Το "ΧΑΓΙΑΤΙ" ξεκινά μετά απο 2 χρόνια επιτυχίας τη φετινή χειμερινή σεζόν το Σάββατο 16 Νοεμβρίου.
Έτσι κάθε Σαββατόβραδο του χειμώνα θα είναι ξεχωριστό και ζωντανό με τον μοναδικό Κώστα Μητράκο τραγούδι, την Ιωάννα τραγούδι, τον Παύλο Σαμαρά κιθάρα, και τον Μάριο Σιαμέτη στο μπουζούκι, που θα μας κρατούν μουσική συντροφιά στο μοναδικό όμορφο ζεστό χώρο, που βρίσκεται εδώ στην Ιτέα (τηλέφωνο 2444 300664).






















