Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2023

Επίσκεψη από τον Περιφερειάρχη κ. Κουρέτα δέχτηκε ο Δήμαρχος κ. Σωκράτης Δασκαλόπουλος

Επίσκεψη από τον Περιφερειάρχη κ. Κουρέτα και τον Αντιπεριφερειάρχη κ.Τέλιο δέχτηκε ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος κ. Σωκράτης Δασκαλόπουλος. 

Στον κ. Κουρέτα παραδόθηκε αναλυτικά φάκελος με τις άμεσες ανάγκες κοστολογημένες από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου. 

Οι άμεσες ανάγκες αφορούσαν την άρδευση (παρόχθια, αντλιοστάσια κτλ) υποδομές, κτηριακές εγκαταστάσεις, αγροτική οδοποιία όπου οι ζημιές είναι ολοκληρωτικές.




Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023

Ενημέρωση για το νέο πρόγραμμα των Γεωργικών Συμβούλων στο δημαρχείο Ιτέας την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου

Την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου και ώρα 11:30 πμ με πρωτοβουλίατου Δ.Σ Αγροτικού Συνεταιρισμού Ιτέας στην αίθουσα του πρωην δημαρχείου θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση για το νέο πρόγραμμα των Γεωργικών Συμβούλων.

Δηλαδή χρήση συμβουλευτικών υπηρεσιών στον γεωργικό τομέα, στήριξη για αποκόμιση οφέλους από τη χρήση συμβουλευτικών υπηρεσιών, στον γεωργό και κτηνοτρόφο στα πλαίσια εφαρμογής του Μέτρο 2


Διαβάστε Περισσότερα »

Οδοιπορικό στον Μεσοποτάμιο Δήμο Παλαμά...

Οδοιπορικό στον Μεσοποτάμιο Δήμο Παλαμά!!!

31.10 ώρα 08.00

 Εδώ και μια ώρα ο ήλιος πάλευε με την θεσσαλική ανθεκτική ομίχλη, βγήκε νικητής τροπαιοφόρος, λαμπρότατος, ζωογόνος και ζωοφόρος.Ο δρόμος μου, κεντρικότατος τώρα, εκ τρέχουσας συνθήκης, Καρδίτσας-Λάρισας, δεν έχει ησυχία, βαρεά φορτηγά και Ι.Χ. σημειώνουν την έντονη κοινωνικοοικονομική δραστηριότητα.Χρονιά ακραία η φετινή, αφήνει στο απέναντι οικόπεδο αγροτικά μηχανήματα να λούφάζουν, ελάχιστες και οι καροτσες, ρυμολκούμενες μετά ρυμολκούμενης, φορτωμένες με το λευκό μας χρυσό, οδεύουν προς  τα εκκοκκιστήρια, όσων δεν έπαθαν ανεπανόρθωτες ζημιές.

 Η στιγμιαία ησυχία εστιάζει στους Γυμνάσιο-παίδες με τα πηλίκια τους και τα ποδήλατα τους, να αναμένουν ακριβώς εδώ, μπροστά στο σπίτι μου, αρχές τις δεκαετίας του εβδομήντα να μαζευτούν και σε κομβόϊ να πάνε στο Γυμνάσιο του Παλαμά, χωματένιος, ο δρόμος τότε.Τότε, εκείνα τα χρόνια, που ο αναδασμός δεν είχε περαιωθεί, με τις μικροτατες ιδιοκτησίες του καθένα, καθιστούσαν, τις καλλιέργειες, δυσκολότατες και προβληματικές.Τότε που κάθε σπίτι είχε το ζευγάρι των αλόγων του, ή και τον μοναχικό του Ντορή ή Ψαρή.Τότε που κάθε σπίτι είχε από δυό ή και περισσότερες αγελάδες και κάθε πρωϊνό ξεκινούσαν από κάθε γωνιά του χωριού να τα μαζεύουν, "πράμματα' τα λέγαν τότε.για να τα οδηγήσουν έξω από το χωριό, στο Μεριά, ιδιοκτησία της κοινότητας, η οποία και ανέθετε σε ομάδα γελαδάρηδων την φύλαξή τους.Το μεσημέρι αμολούσαν τα ζωντανά για να ποτιστούν και να ξαναπροωθηθούν πάλι μέχρι την δύση του ηλίου στα περιμετρικά λιβάδια του μεριά.

