Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

- Πρώτη γνωριμία...

Πρώτη επαφή, με τον τόπο σας απο το στόμα της καλύτερης μου φίλης...γνωριμία απροσδόκητη αλλα και πανέμορφη που κρατάει χρόνια.
Μέσα απο τα δικά της μάτια, τα δικά της χείλη γνώρισα και αγάπησα τον δικό σας τόπο και τούς αναθρώπους του.
Οταν αυτό έγινε απο κοντά δεν με εξέπληξε...ήταν όλα όπως ακριβώς μου τα περιέγραφε...η αθωότητα, το αυθεντικό χαμόγελο και μιά αγκαλιά ανοιχτή, μα πάνω απο ολα η ανοιχτή πόρτα έτοιμη να καλοδεχτεί τον επισκέπτη.

Χαίρομαι που έχω καλούς φίλους εκεί και νοιώθω οικεία, και δεν τους αλλάζω, τους θεωρώ πλέον οικογενειά μου.
Σήμερα όμως είμαι εδώ για να με γνωρίσετε κι εσείς (όσοι δεν με γνωρίζετε) μέσα απο τη δική σας σελίδα.

Ευχαριστω πολύ τον κύριο Πάυλο Σαμαρά για την πρόταση και την τιμή που μου έκανε να είμαι εδω μαζί σας, και τέλος να ευχαριστήσω τους φίλους μου που τόσα χρόνια ανοίγουν την πόρτα τους και την αγκαλιά τους για να με υποδεχτούν.....

Σας ευχαριστώ θερμά όλους και αυτούς που ξέρω ...αλλά και αυτούς που θα ήθελα να μάθω....
Τα σέβη μου!!!

Αννυ Ζησοπούλου

9 σχόλια:

Παύλος Σαμαράς είπε...

Καλώς ήλθες Αννυ στον τόπο μας και μάλιστα διαδυκτιακά.
Σού ευχόμαστε καλή διαμονή...!!!

κωνσταντινος μητρακος είπε...

Aννυ !!! καλως ορισες στην ομαδα μας . Ενα ''καλεσμα'' που ο Παυλος επρεπε βεβαια να σου ειχε στειλει προ πολλου, αλλα καλιο αργα παρα ποτε. Ειμαι εκ προοιμιου σιγουρος πως θα περασεις ομορφα μαζι μας .Θελω ομως καθε φορα να δειχνεις κατανοηση για οτι θα βλεπεις και οτι θα διαβαζεις γιατι ειμαστε ολοι μας ενας κ'ενας !!! Ειμαστε πειραχτηρια, πεταμε τα ''καρφακια''μας και ειδικα ο προεδρος μας ο Αχιλλεας ... μελι σταζει η γλωσσα του !!!
...Ξερεις ειμασταν πολλοι, αλλα ειμασταν...σκορπιοι.Γι'αυτο δημιουργησαμε αυτο το υπεροχο και μοναδικο blogger Ιτεα Καρδιτσας ,μπας και συμορφωθουμε !!!
Εσυ οπως ειπαμε : Kατανοηση και υπομονη .
Λοιπον Αννυ !!! και παλι καλως ηλθες στην παρεα μας !!!

Γεωργία Παπαβασιλείου είπε...

ANNYYYYYYY!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.
ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ.
ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.
ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!

Αννυ Ζησοπούλου είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά όλους για την υποδοχή...εύχομαι να φανώ αντάξια σας!

ΜΙΛΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ είπε...

ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ,ΑΝΝΥ, ΕΝΑ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΜΟΝΗ,ΞΕΧΙΛΙΖΕΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ
ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ

anny zisopoulou είπε...

ειλικρινά σας ευχαριστώ πάρα πολύ μεσα απο την καρδιά μου για την ζεστασιά σας και το καλωσόρισμα σας..την αγάπη μου και τα φιλιά μου σε όλους σας!

Αχιλλέας Μπαλαντίνας είπε...

....λοιπόν, με έχετε αφήσει όλοι ανημέρωτο και θα σας τιμωρήσω. Ποιά είναι η κυρία και γιατί εγω δεν τη γνωρίζω;; παγαποντιά του Μητράκου ή της κουμπάρας μου είναι, το ότι είμαι ανημέρωτος;; όπως και να χει όμως απαγορεύεται η διέλευση στο Φεστιβάλ και για το Μητράκο και για την κουμπάρα μου ....αμ πώς!!!!

....καλώς όρισες Άννυ, όλοι οι τρελλοί εδω είμαστε, έχεις να διαβάσεις εδώ......

Ανώνυμος είπε...

το ότι είμαι εδώ οφείλεται στον κύριο Παύλο Σαμαρά....οπότε κύριε Μπαλατίνα απευθυνθείτε στον ίδιο..φέρνει την αποκλειστική ευθύνη ..για ότι κι αμ σας συμβεί....την καλημέρα μου!!!!!

anny zisopoulou είπε...

και φυσικα μεχρι να μάθω να στελνω σωστα τα σχόλια θα υπομείνετε...αρκετα σας ευχαριστω και πάλι όλους!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής