από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία) και αφού παρέσυρε τα φανάρια του κόμβου Ιτέας και ότι άλλο βρήκε στο διάβα του σταμάτησε αναποδογυρισμένο στη μέση του δρόμου.
Αμέσως ήρθε η Αστυνομία και ανέλαβε την οδική ευθύνη, αφού τα υπόλοιπα φανάρια του κόμβου σταμάτησαν να λειτουργούν μετά το συμβάν.
Την επικινδυνότητα του οδικού κόμβου στην κεντρική είσοδο (φανάρια) της Ιτέας με του τέσσερις δρόμους που αποτελούν την είσοδο και έξοδο προς την νέα εθνική οδό, επισημαίνουν για άλλη μια φορά κάτοικοι του χωριού αλλά και επισκέπτες.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει απασχολήσει πολλάκις τις σελίδες και τα Αστυνομικά δελτία της περιοχής αφού στο άμεσο παρελθόν χάθηκαν και ανθρώπινες ζωές.
Στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μεγάλη έκταση η οποία με μια σύγχρονη μελέτη θα μπορούσε να καταστήσει τον κόμβο ακίνδυνο και πιο λειτουργικό, για οδηγούς αλλά και πεζούς.
Πρόκειται για μια τραγική κατάσταση που αν συνεχιστεί θα γίνονται συνέχεια δυστυχήματα.
Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε, ότι τα παράπονά του μας εξέφρασε τηλεφωνικά επισκέπτης από την Αθήνα, ο οποίος κινδύνεψε να εμπλακεί σε ατύχημα στο συγκεκριμένο σημείο.


















