Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

- Πάρτε όλα τα σχολικά βιβλία εδώ !

Από σήμερα, οι μαθητές όλων των τάξεων του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου έχουν διαθέσιμα σε ηλεκτρονική μορφή τα σχολικά τους βιβλία. 

Πατώντας στην ιστοσελίδα του «Ψηφιακού Σχολείου» του υπουργείου Παιδείας:

http:digitalschool.minedu.gov.gr

Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα εκτύπωσης των βιβλίων στον προσωπικό τους εκτυπωτή
Εξάλλου, σύμφωνα με ανακοίνωση των αρμοδίων του Υπ. Παιδείας, θα δοθεί στους μαθητές των γυμνασίων και λυκείων, ένα DVD που θα περιέχει το σύνολο των γνωστικών αντικειμένων που πρόκειται να διδαχθούν. Αντίστοιχα, στα δημοτικά, το DVD αυτό θα είναι στα χέρια του δασκάλου.

4 σχόλια:

Σπύρος Σπυρόπουλος είπε...

Η e-Παιδεία θα είχε νόημα αν λειτουργούσε το σχολείο ομαλά σε όλα τα επίπεδα. Δεν υπάρχουν βιβλία, αλλά θα μοιραστούν cd! Άλλη μια πρωτοπορία... για την Παιδεία ρε γαμώτο! Ωραίο!
Κάθε χρόνο τα ίδια. Φτάνει η σχολική χρονιά, δεν έχουμε δασκάλους και καθηγητές, κενές θέσεις, δεν υπάρχουν τυπωμένα βιβλία, από φέτος δεν θα υπάρχουν και επαρκείς (σε ποιότητα και ποσότητα) αίθουσες διδασκαλίας, ελέω καταργήσεων σχολικών μονάδων, κατά τα άλλα e-books. Το θέμα είναι σοβαρό, χρόνιο και σοβαρό.
Μας έχουν τρελάνει οι αρμόδιοι.
Κάθε ένας που έρχεται κάνει κι ένα update στην παιδεία, έτσι για να τον θυμόμαστε. Από μαθητής τα θυμάμαι όλα αυτά να συμβαίνουν. Στα σχολικά μου χρόνια άλλαξε τρεις φορές το εκπαιδευτικό-εισαγωγικό σύστημα!!!
Λίγο φιλότιμο, φτάνει πια....

Παύλος Σαμαράς είπε...

Ένα από τα αρνητικά του
εκπαιδευτικού συστήματος είναι ότι καλλιεργεί την αποστήθιση. Απουσιάσει το μάθημα του σωστού επαγγελματικού προσανατολισμού και όταν κάποτε γίνεται το διδάσκουν εκπαιδευτικοί χωρίς ειδική κατάρτιση(λανθασμένη επιλογή επαγγέλματος γιατί δεν υπάρχει σωστή καθοδήγηση-μεταξύ μας μεγάλο θέμα αυτού του μαθήματος)
Το εκπαιδευτικό σύστημα παρέχει παρωχημένες γνώσεις που δε βοηθούν καθόλου τον μαθητή ούτε του
προκαλούν το ενδιαφέρον. Ο μαθητής προσπαθεί να αποδώσει μόνο για την εξασφάλιση ενός «καλού» βαθμού ή για να κερδίσει την συμπάθεια του δασκάλου. Υπηρετεί την εξειδίκευση, γιατί ωθεί τους μαθητές να ασχοληθούν μόνο με τα μαθήματα του κλάδου/κατεύθυνσης όπου θα διαγωνισθούν. Επίσης καλλιεργεί την αντίληψη ότι ο καλός μαθητής είναι και πειθαρχικός...

Σπύρος Σπυρόπουλος είπε...

Τελικά τί είναι προτιμότερο; Η εισαγωγή σε μια σχολή που δε μας ψιλοαρέσει κιόλας, "αλλά τι να κάνουμε, αφού περάσαμε" ή το να ακολουθήσεις κάτι που πραγματικά σου αρέσει; Πώς θα γίνει όμως αυτό;

Προτιμώ να μπορώ να δώσω απ' ευθείας στη σχολή που με ενδιαφέρει εξ' αρχής (π.χ. ψυχολογία, μαθηματικό, ιατρική, νομική, ηλεκτρονικός κλπ), παρά να δηλώσω ένα κατεβατό και όπου κάτσει η μπίλια.Εδώ φτάσαμε να πετυχαίνουμε στο ΑΕΙ/ΤΕΙ Άνω Κρανούλας και να λέμε οτι είναι και αυτό που θέλαμε!

Τί φταίει; Πολλά. Ένα απ' αυτά είναι η δομή του (εισαγωγικού) συστήματος. Αυτή είναι που δημιουργεί το πρόβλημα. Η κάθε σχολή πρέπει να διοργανώνει τις δικές της εισαγωγικές εξετάσεις. Μόνο έτσι θα ξεκαθαρίσει το τοπίο. Όποιος ενδιαφέρεται συμμετέχει. Όχι όλος ο κόσμος κι ο ντουνιάς.

Αλλιώς θα είμαστε επιτυχόντες στην τάδε σχολή με μ.ο. 3,5. Τι να το κάνουμε; Αυτό θέλουμε; Απλά και μόνο να νοικιαστούν κάποια διαμερίσματα στην Καρδίτσα, στο Αγρίνιο και στα Γρεβενά;

Η συνεχής υποβάθμιση της δημόσιας (όχι δωρεάν, ας μή γελιόμαστε) παιδείας, ανοίγει την πόρτα στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, στα συνεργαζόμενα με πανεπιστήμια του εξωτερικού πιστοποιημένα κολέγια και σε άλλου είδους εκπαιδευτικά πλαίσια.

Άλλοι θα το θεωρήσου καλό κι άλλοι τρισκατάρατο. Παρ' όλ' αυτά είναι μια πραγματικότητα. Η είσοδος των ιδιωτών στην τριτοβάθμια παιδεία είναι εδώ.
Η επιλογή όμως δικιά μας. Ή επιλέγουμε να έχουμε ένα δημόσιο ανοιχτό πανεπιστήμιο, που θα έχει ηγετικό και ρυθμιστικό συνάμα ρόλο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή ένα πανεπιστήμιο λεηλατημένο, κλειστοφοβικό, παραδομένο σε συντεχνίες, φίλους και κολλητούς.

Δε χρειάζεται φαντασία, για τι θα συναντήσουμε στο τέλος του δρόμου κάνοντας τη μια ή την άλλη επιλογή.

Παύλος Σαμαράς είπε...

Άμα προτείνω και μερικούς τρόπους αντιμετώπισης θα γίνω κακός και ίσως χειρότερος. Εγώ θα τα προτείνω.

Κατάρτιση των εκπαιδευτικών.
Βελτίωση των βιβλίων.
Επαναπροσδιορισμός των στόχων της εκπαίδευσης με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας και τις ανθρωπιστικές αξίες.
Η εκπαίδευση πρέπει να στοχεύει στην κοινωνικοποίηση των μαθητών, στην προβολή προτύπων/ιδανικών, στην καλλιέργεια των διανοητικών τους ικανοτήτων και στη δημιουργία ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων.
Διαφοροποίηση του τρόπου εξέτασης και αξιολόγησης.
Παροχή σωστού επαγγελματικού προσανατολισμού.
Δωρεάν παιδεία και παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους.
Βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής...

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής