Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Απόψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Απόψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

- Ο "Θάνατος" μιας γλώσσας

Επιδι sε λιγο θα διαβαζουμε και θα γραφουμε με τελιοs διαφορετικό αλφαβiτο απο αφτο που εχουμε sινιθιsι (ετsι κι αλιοs ι νεεs γενιεs θεορουν τιν απλι καθαρεβουsα sα αγνωsτι γλοsα) αφτι η καταχοριsι θα γινι με τι μελοντικι μορφι γραφιs.
Δεν ινε λογικο οτι θα πρεπι να αρχιsουμε να τιν sινιθιζουμε?
Δε κsερο αν η μορφι θα ινε ακριβοs αφτι, αλα μποριτε να παρετε μια ιδεα ποs θα μιαζι περιπου. Ok?
Αν δε sαs αρεsι κε τι βριsκετε φρικτι οπτικα να εχετε υποπsι sαs το εκsιs:
Κε εsιs θεωριτε φρικτι κε αποθιτικι (εκτοs απo αγνωsτι) τι γλοsα που μιλουsαμε μεχρι το 1965:
- Ινε ι γλοsα τον εφιμεριδον εκινιs τιs εποχιs.
- Ινε ι γλοsα που μιλουsαν ι Ελινεs εδώ και 4000 χρονια τουλαχιsτο (με καπιεs διαφορεs φιsικα).
- Ινε ι γλοsα που ΑΦΤΙ ΤΙ SΤΙΓΜΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ι ΙΠΟΛΟΓΙSΤΕS ΠΑΓΚΟSΜΙΟS.
- Ινε ι γλοsα που μαθενουν sτο εξοτερικο ι φιτιτεs.
- Iνe i γλosα που ΠΡΕΠΙ να μαθeνουν ι ΗΛΙΘΙΙ κaτικι του Helladistan.

Ενα διγμα ακολουθι παρακατο:

Θεοὺς μὲν αἰτῶ τῶνδ' ἀπαλλαγὴν πόνων,

φρουρᾶς ἐτείας μῆκος, ἣν κοιμώμενος


στέγαις Ἀτρειδῶν ἄγκαθεν, κυνὸς δίκην,


ἄστρων κάτοιδα νυκτέρων ὁμήγυριν,


καὶ τοὺς φέροντας χεῖμα καὶ θέρος βροτοῖς


λαμπροὺς δυνάστας, ἐμπρέποντας αἰθέρι


[ἀστέρας, ὅταν φθίνωσιν, ἀντολάς τε τῶν].


Το κομμάτι αυτό είναι γραμμένο σε «βαριά» αρχαία. Αν όμως κρατήσετε λίγο την αναπνοή σας (για να μπορέσετε να σκεφτείτε, αφού είναι δύσκολο να κάνετε δύο πράγματα μαζί), θα διαπιστώσετε ότι ακόμα και εσείς από τις 37 λέξεις αναγνωρίζετε πλήρως τις 21, ενώ τις 9 μπορείτε να τις θεωρήσετε σαν άγνωστες, αφού έχουν μορφή που δεν συνηθίζεται σήμερα και τις υπόλοιπες 7 τις αναγνωρίζετε.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

- Γιατί είναι νόμιμο το να παρανομώ

Αναγνώστρια
(Χιλιάδες είναι οι λόγοι, θέλω να προσθέσω έναν ακόμα.)
Πέρασα τα διόδια χωρίς να πληρώσω, είχε πιο κάτω μπατσικό, αυτόματα μου βγήκε τι θα τους πω αλλά δεν με σταμάτησαν τελικά.
Η πολιτεία μού χρωστάει και με αυτόν τον τρόπο (κλέβοντάς τους) μου ξεπληρώνει τα χρωστούμενα.
Μου καρφώθηκαν φίλοι μου τα συντάξιμα.!!!!
Είναι το μόνο έσοδο που λαμβάνουν πλέον από μένα, από το μόνο που δεν έχω καταφέρει να απαλλαχτώ. Κι ενώ πήγα προ μηνών στο ταμείο μου και τους ζήτησα να με απαλλάξουν από τα συντάξιμα, μου είπαν κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται!
Δεν προβλέπεται να μην πληρώνεις για μία σύνταξη που ποτέ δεν θα λάβεις!
Με κλέβουν με το στανιό, τους κλέβω για…συμψηφισμό!
Από 17 χρονών πληρώνω στην κουραδοπολιτεία συντάξιμα, είμαι 40. Δύο ζωές να γυρίσω την Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη χωρίς να πληρώσω δεν θα καταφέρουν να με ξοφλήσουν!! (Οικονομικός είναι ο πόλεμος, αν δεν εισπράττουν θα χάσουν.)

Υ.Γ. Το κείμενο το έγραψα για τον γέροντα.
Τα γερόντια μας, είναι η πιο ανήμπορη μερίδα πληθυσμού, από παντού βάλλονται.
Πρώτα από τον εαυτό τους, επειδή αισθάνονται υπεύθυνοι για τη δημιουργία του σημερινού συστήματος.
Μετά από την κοινωνία, που τους επέλεξε ως τους μόνους υπαίτιους του εκλογικού αποτελέσματος. Τέλος, από την πολιτεία που τους εκβιάζει τρεις την ώρα για το αν θα τους δώσει τα χρήματα ΤΟΥΣ, που υπομένουν την ταλαιπωρία έξω από τις τράπεζες για να τα λάβουν ωσάν να ήταν ζητιάνοι, που τους μειώνουν μήνα μήνα το ποσό ώσπου να μην τους φτάνουν για να φάνε, που τους βιάζουν με τους ίδιους ακριβώς τρόπους και όσον αφορά τα φάρμακα αλλά και τα νοσήλια.
Είδα έναν παππού χθες να ψάχνει στα σκουπίδια και μάτωσε η καρδιά μου.
Ποιανού ευθύνη είναι ο γέροντας;
Μου ήρθε πάλι στη θύμηση τούτο:
"Ο Αινείας, όταν κλήθηκε να διασώσει ό,τι πολυτιμότερο μπορούσε από την κατεστραμμένη Τροία, χωρίς δεύτερη σκέψη επέλεξε να πάρει στους ώμους του τον γέροντα πατέρα του. 
Στην Αρχαία Ελλάδα δεν υπήρχε μεγαλύτερη ντροπή, μεγαλύτερη καταισχύνη, από την ασέβεια και την αναλγησία απέναντι στον γέροντα."
Το νιώθω ντροπή να μην αντιταχθώ.
Οι γέροντες είναι ευθύνη της δικής μου γενιάς.

Αναγνώστρια
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

- Χωρίς Εθνική ντροπή....

Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, οι φαιδροί πολιτικοί της, φαιδρώς ενεργούν και πράττουν. Δεν είναι δυνατόν το παραπαίον πολιτικό σύστημα και οι ταγοί του, να συζητούν
μετά του πρωθυπουργού, εάν πρέπει να γίνουν ή όχι οι παρελάσεις για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, φοβούμενοι τις αποδοκιμασίες των πολιτών.

Είναι κατάντια ακόμη και που το σκέφθηκαν αυτό.
Ο φόβος ορισμένων, που δια της ανικανότητος και της αθλιότητός τους έφεραν την χώρα στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και «κούρεψαν» αλύπητα μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές παροχές, έφτασε μέχρι του ξεπεσμού να προτείνουν κατάργηση των Εθνικών Επετείων χωρίς ντροπή. Χωρίς Εθνική ντροπή……..
Αλλά ποιά ντροπή μπορεί να έχουν οι απάτριδες;
Είναι άθλιοι ακόμη που το σκέφθηκαν και το συζήτησαν.
Πάνε να διαλύσουν τα πάντα για να επιβιώσουν αυτοί… οι άχρηστοι…. οι κενοί… οι δυνάστες της εξουσίας….
Γράφει ο Ευαγγελιστριώτης
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

- "Ο τραγουδιστής της ρωμιοσύνης που όταν τραγουδάει και λέει του λαού τα ντέρτια, κλαίει..."

