Αυριο Παρασκευή 6 Μαϊου θα γίνει συντήρηση του αγωγού ύδρευσης Ιτέας.
Διαβάστε Περισσότερα »
Στην διάρκεια της συντήρησης (καθαρισμός δικτύου) θα υπάρχει μείωση της πίεσης ή μικρή διακοπή για κάποιο μικρό διάστημα γιατί θα ανοίξουν τα τερματικά.
Παρακαλούμε τους κατοίκους να καταναλώσουν εμφιαλωμένο νερό για αύριο και μέχρι να αποκατασταθεί πλήρως η καθαρή ροή του.
Η συντήρηση επιβάλεται γι αυτό ζητάμε την κατανοησή σας!!!
Δήμος Παλαμά













