Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκπαίδευση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκπαίδευση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

Κρούσμα κορονοϊού σε Λύκειο Παλαμά και Ιτέας

Σε αναστολή λειτουργίας τριών τμημάτων λόγω κρούσματος κορονοϊού σε εκπαιδευτικό που διδάσκει σε αυτά αποφάσισε σύμφωνα με το KarditsaLive.Net ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας Σωκράτης Παππάς.

Ειδικότερα ο κ. Παππάς με σημερινή απόφαση (16/10) αποφάσισε:

Την αναστολή λειτoυργίας των τμημάτων Β1, Γ1 και Γ2 του Ημερήσιου Γενικoύ Λυκείου Παλαμά για 14 ημέρες από 16/10/2020 έως και 29/10/2020 λόγω επιβεβαιωμένου κρoύσματος COVID-19 σε εκπαιδευτικό.

Επίσης κρούσμα εντοπίστηκε και στο Γυμνάσιο - Λύκειο Ιτέας επίσης σε εκπαιδευτικό
Η Γ λυκείου Ιτέας καραντίνα 14 μέρες επίσημη πληροφόρηση




Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

Κανονικά τα σχολεία στο Δήμο Παλαμά την Πέμπτη (24/9)

Κανονικά θα λειτουργήσουν όλα τα σχολεία του Δήμου Παλαμά απο αύριο την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου όπως έγινε γνωστό απο την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας

Σύμφωνα με το KarditsaLive.Net σε επικοινωνία με τον Δήμαρχο Παλαμά Γ. Σακελλαρίου επιβεβαίωσε ότι αυτή είναι η απόφαση του Δήμου και αφορά επίσης και τους παιδικούς σταθμούς του Δήμου.

Είναι πιθανό ωστόσο όπως τόνισε κάποιοι μαθητές από χωριά όπως π.χ. Κοσκινά και Μεταμόρφωση να μην μπορέσουν να έχουν οδική πρόσβαση αύριο.




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Συνεχίζεται η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων

1. Συνεχίζεται η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων την Τετάρτη 23/9/2020.

2. Όσοι γονείς ενδιαφέρονται τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου, παρακαλούνται να ενημερώσουν τη διεύθυνση μέχρι την Παρασκευή 25/9/2020

Σας ενημερώνουμε ότι για την παρακολούθηση του προγράμματος δεν απαιτούνται βεβαιώσεις εργασίας και των 2 γονέων.




Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Όλα τα Δημοτικά σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια του Δήμου Παλαμά θα παραμείνουν κλειστά την Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου

O Δήμος Παλαμά ανακοινώνει ότι την Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020, θα παραμείνουν κλειστά όλα τα Δημοτικά Σχολεία  - Γυμνάσια και Λύκεια, λόγω των έντονων πλημμυρικών φαινομένων, που δυσχεραίνουν την ασφαλή μετάβαση των μαθητών και εκπαιδευτικών στα εκπαιδευτήρια.
Και το Νηπιαγωγείο Ιτέας




karditsalive.net

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Την Δευτέρα 14/01 θα λειτουργήσουν κανονικά τα Σχολεία της Ιτέας και του Δήμου Παλαμά γενικότερα

Κανονικά θα υποδεχθούν τους μαθητές τους αύριο Δευτέρα (14/1) τα σχολεία της Ιτέας και του Δήμου Παλαμά γενικότερα.

Τη σχετική ενημέρωση γνωστοποίησε στο "IteaKarditsas" ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου ο οποίος ενημέρωσε ότι πλέον δεν συντρέχει κανένας λόγος για τη μη λειτουργία των σχολείων.



Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Κλειστά θα παραμείνουν την Τρίτη τα Σχολεία σε όλο τον Δήμο Παλαμά

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών και του ισχυρού παγετού που επικρατεί στο Δήμο μας, τα σχολεία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ αύριο Τρίτη 8/1 για την ασφάλεια των μαθητών.
Για την λειτουργία ή όχι των σχολείων την Τετάρτη 9/1 θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση.