Κάπως έτσι σε έμαθα και κάπως έτσι σε θυμάμαι Γιώργο Νταλάρα.
Και σήμερα μου το πήρες πίσω.
Άκου λοιπόν να δεις πως έχει η ιστορία. Γεννήθηκα το 1975. Από τα μικρά μου χρόνια στο σπίτι μου αλλά και στης θείας μου θυμάμαι που έπαιζαν πάντα τα τραγούδια σου. Εκείνα τα τραγούδια για τα δύσκολα χρόνια, πριν βγάλεις τις Εμμανουέλλες. Ήμουν πολύ μικρή και δεν ήξερα τι σήμαιναν. Ήξερα όμως ότι κάθε φορά που άκουγα τη φωνή σου, μικρό παιδάκι, από τα 6 μου τουλάχιστον και μετά που μπορώ να θυμάμαι, κάθε φορά που άκουγα τη φωνή σου ανατρίχιαζα. Και ξέρεις
τι; Ακόμη και σήμερα, ναι, ακόμη και σήμερα, η φωνή σου σε συνδυασμό με τους στίχους των τόσο μεγάλων καλλιτεχνών που σε εμπιστευτήκαν, με ανατριχιάζει.

Πίσω στο τότε λοιπόν, θυμάμαι σαν τώρα τον πρώτο δίσκο που απέκτησα στη ζωή μου. Τον πρώτο ολοδικό μου δίσκο. Άκουγε η θεια μου που έλεγα ότι μου αρέσει η φωνή σου και τα τραγούδια σου, και μου έκανε δώρο το «Καλημέρα κυρία Λύδια» Με τη Γιώτα Λύδια και το Γιώργο Νταλάρα. Tα άλλα παιδιά έπαιρναν madonnes και τα άλλα της εποχής, εμένα μου έφεραν Γιώργο Νταλάρα. Τον έχω ακόμη το δίσκο, χωρίς ίχνος σκόνης πάνω, χωρίς γρατσουνιά, χωρίς δαχτυλιά στο εξώφυλλο. Βλέπεις είναι ιερός, έχω μάθει να τιμώ τις μνήμες μου. Λίγο αργότερα, ένας άλλος θειος μου, μου έλεγε ότι σε είχε γείτονα, στην ίδια πολυκατοικία, ο θειος μου ο Μιχάλης, ο θυρωρός. Έλαμψαν τα μάτια μου, ο θειος μου είχε γείτονα τον Νταλάρα!!! Ίσως μια μέρα κατάφερνα να τον συναντήσω!
Θυμάμαι που άκουσα σε βυνίλιο πάλι, τη συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο, με τη Χαρούλα, τον Γιάννη Πάριο και το Γιώργο Νταλάρα. Το ’81 δεν ήταν; Τη μουσική, τι παρέα, τι όμορφη βραδιά. Ήμουν μικρή αλλά το άκουγα, το ένιωθα. Μεγαλώνοντας έλεγα για χρόνια μέσα μου: Πότε θα ξανατραγουδήσουν αυτοί οι τρεις μαζί; Γιατί δεν κάνουν μια τόσο μεγαλειώδη, μια τόσο όμορφη συναυλία; Μου έμεινε το παράπονο.

Σε άκουσα ζωντανά και στο Κατράκειο, πολλά χρόνια πριν…..θυμάμαι την εισαγωγή στο «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά»…..Σε άκουσα και στην αποχαιρετιστήρια συναυλία των Κατσιμιχαίων, όταν είπες το «Ένας κόμπος η χαρά μου», το συναίσθημα από την εισαγωγή που έκανες είναι ολοζώντανο.

Έχω αγοράσει δίσκους σου, cd, παλιά και νέα. Μου έλεγαν διάφοροι μα πως ακούς Νταλάρα; Είναι πουλημένος, είναι ψεύτης. Τους απαντούσα, «δε με νοιάζει τι κάνει στην προσωπική του ζωή, με νοιάζει ότι ο άνθρωπος είναι αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος τραγουδιστής που έχουμε στην Ελλάδα.

Πάμε λίγο και στο τώρα….

Όπως γνωρίζεις τα γεγονότα τρέχουν στη χώρα μας. Ο κόσμος αγωνιά, είναι άνεργος, είναι απελπισμένος, πονάει, βλέπει τη χώρα του και τα όνειρα του να ξεπουλιούνται στα κοράκια. Βλέπει τη ζωή του να εξανεμίζεται, να δουλεύει τόσα χρόνια και να μην μπορεί να ζήσει τα τελευταία του χρόνια με αξιοπρέπεια, βλέπει τα παιδιά του να ξενιτεύονται πάλι, όπως εκείνος κάποτε. Φωνάζω και πνίγομαι….ήμουν μικρή και δεν τα θυμάμαι αλλά ήξερα ότι στα δύσκολα ο καλλιτεχνικός μας κόσμος φώναζε, μιλούσε, διαμαρτυρόταν, έγραφε μουσική, στίχους, ποιήματα. Που πήγαν όλοι αυτοί
σήμερα; Γιατί μας άφησαν μόνους; Πως είναι δυνατόν να μη μιλάει κανείς τους; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ? Κατέβαινα σε πορείες και άκουγα από τα μικρόφωνα τη φωνή σου, ο τραγουδιστής της ρωμιοσύνης, που συνόδευε όλες τις συγκεντρώσεις και διαμαρτυρίες, ο τραγουδιστής του λαού. Ο τραγουδιστής που τον εμπιστευτήκαν ο Γκάτσος, ο Λοϊζος, ο Θεοδωράκης, ο Χατζηδάκης, που τραγούδησε Ρίτσο και Ελύτη… Τόση τιμή στο πρόσωπο σου Γιώργο Νταλάρα. Που ήσουν? Και εσύ και τόσοι άλλοι;

Και εκεί πέφτει η βόμβα Γιώργο Νταλάρα….. «ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ». Έτσι είπε ο τραγουδιστής της ρωμιοσύνης σε μια συνέντευξη. Δεν πίστευα στα αυτιά μου, δε μπορούσα να το χωνέψω. Σκεπτόμουν πότε θα βγεις να τραγουδήσεις, σε κάποια συναυλία, σε κάποια μουσική σκηνή, να έρθω να σε ακούσω. Ναι, μου είχε λείψει παρά πολύ το να σε ακούσω ζωντανά, να ταξιδέψω στα τραγούδια και τη μαγευτική φωνή σου. Δεν περνάει λίγος καιρός και να! Ο Γιώργος Νταλάρας σε δωρεάν συναυλίες, σε διαφόρους δήμους της Αθήνας. Πως το είπες να δεις…. «για τον ευπαθή πληθυσμό ή κάτι τέτοιο»;

Άρχισα να σε βρίζω Γιώργο Νταλάρα, όχι μόνο για αυτό που είπες και προφανώς πιστεύεις αλλά γιατί μου γκρέμισες την εικόνα… Πως μπορώ να σε ακούσω πλέον; Πως μπορώ να συνεχίσω να ταξιδεύω και να μαγεύομαι με τη φωνή σου όταν στα αυτιά μου ηχούν ακόμη τα λόγια σου; Πώς
κατάφερες να γίνεις από τον πιο αγαπημένο Έλληνα τραγουδιστή στον πιο σιχαμένο προδότη; Πως μπόρεσες και μας το έκανες αυτό;

Σήμερα λοιπόν ήμουν και εγώ στη «δωρεάν» συναυλία στη Δάφνη. Δεν ήρθα να σε ακούσω όμως, ήρθα να σε φτύσω και να σε μουντζώσω. Είμαι αυτή που σου φώναζε προδότη, μια από τις τελευταίες φωνές που άκουσες φεύγοντας από την σκηνή στο τέλος. Και είμαι σίγουρη ότι με άκουσες. Το μόνο που δεν άκουσες ήταν αυτό που είπα στον Ηλία κάποια στιγμή…. «Θέλω να κάνω εμετό, αυτόν τον άνθρωπο τον θαύμαζα απεριόριστα, και αυτή τη στιγμή που λέει ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια δε μπορώ να μείνω μέσα στο χώρο, γιατί θα πρέπει ή να το τραγουδήσω
η να τον βρίσω. Και στενοχωριέμαι που είμαι εδώ για αυτό το λόγο». Ο Ηλίας μου απαντά «ακριβώς το ίδιο νιώθω κι εγώ…» Άκουγε την κουβέντα και ο Σπύρος που ήταν λίγο πιο δίπλα. Πετάγεται, «και εγώ το ίδιο»!

Σε τιμήσαμε Γιώργο Νταλάρα, όλη η Ελλάδα, σε τίμησε με το παραπάνω. Και εμείς που σε αγαπήσαμε και οι καλλιτέχνες που σου εμπιστευτήκαν τους στίχους και τη μουσική τους. ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕΣ ΟΛΟΥΣ. Αντί να φύγεις με το κεφάλι ψηλά και με την καλλιτεχνική σου αξία αδιαμφισβήτητη, θα φύγεις και εσύ σαν άλλος ένας προδότης. Γιατί μην ξεχνάς ότι ο κόσμος είναι αυτός που κάνει έναν καλλιτέχνη να αναπνέει. Είπες «θα τραγουδήσω για τις ευπαθείς ομάδες». Μάθε φίλε Γιώργο, ότι οι ευπαθείς ομάδες δεν πονάνε στην τσέπη για να τους πετάξεις μια δήθεν
δωρεάν συναυλία στη μούρη, πονάνε στην ψυχή από την προδοσία, την εξαπάτηση και την αδικία. Και εσύ τους το προσέφερες απλόχερα αυτό.

Και κάτι άλλο… όπως είπες σε κάποια πρωινή εκπομπή, ο κόσμος δεν έβριζε γιατί βρήκε την αφορμή να ξεσπάσει την οργή του για την κρίση και το μνημόνιο σε κάποιο πολιτιστικό δρώμενο αλλά έβριζε ΕΣΕΝΑ προσωπικά. Και όσοι ήταν μέσα στις τελευταίες συναυλίες που έκανες, δεν ήταν οι «καμιά σαρανταριά Αριστεροί» που είπε ο αξιότιμος Δήμαρχος μας, ούτε στημένες προβοκάτσιες. Ήμασταν όλοι οι ΕΓΩ. Όλοι οι ΕΓΩ που μεγαλώσαμε με τη μουσική σου και μας υποτίμησες, μας πρόδωσες, και μας γκρέμισες την όμορφη εικόνα που κουβαλούσαμε τόσα χρόνια. Είπες ότι με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε την κοινωνία. Αν κάποιος μειώνει την κοινωνία είσαι ΕΣΥ. ΕΣΥ που αν είχες ίχνος ντροπής και αξιοπρέπειας επάνω σου θα έπρεπε πρώτον να βγεις σε ένα παπαγαλοκάναλο να ανακαλέσεις και μετά να σταματήσεις τις συναυλίες σου.
Αν είχες αξιοπρέπεια δεν θα έλεγες για την εθνική μας κυριαρχία και μετά να τραγουδάς την Αλάνα, την τσιμινιέρα και τον καφενέ. Γιατί σε αυτόν τον καφενέ περιμένουν πάλι μάνες που αποχαιρετούν τα παιδιά τους. Τα παιδιά που ξενιτεύονται γιατί παραδώσαμε την εθνική μας κυριαρχία. Σήμερα έφυγε και η Σοφία για Γερμανία, ετών 29, στο είπα;
Αν είχες αξιοπρέπεια δε θα έπιανες αυτά τα τραγούδια στο στόμα σου και θα μας
κοίταγες στα μάτια. Αλλά βλέπεις δεν έχεις…

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΝΤΑΛΑΡΑ…
Πηνελόπη Φατούρου


ΥΓ) Όλη η επιστολή είναι καθαρά για σένα αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ, θέλω να ρωτήσω και το εξής: Η Αννούλα, για το «ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ» τι έχει σπουδάσει; Με τι γνώσεις πολιτικής και οικονομίας παίρνει αποφάσεις για τη ζωή τόσων ανθρώπων;
Μην απαντήσεις, ρητορική είναι η ερώτηση…
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

- Πολιτικοί χωρίς πολιτικό ανάστημα...

Αυτό που συμβαίνει τελευταία στη χώρα μας είναι πρωτόγνωρο.
Παλαιότερα, και σήμερα σε όλα σχεδόν τα μέρη του κόσμου,όταν κάποιος πολιτικός θίγονταν, ή λοιδωρούνταν δίκαια λόγω παραλείψεων ή ανικανότητάς του, ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΝ την ίδια στιγμή.
Σήμερα, οι πολιτικοί μας, οι λεγόμενοι και ως "αντιπρόσωποι" του Ελληνικού Λαού, βρίζονται, λοιδωρούνται, γιαουρτώνονται, προπηλακίζονται, δεν μπορούν να ξεμυτίσουν πέρα απο τα έδρανα της βουλής, κινούνται τοίχο-τοίχο κρυπτώμενοι απο το μένος και την οργή του λαού, την δικαιολογημένη οργή.
Και τί κάνουν;;;;
Δείχνουν ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ.
Σαν να μη συμβαίνει τίποτε!!!
Κάνουν "την πάπια" όπως λέει και ο σοφός λαός μας.
Η εξήγηση μάλλον είναι μία: Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (Και της βουλευτικής και υπουργικής αποζημίωσης) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ.
Τα παραδείγματα πολλά. που ξεκινούν απο τον ανώτατο άρχοντα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο οποίος θα πρέπει να εκφράζει και να τιμά τον Ελληνικό Λαό και να είναι έτσι σεβαστός απ' αυτόν, αποκαλέστηκε Προδότης τη στιγμή της παρέλασης της Εθνικής γιορτής τον περασμένο Οκτώβριο.
Τι έκανε ο Πρόεδρος;;;;
Σηκώθηκε και έφυγε απο την παρέλαση.
Πρωτάκουστο!!! Πρωτόγνωρο στην ιστορία του Ελληνικού Έθνους!!!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ!!!!!....Παρέμεινε και συνυπογράφει την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ μέσω των μνημονίων και των εφαρμοστικών νόμων που ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΛΑΟ και ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ.
Προχθές τον μιμήθηκαν και άλλοι, όπως ο Υφυπουργός κ. Κουκουλόπουλος, ο οποίος παρευρισκόμενος σε καρναβαλίστικο γλέντι στην Κοζάνη γιαουρτώθηκε.
Τί έκανε;;;;; ΣΚΟΥΠΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ!!!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

- Μία άλλη εκδοχή του καρναβαλιού...

