Την απόφαση για τον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων στο Δήμο Παλαμά υπέγραψε την πρώτη ημέρα της θητείας του ο νέος Δήμαρχος Παλαμά, Γ. Σακελλαρίου.
Οι τέσσερις Αντιδήμαρχοι, Αντώνιος Λωρίδας, Αθανάσιος Γούλας, Τζέλλας Κωνσταντίνος και Ιάσων Τσιρώνης, με τους δύο τελευταίους να είναι χωρίς αντιμισθία, θα ολοκληρώσουν το έργο τους στις 28 Φεβρουαρίου 2017.
Αναλυτικά οι αρμοδιότητες του κάθε αντιδημάρχου:
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αντώνιο Λωρίδα του Πελοπίδα, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Φύλλου και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών και του ΚΕΠ στη Δ.Ε. Φύλλου.
2. Εποπτεία των έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Φύλλου.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δ.Ε. Φύλλου.
4. Εποπτεία της υπηρεσίας άρδευσης στη Δ.Ε. Φύλλου.
5. Παροχή της εξουσιοδότησης της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Ε. Φύλλου.
6. Συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Φύλλου για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη Δ.Ε. Φύλλου και την οποία μπορεί να την μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Αντώνιος Λωρίδας, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Φύλλου έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών.Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Αντώνιος Λωρίδας, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Φύλλου για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, με την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αθανάσιο Γούλα του Δημητρίου, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Σελλάνων και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών και του ΚΕΠ στη Δ.Ε. Σελλάνων.
2. Εποπτεία των έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Σελλάνων.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δ.Ε. Σελλάνων.
4. Εποπτεία της υπηρεσίας άρδευσης στη Δ.Ε. Σελλάνων.
5. Παροχή της εξουσιοδότησης της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Ε. Σελλάνων
6. Συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Σελλάνων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη Δ.Ε. Σελλάνων και την οποία μπορεί να την μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος.Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Αθανάσιος Γούλας, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Σελλάνων έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Αθανάσιος Γούλας, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Σελλάνων για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, με την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τζέλλα Κωνσταντίνο του Γεωργίου, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Πρασίνου, και Περιβάλλοντος, Αγροτικής Ανάπτυξης, Παιδείας και Πολιτισμού και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία του προσωπικού και της λειτουργίας των υπηρεσιών καθαριότητας και πρασίνου.
2. Εποπτεία καθαριότητας Σχολικών Κτιρίων
3. Εποπτεία καθαριότητας Λαϊκών Αγορών
4. Εποπτεία καθαριότητας πλατειών και κοινοχρήστων χώρων
5. Καθαρισμός Δημοτικού Αμαξοστασίου
6. Συντήρηση οχημάτων του Δήμου
7. Εποπτεία λειτουργίας Γραφείου Κίνησης των οχημάτων του Δήμου
8. Διαχείριση υλικών αποθηκών του Δήμου
9. Περισυλλογή εγκαταλελειμμένων οχημάτων
10. Περισυλλογή αδέσποτων ζώων
11. Εποπτεία Δημοτικών Σφαγείων και Κοιμητηρίων
12. Εποπτεία Αγροτικής και Δημοτικής Οδοποιϊας
13. Εποπτεία Υπηρεσίας Άρδευσης14. Εποπτεία Θεμάτων Παιδείας
15. Διαχείριση εκτάσεων βοσκής
16. Εποπτεία Υπηρεσίας έκδοσης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
17. Προώθηση Πολιτιστικών Ανταλλαγών
Ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας ορίζεται επίσης πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των παραπάνω υπηρεσιών έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει βεβαιώσεις και κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις
Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, χωρίς την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιάσων Τσιρώνη του Θωμά, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διοικητικών, Τεχνικών Υπηρεσιών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Προγραμματισμού και Διαφάνειας, Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας, Πολιτικής Προστασίας, Αθλητισμού και Αθλητικών Έργων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία του προσωπικού και της εύρυθμης λειτουργίας των οικονομικών, διοικητικών και τεχνικών υπηρεσιών.
2. Εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Δήμου.
3. Εποπτεία των υπηρεσιών ηλεκτροφωτισμού
4. Μέριμνα σε θέματα Κοινωνικής Πρόνοιας και Υγείας.
5. Εποπτεία των θεμάτων της Δημοτικής Περιουσίας.
6. Λειτουργία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές, εμποροπανηγύρεις.
7. Άδειες πλανόδιου υπαίθριου εμπορίου
8. Τοποθέτηση, έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ και φωτεινών σηματοδοτών.9. Εποπτεία Τμήματος Προμηθειών
10. Εποπτεία Λατομείων
11. Εποπτεία της σύνταξης βεβαιωτικών καταλόγων εισπράξεων.
12.Αρμόδιος για την υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων
13. Εφαρμογή προγραμμάτων στήριξης ειδικών πληθυσμιακών ομάδων
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης , που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των παραπάνω υπηρεσιών έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει βεβαιώσεις και κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Ιάσων Τσιρώνης, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, χωρίς την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Οι τέσσερις Αντιδήμαρχοι, Αντώνιος Λωρίδας, Αθανάσιος Γούλας, Τζέλλας Κωνσταντίνος και Ιάσων Τσιρώνης, με τους δύο τελευταίους να είναι χωρίς αντιμισθία, θα ολοκληρώσουν το έργο τους στις 28 Φεβρουαρίου 2017.