Από τον Δήμο Παλαμά

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Σύσσωμη η Δημοτική αρχή του Δήμου Παλαμά παρευρέθη στους αγιασμούς των σχολείων

Σύσσωμη η Δημοτική αρχή του Δήμου Παλαμά παρευρέθη στους αγιασμούς των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ευχήθηκε στους μαθητές, δασκάλους και γονείς μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
Ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου παρευρέθη στους αγιασμούς του 1ου Δημοτικού Σχολείου, του Γυμνασίου και του Επαγγελματικού Λυκείου Παλαμά και έδωσε τις ευχές του στους μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά.
Στο σύντομο καλωσόρισμά του προς τους μαθητές ανέφερε:
« Ξεκινά και φέτος άλλο ένα ταξίδι στη γνώση και στη μόρφωση. Οδηγός σας σε αυτό το ταξίδι θα είναι οι δάσκαλοί  σας που επιβάλλεται να σας παραδώσουν στη κοινωνία ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Εμείς από την πλευρά μας έχουμε το χρέος να είμαστε δίπλα σας και να προσπαθούμε να λύσουμε κάθε σας πρόβλημα μιας και είσαστε το μέλλον του τόπου μας. Οι δε γονείς σας που είναι πάντοτε δίπλα σας να οπλιστούν με περίσσεια υπομονή και να σας παρέχουν ότι είναι αναγκαίο για την πρόοδο σας. Τέλος στους μαθητές του δημοτικού επισήμανε πως παιδί και παίζω είναι δυο λέξεις με κοινή ρίζα αλλά παίζω σημαίνει ότι το κάνω με συμμαθητές και φίλους και όχι κλεισμένος σε ένα δωμάτιο, μπρός σε μία οθόνη ενός υπολογιστή ή tablet.»

Μετά το τέλος του αγιασμού οι διευθυντές των σχολείων ετοίμασαν μια μικρή γιορτή για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και δεξιώθηκαν γονείς και μαθητές .




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Η ιστορική μας συνέχεια…

Παίρνοντας απόσταση απ’το χτες, οι σχολικές μνήμες, καίτοι σκληρές, προερχόμενες από τη δεκαετία του 60 και του 70, δημιουργούν μια συγκινησιακή φόρτιση, μια γλυκιά μελαγχολία.
Τα μάτια δακρύζουν όταν σκέφτεσαι με γλυκύτητα εκείνες τις εποχές.
Δεν ήταν οι τιμωρίες, αρκετές φορές σκληρές, όπου ο σεβασμός και ο φόβος ήταν ανάμεικτοι.
Δεν ήταν η μεγάλη αυστηρότητα και πειθαρχία, η αποβολή, η επανάληψη της τάξης.
Ποιος δεν έγραψε 10 φορές το μάθημα, δεν ένιωσε το τράβηγμα του αυτιού και του μαλλιού, δεν ένιωσε τον πόνο από το ανεβοκατέβασμα της βέργας στην παλάμη του;
Δεν ήταν το κούρεμα με την ψιλή!
Δεν ήταν η φτώχια, η ίδια σάκα και γομολάστιχα κάθε χρόνο!
Ούτε η τάξη που θερμαινόταν με ξυλόσομπα!
Δεν ήταν η διδασκαλία της καθαρεύουσας, η "παραλήγουσα που ποτέ δεν περισπάται, όταν η λήγουσα είναι μακρά".
Όχι, δεν ήταν τίποτε απ’ όλα αυτά.
Το δάκρυ κυλάει, γιατί είναι μνήμες, σκέψεις, εικόνες και παραστάσεις ανάκατα, από τα χρόνια της παιδικής μας αθωότητας. Από τα χρόνια εκείνα που τα βιώματά μας, μας έκαναν να πρωτογευθούμε αυτό το θαύμα που λέγεται ζωή. Είναι τα πρωτόγνωρα συναισθήματα που νιώσαμε, που μας καθόρισαν και μας χάραξαν πορεία. Είναι οι συμμαθητές μας, οι παιδικοί μας φίλοι, που έμειναν για πάντα φίλοι.
Τα πρώτα μας ερωτικά, πλατωνικά σκιρτήματα.
Είναι ένας δικός μας κόσμος που κουβαλάμε μέσα μας, ένα κομμάτι του εαυτού μας.
Η ιστορική μας συνέχεια…


    


















Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Θυμάσαι που σου έλεγαν ότι αυτά είναι τα καλύτερα χρόνια σου;

