Με τον συνδυασμό του Υποψήφιου Δημάρχου Παλαμά κ. Σωκράτη Δασκαλόπουλου θα ενώσει τις δυνάμεις του και θα συμπορευτεί ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Χρήστος Βαιόπουλος. Προβάλλοντας το συμφέρον του τόπου πάνω από το προσωπικό ο κ. Βαιόπουλος προχώρησε σε αυτή την κίνηση για να συμβάλει στην ενότητα που απαιτείται για μια πραγματική αλλαγή σελίδας στα δρώμενα του δήμου. Ο υπ. Δήμαρχος Παλαμά Σωκράτης Δασκαλόπουλος δήλωσε:
"Χαιρετίζω τον κ. Βαιόπουλο ως άνθρωπο αλλά και ως αυτοδιοικητικό στέλεχος που με την συνεχή 25ετή του προσφορά έχει αφήσει το αποτύπωμα του στον δήμο μας. Η απόφαση του αυτή αποτελεί τιμή για εμάς και αναγνώριση πως η προσπάθειά μας πλέον αγκαλιάζεται από την πλειοψηφία των συνδημοτών. Με αυτή την κίνηση καταδεικνύεται πως υπάρχουν άνθρωποι που βάζουν τον κοινό σκοπό πάνω από ιδιοτέλειες. Όσον αφορά τον συνδυασμό μας, πλέον εκτός από την κοινωνική πλειοψηφία που εκπροσωπούσαμε έως τώρα, είμαστε πλέον και επίσημα η αντιπολίτευση. Έχοντας πλέον και θεσμικά αυτό τον ρόλο θα πορευτούμε με σύνεση και αποφασιστικότητα ώστε να ενώσουμε όλους τους δημότες Παλαμά σε μια πραγματικά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ κίνηση που θα έχει ως γνώμονα αποκλειστικά το συμφέρον των συνδημοτών μας.Είμαστε πλέον έτοιμοι με ορίζοντα τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές όπου θα είμαστε η μεγάλη πλειοψηφία να αναλάβουμε την τύχη του τόπου μας".













