Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

Διακόπηκε η κυκλοφορία στο δρόμο Ιτέα - Πέτρινο

Προβλήματα πλημμυρών ξεκίνησαν από το μεσημέρι σήμερα Παρασκευή (11/1) στα πεδινά του νομού μας και μετά τις έντονες χιονοπτώσεις και βροχές που είχαμε το τελευταίο 10ήμερο.

Σύμφωνα με ενημέρωση ο δρόμος Ιτέας - Πέτρινου έχει διακοπεί από νωρίς το μεσημέρι με απόφαση του Δήμου Παλαμά λόγω της ανόδου της στάθμης του ποταμού Ενιπέα με τους κατοίκους του Πέτρινου να εξηπηρετούνται πλέον οδικά μέσω Συκέωνας και Αγίου Δημητρίου.
Είναι ένα σύνηθες φαινόμενο για τους κατοίκους της περιοχής μετά από έντονα φαινόμενα βροχοπτώσεων που ωστόσο είναι και παράλληλα προάγγελος της ετοιμότητας που θα πρέπει να βρίσκονται οι υπηρεσίες πολιτικής προστασίας του νομού μας και για τα υπόλοιπα ποτάμια.

Στην επικοινωνία που είχαμε για το θέμα με το Δήμαρχο Παλαμά Γ. Σακελλαρίου μας ενημέρωσε ότι ο Δήμος είναι σε επιφυλακή και ήδη η στάθμη του ποταμού Ιταλικού είναι αρκετά ανεβασμένη ενώ ανοδικές τάσεις έχει τις τελευταίες ώρες και ο Καλέντζης.
Στην περιοχή επίσης του Βλοχού το αντλιοστάσιο έχει ενεργοποιηθεί για να μεταφέρει τα νερά στον Πηνειό. 

karditsalive.net
Διαβάστε Περισσότερα »

Αστυνομική διαταγή για γέλια...

Την πρώτη πενταετία, ακόμη και δεκαετία μετά την επανάσταση του 1821, οι περισσότεροι από τους Χωροφύλακες ήταν αγράμματοι, ή ξέραν λίγα κολλυβογράμματα. Για αυτό οι αναφορές τους ήταν σωστό περιβόλι και μερικές απ΄ αυτές που ήρθαν αργότερα στη δημοσιότητα μείναν ιστορικές.
Μια τέτοια αναφορά είναι και οι παρακάτω που βρήκα στο διαδίκτυο και αναφέρεται στη δράση της Χωροφυλακής κατά τα πρώτα χρόνια της ιδρύσεως του Σώματος.
Χαρείτε την

 Αναφορά του Αστυνομικού Σταθμάρχου Αρ. Αθανασάκου. Προς τον Αστυνόμον Καλαμπάκας.