Για πες. Τι θυμάσαι;
Θυμάσαι τη μπλε ποδιά; Το πολυτονικό; Το δάχτυλο ψηλά; Το «κυρία, κυρία…»;
Θυμάσαι τον κουλουρά; Το κουλούρι με τα γαριδάκια; Τη μυρωδιά του μπλε τετραδίου; Τη μυρωδιά του καινούριου βιβλίου; Το πρωινό γάλα;
Το στρώσιμο του κρεβατιού; Τους συμμαθητές ακόμα ηλιοκαμένους;
Πόσα μπάνια έκανες; Πόσα παγωτά έφαγες;
Θυμάσαι τον μαυροπίνακα και την ημερομηνία πάνω αριστερά; Το βρεγμένο σφουγγάρι; Τους χάρτες τις γεωγραφίας; Τον τεράστιο χάρακα; Το αριθμητήριο; Το τετράδιο αριθμητικής με τα κουτάκια;
Το «τι θέλει να μας πει εδώ ο ποιητής»;
Που δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις τις παρομοιώσεις; Τις μεταφορές; Την προπαίδεια;
Τον εκκλησιασμό; Τις βρύσες; Την αυλή; Τα παιχνίδια που σκαρφιζόμασταν; Το λάστιχο;
Το σχοινάκι; Τα μήλα; Λόλα να ένα μήλο. Τις τούρκικες τουαλέτες; Που φοβόσουν ότι κάτι κακό θα βγει από την μαύρη τρύπα;
Θυμάσαι την μυρωδιά του ευκαλύπτου; Το πώς μύριζε η βροχή στο χώμα;
Θυμάσαι την πρώτη σου δασκάλα;
Τους περιπάτους; Τις γραμμές χέρι – χέρι; Που έπαιζες τον «γιατρό»; Το πρώτο σου ποίημα; Την παρέλαση; Τη λευκή ελβιέλα;
Θυμάσαι τις σειρές για την προσευχή; «Ανάπαυση, προσοχή». Τις ψείρες; Το μαντήλι στα μαλλιά; Τη σχολική φωτογραφία; Το ενδεικτικό; Τις γυμναστικές επιδείξεις; Τους χυμούς ροδάκινο στα τσίγκινα κουτιά τους; Θυμάσαι που έπεσες και χτύπησες το γόνατο; Τη σουλφαμιδόσκονη; Το φυτολόγιο; Την αλλαγή των ρούχων μέσα στην τάξη για την γυμναστική; Πρώτα τα κορίτσια μετά τα αγόρια. Τον διπλανό σου;
Την πρώτη σου τιμωρία; Το κουδούνι; Τις ώρες του διαλείμματος γραμμένες στο θρανίο; Την ουρά στο κυλικείο; Το πρώτο σου «βγάλτε μια κόλλα χαρτί»; Το πρώτο σου 20άρι; Το απουσιολόγιο; Τις λίγες δικαιολογημένες; Τις πολλές αδικαιολόγητες; Που ήσουν απουσιολόγος και έκρυβες τους απόντες; Το γραφείο των καθηγητών; Του Διευθυντή; Θυμάσαι που τα έφτιαξες σήμερα και τα χάλασες αύριο; Το πρώτο σου φιλί;
Την πρώτη σου κοπάνα; Το τσιγάρο στις τουαλέτες; Τη γαλαρία; Τις κασέτες που έδινες στον οδηγό του πούλμαν; Τον «Κουρσάρο»; «Κι αν μας αγαπάτε να μας ξαναπάτε». Τα πάρτυ; Τα μπλουζ; Που φοβόσουν την επαφή για να μην καταλάβει η υποψήφια πόσο χάρηκες που την γνώρισες; Την τσόντα μέσα στο βιβλίο; Το «Αγόρι»; Τον «Μπλεκ»;
Την πενταήμερη; Θυμάσαι πως ήταν να είσαι παιδί; Έφηβος; Θυμάσαι που και που να γίνεσαι και πάλι παιδί; Δεν τα καταφέρνεις;

Θυμάσαι που σου έλεγαν ότι αυτά είναι τα καλύτερα χρόνια σου;
Ξέρεις πόσα θα έδινα για να χτυπήσει το κουδούνι μια ακόμα φορά για μένα;
Όσα κι εσύ…



πηγή
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Καλή σχολική χρονιά..!

