Ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας και ο Σύλλογος Μελισσοκόμων Καρδίτσας διοργανώνουν σεμινάριο με εισηγητή τον Αλέξανδρο Γκουσιάρη στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του δημαρχείου Ιτέας την Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη (18 - 21 Φεβρουαρίου 2019) με θέμα:
"Τέσσερις μελισσοκομικές εποχές σε τέσσερις μέρες"
Ένα πλήρες μελισσοκομικό πανόραμα χειρισμών, εφαρμογών θεραπειών, αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων και κατάλληλων επιλογών για τα αγαπημένα μας έντομα που γοήτευσαν τόσο εμάς τους μελισσοκόμους αλλά και όσους δεν είναι, με το μέλι και τα άλλα υπέροχα δώρα τους. Αναλυτικό μελισσοκομικό καλεντάρι τεσσάρων εποχών φιλτραρισμένο μέσα από την λυρική ματιά του Αλέξανδρου Γκουσιάρη.
"Τέσσερις μελισσοκομικές εποχές σε τέσσερις μέρες"
Ένα πλήρες μελισσοκομικό πανόραμα χειρισμών, εφαρμογών θεραπειών, αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων και κατάλληλων επιλογών για τα αγαπημένα μας έντομα που γοήτευσαν τόσο εμάς τους μελισσοκόμους αλλά και όσους δεν είναι, με το μέλι και τα άλλα υπέροχα δώρα τους. Αναλυτικό μελισσοκομικό καλεντάρι τεσσάρων εποχών φιλτραρισμένο μέσα από την λυρική ματιά του Αλέξανδρου Γκουσιάρη.





















