Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιτέα Καρδίτσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιτέα Καρδίτσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

Η άλλη Ιτέα...της χωματερής και της αδιαφορίας

Η κατάσταση έχει ξεφύγει πλέον εδώ στην Ιτέα.
Σε όλες τις εισόδους του χωριού μας σχεδόν, εκεί στις άκρες στο μεριά τα πράγματα έχουν γίνει ανεξέλεγκτα πλέον. Έχουν δημιουργηθεί πολλές εστίες από μικρές χωματερές δίπλα από τον κεντρικό δρόμο, μια αναπνοή από τις αυλές των σπιτιών γεμάτες σκουπίδια, απορρίμματα, μπάζα, περιττώματα και ότι άλλο βάζει ο νους του ανθρώπου. 
Κάποιοι, λοιπόν, εδώ στην Ιτέα ούτε παιδεία έχουν, ούτε αυτογνωσία, αλλά ούτε και φιλότιμο γιατί αλλιώς, δεν εξηγείται η περιβαλλοντική τους ασυνειδησία. 
Φαίνεται πως δεν αρκεί σε κάποιους ο χώρος υγειονομικής ταφής απορριμμάτων που έχει οριοθετηθεί από τον δήμο. 
Θα πρέπει να δημιουργήσουν τη δική τους "χωματερή".
Οι εικόνες προκαλούν αγανάκτηση. 
Τι κι αν έχουν τοποθετηθεί πινακίδες από τον δήμο, που απαγορεύουν τη ρίψη των απορριμμάτων και των άλλων περιττών αντικειμένων!
Ανεξέλεγκτα, λοιπόν, κάποιοι της αντίληψης "τα άχρηστα μακριά από το σπίτι μου κι όπου θέλουν ας είναι...", βρίσκουν εύκολα χώρους σε σημεία του χωριού, στις εισόδους, δίπλα στον κεντρικό δρόμο, λίγα μέτρα από τα τελευταία σπίτια του χωριού, και ξεφορτώνουν μπάζα, σκουπίδια και πτώματα ζώων, αδιαφορώντας για τους συνανθρώπους τους, για τις συνέπειες που προκαλούν στο περιβάλλον και κατ’ επέκταση στην ποιότητα ζωής των ίδιων των κατοίκων του χωριού μας γενικότερα.
Είναι αδιάφοροι, ασυνείδητοι και υπερόπτες, και προφανώς δεν φοβούνται τίποτα και κανέναν.
Μήπως δεν γνωρίζουν ότι είμαστε υποσύνολο ενός συνόλου;;;
Μήπως δεν ξέρουν, ότι αυτό απαγορεύεται, και είναι ότι χειρότερο για την την υγεία μας;;;

Σίγουρα γνωρίζουν!!! Σίγουρα ακούνε!!! Σίγουρα βλέπουν!!!!
Όμως δεν πρόκειται ποτέ να μάθουν...γιατί απλά, δε θέλουν.
Γιατί είναι τόσο ανεύθυνοι, που δεν τους ενδιαφέρει αν ενοχλούν τον διπλανό τους.
Γιατί εδώ στο χωριό μας δημοκρατία σημαίνει "κάνω ότι θέλω".
Σκουπίδια παντού, στα χωράφια, στους δρόμους στα γεφύρια, στα ποτάμια.
Άδεια πλαστικά κουτιά από φυτοφάρμακα παντού.
Και φυσικά δεν πάνε μόνα τους εκεί, κάποιοι τα μεταφέρουν και τα πετούν ελαφρά την καρδία.
Υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο για την υγεία μας απ΄αυτό;;

Πόση ανευθυνότητα μπορεί να χωρέσει ο νους...

Όχι πέστε μου...

Ιτέα 24 Οκτωβρίου 2021













Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Διόδια σε συνθήκες κρίσης και έκτακτης ανάγκης στην Καρδίτσα

Δεν φτάνει η ταλαιπωρία που υφίστανται οι κάτοικοι της Ιτέας του Δήμου φίλου και της ευρύτερης περιοχής και νομού, για να φτάσουν τελικά στην Καρδίτσα είναι αναγκασμένοι να περάσουν την μόνη διέξοδο που υπάρχει και είναι ασφαλής. 
Μιλάμε για τον καινούργιο δρόμο Ε65 φυσικά, που εκεί θα πρέπει να πληρώσουν και διόδια κανονικά σε συνθήκες κατάστασης έκτακτης ανάγκης και απόλυτης καταστροφής.


Κύριε Αντιπεριφερειάρχα μου θα πρέπει κάποια στιγμή να δείτε το θέμα που προέκυψε γιατί υπάρχουν πολλά παράπονα πολιτών.
Σε συνθήκες δύσκολες όπως αυτές που περνά ο νομός μας λίγη ανθρωπιά από τους υπεύθυνους των διοδίων νομίζω επιβάλλεται και είναι δείγμα συμπαράστασης προς τους πληγέντες
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων...


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Βασιλεύει η εγκατάλειψη...

Η Ιτέα σίγουρα δεν έχει την πολυτέλεια να έχει αναξιοποίητους ή εγκαταλειμμένους αθλητικούς χώρους.

Στο χωριό βέβαια υπάρχει ένα γήπεδο ποδοσφαίρου 5Χ5, όπου πλέον δεν ακούγονται φωνές και τα χτυπήματα της μπάλας, αλλά «βασιλεύει» η εγκατάλειψη και η παρακμή.
Ζώα βόσκουν καθημερινά...
Ο φωτισμός είναι ανεπαρκής, με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί τις βραδυνές ώρες το γηπεδάκι, καθώς και ο υπόλοιπος χώρος.

Θα δοθεί λύση ή ο πανέμορφος αυτός χώρος και το γηπεδάκι θα συνεχίσει να στέκει βρώμικος και εγκαταλελειμμένος;;;

λόγια της πλατείας






Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Eργασία με θέμα την περιοχή μας...

Παρακαλούνται όσοι έχουν κάποια γραπτή εργασία με θέμα την περιοχή μας και επιθυμούν να την αναφέρουμε σε σχετικό αφιέρωμα που θα δημοσιευτεί στη σελίδα μας, να μας ενημερώσουν μέσω μηνύματος.

Η εργασία μπορεί να είναι οποιασδήποτε εκπαιδευτικής κλίμακας (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας βαθμίδας κτλ).
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο pavlsam@hotmail.com

Ευχαριστούμε!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Παράπονα από κατοίκους της Ιτέας για τα αδέσποτα σκυλιά

Περισσότερα είναι τελευταία τα αδέσποτα στην πλατεία και στο κέντρο της Ιτέας καθημερινά παρά οι περαστικοί.
Αυτό έδειξε τουλάχιστον η καταμέτρηση που έκανε ιδιοκτήτης επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο κέντρο.
Το πρόβλημα τείνει να λάβει μεγάλη διάσταση.

Συχνές είναι τον τελευταίο καιρό οι επιθέσεις αδέσποτων σκύλων σε πεζούς στο κέντρο της Ιτέας αλλά και σε πιο απομακρυσμένους δρόμους.
Οι καταγγελίες που φτάνουν στο blog από δημότες πολλές.
Τελευταία καταγγελία η καθημερινή επίθεση σε γυναίκα που πάει νωρίς το πρωί για τη δουλειά της στο εμπορικό κέντρο της Ιτέας, ενώ πριν λίγες μέρες έγινε επίθεση πάλι σε γυναίκα σε άλλη περιοχή.
Οι κάτοικοι είναι φοβισμένοι, αφού εκτός από τις επιθέσεις σε διάφορες γειτονιές τα αδέσποτα επιτίθενται και σε άλλα ζώα, ενώ οι καταγγέλλοντες εκτός από τους ίδιους, κάνουν λόγο και για τα μικρά παιδιά τους που κυκλοφορούν ανέμελα στους δρόμους και στις συγκεκριμένες γειτονιές.

Τα ζώα έχουν κάθε δικαίωμα να ζουν σε αρμονία με τον άνθρωπο, δίχως να υποφέρουν και χωρίς να είναι εκτεθειμένα στην πείνα, στις αρρώστιες και στις κακουχίες.

Ο Δήμος ας σκύψει πάνω στο πρόβλημα και ας δώσει μια λύσει που θα συμφέρει και τις δυο πλευρές

(Η φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο)


Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Επτά χρόνια!!!

Επτά χρόνια!!!
Κάτι συμβαίνει τελικά με αυτό το επτά.
Οι χούντες πέφτουν στα επτά χρόνια, οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης αλλάζουν στα επτά χρόνια, οι γάμοι αντιμετωπίζουν κρίσεις στα επτά χρόνια κι άλλα πολλά τινά που δεν μπορώ να θυμηθώ.
Έτσι και σήμερα φίλες και φίλοι συμπληρώνονται επτά χρόνια από την πρώτη διαδικτυακή εμφάνιση αυτής της σελίδας.
Σήμερα έχει γενέθλια...
Γιορτάζει τα (7) επτά χρόνια συνεχούς διαδικτυακής παρουσίας από τότε, με 1.557.000 επισκέψεις, με 3500 αναρτήσεις και 2700 σχόλια αναγνωστών. Ποιος να το περίμενε όταν ξεκινούσε η "Ιτέα Καρδίτσας" στις 4 Μαρτίου 2011 ότι θα μακροημέρευε, και θα ξεπερνούσε τις προσδοκίες όλων σε επισκεψιμότητα.
Δεν είναι και άσχημα για μια μοναχική προσπάθεια που δεν αποσκοπεί στο κέρδος παρά μόνο στην ελεύθερη έκφραση και στην προβολή του τόπου μας. Μια προσπάθεια που έφτασε μέχρι την άλλη άκρη της γης και αγκαλιάστηκε από χιλιάδες διαδικτυακούς συνταξιδιώτες στα πέρατα του κόσμου.
Πρόκειται για την αναγνώριση ενός blog που ποτέ δεν κορόϊδεψε και πάντα προβάλλει τις ομορφιές της περιοχής μας, τις πολιτιστικές, κοινωνικές και επαγγελματικές προσπάθειες και τις απόψεις όσων το έχουν ζητήσει.
Φαίνεται πως κάποιοι τα εκτιμάτε όλα αυτά αν κρίνω από τις επισκέψεις σας.
Σας δίνω και μου δίνετε από τον ελεύθερο χρόνο, από την αγάπη και το ενδιαφέρον σας.
Αισθάνομαι την υποχρέωση για άλλη μια φορά να σας ευχαριστήσω.
Με κάποιους από εσάς τους συγχωριανούς μου οικοδομήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια νέες σχέσεις, συνεργασίες, φιλίες, και το σημαντικότερο με κάποιους που η ζωή και η καθημερινότητα τα έφεραν έτσι ώστε οι δρόμοι μας να χωριστούν κάποτε, αυτή η σελίδα έγινε ένα κοινό σημείο συνάντησης. Ξέρετε πού θα βρεθούμε με ένα κλικ, και ξέρω ότι αφιερώνετε κάποιες στιγμές από τον πολύτιμο χρόνο σας για ένα πέρασμα από εδώ.
Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ.
Όσο ακόμα υπάρχουν δυνάμεις και χρόνος, θα σας μεταφέρω εικόνες, απόψεις, γεγονότα, διεκδικήσεις και θα προβάλλω ανιδιοτελώς τις ομορφιές του τόπου όπου ζω και τις προσπάθειες των ανθρώπων του.



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Κάτι ασύλληπτα κορόϊδα...

