Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Δήλωση υποψηφιότητας Μαλάμως Μπουραζάνη - Κοντονίκα

Η εφαλτήριος δύναμη να ασχοληθώ με τα κοινά, να κατέβω ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Παλαμά, εκτός του ότι είμαι δραστήριο και ανήσυχο πνεύμα, (έχοντας την θέση του Προέδρου του Συλλόγου Γυναικών στον πρώην Δήμο Σελλάνων για 10 συναπτά έτη!), είναι το όραμά μου για να δημιουργηθούν δομές ΑμεΑ στον Δήμο μας. Έχω έρθει κοντά σ΄αυτά τα άτομα, όντας μητέρα παιδιού ΑμεΑ και από τον χώρο της εργασίας μου ως υπάλληλος σε κέντρο αποκατάστασης.
Αυτό μου το όραμα, δεν στηρίζεται σε αερολογίες αλλά σε έρευνα ετών, μέσα από ταξίδια, επαφές με ανθρώπους που διευθύνουν δομές για ΑμεΑ μέσα από τον εθελοντισμό για άτομα ΑμεΑ και μέσα από την δύναμη που μου δίνει η ιδιότητα του γονιού ενός παιδιού με αυτισμό.
Ξεκινώντας λοιπόν αυτό τον αγώνα έχω δίπλα μου την οικογένεια μου, τους φίλους μου, τους συναδέλφους μου, και όλο τον κόσμο που βλέπει στο πρόσωπό μου έναν άνθρωπο αγνό που θέλει να κάνει λίγο καλύτερα τα πράγματα όσων αφορά της ευπαθείς ομάδες. Έχω όμως απέναντί μου ανθρώπους που έμαθαν να  χρησιμοποιούν το δημόσιο χρήμα και τους τίτλους τους για να επικρίνουν και να κυνηγούν ανθρώπους που δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα τους!! (αυτούς τους ανθρώπους τους φοβούνται).
Κατεβαίνω λοιπόν στην τοπική αυτοδιοίκηση δηλώνοντας πως δε με αφορούν οι τίτλοι και οι καρέκλες των αντιδημάρχων, των Προέδρων των δημοτικών συμβουλίων ούτε τα ποσά που φέρουν αυτοί οι τίτλοι. Έχοντας απέναντι μου λοιπόν τέτοιους ανθρώπους ένα έχω να τους πω:
Κύριοι η λάσπη σας με κάνει ποιο δυνατή όσο με πολεμάτε τόσο δυναμώνω!!!
Μην ξεχνάει κάνεις σας πως ανάπηρος δε γεννιέσαι μόνο αλλά και γίνεσαι.
Στον αγώνα μου έχω δίπλα μου κάτι ποιο δυνατό από εσάς.

Την εκτίμησή μου     
Μαλάμω (Μαλαματένια) Μπουραζάνη Κοντονίκα 
Υποψήφια Δημοτική σύμβουλος για το Δήμο Παλαμά με το συνδυασμό Νέα Πορεία του Αχιλλέα Καραλή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής