Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μάκης Κοντοβάϊος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μάκης Κοντοβάϊος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Την 25η Μαρτίου γιόρτασε ταπεινά και με κάθε προφύλαξη η Ιτέα

Με κάθε προφύλαξη για τα μέτρα της πανδημίας και με λίγους επίσημους συγχωριανούς μας μαζί με τα μικρά του Νηπιαγωγείου γιόρτασε φέτος τα 200 χρόνια από την ημέρα της επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821 η Ιτέα. 

Μετά την θεία λειτουργία ακολούθησε αγιασμός και κατάθεση στεφάνων.

Η κατάθεση στεφάνων φέτος έγινε μόνο από τον αντιδήμαρχο Μάκη Κοντοβάϊο και από την πρόεδρο Τ.Κ Ιτέας Θεοδώρα Λύτρα. 

Παρόλα αυτά το κλίμα ήταν γιορτινό για τα παιδάκια που το χάρηκαν δεόντως.








Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Ιτέα: Η Βασίλισσα της περιοχής...

Ανέκαθεν το χωριό μας ήταν από τα ομορφότερα της περιοχής. Σταυροδρόμι καταμεσής του κάμπου. Κόμβος που έλεγε και ο αείμνηστος Λογοθετίδης στην αξέχαστη Ελληνική ταινία "Ούτε γάτα ούτε ζημιά". 
Η Ιτέα πρωτοπόρα πάντα έβγαλε από τα σπλάχνα της πολλούς και ξακουστούς ανθρώπους γιατρούς, αθλητές, τραγουδιστές, μουσικούς, ποδοσφαιριστές, ζωγράφους και άλλους καλλιτέχνες στα δικά τους επαγγέλματα. 
Το χωριό με τους περισσότερους ενεργούς συλλόγους, σημάδι πολιτισμού, συλλογικότητας και εθελοντισμού.
Κατά καιρούς δε λέω υπήρχαν κάπου κάπου και φαινόμενα με τάσεις καταστροφής αλλά πάντα για λίγο κι από λίγους, γιατί η μικρή κοινωνία μας δεν τα ανέχεται και τα αποβάλλει άμεσα τελικά.

Η Ιτέα αλλάζει όψη...!!!
Η σελίδα "Ιτέα Καρδίτσας" οφείλει να αναδεικνύει πάντα τα προβλήματα του χωριού μας αλλά και να συμπαραστέκεται σε κάθε όμορφη προσπάθεια που γίνεται για το καλό όλων.
Το χωριό μας μετά από τους τόσους βανδαλισμούς και ζημιές που υπέστη κατά καιρούς από κάποιους ανόητους, τελικά αλλάζει ριζικά όψη. Οφείλουμε να πούμε ένα μπράβο στην προσπάθεια που κάνει ο συγχωριανός μας και αντιδήμαρχος Μάκης Κοντοβάϊος
Όπως του έχουμε κάνει κατά καιρούς κριτική σε κάποια προβλήματα του χωριού μας, έτσι οφείλουμε να αναδείξουμε και τα παρακάτω σωστά...απ΄όπου κι αν προέρχονται.!!!

Η κεντρική είσοδος του χωριού μας από τον κόμβο Λάρισας - Καρδίτσας τελευταία θυμίζει και δείχνει  μεγάλη κωμόπολη. Ο άπλετος νυχτερινός φωτισμός με φώτα νέου τύπου led που μπήκε στο πάρκο 5χ5 παρέχει ασφαλή μετακίνηση τη νύχτα, και αίσθημα ψυχολογικής ανάτασης και ασφάλειας στους κατοίκους που βγαίνουν για γυμναστική και περίπατο. 

Η νέα κολόνα με τον τριπλό φωτισμό που μπήκε στην είσοδο της εκκλησίας Ι.Ν. Μιχαήλ & Γαβριήλ του κοιμητηρίου φωτίστηκε επιτέλους. Και μαζί με την κατασκευή του νέου κτηρίου του οστεοφυλακίου ανέδειξαν μια διαφορετική και πιο αισιόδοξη εικόνα και σε εκείνο το σημείο.