Αναλυτικά οι αρμοδιότητες του κάθε αντιδημάρχου:
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αντώνιο Λωρίδα του Πελοπίδα, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Φύλλου και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών και του ΚΕΠ στη Δ.Ε. Φύλλου.
2. Εποπτεία των έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Φύλλου.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δ.Ε. Φύλλου.
4. Εποπτεία της υπηρεσίας άρδευσης στη Δ.Ε. Φύλλου.
5. Παροχή της εξουσιοδότησης της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Ε. Φύλλου.
6. Συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Φύλλου για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη Δ.Ε. Φύλλου και την οποία μπορεί να την μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Αντώνιος Λωρίδας, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Φύλλου έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών.Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Αντώνιος Λωρίδας, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Φύλλου για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, με την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αθανάσιο Γούλα του Δημητρίου, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο στη Δημοτική Ενότητα Σελλάνων και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών και του ΚΕΠ στη Δ.Ε. Σελλάνων.
2. Εποπτεία των έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δ.Ε. Σελλάνων.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δ.Ε. Σελλάνων.
4. Εποπτεία της υπηρεσίας άρδευσης στη Δ.Ε. Σελλάνων.
5. Παροχή της εξουσιοδότησης της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δ.Ε. Σελλάνων
6. Συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Σελλάνων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη Δ.Ε. Σελλάνων και την οποία μπορεί να την μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος.Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Αθανάσιος Γούλας, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Σελλάνων έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Αθανάσιος Γούλας, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της Δ.Ε. Σελλάνων για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, με την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Τζέλλα Κωνσταντίνο του Γεωργίου, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Πρασίνου, και Περιβάλλοντος, Αγροτικής Ανάπτυξης, Παιδείας και Πολιτισμού και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία του προσωπικού και της λειτουργίας των υπηρεσιών καθαριότητας και πρασίνου.
2. Εποπτεία καθαριότητας Σχολικών Κτιρίων
3. Εποπτεία καθαριότητας Λαϊκών Αγορών
4. Εποπτεία καθαριότητας πλατειών και κοινοχρήστων χώρων
5. Καθαρισμός Δημοτικού Αμαξοστασίου
6. Συντήρηση οχημάτων του Δήμου
7. Εποπτεία λειτουργίας Γραφείου Κίνησης των οχημάτων του Δήμου
8. Διαχείριση υλικών αποθηκών του Δήμου
9. Περισυλλογή εγκαταλελειμμένων οχημάτων
10. Περισυλλογή αδέσποτων ζώων
11. Εποπτεία Δημοτικών Σφαγείων και Κοιμητηρίων
12. Εποπτεία Αγροτικής και Δημοτικής Οδοποιϊας
13. Εποπτεία Υπηρεσίας Άρδευσης14. Εποπτεία Θεμάτων Παιδείας
15. Διαχείριση εκτάσεων βοσκής
16. Εποπτεία Υπηρεσίας έκδοσης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
17. Προώθηση Πολιτιστικών Ανταλλαγών
Ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας ορίζεται επίσης πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των παραπάνω υπηρεσιών έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει βεβαιώσεις και κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις
Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, χωρίς την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ιάσων Τσιρώνη του Θωμά, για το χρονικό διάστημα από 01-09-2014 έως 28-02-2017 ως Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διοικητικών, Τεχνικών Υπηρεσιών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Προγραμματισμού και Διαφάνειας, Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας, Πολιτικής Προστασίας, Αθλητισμού και Αθλητικών Έργων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία του προσωπικού και της εύρυθμης λειτουργίας των οικονομικών, διοικητικών και τεχνικών υπηρεσιών.
2. Εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Δήμου.
3. Εποπτεία των υπηρεσιών ηλεκτροφωτισμού
4. Μέριμνα σε θέματα Κοινωνικής Πρόνοιας και Υγείας.
5. Εποπτεία των θεμάτων της Δημοτικής Περιουσίας.
6. Λειτουργία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές, εμποροπανηγύρεις.
7. Άδειες πλανόδιου υπαίθριου εμπορίου
8. Τοποθέτηση, έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ και φωτεινών σηματοδοτών.9. Εποπτεία Τμήματος Προμηθειών
10. Εποπτεία Λατομείων
11. Εποπτεία της σύνταξης βεβαιωτικών καταλόγων εισπράξεων.
12.Αρμόδιος για την υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων
13. Εφαρμογή προγραμμάτων στήριξης ειδικών πληθυσμιακών ομάδων
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης , που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Κωνσταντίνος Τζέλλας.
Ε. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Ιάσων Τσιρώνης, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των παραπάνω υπηρεσιών έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει βεβαιώσεις και κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων.
ΣΤ. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος, κ. Ιάσων Τσιρώνης, εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών για τις οποίες είναι αρμόδιος.
Ζ. Στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί, χωρίς την καταβολή αντιμισθίας, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
1 σχόλιο:
kalh arxh.
koitaxte ta problhmata toy topoy mas.
kante erga ypodomhs kai anaptyxhs.
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.
Ο διαχειριστής