Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Δημοτικό Σχολείο Φύλλου: Από το σπόρο στο.....ψωμί

Από το σπόρο στο.....Ψωμί.
Όλη η μαθητική κοινότητα του σχολείου μας σήμερα 22 Απριλίου 2015 παρακολουθεί και συμμετέχει στο Πρόγραμμα Διατροφή και περιβάλλον που γίνεται στο χώρο του σχολείου μας!!

Ζυμώνουμε με μεράκι το δικό μας ψωμί με την ενεργή συμμετοχή του Κ Π Ε. Μουζακιου.

Ευχαριστούμε τους συναδέλφους κα Ευαγγελία Παπαδημητρίου και Δημήτριο Σπυρόπουλο για την υπέροχη συνεργασία!!!!!

Περιμένουμε τώρα το αποτέλεσμα από το φούρνο της γειτονιάς μας!!!

   Ο Διευθυντής
Σάκης Παπαθανασίου








Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Πανελλήνια Σύναξη Καππαδοκών "Γαβούστημα 2015" στα Βούναινα...

Το ΔΣ του Μικρασιατικού Συλλόγου Βουναίνων η "καθ ημάς Ανατολή" σας προσκαλεί στην Πανελλήνια Σύναξη Καππαδοκών Γαβούστημα 2015 στα ΒΟΥΝΑΙΝΑ από 20 εως 23 Αυγούστου 2015


Η Αφίσα αφορά πίνακα του Δημητρίου Κατσίκα και βρίσκεται στο δημαρχείο της Σινασσού ως δωρεά του ζωγράφου κατά τη διαδικασία αδελφοποίησης πόλεων.



Διαβάστε Περισσότερα »

Σιτάρι «ψήφισαν» τη φετινή χρονιά οι αγρότες της Καρδίτσας

Σιτάρι ψήφισαν τη φετινή χρονιά οι αγρότες της Καρδίτσας, καθώς παρατηρείται αύξηση των καλλιεργούμενων στρεμμάτων κατά 15% περίπου.

Είναι ενδεικτικό πως οι περισσότερες εκτάσεις σιταριού στη χώρα, καλλιεργήθηκαν στο Θεσσαλικό κάμπο, καθώς οι καιρικές συνθήκες δεν εμπόδισαν τους παραγωγούς όπως έγινε στη Βόρεια Ελλάδα με αποτέλεσμα πολλές περιοχές εκτός από την καθυστέρηση στην σπορά, να υπάρξουν απώλειες εκτάσεων, λόγω των πλημμυρών που σημειώθηκαν.

Οι παραγωγοί ευελπιστούν από εδώ και στο εξής μέχρι και τα...αλώνια να έχουν στο πλευρό τους τον καιρό. Η αγορά πάντως δεν έχει ανοίξει ακόμη για φέτος, με τις λίγες πράξεις για προπωλήσεις να σημειώνονται στα 280-285 ευρώ ο τόνος FOB σε ελληνικό λιμάνι χωρίς βέβαια να είναι ενδεικτικές για τα επίπεδα που θα πιάσει ο παραγωγός τον Ιούνιο.

Ωστόσο, οι πρώτες εκτιμήσεις έμπειρων παραγόντων της αγοράς κάνουν λόγο για σαφώς καλύτερη τιμή από το περσινό άνοιγμα στα 22-23 λεπτά το κιλό.
Την ίδια ώρα, όσον αφορά το βαμβάκι, η ευχάριστη “συγκυρία” των λιγότερων εκτάσεων στις ΗΠΑ, αναμένεται να στηρίξει το χρηματιστήριο και το ισχυρό δολάριο να βελτιώσει την τιμή του προιόντος, άρα και τις τιμές για τους Έλληνες παραγωγούς στο σύσπορο.
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Στα play out o Ενιπέας

Αυλαία είχαμε σήμερα στο πρωτάθλημα της Β' κατηγορίας με την διεξαγωγή της τελευταίας (26ης) αγωνιστικής ξεκαθαρίζοντας οι ομάδες που θα συμμετέχουν στα μπαράζ ανόδου και υποβιβασμού αλλά και με την ομάδα της Αχλαδιάς να υποβιβάζεται απευθείας στην Γ' ερασιτεχνική.

Πρωταθλήτρια του 1ου ομίλου της Β' κατηγορίας είναι ο Θεσσαλικός Ματαράγκας , ενώ μετά και τα σημερινά αποτελέσματα ο Αστέρας Βλοχού με την ισοπαλία με 1-1 εντός έδρας με το Μελισσοχώρι έφτασε τους 40 βαθμούς και μπαίνει ως 4ος με μηδέν βαθμούς στα play off.
Αντίθετα η Παλαμαϊκή στον αγώνα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ στο Δημοτικό Στάδιο Παλαμά (διακόπηκε στο 80' με υπαιτιότητα της φιλοξενούμενης Δόξας Παλιουρίου) δεν μπορεί ούτως ή άλλως να διεκδικήσει κάτι περισσότερο απο την 6η θέση της τελικής κατάταξης οπότε και αποχαιρετά εδώ τη φετινή σεζόν.

Στην 12η θέση της τελικής κατάταξης τελειώνει την κανονική περίοδο ο Ενιπέας Ιτέας μετά την σημερινή εντός έδρας ισοπαλία με τον Άρη Φίλιας με 2-2.
Η ομάδα της Ιτέας θα συμμετέχει στα play out ξεκινώντας απο την τρίτη θέση με 1 βαθμό.

Τα αποτελέσματα της 26ης αγωνιστικής:

Αετός Καλλιφωνίου - Π.Ο.Μ. Θεσσαλικός Ματαρ.    2-1
Α.Ε. Ρούσσου - Δόξα Αμπέλου                                1-1
Αστέρας Δασοχωρίου - Άρης Αγ. Παρασκευής         3-5
Α.Ε. Kένταυρος Ανάβρας - Α.Σ. Aχλαδιάς                1-2
Α.Σ. Ενιππέας - Άρης Φίλιας                                    2-2
Αστήρ Bλοχού - Α.Ο. Mελισσοχωρίου                      1-1
Π.Ο. Παλαμαϊκής - Δόξα Παλιουρίου                       1-1 (διεκ. 79')
Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας πήγε εκδρομή σε Γρεβενά, Παναγία Σουμελά, Νάουσα και Πλαταμώνα

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας διοργάνωσε ημερήσια εκδρομή χθές το Σάββατο 18 Απριλίου σε Γρεβενά, Παναγία Σουμελά, Νάουσα, Κατερίνη και Πλαταμώνα.

Η αναχώρηση έγινε στίς 6:30 τοπρωϊ απο Ιτέα με πρώτη στάση για καφεδάκι στην Καλαμπάκα.
Αμέσως μετά αναχώρησαν για Γρεβενά και απο εκεί συνέχισαν για την Παναγία Σουμελά.

Εκεί προσκήνησαν την Παναγία ξεκουράστηκαν για λίγο και μετά αναχώρησαν για την όμορφη και καταπράσινη Νάουσα και συγκεκριμένα στον Αγιο Νικόλαο.
Εκεί έκαναν στάση 2-3 ώρες για να απολαύσουν τη θέα αλλά και για φαγητό.

Αφού τελείωσαν αναχώρησαν για τον Πλαταμώνα απο Κατερίνη στόν οποίο σταμάτησαν για καφέ και βόλτα στην όμορφη παραλία.
Εκεί έμειναν ξανά για 2-3 ώρες απολαμβάνοντας το καφεδάκι τους και στήν συνέχεια επιβιβάστηκαν στο πούλμαν για την επιστροφή μέσω Λάρισας φτάνοντας στήν Ιτέα το βραδάκι.

Η Πρόεδρος του Συλλόγου Τζένη Μακρή και το Δ.Σ. ευχαριστούν όλους όσους συμμετείχαν και υπόσχονται ακόμα καλύτερες μέρες και εκδρομές με τον Σύλλογο Γυναικών.








































Διαβάστε Περισσότερα »