Σωτήριον Έτος 2002
Ο Κωνσταντίνος και η Κατερίνα (τυχαία ονόματα) εργάζονται σε δύο ιδιωτικές εταιρείες.
1300 μισθό παίρνει καθαρά ο Κωνσταντίνος, 1200 ευρώ η Κατερίνα.
Περιμένουν το πρώτο τους παιδί ενώ πληρώνουν 600 ευρώ ενοίκιο.
Κάθε μέρα βλέπουν τη διαφήμιση με την παθιάρικη φωνή να λέει “Εσείς θα δώσετε ζωή στο σπίτι…εμείς στα όνειρά σας”.
Κάτι μετρητά που έχουν στην άκρη, μια βοήθεια από τους γονείς, μαζεύουν για αρχή 90.000 ευρώ.
Ο εργολάβος τους λέει με τα χρήματα αυτά ούτε γκαρσονιέρα δεν αγοράζουν.
Τι να κάνουν λοιπόν, πάνε στην τράπεζα παίρνουν 150.000 ευρώ δάνειο, 25 χρόνια αποπληρωμή, 700 ευρώ η δόση.
Η τράπεζα υποθηκευει το ακίνητο για 200.000 ευρώ που είναι και το ποσό αποπληρωμής του δανείου.
Ο Κωνσταντίνος συνεχίζει να πληρώνει τις δόσεις, ενώ κάθε μέρα οι τράπεζες προσπαθούν με το ζόρι να τους πείσουν να πάρουν εορτοδάνειο, διακοποδάνειο, καταναλωτικά, πιστωτικές κάρτες.
Στην τηλεόραση διαφημίσεις δίνουν αυτοκίνητα σε 60 δόσεις, τηλεοράσεις, μίξερ καφετιέρες από 1 ευρώ σε 72 δόσεις.
Η εταιρεία που δουλεύει ο Κωνσταντίνος παίρνει νέο επιχειρησιακό δάνειο για να επεκταθεί στα Βαλκάνια αλλά αυτός δεν βλέπει ούτε ευρώ αύξηση.