Πρώτο κουδούνι, σήμερα Δευτέρα 11 Σεπτέμβρη, για τους πολύ μικρούς και τις πολύ μικρές μαθήτριες, επιστροφή στα θρανία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες Παιδικών Σταθμών, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας μας αλλά και τις περιοχής μας, του Δήμου Παλαμά.
Να ευχηθούμε στα παιδιά να έχουν ένα όμορφο ταξίδι στη νέα σχολική χρονιά και καλή δύναμη με μεράκι για το λειτούργημά τους στους δασκάλους και καθηγητές που θα είναι οι συνοδοί τους για έναν ακόμη χρόνο…
Δεν ξέρω αν όλα είναι έτοιμα ή αν χρειάζεται να γίνουν περισσότερα, αλλά η ενίσχυση της Παιδείας θα πρέπει να είναι σε προτεραιότητα με τους γονείς να στηρίζουν τα παιδιά και να δείχνουν εμπιστοσύνη στο έργο των εκπαιδευτικών.
Καλή σχολική χρονιά..!







Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Τα ονόματα των επιτυχόντων και οι βάσεις του Λυκείου Ιτέας

Όπως πέρυσι έτσι και φέτος η 24η Αυγούστου ήταν η μέρα της κρίσεως για τους υποψηφίους του Λυκείου Ιτέας που συμμετείχαν στις πανελλήνιες εξετάσεις (2017) αφού έλαβε τέλος η αγωνία τους σχετικά με την σχολή επιτυχίας.
Το Υπουργείο Παιδείας έκανε γνωστές σήμερα τις βάσεις των σχολών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ ενώ οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε κάθε νομό έλαβαν και με την σειρά τους απέστειλαν στα σχολεία της δύναμής τους καταστάσεις με τις σχολές επιτυχίας των μαθητών.

Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι ωστόσο μπορούν να πληροφορούνται τα προσωπικά τους αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους
β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τους μαθητές του Γυμνασίου Λυκειακών Τάξεων Ιτέας για τις επιτυχίες τους και τους εύχονται καλές σπουδές στους επιτυχόντες, καλή σταδιοδρομία, και καλή τύχη σε όλους!!!

πηγή:karditsalive.net

πατήστε πάνω για μεγέθυνση για να δείτε τα αποτελέσματα...









Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Το Γυμνάσιο και οι Λυκειακές Τάξεις Ιτέας εκπροσώπησαν την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “OLYMPIADES” στη Γαλλική πόλη Rouen

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “OLYMPIADES”

Ο Εκπαιδευτικός  Όμιλος Institution du Sacré Cœur της Ρουέν στηρίζοντας την υποψηφιότητα του Παρισιού για την οργάνωση και φιλοξενία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 οργάνωσε με εξαιρετική επιτυχία από 15 έως 21 Μαΐου 2017, την εβδομάδα των Ολυμπιακών Αγώνων, υποδεχόμενος αντιπροσωπείες ευρωπαϊκών χωρών.
Κατά τη διάρκειά της ανωτέρω εβδομάδας, μαθητές ηλικίας 13-15 ετών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες συμμετείχαν σε διάφορες αθλητικές εκδηλώσεις (καγιάκ, αγώνες δρόμου, ποδόσφαιρο και Badminton) αλλά και σε πολιτιστικές δράσεις καθώς και αγώνες γνώσεων με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τις χώρες  που επισκέφθηκαν κατά την πρώτη φάση του προγράμματος, τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο καθώς και την Νορμανδική πολιτιστική ιμπρεσσιονιστική ιστορία.

Το Γυμνάσιο και οι Λυκειακές Τάξεις Ιτέας εκπροσώπησαν την Ελλάδα στο βραβευμένο ήδη από το Γαλλικό Υπουργείο Παιδείας με ετικέτα ποιότητας διεθνές ευρωπαϊκό πρόγραμμα.
Μετά την ελληνική εβδομάδα 1-7 Μαρτίου, στη διάρκεια της οποίας Γάλλοι μαθητές φιλοξενήθηκαν από ελληνικές οικογένειες του χωριού και συμμετείχαν μαζί με τους συμμαθητές τους σε ποικίλες εκπαιδευτικές και πολιτιστικές δραστηριότητες, δημιούργησαν δεσμούς φιλίας και συνεργασίας, η ελληνική αντιπροσωπία επισκέφθηκε την Rouen από 15 έως 22 Μαΐου.

