Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθανασία Πέτρου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθανασία Πέτρου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022

Κύριε Δήμαρχε καταλύσατε κάθε νομιμότητα

Πρώτη φορά ακούμε Δήμαρχο, τον Δήμαρχο Παλαμά Γιώργο Σακελλαρίου να κάνει δήλωση στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι ενέκρινε παράνομη απασχόληση συνταξιούχου σε μηχάνημα του Δήμου. 

Ο Δήμαρχος δήλωσε ότι παίρνει εκείνος την ευθύνη!!!

Δεν αντιλαμβάνεσθε κύριε Δήμαρχε ότι καταλύσατε κάθε νομιμότητα;;
Ποια ευθύνη θα πάρετε αν γίνει κάποιο εργατικό ατύχημα;;
Πως είναι δυνατόν να παρανομείτε και να το ομολογείτε κι όλας έτσι κυνικά;;

Λυπάμαι πραγματικά γιατί όλα αυτά δεν γίνονται ούτε στην Ουγκάντα!!
Το διάβασα μαζί με όλα τα υπόλοιπα τραγελαφικά και δεν το πίστευα!

Για του λόγου το αληθές.........http://iteakarditsas.blogspot.com/2022/03/blog-post_9.html

Αθανασία Πέτρου



Διαβάστε Περισσότερα »