Εκείνο που δεν μπορώ να σας μεταφέρω είναι η ζωντάνια και η ζωηράδα του χωριού, βοούσαν οι δρόμοι, αλυχτιζαν τα σκυλιά, καλημέρες στον αέρα και σκόνη πολύ, κυρίως άνθρωποι πολλοί, σβελτοι και παιδιά, παιδιά πολλά, ενίοτε βρισιές και τσακωμοί για ασήμαντες αφορμές  και με τις κυράδες με λυμένο το ζωνάρι, τότε που τα σπίτια ακόμη ήταν μικρά αρκετά ακόμη με πλίνθες, αλλά γεμάτα με κόσμο και ιστορίες και αναμνήσεις, ιστορίες πολλές ζυμωμενες με χώμα!!!

Εγώ δεν ασχολιόμουν ιδιαίτερα με το άθλημα, το είχε αναλάβει η αδελφούλα μου, υπερδραστήρια  ευαίσθητη, εύρισκε ενδιαφέρον στο να ακούει τις ιστορίες των μεγαλύτερων, εν αναμονή, στο να αμοληθούν τα ζωντανά.Τυχαίο ή όχι τα άλογα τα πηγαίναμε στο βορεινό κοινοτικό, λιβάδι-μεριά, προς Παλαμά.Αυτά τα άφηνε ο πατέρας μου στον σταλό, χωρίς να γνωρίζω που ακριβώς.Μια προσφώνιση μου, Ντορήήήή αρκούσε και άμεσα ερχόταν το χλημίντρισμά του.Τί υπέροχη ανάμνηση.

02.11.2024, ώρα  6.36

Συννεφιά βαριά, σταγόνες χοντρές βροχής ακούγονται στο οδόστρωμα, τιτιβίσματα γλυκά, και κοασμοί έντονοι, πετεινοί διάσπαρτοι προαναγγέλουν τον ερχομό της νέας ημέρας και βαριά φορτηγά πηγαινοέρχονται, καλιακούδες, καρακάξες, κιρκινεζια, μαύρα, σε ομάδες διασχίζουν τον ουρανό σε περιτεχνους σχηματισμούς και προς στιγμή κρύβονται σε πανύψηλες περίτεχνες, παραποτάμιες λεύκες.

Σοφία Νοτοπούλου






Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Την παραίτηση της διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ ζήτησε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Την παραίτηση της διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ ζήτησε νωρίτερα σήμερα Δευτέρα 30 Οκτωβρίου ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αίτημα όμως που δεν έχει γίνει ακόμα δεκτό από τον πρόεδρο του Οργανισμού Ευάγγελο Σημανδράκο.

Σύμφωνα με πηγές από το Υπ.Α.Α.Τ, ο υπουργός, φαίνεται να είναι δυσαρεστημένος τόσο από το πώς εξελίχθηκε η πληρωμή της βασικής ενίσχυσης, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023, κατά την οποία εντοπίζονται σωρεία προβλημάτων όσο και από τον τρόπο διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Χαρακτηριστικά, όπως επισήμαναν στον Οικονομικό Ταχυδρόμο οι ίδιες πηγές, ο τρόπος διοίκησης του προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ «εκθέτει τη χώρα στο εσωτερικό και το εξωτερικό τόσο νομικά όσο και οικονομικά», ενώ σε ότι αφορά την άρνηση του προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ να παραιτηθεί, οι ίδιοι κύκλοι επισήμαναν ότι ίσως να το ξανασκεφτεί, «αν λάβει υπόψη του κάποια πράγματα διοικητικής φύσεως».

Αιχμές για τον τρόπο διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ είχε αφήσει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων από τη Δράμα στα μέσα του Οκτώβρη, ο οποίος όλο νόημα δήλωνε ότι «δεν θα χαριστούμε σε κανέναν. Δεν είναι κράτος αυτόνομο ο ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά ένας οργανισμός που εποπτεύεται από το ΥπΑΑΤ και πρέπει να λειτουργεί για το καλό των αγροτών και μόνο». Μάλιστα, είχε ανακοινώσει διαφάνεια, καλύτερη οργανωτική δομή και σεβασμό στα χρήματα των αγροτών σε ότι αφορά τη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Σε ότι αφορά τις δηλώσεις ΟΣΔΕ, όπως είχε δηλώσει ότι «ενώ ήταν άριστη η κατεύθυνση για ένταξη στο gov.gr, στη συνέχεια δεν έγιναν τα βήματα που έπρεπε, από τον Οργανισμό», ανακοινώνοντας ότι με διατάξεις που θα φέρει θα καταργηθεί η δυνατότητα να χρησιμοποιούν δεύτερες πλατφόρμες ορισμένα ΚΥΔ. «Οι διπλοχρεώσεις σε βάρος των αγροτών θα τελειώσουν», είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή - Οικονομικός Ταχυδρόμος



Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Οι υποδομές των αντλιοστασίων καταστράφηκαν απο την πλημμύρα του "Daniel"

Βομβαρδισμένο τοπίο θυμίζει η κατάσταση στο δίκτυο των δημοτικών αντλιοστασίων που χρησιμοποιούνται για άρδευση στη Δημοτική Ενότητα Φύλλου και σε τμήμα του Παλαμά. 