Προέλευση καρναβαλιών
Οι μεταμφιέσεις επικρατούσαν από τα παλιά χρόνια, όχι μόνο στο Βυζάντιο, που η Αποκριά έπαιρνε πάνδημο χαρακτήρα, αλλά και σε όλη την Ευρώπη και σε άλλους λαούς. Το καρναβάλι θεωρείται σήμερα υπερεθνική γιορτή με κοινή καταγωγή κι αφετηρία ανεξάρτητα από τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους γίνεται από τόπο σε τόπο. Είναι, κατά τους εθνολόγους, κατάλοιπο μιας πανάρχαιας γιορτής που έχει τις ρίζες του στην νεολιθική εποχή.
Γενικά επικρατεί η γνώμη ότι οι γιορτές αυτές των καρναβαλιών καθιερώθηκαν για να συμβολίζουν το θάνατο του χειμώνα με τον ερχομό της άνοιξης και για να προκαλούν οι πρωτόγονοι λαοί με τις μεταμφιέσεις την "καλή χρονιά" για "καρποφορία και γονιμότητα της γης".
Κυρίαρχο στοιχείο, λένε, των παλιών μεταμφιέσεων είναι οι προσωπίδες από γιδοτόμαρο και τραγίσια κέρατα ώστε να μοιάζουν με τράγους, που είναι αρχηγοί των κοπαδιών, στα γκισέμια. Οι μεταμφιεσμένοι φορούν επίσης κυπριά και κουδούνια όπως τα γιδοπρόβατα και κάνουν άσεμνες κινήσεις μιμούμενοι τους τράγους.
Τα φαγητά που τρώγονται τις αποκριές είναι κατ' εξοχήν κτηνοτροφικά ώστε να έχουμε την εβδομάδα της κρεατινής με κρέατα και της τυρινής με γαλακτοκομικά προϊόντα. Τα στοιχεία αυτά συναντιόνται στην Αρχαία Ελλάδα και Αρχαία Ρώμη, όπου γιόρταζαν τα Κρόνια και τα Σατουρνάλια με τον ίδιο τρόπο και οι εορταστές ντύνονταν με τραγοτόμαρα μιμούμενοι τους τράγους, τις κατσίκες και τα πρόβατα.
Από τους παλιούς θεούς - ζώα αναδείχτηκαν το βόδι, ο τράγος και το κριάρι. Τα ζώα αυτά ασκούσαν σημαντικό ρόλο στη ζωή του ανθρώπου και οι κτηνοτροφικές φυλές ξεχώριζαν σε «Βοοτρόφους» και «Αιγοπροβατοτρόφους». Σε σύγκρουση, που έγινε μεταξύ των δύο φυλών, υπερίσχυσαν οι αιγοπροβατοτρόφοι, όπως μαρτυρεί ο μύθος ότι οι Πάνες, οι τραγόμορφοι θεοί, αιχμαλώτισαν τις ιερές αγελάδες αφού συγκρούστηκαν με το ήρωα της φυλής των βοοτρόφων.
Η νικήτρια φυλή καθιέρωσε, λένε ερευνητές, τις γιορτές αυτές τιμώντας τους θεούς της, τα Τοτέμ, και η αμφίεση σε ζώα τράγους αποτελούσε την επίσημη πανηγυρική φορεσιά με κουδούνια και κυπριά και οι πανηγυριστές παρίσταναν περισσότερο τον τράγο ως στοιχείο γονιμότητας και ευφορίας.
Κατάλοιπο της μεγάλης σύγκρουσης των δύο φυλών ήταν η καθιερωμένη παράστασή της, που επικρατούσε παλιότερα: να χωρίζονται δηλαδή οι καρναβαλιστές σε δύο στρατόπεδα και να συγκρούονται μεταξύ τους χωρίς λόγο μέχρι θανάτου για να μην αφήσουν τόπο στους άλλους να περάσουν αν το δρομάκι ήταν στενό κι έπρεπε κάποια από τις ομάδες να παραμερίσει.
Οι συγκρούσεις αυτές ήταν το κυρίαρχο στοιχείο παντού στις γιορτές του καρναβαλιού κι είναι πολλές οι περιοχές που φέρουν ονόματα όπως: Βαρεμένοι στις Γούλες, Κομμένοι στην Αιανή, Ματωμένες πέτρες στα Όντρια, Κοφτερή Ράχη στη Δραγασιά, και "της Μπίλιως τα Νημόρια" στην Κοζάνη.
Οι πέτρες με τα όπλα που μεταχειρίζονταν παλιότερα στις συγκρούσεις αυτές, αντικαταστήθηκαν στις μέρες μας με τον ακίνδυνο χαρτοπόλεμο που γίνεται με σερπαντίνες και κομφετί, ως τελευταία ανάμνηση κι αναπαράσταση των τρομερών μαχών που έγιναν .
Η ερμηνεία της λέξης "Καρναβάλι", που δίνουν οι Έλληνες και οι ξένοι λαογράφοι, ότι δηλαδή προέρχεται από το λατινικό CARNE και LEYALEM, που σημαίνει αποχή από το κρέας, φαίνεται ότι δεν είναι σωστή, γιατί πρωταρχικό γνώρισμα των εορτών αυτών δεν είναι η αποχή αλλά η υπερκατανάλωση και το πλούσιο φαγοπότι, που πρέπει και ο πιο φτωχός να κάνει.
Η λέξη αυτή, τονίζει ο ερευνητής και λαογράφος Μάνος Φαλτλαιτς, πρέπει να προέρχεται από τις λέξεις "ΚΟΡΝ", δηλαδή κέρατο, και "ΒΑΑΛ ή ΒΗΛΟΣ", που ήταν η επίσημη ονομασία του Θεού-Βοδιού. Η γιορτή των καρναβαλιών λοιπόν σημαίνει "ΒΟΪΔΟΚΕΡΑΤΟ" και δόθηκε ειρωνικά για να θυμίζει τη νίκη των αιγοπροβατοτρόφων εναντίων των βοϊδοτρόφων και του θεού ΒΑΑΛ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

- Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας...

Όταν ήμουν μικρός μου άρεσε πολύ το τσίρκο, και στο τσίρκο μου άρεσαν πιο πολύ τα ζώα.
Μου έκανε τρομερή εντύπωση ο ελέφαντας που, όπως έμαθα αργότερα, είναι το αγαπημένο ζώο όλων των παιδιών.
Στην παράσταση, το θεόρατο ζώο έκανε επίδειξη του τεράστιου βάρους του, του όγκου και της δύναμής του...
Όμως, μετά την παράσταση και λίγο προτού επιστρέψει στη σκηνή, ο ελέφαντας στεκόταν δεμένος συνεχώς σ΄ ένα μικρό ξύλο μπηγμένο στο έδαφος.
Μια αλυσίδα κρατούσε φυλακισμένα τα πόδια του.
Ωστόσο, το ξύλο ήταν αληθινά μικροσκοπικό κι έμπαινε σε ελάχιστο βάθος μέσα στο έδαφος.
Μολονότι η αλυσίδα ήταν χοντρή και ισχυρή, μου φαινόταν ολοφάνερο ότι ένα ζώο που μπορούσε να ξεριζώνει δέντρα με τη δύναμη του, θα μπορούσε εύκολα να λυθεί και να φύγει.
Το θεωρούσα αληθινό μυστήριο.
Μα τι τον κρατάει; Γιατί δεν το σκάει;
Όταν ήμουν πέντε ή έξι ετών ετών πίστευα ακόμα στη σοφία των μεγάλων.
Ρώτησα τότε κάποιον δάσκαλο ,τον πατέρα μου ή ένα θείο μου, για το μυστήριο του ελέφαντα.
Κάποιος μου εξήγησε ότι ο ελέφαντας είναι δαμασμένος.
Έκανα τότε την προφανή ερώτηση: "Κι αφού είναι δαμασμένος, γιατί τον αλυσοδένουν;"
Δε θυμάμαι να πήρα κάποια ικανοποιητική απάντηση.
Με τον καιρό, ξέχασα το μυστήριο του ελέφαντα με το παλούκι, και το θυμόμουν μόνο όταν βρισκόμουν με κάποιους που είχαν αναρωτηθεί κάποτε πάνω στο ίδιο θέμα
Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα - ευτυχώς για μένα - ότι κάποιος είχε αρκετή σοφία ώστε ν΄ ανακαλύψει την απάντηση.
Ο ελέφαντας του τσίρκου δεν το σκάει γιατί τον έδεναν σ΄ένα παρόμοιο παλούκι από τότε που ήταν πολύ, πολύ μικρός.
Έκλεισα τα μάτια και φανάστηκα τον νεογέννητο ανυπεράσπιστο ελέφαντα δεμένο στο παλούκι.
Είμαι βέβαιος ότι τότε το ελεφαντάκι είχε σπρώξει, τραβήξει και ιδρώσει πασχίζοντας να λευτερωθεί.
Μα, παρόλες τις προσπάθειές του, δεν τα είχε καταφέρει, γιατί το παλούκι ήταν πολύ γερό για τις δυνάμεις του.
Φαντάστηκα ότι θα κοιμόταν εξαντλημένο και την επόμενη μέρα θα προσπαθούσε ξανά, και τη μεθεπόμενη το ίδιο...
…Ώσπου μια μέρα, μια φρικτή μέρα για την ιστορία του, το ζώο θα παραδεχόταν την αδυναμία του και θα υποτασσόταν στη μοίρα του.
Αυτός ο πανίσχυρος και θεόρατος ελέφαντας που βλέπουμε στο τσίρκο δεν το σκάει γιατί νομίζει ότι δεν μπορεί, ο δυστυχής.
Η ανάμνηση της αδυναμίας που ένιωσε λίγο μετά τη γέννησή του είναι χαραγμένη στη μνήμη του...
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

- Στην κρίση της Ελλάδας άφαντοι οι καλλιτέχνες και ο "επαναστάτης" Νταλάρας...