"Ούτης καρποφόρου της γαιός κάτωθεν του γραφείου μου, τουτέστιν ουχί κάτωθεν ακριβώς καθ΄ότι κάτωθεν είναι κατώγι ένθα ο νοικοκύρης μου τρέφει χοίρον λευκόν δύο παρδαλάς αίγας, όρνιθας και πετεινόν σφόδρα μπερμπάτην, ήγουν δηλαδή παραπλεύρως και κάτωθεν του παραθύρου μου, όπου η οπή της νοικοκυράς δι  ής χύνονται καταρακτωδώς και ευωδιαστώς τα  ύδατα του νεροχύτου της, γονίμου όντως εκ των ανωτέρω τυου εδάφους εφύτρωσεν ενθάδε κολοκυθέα φυσικώς και χωρίς κανένας πρότερον καλλιεργησάμενος να φυτεύσει την αφεντιά της.
Η κολοκυθέα αύτη, επροξένησεν την έριν των βαθμολογικώς αποκάτω μου Χωρ-κων Τσουρπάνη και Σκαρπαλέζου λεγόντων, του μεν να την εκφυτρώσει ήτις ετεκνοποίησεν με τον καιρό και φυσικώς ως κατάλεπτώς προαναφέρω, του δε όπως την αφήσει και πληθύνει το γένος της, ως το είδος τούτο είναι σπάνιον εν τη δικαιοδοσία μου και ποιεί νοστίμην κολοκυθόπιταν γλείφοντες τα δάκτυλα του.
Τότενες επήλθε επέμβασις μεταξύ των. Τότενες ήνοιξεν έρις και μάλωμα.Τότενες, δε ο Σκαρπαλέζος θυμηθείς εξάγει το επί του τοιχώματος κρεμάμενον όπλον Γκρά υποδείγματος 74, και χρήσεως κοινής και ανασκασάμενος ευτυχώς μάχαιραν μετά του μαχαιροφύλακος του εις την κοινήν γλώσσα -φικάρι- καλούμενον, κατάφερεν δια του πέλματος των ποδών ωσάν να ήτο άλογον, αφού επήλθεν ακράτητος και ραγδαία αιματοχυσία, κρουνιδόν, παραβλάψασα την κυκλοφορίαν του αίματος και ανεπαισθήτως εξήγαγε Τρεις οδόντας του πτωχού Τσουρπάνη, ους επισυνάπτω δι ιατρικήν εξέτασιν και δια το ακριβές της αναφοράς. Ο δύστυχος Τσουρπάνης προ ολίγου  δει να σημάνει σιωπητήριον και να μείνει καταντίπ κόκκαλον.
Μετά της ανωτέρω σκηνής σας καταγγέλω ευπειθώς  και τους δύο μετά της κολοκυθέας ως υπαιτίους, αποπείρας και αδίκου επιθέσεως επί φόνου, ξεριζωθείσης ήδη και εξαφανισθέντος του πληθυσμού των ειδών της, δια να υποστώσιν τας παρά του νόμου καταγγελομένας ποινάς. Και έχω δύο μάρτυρας ετοίμους, ους θα αποστείλω, τηλεγραφικώς τάχιστα ληφθεισομένων και ονόματι Κατραπάν και Καραμούτσον, δια να ενεργήσουν όλα τα παράπονα προς διδαχήν και συμμόρφωσιν απαξαπάντων των άλλων."

Ο ευπειθείς Αστυν. Σταθμάρχης 
          Αρ. Αθανασάκος


πηγή: www.polineri.gr
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας δεν θα λειτουργήσει την Παρασκευή και Σάββατο 11 & 12 Ιανουαρίου

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών την προσεχή Παρασκευή και Σάββατο 11 & 12 Ιανουαρίου ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας δεν θα λειτουργήσει.



Το ΔΣ του Ε.Μ.Σ.Ιτέας





Διαβάστε Περισσότερα »

Ολική παγωνιά στον Δήμο Παλαμά

Ακραίες καιρικές συνθήκες επικρατούν στον Δήμο Παλαμά καθώς στρώμα πάγου έχει σκεπάσει τα πάντα.

Ο Δήμος ανακοινώνει ότι οι υπηρεσίες του θα υπολειτουργήσουν σήμερα Πέμπτη 10/01, καθώς ελάχιστοι ηρωικοί υπάλληλοι κατόρθωσαν να φθάσουν, ενώ παράλληλα δεν θα γίνει η αποκομιδή των απορριμμάτων.

Ο Δήμαρχος Γιώργος Σακελλαρίου κάνει έκκληση στους κατοίκους να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και αν αυτές είναι αναγκαίες να γίνονται με μεγάλη προσοχή. 

 

Διαβάστε Περισσότερα »

