Πρώτη φορά ακούμε Δήμαρχο, τον Δήμαρχο Παλαμά Γιώργο Σακελλαρίου να κάνει δήλωση στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι ενέκρινε παράνομη απασχόληση συνταξιούχου σε μηχάνημα του Δήμου.
Ο Δήμαρχος δήλωσε ότι παίρνει εκείνος την ευθύνη!!!
Δεν αντιλαμβάνεσθε κύριε Δήμαρχε ότι καταλύσατε κάθε νομιμότητα;;
Ποια ευθύνη θα πάρετε αν γίνει κάποιο εργατικό ατύχημα;;
Πως είναι δυνατόν να παρανομείτε και να το ομολογείτε κι όλας έτσι κυνικά;;
Λυπάμαι πραγματικά γιατί όλα αυτά δεν γίνονται ούτε στην Ουγκάντα!!
Το διάβασα μαζί με όλα τα υπόλοιπα τραγελαφικά και δεν το πίστευα!
Για του λόγου το αληθές.........http://iteakarditsas.blogspot.com/2022/03/blog-post_9.html
Αθανασία Πέτρου