Ο γνωστός της πάσης "Επαναστάτης" καλλιτέχνης Γιώργος Νταλάρας  που για χρόνια ολόκληρα για ψύλλου πήδημα γέμιζε γήπεδα και κλειστά στάδια ανά τον κόσμο τραγουδώντας την αδικία και την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ξεσήκωνε τις "δημοκρατικές" ευαισθησίες των πολιτών στη Χιλή, την Νικαράγουα, την Αργεντινή, την Κούβα, την Κύπρο, το Κουρδιστάν.
Στη δική μας χώρα παρά την συνεχιζόμενη αφαίμαξη συνταγματικών ελευθεριών και φασιστικών κρατικών συμπεριφορών, κάνει τον "Κινέζο". Και μάλιστα μετά την υπουργοποίηση της συζύγου του έχει βγάλει τον σκασμό και μας βομβαρδίζει με τα γνωστά εμπορικά πακέτα των δεκαετιών της " αντίστασης". 
Που είναι Γιωργάκη η "επαναστατική" σου φωνή και το πάθος για δημοκρατία, δικαιοσύνη και αξιοκρατία; 
Που είστε όλοι οι οικονομημένοι γιαλαντζί διανοούμενοι και καλλιτέχνες της δεκάρας που μόλις αποκτήσατε βιλάρες, κρυφτήκατε πίσω από τους πανύψηλους φράχτες με τις κάμερες και τις πανάκριβες εταιρίες σεκιούριτι; 
Δεν θέλετε προφανώς να αντικρίζετε την καθημερινή δυστυχία χιλιάδων πολιτών που τραγουδώντας τα δικά σας τραγούδια και διαβάζοντας τις δικές σας αμπελοφιλοσοφίες, ψάχνουν αγωνιωδώς στους κάδους απορριμάτων για ένα κομμάτι ψωμί. Εξουσία μου πλανεύτρα!!! 
Γράψτε επιτέλους και κανένα τραγούδι για τον δικό σας πολιτισμικό, ηθικό και κοινωνικό ξεπεσμό και αφήστε τους νέους και τους ιστορικούς του μέλλοντος να ασχοληθούν με την ουσία και όχι με την δική σας απουσία. 
Και κάτι ακόμη στους Νταλάρες όλου του κόσμου. Η συγνώμη είναι χρήσιμο εργαλείο, πολύ περισσότερο όταν τα έχουμε κάνει... μούσκεμα!!!
Στην κρίσιμη στιγμή την "κάνατε" αγαπητοί καλλιτέχνες, ακαδημαϊκοί και διανοούμενοι....ΛΟΥΗΣ.
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

- Τα μνημόνια είναι η λογική της σίγουρης πτώχευσης...

Πάντα εκτιμώ την ψύχραιμη ενημέρωση....
Ο καθηγητής οικονομολόγος Ιωάννης Βαρουφάκης είναι από αυτούς που χωρίς πολιτικό λόγο αλλά με οικονομικούς όρους μέσα σε 11 λεπτά εξηγεί πολλά από αυτά που δεν ξέρουμε. Έτσι ψύχραιμα και απλά. χωρίς πολιτικές κορώνες, τρομοκρατίες και απειλές περί καταστροφής του κόσμου. 

Τα συμπεράσματα δικά σας...
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

- Γιατί οι αστυνομικοί δεν είναι με το μέρος των διαδηλωτών;

Οι κυβερνώντες έχουν κάνει κάτι πολύ αποτελεσματικό δεν τα βάζουν με όλους μαζί αλλά με μία κοινωνική ομάδα κάθε φορά.
Πρώτα τους υψηλόμισθους του δημοσίου τομέα, μετά με όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου, αλλά ΕΚΤΟΣ από αυτούς που έχουν ειδικά μισθολόγια (βλέπε αστυνομικοί, στρατιωτικοί, γιατροί, καθηγητές πανεπιστημίου, δικαστικοί κλπ), μετά τους υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα (τώρα) και έπονται αυτές οι ισχυρές κοινωνικά ομάδες. Είναι απλό οι κυβερνώντες και οι ισχυροί της οικονομικής ζωής χρειάζονται τους αστυνομικούς για να τους προστατεύουν από την οργή της μάζας, τους δικαστικούς για να ερμηνεύουν το δίκαιο όπως τους εξυπηρετεί (να κάνουν τα στραβά μάτια στο μνημόνιο και να βγάζουν αντισυνταγματική κάθε απεργία), οι δε γιατροί απλά έχουν πάρα πολλούς εκπροσώπους στην πολιτική ζωή ε δε θα φάνε και τα σωθικά τους.

Μειώσεις στους άνω έγιναν, αλλά μόνο στα αρχικά ποσοστά, με την πρώτη δόση των μειώσεων. Αυτό που έγινε με το ενιαίο μισθολόγιο, μειώσεις στους ήδη μειωμένους μισθούς όπως και των άνω αλλά κατά ένα επιπλέον ποσοστό από 5% κατ ελάχιστο έως και 50% δεν το έχουν υποστεί (ακόμα). Τελικά βέβαια όταν θα έχουν μειωθεί οι μισθοί όλων, όλοι μαζί θα απαιτήσουμε να μειωθούν και των άνω «ειδικών ομάδων» και τελικά το σχέδιο πέτυχε: μειώσεις των μισθών σε όλους.

Μπορεί να μην πληρώνονται τα πάρα πολλά λεφτά, αλλά παίρνουν πλέον περισσότερα από τον μέσο υπάλληλο.

Σημείωση ότι και τώρα αναβάλλατε την συζήτηση για την μείωση στα ειδικά μισθολόγια για τον Ιούνιο. Και να φανταστείτε ότι είπαν λέει για μείωση μόλις 10%,όταν σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο η (τελευταία μόνο) μείωση ήταν κατά μέσο όρο 25%

Αναρωτιέται ακόμα κάποιος γιατί οι αστυνομικοί δεν είναι με το μέρος των διαδηλωτών;


Επειδή δεν δαγκώνεις το χέρι αυτού που σε ταΐζει ..ή για την ακρίβεια αυτού που φροντίζει να σου ρίχνει περισσότερα ψίχουλα απ’ ότι ρίχνει στους υπολοίπους

Είναι μια συνεργασία σιωπηρή..

Είναι μια σιωπή ενοχής..
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

- Και στο τέλος δεν έμεινε κανείς...

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ... ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΙΣ











Πρώτα ήρθαν οι Αλβανοί
Και πήραν τις δουλειές των χτιστών και των εργατών της γης κι εγώ, που δεν ήμουν τίποτα από τα δυό, είπα: 
Καλά είναι γίνονται και οι δουλειές φθηνότερα.
Και μετά άρχισαν να κλέβουν τα σπίτια στα χωριά.
Αλλά εγώ, που δεν έχω σπίτι σε χωριό, είπα δεν πειράζει τι κι αν μας μισούν, κι αν δεν συνυπογράφουν ΑΟΖ, Τι κι αν έδωσαν τον Αυλώνα ΜΑΣ στον προαιώνιο εχθρό για να ελλιμενίζει το Στόλο του στα νώτα μας και να μας χτυπήσει πισώπλατα; 

Ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι.
Κι αυτά το ΟΥΚ και το Λιμενικό, όλοι Φασίστες είναι.  Μα συνθήματα ήταν αυτά στην παρέλαση; Εκθέτουν τη χώρα διεθνώς!
Πώς; Οι Αλβανοί γράφουν στα σχολικά τους βιβλία για Τσαμουριά και Μεγάλη (Φυσική) Αλβανία;
Σιγά μην πέσουμε στο επίπεδό τους!
Εμείς είμαστε Ελευθεριακοί!!!

Μετά ήρθαν οι Μαύροι.......
Και άρχισαν πουλώντας CDs και DVDs πειρατικά, καταστρέφοντας τα μαγαζιά
Κι εγώ, που δεν είχα videoclub ή δισκοπωλείο, είπα: Δεν πειράζει
Αγόραζα και κανένα πειρατικό που και που κι έκανα και το μάγκα στην παρέα παζαρεύοντας (άσχετα που τα μισά δεν «παίζανε»)
Και φέρανε πρέζα με AIDS και εξαπλασιάστηκαν τα κρούσματα στους εξαρτημένους
Αλλά εγώ, που εξαρτώμαι μόνο από τα λεφτά, είπα και τι έγινε
Βγαίνουν από τη μέση τα πρεζόνια!
   