Οι παλιές φιλενάδες της Ιτέας

Λένε πως η φωτογραφία νικάει το χρόνο στα σημεία.
Μας υπόσχεται την αιωνιότητα, αλλά παράλληλα μας εκπαιδεύει και για τον αποχωρισμό.
Τον αποχωρισμό από τα αγαπημένα μας πρόσωπα, τα αγαπημένα μας μέρη τα αγαπημένα μας πράγματα.
Η ιδέα όμως ότι μπορείς να απαθανατίσεις μια στιγμή που περνάει και να την έχεις μπροστά σου για όλη σου τη ζωή, η σκέψη ότι ακόμα κι αν κάποιος έχει φύγει, μπορεί να τον έχεις πάντα μαζί σου, μέσω μιας φωτογραφίας, είναι λυτρωτική.
Και βέβαια εκτός από τη μάχη του χρόνου, οι φωτογραφίες, μπορεί να δημιουργήσουν και έντονη συναισθηματική τρικυμία. Δίνοντας το ερέθισμα για την διέγερση της μνήμης, της νοσταλγίας, του νόστου.
Κάποτε υπήρξαν στενές φιλενάδες, σιγά-σιγά η κάθε μια πήρε το δρόμο της.
Η μια με το γάμο της, η άλλη με την καριέρα της, η καθεμιά με ό,τι διάλεξε στη ζωή της.
Άλλες παντρεύτηκαν κι έφτιαξαν οικογένεια, άλλες σπούδασαν και καταξιώθηκαν επαγγελματικά, άλλες είναι οικονομικά ευκατάστατες, άλλες ζουν φτωχικά.
Κάποτε ήταν, γελαστές και ανύποπτες για το αύριο.
Η άγνοια, λένε, πολλές φορές είναι ευτυχία.
Γι’ αυτό ίσως να είναι τυχερές που μέσα από την άγνοιά τους αντάμωσαν με την ευτυχία!
Και ποιος ξέρει...ίσως να την ξανασυναντήσουν, είτε μαζί, είτε χώρια!

Οι παλιές οι φιλενάδες της Ιτέας που χάθηκαν και δεν βλέπονται πια…
Και να που τώρα είναι συγκεντρωμένες εδώ, σε τούτες τις παλιές φωτογραφίες για να ξαναθυμηθούν τα νιάτα τους, να θυμηθούν πόσο αγάπησε η μία την άλλη. Και είναι ευκαιρία, να κλείσουν τα μάτια τους για λίγο και ξεφυλλίζοντας τις αναμνήσεις, να γυρίσουν πίσω στις γειτονιές του χωριού, να ξαναβρεθούν στους γάμους, στα πανηγύρια, στις αυλές, στους διαδρόμους των σχολείων, των γυμνασίων, να ξαναθυμηθούν και όσα έμειναν έξω από το κάδρο, να παίξουν ξένοιαστες, να τραγουδήσουν, να χορέψουν να γελάσουν, να χαρούν, να ερωτευθούν, να ξαναπούν τα μυστικά τους!

















Διαβάστε Περισσότερα »

Τροχαίο στον δρόμο Παλαμά - Ιτέας λόγω της ολισθηρότητας του δρόμου

Χθες βράδυ στον Παλαμά σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος. Ο οδηγός που κινούνταν στο δρόμο Παλαμά – Ιτέας έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και προσέκρουσε με δύναμη σε κολώνα φωτισμού.
Ευτυχώς το όχημα χτύπησε από την πλευρά του συνοδηγού (δεν υπήρχε άλλο άτομο στο αυτοκίνητο) και ο οδηγός την γλύτωσε με λίγες γρατσουνιές αλλά και με ένα μάλλον «τσουχτερό» συνεργείο.




πηγή: karditsapress.gr



Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ Δημάρχου Παλαμά Γιώργου Σακελλαρίου

Σε ημερήσιο τύπο της Αθήνας αλλά και σε τοπικό τύπο έντυπο και ηλεκτρονικό, το όνομά μου φαίνεται να «μπαίνει» και να «βγαίνει» από τις λίστες των Δημάρχων που στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ για τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Για τον λόγο αυτό, αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω πως η «Συμμαχία Ανασυγκρότησης του Δήμου Παλαμά» στην οποία έχω την τιμή να είμαι επικεφαλής, είναι μια καθαρά ακομμάτιστη αυτοδιοικητική παράταξη. Απαρτίζεται από δραστήρια άτομα που ανήκουν σε διάφορους πολιτικούς χώρους και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το καλό του τόπου μας. Στις εκλογές του Μαΐου του 2014 αλλά και σε αυτές του Μαΐου του 2019 δεν επιθυμούσε και ούτε επιθυμεί να αποκτήσει οποιαδήποτε κομματική απόχρωση. Επομένως αυτό που προσδοκά δεν είναι η οποιαδήποτε κομματική στήριξη αλλά η στήριξη των συμπολιτών μας που θα της δώσει την δυνατότητα να συνεχίσει το έργο της και την επόμενη τετραετία.
                                                                                                   
       Γιώργος Η. Σακελλαρίου
Επικεφαλής Συμμαχίας Ανασυγκρότησης
           Δήμαρχος Παλαμά

Διαβάστε Περισσότερα »

Ενημέρωση για τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών την προσεχή Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας δεν θα λειτουργήσει.

