Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σεμινάριο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σεμινάριο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Ανακοίνωση διεξαγωγής δωρεάν επιμορφωτικού σεμιναρίου

Το ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ σε συνεργασία με το ΔΗΜΟ ΠΑΛΑΜΑ και το αγροτικό ΙΕΚ OPEN MELLON  διοργανώνει δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια  με θέμα «ΤΑ ΨΥΧΑΝΘΗ» για τους παραγωγούς και κτηνοτρόφους  της περιοχής.
Διδάσκοντες στα σεμινάρια θα είναι καθηγητές και  διδάκτορες του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και εγκεκριμένοι επιστήμονες στο συγκεκριμένο κλάδο.
Τα σεμινάρια θα διεξαχθούν στο κέντρο πολλαπλών χρήσεων (Πατριάρχου Γρ. Ε’ και Παπάγου) στον Παλαμά σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες βάσει προγράμματος. 
Αιτήσεις για δήλωση συμμετοχής στο σεμινάριο θα γίνονται στο Δημαρχείο Παλαμά (Γραφείο Δημάρχου) έως την Παρασκευή  09/02/2018 όπου θα σας κοινοποιείται και το αντίστοιχο πρόγραμμα.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν παραγωγοί και κτηνοτρόφοι του Δήμου Παλαμά.
Τηλ. Επικοινωνίας: 2444350116

Παλαμάς, 05/02/2018






Διαβάστε Περισσότερα »