Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πατσαρδαϊκός παυσιλύπου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πατσαρδαϊκός παυσιλύπου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

- Ήμαρτον Κύριε...

Αυτοί πάνε να μας τρελάνουν εντελώς!
Όλο μέτρα διατάζουν και ευρώ στο μπουγκί δεν βάζουν!

Για να μπορεί ο ιδιοκτήτης ταβέρνας με μουσική να διαμορφώσει τον τιμοκατάλογό του με ΦΠΑ 13% θα πρέπει να μην υπάρχουν όρθιοι στο μπαρ για κατανάλωση ποτών, οι πελάτες να τρώνε καθισμένοι και να μη... χορεύουν!

Δηλαδή εάν μερακλώσω με κάποιο τραγούδι στην ταβέρνα και ρίξω τις στροφές μου, εγώ και το μαγαζί θα επιβαρυνθούμε με 23% φάπα;
Ήμαρτον Κύριε.......
Έλα καλέ στον τόπο σου….

Μετά τιμής
πατσαρδαϊκός παυσιλύπου


Διαβάστε Περισσότερα »