Η τεχνητή λίμνη της Ιτέας (λιμνοδεξαμενή) φωτίστηκε εξ ολοκλήρου κατά μήκος της παραλίμνιας διαδρομής και προστέθηκαν παγκάκια ανά τακτά διαστήματα ώστε οι επισκέπτες να ξεκουράζονται και να απολαμβάνουν τα όμορφα Ηλιοβασιλέμματα που προσφέρει απλόχερα από εκεί η θέα. Είναι ένα έργο πνοής για την περιοχή μας. Εκεί κάποια στιγμή μελλοντικά με τον φωτισμό του κυκλικού κόμβου που κατασκευάζεται στον νέο δρόμο της παράκαμψης Συκεώνας όταν τελειώσει θα είναι χάρμα οφθαλμών και θα δώσει πνοή στη λίμνη και ζωή σε κάθε επισκέπτη. Περπάτησα σε όλη την διαδρομή της που είναι περίπου τρία χιλιόμετρα. Συνάντησα οικογένειες με μικρά παιδάκια, συγχωριανούς να βολτάρουν η να κάνουν τζόκινγκ, κάποιοι κάθονταν στα παγκάκια απολαμβάνοντας την θέα και το Ηλιοβασίλεμμα. Τα απογεύματα εκεί είναι μαγεία!!!

Το άλλο μεγάλο για την περιοχή μας έργο ιστορίας το Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας και ο προαύλιος χώρος του φωτίστηκαν εκ νέου με φωτισμό led. Η εικόνα του την νύχτα και του αύλειου χώρου είναι πραγματικά όμορφη. Τώρα με την χρηματοδότηση που εγκρίθηκε από το ΕΣΠΑ θα γίνουν πολλές παρεμβάσεις ώστε να λειτουργήσει καθημερινά και να αναδειχθεί περισσότερο. Σ΄αυτό συνέβαλε και συμβάλλει ο Σύλλογος Φίλων Μουσείου Ιτέας που ιδρύθηκε εδώ και τρία χρόνια να βοηθήσει στην ανάδειξή του.

Ο αγροτικός δρόμος τριών χιλιομέτρων από την ανατολική είσοδο του χωριού μέχρι τη θέση "Βάλτια" ασφαλτοστρώθηκε και έκανε πιο εύκολη την μετακίνηση και τη ζωή πολλών συγχωριανών που πήγαιναν καθημερινά στα χωράφια τους. Θα πρέπει στο μέλλον να ασφαλτοστρωθούν και άλλοι κεντρικοί αγροτικοί χωματόδρομοι

Και τελειώνω με τα μικρά παρκάκια που υπάρχουν μέσα στο χωριό, αλλά και ο κεντρικός χώρος δίπλα στο ποτάμι που γίνεται το "Φεστιβάλ Ενιπέα" κι εκεί πεντακάθαρα κι ο φωτισμός έχει αποκατασταθεί. 
Πλέον η Ιτέα τα βράδια δείχνει Βασίλισσα!!!

Παύλος Σαμαράς

    πατήστε πάνω στις φωτό για μεγένθυση






















Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Επιτέλους αλλάζει όψη η Ιτέα...

Χθές το πρωί διασχίζοντας την Ιτέα περιμετρικά έγινα μάρτυρας της επέμβασης των υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου που απελευθέρωναν τους δρόμους και απομάκρυναν τα ογκώδη χόρτα που υπήρχαν εκεί με την επίβλεψη του Αντιδημάρχου Μάκη Κοντοβάϊου.

Και αν κάνω αυτήν την αναφορά με αυτήν εδώ την ανάρτηση δεν είναι για να αποδώσω εύσημα σε υπευθύνους και εργαζομένους, αλλά για να τονίσω πως και τα αυτονόητα μερικές φορές καλό είναι να επισημαίνονται.

Εδώ και λίγες ημέρες στο χωριό μας συνεχίζονται ανελλιπώς οι εργασίες καθαρισμού, καλλωπισμού και εξωραϊσμού από τα συνεργεία καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου Παλαμά μετά και την πρόσληψη των συμβασιούχων από το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας.
Καθημερινά σχεδόν οι εργαζόμενοι, από τον τομέα της καθαριότητας, επισκέπτονται το χωριό μας κατόπιν συνεννοήσεως και πραγματοποιούν εργασίες καθαριότητας, αποψίλωσης βλάστησης και καλλωπισμού.
Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εμφανείς παρεμβάσεις σε αρκετά σημεία (κεντρικές οδούς, παρτέρια, νησίδες, πλατείες, περιμετρικά των κοινοχρήστων χώρων κλπ) προκειμένου να βελτιώσουν την εικόνα που παρουσιάζει στους πολίτες και επισκέπτες η Ιτέα.

Η "Ιτέα Καρδίτσας" θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια που γίνεται για το κοινό καλό.
Και φυσικά τέτοιες προσπάθειες θα πρέπει να επιβραβεύονται...








Διαβάστε Περισσότερα »