Τη Δευτέρα 15 Μαΐου η ελληνική εκπαιδευτική ομάδα, συντονίστρια της οποίας είναι η κ. Καραμούρτου Άννα, εκπ. Γαλλικής γλώσσας και συνοδός εκπαιδευτικός η κ. Μιχαήλ Ευαγγελία, εκπ. Αγγλικής του Γυμνασίου Λ.Τ. Ιτέας Καρδίτσας, με δώδεκα μαθητές έφθασαν στην ROUEN όπου τους υποδέχτηκαν ο Δ/ντής του εκπαιδευτικού ομίλου Institution du Sacré Cœur κ. Pascal Vallet, η συντονίστρια του προγράμματος κ. Νadege Marigal, και οι συμμαθητές τους με τις οικογένειές τους που θα τους φιλοξενούσαν.

Την επόμενη ημέρα, Τρίτη 16 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν πολιτιστικές δραστηριότητες για τις ξένες αντιπροσωπείες, ξεναγούμενες επισκέψεις, μετά το πέρας των οποίων οι μαθητές ήταν σε θέση να απαντήσουν στις ερωτήσεις γνώσεων για τον ιμπρεσιονισμό.

Πρώτη επίσκεψη: 
«Η ιμπρεσιονιστική Ρουέν» και δεύτερη, στην  «Νορμανδία των Ιμπρεσιονιστών».
Οι αντιπροσωπείες ανακάλυψαν τα τοπία του Ιμπρεσιονισμού (Etretat) και επισκέφθηκαν  το Μουσείο Eugène Boudin στο Honfleur.

Την Τετάρτη 17 Μαΐου, στο στάδιο Mermoz της Rouen, η γαλλική αλλά και οι ξένες αντιπροσωπίες  γιόρτασαν την έναρξη των Αγώνων της Ολυμπιάδας (παρέλαση αποστολών, ευρωπαϊκός ύμνος, αφή της ολυμπιακής φλόγας) και συμμετείχαν σε αθλητικούς αγώνες σεβόμενοι τους ολυμπιακούς όρκους.

Tην επόμενη ημέρα,18/5, το πρωί, οι ολυμπιακές αποστολές βρέθηκαν στο Canoë Club Normand Espace J. Anquetil στο Ile Lacroix του Σηκουάνα και αγωνίστηκαν σε κωπηλατικούς αγώνες ενώ το απόγευμα, στο Gymnase Mandela ακολούθησαν οι αγώνες Badminton.

Την Παρασκευή 19/5, στο αμφιθέατρο του Λυκείου Sacré Cœur, πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες γνώσεων. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας στη αίθουσα τελετών της Νομαρχίας πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης των Olympiades, η ανακήρυξη των νικητών και, η απονομή μεταλλίων και επάθλων και αναμνηστικών. Ακολούθησε δεξίωση και γιορτή στη διάρκεια των οποίων προβάλλονταν οι καλύτερες στιγμές της διοργάνωσης.
Οι απονομές έγιναν από την Πρόεδρο του περιφερειακού Συμβουλίου Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Marie-Thérèse Pouchet, τη Γαλλίδα Υπουργό Αθλητισμού & Παιδείας κ. Valérie Fourneyron και τη βουλευτή Marine Caron.

Το Σάββατο 20/5 οι Έλληνες και Γάλλοι μαθητές πραγματοποίησαν κοινές δράσεις αναψυχής στο Jardin des Plantes και βίωσαν όμορφες στιγμές φιλίας.

Την Κυριακή 21/5, σε έντονα συγκινησιακό κλίμα πραγματοποιήθηκε η αναχώρηση της ελληνικής αντιπροσωπίας από την Rouen για το Παρίσι.
Στη γαλλική πρωτεύουσα, οι μαθητές του Γυμνασίου Ιτέας με τις εκπαιδευτικούς συνοδούς, επισκέφθηκαν τα κυριότερα μνημεία της πόλης όπως την Παναγία των Παρισίων, το Μουσείο του Λούβρου, το Eθνικό Mουσείο μοντέρνας τέχνης Centre Georges Pompidou, την Αψίδα του Θριάμβου και τα Champs-Elysées, περπάτησαν στους δρόμους της πόλης του Φωτός και θαύμασαν τον Πύργο του Άιφελ και  τη θέα της μαγικής πόλης από το ύψος της Μονμάρτης και το ναό Sacré Cœur.

