Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παρασκευή Καλπία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παρασκευή Καλπία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

- Απάντηση στο "Καφενείο του χωριού"

Για την οικολογική αντίληψη, οι άμεσοι γείτονες είναι αναγκαίοι συνεργάτες και όχι υποψήφιοι εχθροί, καθώς το περιβάλλον δε γνωρίζει σύνορα. Η συμμετοχή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και η αντίστοιχη προοπτική των υπόλοιπων χωρών της περιοχής, μπορούν να συμβάλουν θετικά σ' αυτή την κατεύθυνση. Δεν θέλουμε την Ελλάδα σε ρόλο «ακραίου προπυργίου» σε μια «Ευρώπη-Φρούριο».

Καταδικάζουμε τον εθνικισμό και τον αλυτρωτισμό από όπου κι αν προέρχεται. Η επιστροφή σε εθνοκεντρικές λογικές δεν αποτελεί ουσιαστική απάντηση στη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση αλλά δημιουργεί πρώτα από όλα πρόβλημα στις χώρες που την καλλιεργούν. Η ανοικτή κοινωνία που προωθούμε συνδέεται άρρηκτα με το σεβασμό κα ι τις ιδιαίτερες ταυτότητες όλων.

Αντιτασσόμαστε στη λογική της στρατιωτικής ισχύος και των μηχανισμών της. Επιδιώκουμε δραστική μείωση των  εξοπλισμών και εμμένουμε στο στόχο για διάλυση του ΝΑΤΟ. Καθώς η Ελλάδα και η Τουρκία έχουν τα υψηλότερα ποσοστά στρατιωτικών δαπανών, δίνουμε προτεραιότητα στη μείωση των εξοπλιστικών προγραμμάτων, στην ανάγκη ακόμη και μονομερώς.

Τα θέματα μειονοτήτων είναι ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όχι διακρατικών σχέσεων .Ζητάμε από τη χώρα μας να κυρώσει άμεσα την ευρωπαϊκή σύμβαση - πλαίσιο για τις μειονότητες και την αντίστοιχη σύμβαση για τις λιγότερο ομιλούμενες γλώσσες.

Στο πλαίσιο αυτό, οι παραδοσιακές διαφορές θα πρέπει να εξεταστούν στο φως των νέων δεδομένων.

Για την υφαλοκρηπίδα στο Αιγαίο, προτείνουμε οριοθέτηση από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Δίνουμε προτεραιότητα σε προκαταρκτική συμφωνία για αμοιβαίο αποκλεισμό κάθε υποθαλάσσιας έρευνας για πετρέλαιο.

Για τη διαφορά με το όνομα της ΠΓΔΜ, αναγνωρίζουμε ότι η ευρύτερη Μακεδονία έχει πολυεθνική ιστορία αιώνων και κανείς δεν είναι «πιο Μακεδόνας» από τις υπόλοιπους. 
Αν και κάθε χώρα αλλά και κάθε περιφέρεια, έχει λόγο η ίδια για το όνομά της, όμως όπου δύο κοινωνίες αυτό-προσδιορίζονται με το ίδιο όνομα, αποτελεί βασική χειρονομία καλής θέλησης να εξειδικεύσει κάθε πλευρά το δικό της αυτοπροσδιορισμό, λαμβάνοντας υπόψη την αντίστοιχη επιλογή της άλλης. 
Στο πνεύμα αυτό θεωρούμε δίκαιη μια λύση κοινά αποδεκτής σύνθετης ονομασίας για τη γειτονική χώρα, στο πλαίσιο μιας συνολικότερης δέσμης μέτρων για οικοδόμηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

Για το  Κυπριακό, εμμένουμε στην προοπτική συναινετικής λύσης βασισμένης στις αποφάσεις του ΟΗΕ, το ευρωπαϊκό κεκτημένο αλλά και τα σημεία που είχαν δεχθεί οι δυο πλευρές  για τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης, διζωνικής ομοσπονδίας των δύο κοινοτήτων. 
Ενισχύουμε τις προσπάθειες επαναπροσέγγισης και συνεργασίας των δύο κοινοτήτων και την κατάρρευση του "μύθου" ότι οι δύο κοινότητες δεν μπορούν να ζήσουν πλέον μαζί.

Για τις αντίστοιχες παρεμβάσεις μας στο ευρωκοινοβούλιο, μπορείτε να δείτε:

Για τις εκθέσεις προόδου Τουρκίας και ΠΓΔΜ.  http://goo.gl/3yzoH http://goo.gl/ADJa5

Για τις αντίστοιχες εκθέσεις. http://goo.gl/RFxvm http://goo.gl/2pTJy

Για τη φετεινή έκθεση προόδου ΠΓΔΜ.  http://goo.gl/aEp74

Για τη φετινή γραπτή δήλωση για Αμμόχωστο.  http://goo.gl/QuDlp

Περσινό άρθρο περί των επιθέσεων κατά Τρεμόπουλου.  http://www.eklogika.gr/articles/536

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

- Βούλα Καλπία, Υποψήφια Οικολόγων Πράσινων Ν. Καρδίτσας...

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΑΛΠΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
συζ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΩΝ/ΝΟΥ
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΙΤΕΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΜΗΤΕΡΑ 2 ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ

  

- ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΣΩΣΟΥΝ!!!!!
- ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΝΟΣΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.

- ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ.
- ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ.
- ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΕ  ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

- ΤΙ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ;
- ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
- ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ BΙΩΣΙΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
- ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΘΕΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΟΧΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ.

- ΓΙΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
- ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ, ΝΕΕΣ ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ, ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΝΙΤΗ, ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΑΝΑΖΟΟΓΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ.
 
- ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΨΗΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ.
- ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Διαβάστε Περισσότερα »