Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού/Νηπιαγωγείου Ιτέας
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Το Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ευχαριστεί θερμά τον Δήμαρχο Παλαμά κύριο Γεώργιο Σακελλαρίου, τους Αντιδημάρχους και τον Πρόεδρο Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα μας, τη στήριξη και τη βοήθεια στις δύσκολες αυτές ημέρες του παγετού, ώστε τα παιδιά του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Ιτέας να μπορούν, υπό κατάλληλες συνθήκες, να προσέρχονται στα σχολικά κτήρια και να συνεχίζουν κανονικά τα μαθήματα τα οποία τόσο καιρό στερήθηκαν λόγω των μέτρων για τον covid-19 .
Με εκτίμηση,
Το συμβούλιο.