Τη Δευτέρα 22/5 η ελληνική ομάδα επέστρεψε υγιής, χαρούμενη, εντυπωσιασμένη στην Ελλάδα, κερδισμένη σε πολλαπλούς τομείς, καθώς δε μετέφερε μόνο αναμνηστικά, μετάλλια και το έπαθλο, αλλά και πολλαπλάσιας αξίας εμπειρίες για την εξέλιξη και την πρόοδό της, στο πλαίσιο της   πολυγλωσσίας και της πολυπολιτισμικότητας, αφού η αξιοποίηση του πολιτισμού, του αθλητισμού και του Ολυμπισμού ως εργαλεία για την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των χωρών, σχολείων και συλλόγων συμφωνήθηκε να αποτελέσει το σημείο εκκίνησης μελλοντικών συνεργασιών ανάμεσα στις δυο χώρες.
Θεωρώντας απλή ανθρώπινη ηθική υποχρέωση, θα ήθελα, εκ μέρους όλης της ελληνικής ομάδας, να ευχαριστήσω όλους μαζί αλλά και τον καθένα ξεχωριστά, πρωτίστως τους γονείς των μαθητών μου, που επί έξι μήνες, κάθε στιγμή ήταν κοντά μας αρωγοί, και με αγάπη και εμπιστοσύνη περιέβαλαν την προσπάθειά μας.
Ευχαριστώ επίσης τη Δ/νση του Σχολείου και ιδιαίτερα τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καρδίτσας κ. Παπανούσκα Μιχάλη για τη βοήθεια στο διοικητικό νομικό σκέλος του προγράμματος.
Και βέβαια, θερμά ευχαριστώ άπαντες τους ευγενικούς χορηγούς μας, μικρούς και μεγάλους, τους σπουδαίους αυτούς φορείς μα και απλούς ανθρώπους, που με εμπιστεύτηκαν, με εμψύχωσαν και πίστεψαν στη σπουδαιότητα του εγχειρήματος “OLYMPIADES”, το ανταποδοτικό όφελός του προς τα παιδιά του Γυμνασίου Ιτέας και βοήθησαν στην υλοποίησή του.

Ευχαριστούμε λοιπόν εγκάρδια:
Την Ιερά Μητρόπολη, τον Αιδεσιμολογιώτατο πατέρα κ.Γερούκη Βασίλειο, τους Συλλόγους, Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου, τον Σύλλογο Γυναικών, και τον Μορφωτικό Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας
Tους: κ.κ. Αλέξανδρο Γκουσιάρη, Μπαλαντίνα S.M., Agroεφόδια Λύτρας Χρ., Homeline Παπακώστας, Στεφανόπουλο Νίκο, Νοuvelle καφέ, Λόφος καφέ, Ζαχαροπλαστείο Χαβάη, Αρτοποιείο Μπαλαντίνας, Κρεοπωλείο Αναστασοπούλου το Φαρμακείο, το Λογιστικό Γραφείο, τους κ.κ. Καναρά καφέ, Αναστασόπουλο, Σούλη Παναγιωτή, Ζώνα Κωνσταντίνο, Ντάλλα Αθανάσιο Πρατήριο Υγρών καυσίμων, Μαυριά Δημήτρη Πρατήριο Υγρών καυσίμων Κάσσου, Αγγέλου Γεώργιο Πρατήριο Υγρών καυσίμων, Ανδρεάδη, Αγγέλου Βιβλιοπωλείο, Κάβα Σπυρόπουλος, Ζαχαρ/στείο Ζησόπουλος, Μυστικό Θ. Ζώνα, Ταβέρνα Μακρή, Τζιφούλη καφέ, Φυτόρειο Μανάκα, Μεντή, Κάσσος πρατήριο υγρών καυσίμων.

Καραμούρτου Άννα 
Εκπαιδευτικός Γυμνασίου Ιτέας Καρδίτσας
Συντονίστρια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «OLYMPIADES» στην Ελλάδα.





































Διαβάστε Περισσότερα »