Για Παρασκευή και Σάββατο θα υπάρξει νέα ανακοίνωση.

Το ΔΣ του Ε.Μ.Σ.Ιτέας




Διαβάστε Περισσότερα »

Κλειστά θα παραμείνουν την Τρίτη τα Σχολεία σε όλο τον Δήμο Παλαμά

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών και του ισχυρού παγετού που επικρατεί στο Δήμο μας, τα σχολεία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ αύριο Τρίτη 8/1 για την ασφάλεια των μαθητών.
Για την λειτουργία ή όχι των σχολείων την Τετάρτη 9/1 θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση.

Από τον Δήμο Παλαμά

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Επί δικαίων & αδίκων

Σερφάροντας μεταξύ άλλων και στο facebook, θεωρώντας ότι είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου μπορείς να ανταλλάξεις σκέψεις και απόψεις, αλλά και να αντιληφθείς τον παλμό του κόσμου γύρω από τα τεκταινόμενα της περιοχής μας. Διαπίστωσα ότι κάποιοι, καλοπροαίρετα ελπίζω, έριξαν ευθύνες στον Δήμο επί δικαίων και αδίκων.
Κατανοώ πλήρως τις δυσκολίες να μην έχεις το μεγαλύτερο και απαραίτητο αγαθό της ζωής, αλλά να προσπαθούμε να κάνουμε και δεύτερες σκέψεις όταν πρόκειται να ρίξουμε ευθύνες κάπου.
Με αφορμή λοιπόν τα διάφορα σχόλια στο διαδίκτυο ως προς τις ευθύνες του Δήμου για την διακοπή νερού στην Ιτέα θέλω να εκφράσω και την δική μου προσωπική άποψη.
Χθες το απόγευμα στις 7:00μμ έσπασε ο κεντρικός αγωγός νερού προφανώς από τον ισχυρό παγετό και τις ακραίες καιρικές συνθήκες. Πολύ κακό για την χρονική στιγμή με θερμοκρασίες Σιβηρίας.
Αυτό ήταν και το τελειωτικό χτύπημα για πολλά σπίτια της Ιτέας, και ιδίως τα χαμηλά ως προς το έδαφος, γιατί οι σωληνώσεις τους δεν είχαν την κατάλληλη κλήση ώστε να γυρίσει το νερό στον κεντρικό αγωγό, οπότε και πάγωσε. Τα υπερυψωμένα σπίτια δεν είχαν πρόβλημα.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε τελικά την επομένη (δλδ σήμερα) στις 12 το μεσημέρι, χρόνος αρκετά γρήγορος αν σκεφτεί κανείς τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και επικρατούν ακόμα στο χωριό μας.
Ας Σκεφτούμε μόνο την προσπάθεια των ανθρώπων που δούλεψαν άμεσα για να αποκατασταθεί η ζημιά.
Ξεπέρασαν και τον εαυτός τους νομίζω.
Και φυσικά σ΄αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να καταλογίσουμε ευθύνες, γιατί απλά κανείς δεν φταίει.
Πολλά μπορούμε να καταλογίσουμε σε έναν Δήμο, και στον Δήμο μας, αλλά ας είμαστε και κάποιες φορές λογικοί και ρεαλιστές ως προς τις δυσκολίες που προκύπτουν κάθε φορά.
Με μια μικρή ενημέρωση διαπίστωσα ότι παράλληλα έσπασαν αγωγοί στον Άγιο Δημήτριο στον Κοσκινά και ένας κρουνός της πυροσβεστικής στο Βλοχό.
Ο μόνος "εχθρός" ήταν ο παγετός και τίποτε άλλο.
Εγώ προσωπικά παρόλο που αποκαταστάθηκε η ζημιά δεν έχω τελικά νερό γιατί είμαι από τούς "άτυχους" με χαμηλό σπίτι.

       Φιλικά
Παύλος Σαμαράς


Διαβάστε Περισσότερα »