Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τοπικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τοπικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

- Το δικό τους στέκι κέρδισαν τα παιδιά και... "Επίσημα"

"Επίσημα" ...έτσι το θέλησαν τα παιδιά κι έτσι έγινε!

Ένα ευχάριστο απόγευμα ήταν το σημερινό για πολλά από τα παιδιά της Ιτέας.
Εγκαινιάστηκε και επίσημα ο δικός τους πλέον χώρος.
Έτσι το θέλανε "επίσημα" κι έτσι έγινε.
Με καλεσμένους τον πρόεδρο της Ιτέας κ.Θεόδωρο Σδόγγο και τον Αντιδήμαρχο κ. Βάιο Καραγιάννη να κόψουν την κόκκινη κορδέλα (!) άνοιξαν το παλιό Κοινοτικό γραφείο σε όλα τα παιδιά της Ιτέας όπως είχαν υποσχεθεί και στον πρόεδρο.
Όλα ήταν έτοιμα, ο χώρος καθαρός, τα τραπέζια και οι καρέκλες στη θέση τους, τα σνάκ άφθονα, τα αναψυκτικά παγωμένα για τους καλεσμένους και η ντουλάπα γεμάτη επιτραπέζια και όχι μόνο.

"Σας εύχομαι ένα δημιουργικό καλοκαίρι. Ας είναι αυτή σας η πρωτοβουλία παράδειγμα συλλογικότητας για όλους εμάς τους μεγαλύτερους. Σας το παραδίδω, καλορίζικο" ήταν τα λόγια του προέδρου κόβοντας την κόκκινη κορδέλα υπό το βλέμμα του φίλου πια όλων των παιδιών "Φοίβου"........
Μπράβο παιδιά καλό καλοκαίρι από όλους μας!!!













Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

- Μια μαθήτρια της Ιτέας στη Βουλή των Ελλήνων...

Τρια κορίτσια και ενα αγόρι έχουν αριστεύσει στον διαγωνισμό και θα εκπροσωπίσουν τον νομό μας στις εργασίες της 16ης Συνόδου της Βουλής των εφήβων.
Πρόκειται για την ΕΛΕΝΗ Π. ΛΥΤΡΑ των λυκειακών τάξεων Γυμνασίου Ιτέας (επιτροπή κοινωνικών υποθέσεων). Η παραπάνω μαθήτρια του γυμνασίου του χωριού μας συμμετείχε σε έκθεση και αρίστευσε στον διαγωνισμό και στη συνέχεια κλειρώθηκε ως τακτική έφηβη βουλευτίνα για το 2012.
Να υπενθυμίσουμε πως το πρόγραμμα "Βουλή των Ελλήνων" είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και αποσκοπεί στην καλλιέργεια θετικής στάσης των νέων απέναντι στην αξία "Συμμετοχή στα κοινά", καθώς και την μύησή τους στις αξίες, τους κανόνες και τις πρακτικές της δημοκρατίας. Η συμμετοχή στα κοινά αποσκοπεί στην πολιτική κοινωνικοποίηση των εφήβων, στη συνειδητή ένταξή τους στις κοινωνικές και πολιτικές λειτουργίες για τη διεύρυνση και εμβάθυνση του δημοκρατικού πολιτεύματος, στη διαμόρφωση ενός πεδίου δημόσιου διαλόγου για τη νεολαία, στην προσφορά προς τους άλλους, στη βίωση της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης ως τρόπου ζωής και στη δημιουργία πολιτισμού σε όλες τις σφαίρες του δημόσιου και ιδιωτικού βίου.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΤΕΑΣ συγχαίρει την μαθήτρια για την επιτυχία της στο ύψιστο αυτό αξίωμα και εύχεται στο μέλλον να υπάρξουν πολλά τέτοια παραδείγματα για την νεολαία του χωριού μας...
Μπράβο Ελένη μας !!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

- Τρόφιμα σε άπορους μειονεκτικών περιοχών του Δήμου μας...

Ύστερα από την διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων, δικαιούχοι της δωρεάν διανομής τροφίμων από τα Κοινοτικά αποθέματα για τον Δήμο Παλαμά είναι οι άποροι κάτοικοι των Τοπικών Κοινοτήτων Αγίου Δημητρίου, Πετρίνου και Συκεών επειδή χαρακτηρίζονται ως μειονεκτικές γεωργικές περιοχές κατά την έννοια της οδηγίας 75/268/ΕΟΚ(Ελλάς) (81/645/ΕΟΚ).
Οι άποροι δημότες από τις παραπάνω κοινότητες μπορούν να προσέρχονται στο Γραφείο Καθημερινότητας του Δήμου για την κατάθεση αιτήσεων δωρεάν διανομής τροφίμων μέχρι τις 28-03-2012.
Ως άπορα άτομα ή άπορες οικογένειες, θεωρούνται τα άτομα ή οι οικογένειες που έχουν ετήσιο ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα μέχρι και 12.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 30% για τη σύζυγο και για το πρώτο και δεύτερο ανήλικο ή προστατευόμενο παιδί και κατά 40% για καθένα από τα επόμενα ανήλικα ή προστατευόμενα παιδιά.
Το εισόδημα αυτό αυξάνεται κατά 50% στις περιπτώσεις πασχόντων από βαριά ανίατα ή δυσίατα νοσήματα και κατά 40% σε περίπτωση μη ύπαρξης ιδιόκτητης κατοικίας. Ως εισόδημα νοείται το φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο.
Παιδιά που εγκαταλείπονται σε ιδρύματα, θεωρούνται ως άπορα.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Γραφείο Καθημερινότητας του δήμου Παλαμά, στο τηλέφωνο 24443-50111. 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
                                                    ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

- Καθαρά Δευτέρα στην Ιτέα...

Με βροχή και κρύο κύλησε η Καθαρά Δευτέρα απογοητεύοντας όλους εκείνους που είχαν προετοιμαστεί να πετάξουν χαρταετό.
Πολλοί ωστόσο ήταν εκείνοι που σε πείσμα του καιρού (αλλά και της κρίσης), αναβίωσαν το έθιμο της ημέρας στην Ιτέα.
Τη σαρακοστιανό τραπέζι που είχε ετοιμάσει η τοπική αρχή και ο Δ.Ο.Π.Α.Π.Α Παλαμά στον περιβάλλοντα χώρο του Αγροτικού Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας για να γιορτάσουμε όλοι μαζί, εκτός απο την παραδοσιακή φασολάδα, ήταν γεμάτο με διάφορα νηστίσιμα και μπόλικο κρασί.
Για τους μικρούς φίλους ήταν εκεί ο κλόουν "Ανακατωσούρας" παίζοντας μαζί τους και μοιράζοντας δωράκια.
Στο τέλος παρουσιάστηκε και ενα μικρό χορευτικό απο τα κορίτσια του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας.
Ακολούθησε χορός και τραγούδι.
Ολη η Δημοτική και τοπική αρχή παρευρέθηκε στη εκδήλωση την οποία χαιρέτησαν ο Δήμαρχος κ. Πατσιαλής, ο Αντιδήμαρχος κ. Λιάχανος, και ο Πρόεδρος Τ.Κ κ. Σδόγγος.
Είμασταν ολοι εκεί...

                             Πατήστε πάνω στις φωτό για μεγένθυση...



























Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

- Εντονη βροχόπτωση και πλημμύρες στην περιοχή μας...

Η έντονη βροχόπτωση είχε ως αποτέλεσμα να πλημμυρίσει ο ποταμός Ενιππέας στις περιοχές Λεύκης, Ορφανών, Φύλλου, Ηλιά, Συκεών Πετρίνου και τμήμα της Ιτέας. Η κυκλοφορία στην τοπική κοινότητα Πετρίνου έχει καταστεί αδύνατη.
Αυτό είναι ένα σύνηθες φαινόμενο αφού οι πλημμύρες είναι συχνές κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Φαινόμενο το οποίο όμως θα πρέπει επιτέλους να πάψει να υφίσταται.
Λόγω των έντονων αυτών καιρικών συνθηκών, προκλήθηκαν ζημιές στις χειμερινές καλλιέργειες των αγροτών, όπως σιτηρών, μηδικής κλπ. , σε έκταση 10000 στρεμμάτων. Η πολιτεία θα πρέπει να σταθεί στο πλευρό των αγροτών αφού η οικονομία της χώρας στηρίζεται στον πρωτογενή τομέα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει ο ΕΛΓΑ να εκτιμήσει τις ζημιές.
Επίσης είναι απαραίτητο πλέον η πολιτεία να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες και να προχωρήσει στον καθαρισμό του ποταμού από το ύψος της νέας κοίτης Ορφανών Φύλλου και ειδικότερα στο Πέτρινο. Η κατασκευή μιας νέας γέφυρας στην τοπική κοινότητα Πετρίνου είναι απαραίτητη προκειμένου να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της περιοχής. 

Ηλίας Λιάχανος (αντιδήμαρχος) 






 

Διαβάστε Περισσότερα »