Για 10 ημέρες στην Καρδίτσα θα χτυπά η καρδιά του ερασιτεχνικού θεάτρου, σ' ένα φεστιβάλ που μέσα από το πέρασμα του χρόνου έχει γίνει θεσμός. Θεατρικά σχήματα από πολλά μέρη της Ελλάδας, τιμώμενα πρόσωπα και φυσικά το θεατρόφιλο κοινό θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό βάζοντας ακόμα ένα λιθαράκι στην πολιτιστική επανεκκίνηση της περιοχής μας.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Περιφερειάρχης μας Κώστας Αγοραστός δεν θα μπορούσαν ν' απουσιάζουν από αυτό το μεγάλο γεγονός. Σε αγαστή συνεργασία με την Ένωση Πολιτιστικών Συλλόγων Καρδίτσας και τους υπόλοιπους συνδιοργανωτές σχεδιάσαμε ένα υπέροχο φεστιβάλ και σας το παρουσιάζουμε σήμερα.
Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα θεατρικά σχήματα τα οποία καλωσορίζω στην πόλη μας, να συγχαρώ την κριτική επιτροπή και να καλέσω το κοινό της Καρδίτσας για άλλη μία χρονιά να στηρίξει το Φεστιβάλ με το χειροκρότημά του.