Αργότερα ήρθαν οι Κινέζοι
Και έφεραν ρούχα φτηνά και παράνομα και ρήμαξαν τις βιοτεχνίες και τα μαγαζιά
Κι εγώ, που φοράω μόνο ξένα επώνυμα, είπα άσε τη φτωχολογιά να ντυθεί φτηνά
Και τι με νοιάζει που η Ιταλική Μαφία είναι από πίσω
Ή μπας κι έχω φυτείες βαμβάκι και θα χάσω έσοδα;
   
Κάπου τότε ήρθαν οι Ρουμάνοι
Κλέφτες με ακροβατική δεινότητα που έμπαιναν και στα πιο ψηλά σπίτια
Αλλά αγόρασα συναγερμούς και πόρτες ασφαλείας και χρηματοκιβώτιο
Και είπα:  Άσε τους χαζούς να ανησυχούν και θαύμαζα πώς σκαρφαλώνανε τόσο ψηλά κάθε που έκλεβαν γνωστό μου.
 
Μαζί ήρθαν και οι Ανατολικές
Και οι νέες κι όμορφες έγιναν πουτάνες και οι γριές γηροκομούσαν.
Και οι συνταξιούχοι χήροι παντρεύτηκαν με δέλεαρ τη σύνταξή τους.
Και οι αναλογιστικές μελέτες των ταμείων τινάχτηκαν στον αέρα
Αλλά είπα:  Ας είναι καλά η ιδιωτική ασφάλεια, δεν έχω ν' ανησυχώ κι αντί να υπάρχουν οργανωμένα και νόμιμα γηροκομεία, όπου οι γέροι θα ζούσαν παρέα με επιστημονική φροντίδα οι φίλοι μου τους άφησαν απομονωμένους με γηροκόμες που τους κλέβουν.
Και είπα: Καλύτερα, ας μείνουν στα σπίτια τους

Ήρθαν όμως και οι Γεωργιανοί κι οι Ρώσοι
Ανήλεοι εγκληματίες, για τους οποίους η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμμιά αξία
Και πρώτα πήραν τον έλεγχο της νύχτας και την προστασία.
Και οι φυλακές έγιναν το φέουδό τους και τα Καλάσνικωφ καθημερινότητα
Αλλά εμένα τι με νοιάζει;  Μήπως έχω νυχτομάγαζο;  Ας φροντίσει η Αστυνομία, τζάμπα (δεν) πληρώνω φόρους;;;
 
Και οι Πολωνές και οι Ουκρανές   
Γίναν καθαρίστριες και υπηρέτριες και ξέμαθα να βάζω πλυντήριο και να σιδερώνω
Και η γυναίκα μου κάνει μανικιούρ κάθε εβδομάδα, οπότε γιατί να τα χαλάει;
Ούτως ή άλλως άμα δεν της έχω «γυναίκα» να καθαρίζει, κουράζεται και τσαντίζεται
Ενώ τώρα είναι ξεκούραστη από το άραγμα όλη μέρα στον καναπέ
Πώς πληρώνω; Εννοείται μαύρα, τρελός είμαι να μου βάλουν τεκμήριο;
   
Και η Ελλάδα έγινε ένα απέραντο Εργοτάξιο   
Κι αντί να ανακαινιστούν τα παλιά, ωραία κτήρια, χτίζονταν ολοένα καινούρια.
Και η Αθήνα απλώθηκε σα ροχάλα στο πρόσωπο της Αττικής.
Και τινάχτηκε στον αέρα κάθε αστικός προγραμματισμός.
Και χρειάστηκαν νέες γραμμές ΜιΜιΜι και ηλεκτροδότησης και υδροδότησης και αποχέτευσης και ΟΤΕ αλλά έχουμε μεγαλύτερα σπίτια και επιτέλους γίναμε «Όπως Αμερική»
Και 'κονομήσανε χοντρά οι εργολάβοι που χρησιμοποιούσαν ανασφάλιστο προσωπικό και φοροδιέφευγαν
   
Αρκετά αργότερα έφτασαν οι ΑφγανοΠακιστανοΜπαγκλαντεσιανοί   
Καιρός ήταν γιατί οι Αλβανοί είχαν ακριβύνει πολύ ασε που σήκωναν κεφάλι και αγόραζαν και ακίνητα και γίνονταν κι εργολάβοι και τα σχολεία είχαν γεμίσει Ανατολικάκια (αλλά εγώ το δικό μου σε ιδιωτικό...)
Αυτοί μας έφεραν Ελονοσία (που είχε εκριζωθεί το 1973) και Ηπατίτιδες αλλά εγώ καίω ΚΑΤΟΛ όλη μέρα και βάζω ΑΟΥΤΑΝ και δε κινδυνεύω.
Κι εμβολιάστηκα (πάντα Δημοσία Δαπάνη - τζάμπα εισφοροδιαφεύγω...)
Αυτοί κοιτάνε τις γυναίκες μας σαν πουτάνες, γιατί δε φοράνε χιτζάμπ και κλέβουν τσάντες στο δρόμο και μέσα από τ' αυτοκίνητα, και χτυπάνε αλύπητα ηλικιωμένους και γυναίκες και κλέβουν τα κοσμήματα σκίζοντάς τους τα αυτιά και τα μούτρα.
Κι είπα στη γυναίκα μου: Δε θα φοράς κοσμήματα και αντί για τσάντα θα φορά κατάσαρκα τα χρήματα και καλύτερα να κινούμαστε μόνο με πλαστικό χρήμα. Τι πειράζει που έτσι θα παρακολουθείται κάθε αγορά μας; Είμαστε όμως ασφαλέστεροι

Μετά ήρθαν κι αυτοί από το Μαγκρέμπ   
Και η Αραβική «Άνοιξη» γέμισε με τους καρπούς της την Ελλάδα (ας είναι καλά οι Τούρκοι δουλέμποροι που έβγαλαν πάνω από 20 ΔΙΣ ευρώ από όσους μας ξερνάνε)
Κι αυτοί είναι χειρότεροι από όλους τους άλλους, γιατί είναι και φανατικοί Μουσουλμάνοι και απαίτησαν και Τζαμί στην Αθήνα, 200 χρόνια μετά που ξεφορτωθήκαμε το βδέλυγμα
Αλλά εγώ, που δεν έχω πατήσει Εκκλησία 25 χρόνια τώρα, είπα:  Τι διάολο;   Φτιάξτε τους ένα Τζαμί να προσεύχονται στο θεό τους που ζητάει τη σφαγή των αλλόθρησκων... Εμείς ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι!!!
 
Και οι Γύφτοι όλης της Ευρώπης μαζεύτηκαν εδώ
Διωγμένοι από τις οργανωμένες χώρες, που αναγνωρίζουν τη γάγγραινα και την κόβουν
Και πήραν τον έλεγχο των χωματερών και έστησαν παράνομα παζάρια.
Και κλέβουν ζώα και ρήμαξαν τα μέταλλα και τα καλώδια της ΔΕΗ.
Και το ρεύμα κόβεται στα χωριά κάθε που κλέβουν μετασχηματιστές.
Και ο ΟΣΕ καταστρέφεται από το ρήμαγμα και οι ΟΤΑ το ίδιο
Αλλά εμένα το μόνο που με πείραξε είναι που δεν είχαμε φώτα στο Λυκαβηττό όταν έκλεψαν κι από εκεί τα καλώδια για το χαλκό.
Εξάλλου δεν είναι πολιτικά ορθό να καταφέρομαι ενάντια στους Γύφτους, δείτε τι ωραίοι που είναι στις ταινίες και στην Ισπανία (άσχετο που εκεί η Χωροφυλακή ελέγχει κάθε εβδομάδα τους καταυλισμούς τους)
Α, ναι: Και κατέλαβαν οικόπεδα και γη ιδιωτών και κρατική και την έκαναν καταυλισμούς και παράνομα χυτήρια.
Και πληρώνει αποζημιώσεις το Κράτος και η αναπνοή μας γίνεται βαριά από τα ιχνοστοιχεία που γεμίζουν την ατμόσφαιρα, αλλά «άνθρωποι είναι κι αυτοί, πρέπει να ζήσουν»
Άλλωστε βαριέμαι να πάω στην ανακύκλωση ή να φωνάξω το Δήμο. Οι Γύφτοι είναι πάντα εκεί για να πάρουν όποια παλιά συσκευή παρατήσω εκεί που δεν πρέπει...

