Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ταχυδρομείο Ιτέας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ταχυδρομείο Ιτέας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Αγαπητοί συγχωριανοί...

Αγαπητοί συγχωριανοί
Κατά καιρούς το blog του χωριού μας "Ιτέα Καρδίτσας" (και ιδιαίτερα ο διαχειριστής του κ. Σαμαράς) φιλοξένησε άρθρα του (εδώ κι εδώ) τα οποία αναφέρονται στο κλείσιμο αλλά και στη ανησυχία για τη διανομή της αλληλογραφίας, κι όχι μόνο, των κατοίκων του χωριού μας.
Δεν είδαμε ούτε ένα σχόλιο είτε θετικό είτε αρνητικό σε σχέση με το θέμα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μας ενδιαφέρει;;
Αντίθετα στα πηγαδάκια των καφενείων παρατηρούμε ότι όλοι θέλουν να γίνει κάτι θετικό προς αυτή την κατεύθυνση διότι κανένας μας δεν θέλει οι λογαριασμοί ή η αλληλογραφία του να είναι εκτεθειμένα στο τραπέζι ενός καφενείου και κανένας να μην είναι υπεύθυνος για τη φθορά ή ακόμα ακόμα για την απώλεια του.

Ως Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας προτείνουμε ανοιχτό διάλογο με εμπλεκόμενους όλους τους φορείς του τόπου (επικεφαλείς Δ. Ενότητας Φύλλου, πρόεδρο Τ.Κ Ιτέας, Διοικητικά συμβούλια Συλλόγων Γονέων των σχολείων, Διευθύνσεις των σχολείων και καθηγητών που εδρεύουν στην Ιτέα, Συλλόγου Γυναικών, Α.Σ. Ενιππέα, Ε.Μ.Σ.Ιτέας, ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, επαγγελματιών κλπ) προσκαλώντας τη διεύθυνση του Ταχυδρομείου Παλαμά στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού καταστήματος Ιτέας (όποια μέρα και ώρα επιθυμεί) για την επίλυση του προβλήματος που ούτως ή άλλως το δημιούργησε η ίδια η Διεύθυνση των ΕΛ.ΤΑ.

Με εκτίμηση
για το Δ.Σ. του Ε.Μ.Σ.Ιτέας

       Ο πρόεδρος
Αχιλλέας Μπαλαντίνας



Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Ταχυδρομείο Ιτέας: Η υποβάθμιση δεν έχει τέλος...

Εδώ και ένα περίπου μήνα, το Ταχυδρομείο Ιτέας, είναι χωρίς συγκεκριμένη ταχυδρομική στέγη, λόγω της διακοπής της σύμβασης με το προηγούμενο πρακτορείο.
Αυτό σημαίνει πρακτικά, ότι η αλληλογραφία στην Ιτέα, δεν διανέμεται σε κάποιο συγκεκριμένο πρακτορείο και έχει χαθεί πλέον ο "μπούσουλας" διότι ο ταχυδρόμος αφήνει την αλληλογραφία σε διάφορα καταστήματα (παραληπτήρια) του χωριού, με ό,τι κακό και αρνητικό αυτό συνεπάγεται, για αμοίραστους λογαριασμούς, χρέη και υποχρεώσεις που πρέπει να πληρωθούν σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, αλλά και φαινόμενα απώλειας αλληλογραφίας ή και παραβίασης (εξ αμελείας κυρίως) του απορρήτου της επικοινωνίας καθώς επίσης και την ανάγνωση προσωπικών δεδομένων του κάθε πολίτη απ΄όλους κλπ, κλπ.
Ταυτοχρόνως, όλο το προηγούμενο διάστημα, το Ταχυδρομείο Ιτέας, αφέθηκε επίτηδες, να λειτουργεί με έναν και μοναδικό υπάλληλο, που πρέπει να ανταποκριθεί σε πάρα πολλές υποχρεώσεις και καθήκοντα.
Τυχαίο ;;; Καθόλου !!!
Επίτηδες, αφέθηκε να υποβαθμισθεί η λειτουργία του και να αυξηθεί η μη εξυπηρέτηση του κοινού, σε τέτοιο βαθμό, ώστε, ο κόσμος, απηυδισμένος, να δεχθεί ως μια φυσιολογική εξέλιξη, την αποφασισμένη από την διοίκηση των ΕΛΤΑ, κατάργηση του Ταχυδρομείου Ιτέας.
Δρομολόγησαν το κλείσιμο του Ταχυδρομείου, και την παραχώρηση του πρακτορείου σε ιδιώτη, φροντίζοντας μάλιστα συστηματικά να το μεθοδεύσουν έτσι, ώστε να φανεί σαν μια εξέλιξη, "ανακουφιστική" για την εξυπηρέτηση των πολιτών με όλες τις υποβαθμισμένες και ελλιπείς υπηρεσίες που ένα πρακτορείο προσφέρει στους πολίτες, σε σχέση με ένα κανονικό Ταχυδρομικό Κατάστημα.
Αυτές, Κυρίες και Κύριοι, είναι οι συνέπειες, από την ιδιωτικοποίηση των πάντων, μαζί και των ΕΛΤΑ!
Κάποτε η αλληλογραφία έφθανε με ασφάλεια στην πόρτα μας σε χρόνια και καταστάσεις δύσκολες. Τώρα στο 2016 που υποτίθεται ότι έχουμε εκπολιτιστεί, το ταχυδρομείο μας πνέει τα λοίσθια από κάθε άποψη.

Επειδή, όλους τους πολίτες της Ιτέας και των άλλων κατοίκων της περιοχής που εξυπηρετούνται από αυτό, μας ενδιαφέρει το "δια ταύτα", το αποτέλεσμα:
Έστω και σε αυτήν την ύστατη στιγμή, Κυβερνητικοί Βουλευτές, Περιφερειακή και Δημοτική Αρχή, ας ασχοληθούν επιτέλους σοβαρά με το θέμα, ώστε, να ανακληθεί η απόφαση των ΕΛΤΑ για κλείσιμο του Ταχυδρομείου Ιτέας.
Σε διαφορετική περίπτωση να δρομολογηθεί η αναβάθμιση των παρεχομένων από αυτό υπηρεσιών, έστω σε κάποιο συγκεκριμένο χώρο και μόνο εκεί, έτσι ώστε οι Πολίτες να ξέρουν που τελικά θα βρίσκεται η αλληλογραφία τους.

Οτιδήποτε άλλο εκ μέρους τους, δεν θα είναι τίποτα άλλο, παρά, τα συνήθη, "τα ψεύτικα, τα λόγια τα μεγάλα"!

     Με τιμή
Παύλος Σαμαράς

Απο το σημερινό άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Νέος Αγών"

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Το "νέο" ταχυδρομείο του χωρού μας...

Ο ταχυδρόμος των ΕΛΤΑ δεν θα πηγαίνει γράμματα πιά.

Ο μεγαλύτερος οργανισμός της Ελλάδας, βάση δικτύου καταστημάτων και πρακτορείων, αποφάσισε να βάλει "λουκέτο" στο κατάστημα της Ιτέας.



Το "νέο" ταχυδρομείο του χωρού μας...
Εικόνες ντροπής
Με θλίψη δίνω στην δημοσιότητα σήμερα τις ντροπιαστικές εικόνες του "Νέου" Ταχυδρομείου μας.
Εικόνες που δεν μας τιμούν και δεν ταιριάζουν με τον πολιτισμό και την παιδεία που υποτίθεται ότι κουβαλάμε.

Κάποτε τα γράμματα έρχονταν με ασφάλεια στην πόρτα μας σε χρόνια και καταστάσεις δύσκολες.
Τώρα στο 2014 που υποτίθεται οτι έχουμε εκπολιτιστεί, το ταχυδρομείο μας πνέει τα λοίσθια απο κάθε άποψη.

Και τώρα, κείτετε σε μιά γωνιά, αξιολύπητο, στα χρόνια του υποτιθέμενου πολιτισμού, με ασφάλεια μηδενική, όποιος θέλει διαβάζει, και οτι θέλει παίρνει.
Για να βρείς το ταχυδρομείο σου πρέπει να περάσουν απ΄τα χέρια σου όλα τα γράμματα και τα προσωπικά δεδομένα του χωριού (Λογαριασμοί τραπεζών, τηλεφώνων κ.α.)

Κατάντια...!!!




Διαβάστε Περισσότερα »