Έτος 2005, δεύτερο παιδί για την οικογένεια, αυξάνουν οι υποχρεώσεις.
Έτος 2009 έρχεται η κρίση, Γιωργάκης, Καστελόριζο, μοβ γραβάτες κλπ.
Η κυβέρνηση δίνει στην τράπεζα χρήματα (ανακεφαλαίωση) που τα χρεώνει σε όλους.
Η εταιρεία της Κατερίνας βαράει κανόνι και μένει άνεργη.
Ο Κωνσταντίνος δυσκολεύεται πια να να πληρώσει τις δόσεις και κάνει διακανονισμό με την τράπεζα.
Τώρα πια πληρώνει 500 ευρώ, το ζευγάρι κόβει τα φροντιστήρια των παιδιών, ενώ ο Κωνσταντίνος δέχεται δυο διαδοχικές μειώσεις στο μισθό του.
Η κυβέρνηση δίνει ξανά στην τράπεζα χρήματα (2η ανακεφαλαίωση) που τα χρεώνει σε όλους.
Το αφεντικό και ιδιοκτήτης της εταιρείας του Κωνσταντίνου κλαίγεται ότι δεν βγαίνει, ζητάει από όλους τους εργαζόμενους να βάλουν πλάτη μειώνοντας μισθούς, αλλά αγοράζει ένα καγιέν κοψοχρονιάς.
Ο Κωνσταντίνος πια παίρνει 1.000 ευρώ μισθό ενώ πληρώνει εφορία και ΕΝΦΙΑ για το σπίτι.
Στη δουλειά του καθυστερούν τους μισθούς και ο Κωνσταντίνος δεν είναι πια συνεπής στις δόσεις του.
Κάποια στιγμή η εταιρεία (με την βοήθεια του κράτους) τα μαζεύει για Βουλγαρία εκεί που έχει το νέο εργοστάσιο της με τα δάνεια που πήρε.
Στο σπίτι πια υπάρχουν δυο άνεργοι, δηλώνουν αδυναμία να πληρώσουν το δάνειο και μαζεύουν χαρτιά να μπουν στο νόμο Κατσέλη.
Η Κατερίνα πηγαίνει για δουλειά, “δοκιμαστική εργασία” τη λένε πια με 400 ευρώ μισθό, και τις περισσότερες φορές τη διώχνουν πριν της δώσουν ένα ευρώ για να προσλάβουν στη θέση της κάποια άλλη δύστυχη άνεργη.
Οι φόροι συνεχίζουν και αυξάνονται και οι τράπεζες εξακολουθούν να είναι άδειες από τα διακοποδάνεια και τα εορτοδάνεια, τα επιχειρηματικά των λαμογιών και τις κάρτες των τραπεζών. Πληρώνουν όλοι για τα δάνεια των κομμάτων και για το δάνειο του αφεντικού που το έκανε Καγιέν μεζονέτα και εργοστάσιο στη Βουλγαρία.
Η τράπεζα δεν έχει να δώσει τα λεφτά στους καταθέτες.
Έρχονται τα capital controls.
Το σπιτάκι που αγόρασε ο Κωνσταντίνος για 240.000 ευρώ δεν αξίζει ούτε 90.000 ευρώ πια στην αγορά.
Ο Κωνσταντίνος χρωστάει 100.000 ευρώ στα χαρτιά στην τράπεζα η αντικειμενική παραμένει στα 180.000 ευρώ και με βάση αυτή πληρώνει ΕΝΦΙΑ.
Βγαίνει από το νόμο Κατσέλη γιατί αλλάζουν τα κριτήρια ενώ η τράπεζα πουλάει το δάνειο σε ένα fund μαζί με άλλα για 3.000 ευρώ (και αν δεν το πιστεύετε με 3 ευρώ στα 100 αγοράστηκαν σήμερα 1.5 δις κόκκινα δάνεια της Eurobank)
Το fund βγάζει στο σφυρί το σπίτι του Κωνσταντίνου για 60.000 ευρώ και του ζητάει ακόμα 40.000 ευρώ.
Ο Κωνσταντίνος και η Κατερίνα έχουν πληρώσει ήδη 190.000 ευρώ για ένα σπίτι που τώρα κάνει 90.000 ευρώ, μένουν στο δρόμο, δεν έχουν δουλειά και χρωστάνε ακόμα 40.000 ευρώ.
Το fund εχει πληρώσει 3.000 ευρώ και έβγαλε 60.000 ευρώ, 2000% κέρδος, δεν είναι καθόλου άσχημα.
Η τράπεζα έχει πληρώσει 150.000 ευρώ πήρε πίσω 100.000+3.000 ευρώ και τα άλλα 97.000 ευρώ θα τα πάρει απο το κράτος με όσες ανακεφαλαιοποιήσεις χρειαστεί (απο εμάς δηλαδή)
Η τράπεζα έχει πληρώσει και για το κόκκινο δάνειο του αφεντικού και το δάνειο του κόμματος (πάλι από εμάς θα πληρωθούν τα χρήματα αυτά)
Ο τραπεζίτης δεν έχει καμία ευθύνη, το αφεντικό είναι θύμα της κρίσης, ο πολιτικός είναι σωτήρας, ο Κωνσταντίνος με την Κατερίνα και όλοι εμείς οι φταίχτες.
Και αν νομίζετε ότι τον Κωνσταντίνο τον πιάσανε κότσο κάνετε μεγάλο λάθος...
Όλους μας πιάσανε κορόιδα!!!!!




Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Καλή σχολική χρονιά..!

