Είσασταν μάλιστα και κατηγορηματικός...
Όλα καλά!!!
Φαίνεται όμως πως λειτουργείτε με δυο μέτρα και δυο σταθμά ή όπως σας βολεύει τελικά.
Μετά απο εκείνη τη μέρα παρακολουθώντας τις διάφορες εκδηλώσεις του Σχολείου σας σε διάφορα site φωτογραφίζεστε με τα παιδιά "φάτσα-κάρτα" και μάλιστα με πλατύ χαμόγελο ικανοποίησης.
Πείτε μου σας παρακαλώ τι ισχύει για σας τελικά γιατί μας έχετε μπερδέψει!!!
Ιδού και μερικές αναρτήσεις με τις φωτογραφίες σας...
ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ ......κλπ
















