Το κέντρο της Λάρισας μετατρέπεται σε μια σκηνή πολιτισμού και ψυχαγωγίας με στόχο την αναζωογόνηση της πόλης.
Η αντιδημαρχία Πολιτισμού και το Δημοτικό Ωδείο έστησαν για ένα διήμερο μια γιορτή στις γωνιές του κέντρου που πλημμύρισε νότες χάρη στα μουσικά σύνολα.
Το μεσημέρι, στη γωνία των οδών Δευκαλίωνος και Φρίξου οι Λαρισαίοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μέλη της μαθητικής ορχήστρας του Δ.Ω.Λ. «Δημήτρης Μητρόπουλος» όπου μονωδοί, επαγγελματίες και μαθητές του Δ.Ω.Λ., παρουσίασαν τραγούδια από ελληνικές οπερέτες, όπως επίσης και ρετρό.
Ενορχήστρωση και διεύθυνση: Χρήστος Κτιστάκης
Η αντιδημαρχία Πολιτισμού και το Δημοτικό Ωδείο έστησαν για ένα διήμερο μια γιορτή στις γωνιές του κέντρου που πλημμύρισε νότες χάρη στα μουσικά σύνολα.
Το μεσημέρι, στη γωνία των οδών Δευκαλίωνος και Φρίξου οι Λαρισαίοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μέλη της μαθητικής ορχήστρας του Δ.Ω.Λ. «Δημήτρης Μητρόπουλος» όπου μονωδοί, επαγγελματίες και μαθητές του Δ.Ω.Λ., παρουσίασαν τραγούδια από ελληνικές οπερέτες, όπως επίσης και ρετρό.
Ενορχήστρωση και διεύθυνση: Χρήστος Κτιστάκης



