Πρώτο κουδούνι, σήμερα Δευτέρα 11 Σεπτέμβρη, για τους πολύ μικρούς και τις πολύ μικρές μαθήτριες, επιστροφή στα θρανία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες Παιδικών Σταθμών, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας μας αλλά και τις περιοχής μας, του Δήμου Παλαμά.
Να ευχηθούμε στα παιδιά να έχουν ένα όμορφο ταξίδι στη νέα σχολική χρονιά και καλή δύναμη με μεράκι για το λειτούργημά τους στους δασκάλους και καθηγητές που θα είναι οι συνοδοί τους για έναν ακόμη χρόνο…
Δεν ξέρω αν όλα είναι έτοιμα ή αν χρειάζεται να γίνουν περισσότερα, αλλά η ενίσχυση της Παιδείας θα πρέπει να είναι σε προτεραιότητα με τους γονείς να στηρίζουν τα παιδιά και να δείχνουν εμπιστοσύνη στο έργο των εκπαιδευτικών.
Καλή σχολική χρονιά..!







Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Είπαμε το νερό...νεράκι

Απαράδεκτη είναι η κατάσταση στην Ιτέα εδώ και δυο (2) ημέρες και οδεύουμε προς τρίτη (3η) με την έλλειψη νερού.
Από το απόγευμα της Τρίτης μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει σταγόνα νερό δυστυχώς και εν μέσω καύσωνα λόγω του προβλήματος της υποβρύχιας αντλίας και κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει πότε θα ξανάρθει το νερό στα σπίτια μας λόγω έλλειψης ενημέρωσης.

Οι συνθήκες είναι επιεικώς ελεεινές, και λέμε πραγματικά επιεικώς διότι δεν υπάρχει νερό πλέον για φαγητό και για την προσωπική υγιεινή των κατοίκων, καθώς και για τις καθαριότητες που πρέπει να γίνουν.
Για αυτές τις μέρες είμαστε αναγκασμένοι να αγοράζουμε συνέχεια απ' έξω μιας και δεν έχουμε νερό για φαγητό και να πληθούμε. Παράλληλα, έχει παραμεληθεί στο έπακρο η προσωπική υγιεινή με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος μολύνσεων.
Εν τω μεταξύ η δυσοσμία στις τουαλέτες είναι ανατριχιαστική κι έχει ξεπεράσει κάθε όριο.
Το θέμα με το νερό συμβαίνει κατά τακτά χρονικά διαστήματα, δηλαδή υπήρξαν πολλές φορές που έμεινε το χωριό μας χωρίς νερό και η υπομονή των κατοίκων πλέον έχει εξαντληθεί.

"Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν"

Πρέπει επιτέλους να γίνουν οι ανάλογες κινήσεις για εναλλακτικές λύσεις και όχι να τρέχουμε τελευταία στιγμή να λύσουμε το πρόβλημα.

Εν κατακλείδι και συνοψίζοντας, η ύπαρξη νερού είναι προνόμιο από ότι φαίνεται στα χρόνια μας...

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Επιτέλους αλλάζει όψη η Ιτέα...

Χθές το πρωί διασχίζοντας την Ιτέα περιμετρικά έγινα μάρτυρας της επέμβασης των υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου που απελευθέρωναν τους δρόμους και απομάκρυναν τα ογκώδη χόρτα που υπήρχαν εκεί με την επίβλεψη του Αντιδημάρχου Μάκη Κοντοβάϊου.

Και αν κάνω αυτήν την αναφορά με αυτήν εδώ την ανάρτηση δεν είναι για να αποδώσω εύσημα σε υπευθύνους και εργαζομένους, αλλά για να τονίσω πως και τα αυτονόητα μερικές φορές καλό είναι να επισημαίνονται.