Ενάμιση μήνα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες, η ισοπέδωση των υποδομών προκαλεί προβληματισμό για το μέλλον της άρδευσης των αγροτικών εκτάσεων στην ευρύτερη περιοχή. 

Τα συγκεκριμένα αντλιοστάσια χρησιμοποιούνται για την άρδευση έκτασης περίπου 35-40.000 στρεμμάτων σε Ιτέα, Πέτρινο, Παλαμά, Αστρίτσα, Συκεώνα και σε τμήμα του Φύλλου. 

Όπως αναφέρει ο αγρότης - Πρόεδρος του ΤΟΕΒ Τιτανίου και νεοεκλεγείς Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Παλαμάκ. Βασίλης Γιαννάκος, η ζημιά στις υποδομές είναι ολική, ενώ υπάρχουν πολλά μπαζωμένα τμήματα και στο κανάλι μεταφοράς του νερού από το Βλοχό. Αν τα αντλιοστάσια δεν αποκατασταθούν μέχρι τον Μάρτιο - αρχές Απριλίου τότε η περιοχή θα οδηγηθεί σε οικονομική κατάρρευση, αφού οι αγρότες δεν θα μπορέσουν να αρδεύσουν τα χωράφια τους. Είτε θα μείνουν ξερικά ή θα σπαρθούν τώρα το Νοέμβριο. Η απώλεια του εισοδήματος θα είναι τεράστια, γι' αυτο και πρέπει άμεσα να ενεργήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς για να γίνει η αποκατάσταση των αντλιοστασίων.













Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023

Σας ευχαριστώ....

Συνδημότισες και συνδημότες του Δήμου Παλαμά. 
Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας και με αναδείξατε Δημοτικό Σύμβουλο με τον συνδυασμό "Επιλογή Ευθύνης", όπως και όλους εσάς που τρέφεται συμπάθεια στο πρόσωπό μου αλλά για ευνόητους λόγους δεν με επιλέξατε. 
Να συγχαρώ και να ευχηθώ στην νέα Δημοτική Αρχή και στις υπόλοιπες Δημοτικές Παρατάξεις καλή και δημιουργική θητεία. 
Με κριτική σκέψη, υπευθυνότητα, ανιδιοτέλεια και προσφορά στον άνθρωπο θα προσπαθήσω να είμαι χρήσιμος και όχι ευχάριστος (όπως μέχρι σήμερα) για ένα καλύτερο αύριο στον Δήμο Παλαμά.

Γιαννάκος Βασίλειος







Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

Ο Δήμος Παλαμά θα ανασυγκροτηθεί

Με τον Δήμο μας βαριά λαβωμένο από τις πρόσφατες φονικές πλημμύρες, χώρος για πανηγυρισμούς για τη νίκη του συνδυασμού μας στις αυτοδιοικητικές εκλογές, δεν υπάρχει. Ούτε διάθεση. Μόνο επίγνωση της βαριάς ευθύνης που επωμιζόμαστε και σκέψεις για τις άμεσες προτεραιότητες, ακόμη και αν τυπικά η ανάληψη των καθηκόντων θα γίνει την 1η Ιανουαρίου 2024.

Προτεραιότητα η αποκατάσταση ομαλών συνθηκών διαβίωσης. Γρήγορη εκταμίευση των αποζημιώσεων που σήμερα καθυστερεί και μέριμνα για τους άστεγους στα κόκκινα χωριά  Παλαμάς - Μαραθέα - Μεταμόρφωση - Βλοχός. Ομαλή καθημερινότητα χωρίς στοιχειώδη οικονομική δραστηριότητα δεν υπάρχει.

Προτεραιότητα η ταχεία αποζημίωση στο φυτικό και ζωικό κεφάλαιο που χάθηκε καθώς και σε επιχειρήσεις που καταστράφηκαν.