Μ΄ αυτά και μ' αυτά το Κέντρο έγινε ακατοίκητο   
Και πήρα τη γυναίκα και τα παιδιά και πήγα στα Βόρεια Προάστια
Εδώ είναι καλύτερα, άσε τους φτωχομπινέδες να τα βρούνε με το συρφετό
Κι αυτοί στον Άγιο Παντελεήμονα που φωνάζουν είναι Φασίστες
Εγώ, γνήσιο τέκνο της Γενιάς του Πολυτεχνείου, δεν μπορώ να ακούω τις παραφωνίες τους: Ζήτω η Παγκοσμιοποίηση και η Ανεκτική Κοινωνία!!!
Πώς είπατε;  20πλάσια πιθανότητα να εγκληματεί ο Αλλοδαπός;  Μα φταίει η κοινωνία μας που δεν τους δίνει όσα ζητάνε!  Και πρέπει να πάρουνε και Άσυλο, είναι όλοι Πολιτικοί Πρόσφυγες.  Άσχετο που οι εταίροι μας σε αυτή την περίπτωση θα κλείσουν τα σύνορα...
Και που ρήμαξαν τα μαγαζιά του Κέντρου, τι πειράζει;  Εγώ μπαίνω στην Τζιπούρα (σιγά μην έπαιρνα station-wagon να με λένε οικογενειάρχη - SUV που δείχνει ότι είμαι περιπετειώδης, άσχετο που το έβαλα μια φορά στην άμμο και φώναζα την ΕΛΠΑ να με βγάλει...), χώνομαι στο, παράνομο - το ξέρω, διαβάζω εφημερίδες - MALL, ψωνίζω όσα αντέχει η κάρτα και φεύγω ασφαλής.
Πώς είπατε; Τα ξενοίκιαστα ανήκουν στα Ταμεία και θα μείνουμε χωρίς συντάξεις; Καλά να πάθετε, είπαμε έχω ιδιωτική!!!

Μόνο που να... τώρα τελευταία άρχισα να φοβάμαι πολύ...
Είναι που μπαίνουν σε σπίτια Προαστίων και όχι μόνο κλέβουν αλλά και βιάζουν και χτυπάνε και σκοτώνουν. Κι ένας φίλος που τον έκλεψαν είπε απλά:  Ήταν η σειρά μου
Κι ένα σαν κι εμένα τον έσφαξαν λέει για μια κωλοκάμερα...
Και στο ναό-Βασιλόπουλο μπήκαν μέρα-μεσημέρι με Καλάσνικωφ...
Και οι φυλακές τιγκάρισαν και δε χωράνε άλλους...
Και κάθε μήνα η Αστυνομία συλλαμβάνει 15-20.000, αλλά δεν έχουν πού να τους βάλουν και τους αφήνουν ελεύθερους και αυτοί ξαναεγκληματούν (να, ο Πακιστανός που έσφαξε για την κάμερα είχε αφεθεί με «αποσυμφόρηση» - και τι όρος είναι αυτός, λες και οι φυλακές είναι λεωφόρος...)
Κι ούτε στην Εθνική κυκλοφορείς πια ήρεμος γιατί τρέχουν με κλεμμένα αυτοκίνητα οι λαθροδιακινητές και γίνονται πολύνεκρα όταν τους κυνηγούν. Άσε που πυροβολούν ενάντια στην Αστυνομία και μπορεί να με πάρει καμιά αδέσποτη
Και γύρισαν τα παιδιά μου δαρμένα και κλεμμένα από κάτι Αλβανάκια 2ης γενιάς...Φαίνεται τελικά δεν ενσωματώνονται (όπως γνωρίζουν οι εταίροι μας εδώ και δεκαετίες) και το περίφημο «χωνευτήρι» αποδείχτηκε ΜΥΘΟΣ σαν τη μπύρα, μόνο που δεν καταπίνεται...
Και με την κρίση δεν έχω πια χρήματα για security και patrol, άσε που κι αυτοί αλλοδαπούς χρησιμοποιούν (βάλαμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα)...
Είμαι κι αγύμναστος, γαμώτο. Και μου έμεινε ξενοίκιαστο και το πατρικό στην Πλ. Βικτωρίας (ποιός πάει να μείνει μέσα στους Μαύρους...) κι έχει κι έξοδα και εισφορές...
Κι ο Στρατός; Τι κάνει ο Στρατός; Ξέχασα που εγώ έκανα μειωμένη σε θέση γραφείου (είχα σοβαρότερα πράγματα να κάνω...) και ζητάω να επέμβει να μας σώσει, γιατί μας τρώνε ζωντανούς...

 
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ: 

ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΡΩΗΝ ΕΥΠΟΡΟΙ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΚΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ...... ΑΑΑΑ.....ΞΕΧΑΣΑ !
ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ Ν'ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

- Ένας ολόκληρος λαός απλά περιμένει.​..

Έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια απο την τελευταία ''επανάσταση'' των Ελλήνων, επανάσταση που έγινε για να πέσει το καθεστώς της Χούντας και των κακών δικτατόρων που έδωσαν πνοή στη χώρα και αξιοπρεπές βιωτικό επίπεδο στο λαό της, που του στέρησαν όμως την ελευθερία του λόγου-κατά τους υποκινητές της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Δεν χρειάζεται νομίζω να επεκταθώ, γνωρίζουμε όλοι πλέον τόσο τη διαφορά της επταετίας Παπαδόπουλου με τη δημοκρατική εποχή που επήλθε όσο και το φιάσκο της 17ης Νοεμβρίου και τους λόγους για τους οποίους έπρεπε να έρθει η πολυπόθητη δημοκρατία.
Σύμφωνα λοιπόν με το δημοκρατικό πολίτευμα που ''κάποιοι αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν'' για να απολαμβάνουμε εμείς σήμερα, οι κυβερνήσεις πρέπει να απαρτίζονται απο δωσίλογους και γόνους αυτών, η κάθε τους κίνηση οφείλει να εξυπηρετεί ξένα συμφέροντα,να παραδώσουν πλήρως την εθνική κυριαρχία (ανα διαστήματα να παραχωρούν ''λίγη γη για ασφάλεια'', πάνω απ'ολα ειρήνη και ευημερία μεταξύ ημών και των γειτονικών λαών κι αν χρειαστεί ας θρηνήσουν πάλι Ελληνίδες μάνες) και να καταργήσουν σταδιακά οποιονδήποτε δεσμό με το παρελθόν.
Τέσσερις δεκαετίες χρειάστηκαν όσοι πέρασαν απο τα κοινοβουλευτικά έδρανα για να φέρουν εις πέρας τον αρχικό σκοπό της δημοκρατίας που μας έταζαν και φτάσαμε στο 2012 με έναν λαό να έχει ξεπεράσει τα όρια της απόγνωσης, τα εδάφη μας να παραχωρούνται κομμάτι κομμάτι και σε όση γη μας απέμεινε να θάβουμε κάθε τόσο τα δικά μας παιδιά που πέφτουν άδικα εν ώρα καθήκοντος.
Και το τελειωτικό χτύπημα: να βλέπουμε την εθνική μας ταυτότητα να χάνεται. Παρ'όλα αυτά δεν απορώ με τα ανδρείκελα που κρατούσαν και κρατούν τη μοίρα μας στα χέρια τους, δεν αναρωτιέμαι αν έχουν συνείδηση, αν αισθάνονται ντροπή για κάθε προδοτική τους ενέργεια, ή αν κοιμούνται ήσυχοι όσοι δεν συμμετέχουν ενεργά αλλά στηρίζουν την προσπάθεια των σύγχρονων Εφιαλτών με την ένοχη σιωπή τους.
Απορώ με εμάς, με όλους μας που κάποτε ξεσηκωθήκαμε γιατί το είπε η Δαμανάκη ενώ σήμερα που μας έχουν γονατίσει, απλά περιμένουμε!  
Αυτό γίνεται απο τις πρώτες μέρες της μεταπολίτευσης, ένας ολόκληρος λαός βρίσκεται στην αναμονή.Στην αρχή για μια θέση στο δημόσιο, ύστερα στην ουρά στο ΙΚΑ και μονίμως σε κάθε δυσκολία περιμέναμε το Θεό να βάλει το χέρι του.Και τώρα περιμένουμε...
Κάποιοι πιστεύουν σε κόμματα, κομματάκια και πάσης φύσεως εθνοσωτήρα που μας χαϊδεύει τα αυτιά με παραμύθια, τόσα χρόνια εκλογικών διαδικασιών κι ακόμα προσμένουμε τον ηγέτη που θα αναδείξει η κάλπη, άλλοι περιμένουν το στρατό να πάρει τα Λεοπαρντ απο τον Έβρο και να μπει στη Βουλή, να σβήσει το λάθος που εμείς οι ίδιοι κάναμε και υποστηρίξαμε με πάθος -με την εξαγορασμένη ψήφο μας.
Μερικοί περιμένουν τα αδέρφια μας τους Ελ,οι έχοντες ασθενή μνήμη τα αδέρφια μας τους Ρώσους, οι προσυλητισμένοι στις προφητείες τη Δευτέρα Παρουσία, ο Χρυσοχοϊδης περιμένει το θαύμα και οι υπόλοιποι να ξεσηκωθεί ο διπλανός τους. Στον εαυτό του στηρίζεται κανείς;; 
Πώς επιτρέψαμε να χάσει τη δύναμή της η ψυχή του Έλληνα; Βέβαια ξεσηκωνόμαστε χωρίς σκέψη αν μας πάρουν τη θέση παρκαρίσματος, αν μας κοιτάξουν τη γκόμενα, αν μας βρίσουν την ομάδα,εκεί δεν περιμένουμε τη βοήθεια κανενός.
Χάνουμε την πατρίδα και την ελάχιστη αξιοπρέπεια που μας έχει απομείνει, οι οικογένειές μας είναι απροστάτευτες όμως περιμένουμε καρτερικά αυτά που η φαντασία μας θεωρεί ανώτερα.  
Ποιόν περιμένεις Έλληνα και για πόσο ακόμα θα τον περιμένεις;
Αν δεν στο είπαν μάθε το..ΕΣΥ είσαι ο Σπαρτιάτης, εκείνος που δεν λογαριάζει ούτε το πλήθος του εχθρού, ούτε την ισχύ του.Εκείνος που θαρραλέα ρίχνεται στη μάχη για οτι θεωρεί ιδανικό και δεν βλέπει μπροστά του το θάνατο παρά μόνο το μεγαλείο της δύναμης του ατρόμητου πολεμιστή που έχει μέσα του. Εκείνος που είναι αποφασισμένος απλά...Να νικήσει ή να πεθάνει...
Σήκω λοιπόν, βγες απ'τη μιζέρια που σε πνίγει και αυτοοργανώσου, αντιστάσου και να θυμάσαι πάντα πως δεν είσαι μόνος... Έχεις τον εαυτό σου και είναι αρκετό...