Εδώ και λίγες ημέρες στο χωριό μας συνεχίζονται ανελλιπώς οι εργασίες καθαρισμού, καλλωπισμού και εξωραϊσμού από τα συνεργεία καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου Παλαμά μετά και την πρόσληψη των συμβασιούχων από το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας.
Καθημερινά σχεδόν οι εργαζόμενοι, από τον τομέα της καθαριότητας, επισκέπτονται το χωριό μας κατόπιν συνεννοήσεως και πραγματοποιούν εργασίες καθαριότητας, αποψίλωσης βλάστησης και καλλωπισμού.
Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εμφανείς παρεμβάσεις σε αρκετά σημεία (κεντρικές οδούς, παρτέρια, νησίδες, πλατείες, περιμετρικά των κοινοχρήστων χώρων κλπ) προκειμένου να βελτιώσουν την εικόνα που παρουσιάζει στους πολίτες και επισκέπτες η Ιτέα.

Η "Ιτέα Καρδίτσας" θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια που γίνεται για το κοινό καλό.
Και φυσικά τέτοιες προσπάθειες θα πρέπει να επιβραβεύονται...








Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Οταν Ανθίζουν Πασχαλιές...

Βρισκόμαστε στην καρδιά της άνοιξης και ο καιρός εναρμονισμένος με την εποχή έχει κάτι λιακάδες απερίγραπτες.

Στην Ιτέα αυτή την εποχή έχουν ανθίσει οι πασχαλιές και σχεδόν σε κάθε σπίτι υπάρχει και από μία ανθισμένη.
Αυτή την εποχή είναι πραγματικά ανθοστόλιστο όλο το χωριό, οι γειτονιές μοσχοβολούν και οι εικόνες είναι χάρμα οφθαλμών.





Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Φωτογραφίες από την χιονισμένη Ιτέα...

Στα "λευκά" ντύθηκε εκ νέου το χωριό μας για τα καλά και όλος ο νομός φυσικά μετά την χιονόπτωση που ξεκίνησε από χθες το βράδυ και εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη και σήμερα από το πρωί.
Ένα στρώμα χιονιού έχει καλύψει τα πάντα δυσκολεύοντας την κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.
Όσοι θα προσπαθήσουν να βγουν στους έξω δρόμους με τα πόδια ή με μέσο μεταφοράς θα πρέπει να ντυθούν καλά και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους καθώς υπάρχουν φαινόμενα παγετού.
Η θερμοκρασία αυτή την ώρα στην Ιτέα είναι στους -5 και ίσως και ακόμα πιο χαμηλά.

Κανένα σχολείο από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν θα ανοίξει και σήμερα Τρίτη 10/1.
Για αύριο Τετάρτη (11/1) θα υπάρξουν νέες διαβουλεύσεις και η "Ιτέα Καρδίτσας" θα σας ενημερώσει όταν και όποτε αυτές επισημοποιηθούν από πλευράς του Δήμου που έχει και την ευθύνη.

Εδώ θα ανεβάζω όσες χιονισμένες φωτογραφίες της Ιτέας βρω η μου στέλνετε σε μήνυμα στο Facebook (Pavlos Samaras)

   Σπύρος Σταμόπουλος

    
    Ελευθερία Λιάχανου















   
    Δημήτρης Γιαννάκος

                       

                        Λαμπρινή Νίκα



                                       
                                        Χάρης Λύτρας

                       
                        Ζήσης Αρχοντής


                                        
                                        Αννίτα Μπαμπάνα


    
    Αλκης Μακρής

                       
                       Μαρία Λαμπράκη


                       
                       Μαρία Κόρμα


                       
                        Νίκος Γούλας

                       
                        Βάσω Μπίκα

    
    Νάνσυ Πανταζή



                                      
                                        Λένα Γιαννίου


    
    Δήμητρα Νοτοπούλου


    
    Βιβή Μακρή




    Βένια Ρίζου



                                         Απόστολος Βελεσιώτης



                                       Φανή Μακρή


                        Ξένια Τζάρα



                                       Κατερίνα Ζησοπούλου




    Δημήτρης Γιαννάκος






                                         Μαρία Παναγιωτή - Σδόγγου



                        Αντώνης Ζησόπουλος









Διαβάστε Περισσότερα »