Για τη νέα διοίκηση του Δήμου η πρόκληση είναι μεγάλη. Ο μηχανολογικός εξοπλισμός και τα αντλιοστάσια καταστράφηκαν. Αναγκαίες υποδομές όπως τς σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί, δε μπορούν ακόμη να υποδεχθούν τα παιδιά και αναζητώνται λύσεις σε όμορους Δήμους. Όμως, η εμπιστοσύνη των πολιτών πως σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, μπορούμε να ανταποκριθούμε καλύτερα από τους άλλους διεκδικητές του Δήμου, δεν ήρθε στο κενό. 

Ο νέος Δήμαρχος κ. Σωκράτης Δασκαλόπουλος και όλοι εμείς, που διεκδικήσαμε και κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των πολιτών, πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εφόδιά μας η καλή και σε βάθος γνώση των προβλημάτων, ένα ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχέδιο, η μεθοδικότητα, ο προγραμματισμός και η δηλωμένη διάθεση για αγαστή συνεργασία με τη νέα περιφερειακή διοίκηση και το κράτος.

Από αυτό το βήμα θα μου επιτρέψετε και μια προσωπική αναφορά: να ευχαριστήσω από καρδιάς το νέο Δήμαρχο Σωκράτη Δασκαλόπουλο που με ενέταξε στην ομάδα του καθώς και όλους εσάς, τους δημότες που με τιμήσατε με την ψήφο σας και για πολλοστή φορά με εκλέξατε πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο του συνδυασμού μας. Ως ελάχιστη ανταπόδοση μπορώ να δεσμευτώ ότι θα υπηρετήσω με ανιδιοτέλεια τα συμφέροντα του Δήμου και θα σταθώ δίπλα στα προβλήματά σας, όπως έκανα πάντα στην έως τώρα αυτοδιοικητική πορεία μου.

Ο επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης 
      και εκ νέου Δημοτικός Σύμβουλος 
              Χρήστος Βαϊόπουλος



Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

Ευχαριστήρια επιστολή

Ευχαριστήρια επιστολή

Ευχαριστούμε θερμά την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων για την δωροεπιταγή που δόθηκε, αξίας 30€ έκαστη, σε κάθε παιδί για την αγορά σχολικών και άλλων ειδών βιβλιοπωλείου στα συνεργαζόμενα βιβλιοπωλεία στον Παλαμά.

Με εκτίμηση



Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού/Νηπιαγωγείου Ιτέας Καρδίτσας



Διαβάστε Περισσότερα »

Τα παιδιά της Ιτέας παρέλαβαν σήμερα δώροεπιταγές αξίας 50 € για αγορές από τα καταστήματα " Πλαίσιο"

Τα παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Παλαμά παρέλαβαν σήμερα δώρο επιταγές αξίας 50 € για αγορές από τα καταστήματα " Πλαίσιο" 

Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς για αυτή την υπέροχη κίνηση τους και την πολύτιμη συνεισφορά τους στην δύσκολη περίοδο που διανύει ο τόπος μας.

Οι χορηγοί είναι : 

Τράπεζα Πειραιώς, Attica bank,interamerican και klc law firm, piraeus equity fund και οι διοργανωτές της προσπάθειας είναι η Thetis capital .Αγγελακοπουλου Πηνελόπη (συντονιστρια) Αθανασία Κρικωνη (πρόεδρος προαστιου) και εκπρόσωποι των συλλόγων.

Όλοι μαζί μπορούμε...







Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

Ακατάλληλο το νερό σε Ιτέα και χωριά του δήμου Παλαμά

Ειδικότερα σε ανακοίνωση της ΔΕΥΑ Παλαμά που υπογράφει η πρόεδρος Μαργαρίτα Κούτρα αναφέρεται:

"Κατόπιν απο τις 13-10-2023 συνεδρίασις του Συντονιστικού Οργάνου Δημόσιας Υγείας Π.Θ σας γνωρίζουμε τα συμπεράσματα για το δύκτιο υδροδότησης του Δήμου Παλαμά. 



Το νερό είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ στις Τοπικές Κοινότητες:

Ιτέα - Βλοχός - Αγιος Δημήτριος - Αστρίτσα - Κοσκινάς - Λεύκη - Φύλλο - Ορφανά - Πέτρινο και Συκεώνα.."


πηγή: https://neosagon.gr/akatallilo-to-nero-se-deka-p-erioches-tou-dimou-palama/?fbclid=IwAR0LckkIPJddkV8MGIL6JNmQlI5-cRKXgmZwj9piYTltkzQGWGlRANPYxGU


Διαβάστε Περισσότερα »