Ηλιογέννητη
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

- Δεν θέλουν τα λεφτά μας, θέλουν την ζωή μας !!!

Μια δράκα από καμιά εκατοστή ανθρώπους έχει την αλαζονεία πως της ανήκει ο πλανήτης. Και δεν είναι τίποτα υπεράνθρωποι, ανθρωπάκια του κερατά είναι, που σούρνονται σε αναπηρικές καρέκλες όπως όλοι οι θνητοί, που βγάζουν σπυριά στον κώλο όπως όλοι οι θνητοί, που τους πέφτουν τα νεφρά και κάνουν μεταμόσχευση όπως όλοι οι θνητοί. Αλλά νομίζουν πως ο πλανήτης αυτός είναι δικός τους. Η ψείρα περπατάει πάνω στο κεφάλι και νομίζει πως το κεφάλι αυτό είναι δικό της. Δεν το ξέρει πως ανήκει σε έναν άνθρωπο που όποτε αποφασίσει να ξεψειριαστεί θα την πάρει ο διάολος την ψείρα.

Μας κλέβουν τη ζωή μας μέσα από τους φόρους. Γιατί δουλεύουμε όχι πια για να περνάνε καλά τα παιδιά μας, αλλά για να πληρώνουμε τους φόρους τους. Όταν μας ήθελαν καταναλωτές γιατί τους βόλευε η κατανάλωση, γίναμε οι πιο χαζοχαρούμενοι καταναλωτές. Τώρα που μας θέλουν σκλάβους σερνόμαστε άβουλοι εκλιπαρώντας έλεος από τον αδίστακτο εισαγγελέα, όπως έκαναν οι χωρικοί του Σέργουντ πριν τους οργανώσει ο Ρομπέν των δασών.

Μετά τι θα μας θέλουν; Πτώματα.
Ο θάνατός μας είναι η ζωή τους.
Μας θέλουν νεκρούς. Τελεία.
Θέλουν να χάσκουν τα άψυχα σώματά μας σε φρικιαστικούς σωρούς που θα τους δείχνουν σε μελλοντικά ντοκιμαντέρ, τάχα σοκαρισμένοι.
Η μηχανή αυτή για να δουλέψει ξανά πρέπει να φάει σάρκες.
Η επιβολή των φόρων και η φτώχια είναι μόνο η πρώτη πράξη.
Η τελευταία έχει πάντα εκατόμβες νεκρών.

Παρακολούθησε το συλλογισμό τους, δες πώς δουλεύουν.

Ένα παιχνίδι παίζουν από την αρχή του κόσμου.
Και είναι μακάβριο παιχνίδι.
Ο μαρξισμός έκανε ένα, αλλά θεμελιώδες λάθος. Ο καπιταλιστής δεν θα σου πουλήσει το σχοινί που θα τον κρεμάσεις. Θα σου πουλήσει το σχοινί που θα κρεμαστείς εσύ.
Δες ποιο είναι το μοτίβο.
Η πρόοδος της τεχνολογίας δημιουργεί αγαθά, προϊόντα δηλαδή. Τα προϊόντα πρέπει να καταναλωθούν για να υπάρξει κέρδος. Τα καταναλώνουν πάνω – κάτω αυτοί που τα κατασκευάζουν, οι εργάτες.
Οι συνθήκες της ζωής τους καλυτερεύουν, θέλουν περισσότερα λεφτά για να κάνουν κι οι ίδιοι περισσότερα πράγματα, όπως τα αφεντικά τους. Διεκδικούν το αυτονόητο, να μετέχουν όλοι στην κοινή ανθρώπινη πρόοδο.
Τα αφεντικά τους όμως δεν θέλουν κανέναν άλλον να μπει στο χορό της πραγματικής ευμάρειας. Επιτρέπουν να πέσει το κόκαλο από το τραπέζι και να το γλύψει ο πληβείος μόνο όταν τον έχουν ανάγκη.
Όταν θέλουν για αυτό το κόκαλο να τον βάλουν να δουλεύει 15 ώρες παριστάνοντας πως έχει κατακτήσει το οκτάωρο.
Και τα αφεντικά είναι και ζηλότυπα. Δεν τους φτάνει να έχουν ρεύμα, πρέπει ο άλλος, ο αποκάτω να μην έχει, αλλιώς δεν το χαίρονται.
Τι νόημα έχει ένα διαμάντι, αν όλοι έχουν διαμάντια;
Τι νόημα έχει ένα αυτοκίνητο πολυτελείας αν το έχουν όλοι;
Όταν λοιπόν οι διεκδικήσεις των πληβείων δεν είναι διαχειρίσιμες, όταν γίνονται ενοχλητικοί οι εργάτες, οι εργαζόμενοι, οι υπάλληλοι, ξεκινάει η κρίση.
Η κρίση είναι πλαστή, δεν άλλαξε τίποτα και γίναμε ξαφνικά φτωχοί, με το πάτημα ενός κουμπιού μας φτώχυναν. Θα πάρουν βέβαια και τα ρέστα μας, θα μας στεγνώσουν, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Τα χοντρά φράγκα βγαίνουν από τον πόλεμο.
Ο πόλεμος είναι ένας σμπάρος με πολλά τρυγόνια. Και εξοπλισμοί πουλιούνται, και ανεπιθύμητοι άνεργοι πεθαίνουν, και όσοι ζήσουν έχουν χεστεί από τη χαρά τους που είναι ζωντανοί και μπαίνουν πρόθυμα πάλι στο μαντρί.
Και βέβαια, αρχίζει και η μπίζνα της ανοικοδόμησης.
Ό,τι βομβαρδίστηκε με βόμβες των τραστ θα ανοικοδομηθεί με κατασκευαστικές των τραστ.
Έτσι πορεύτηκαν μέχρι τώρα και στην πραγματικότητα δεν ξέρουν να κάνουν και τίποτε άλλο.
Είναι μονότονο και προβλέψιμο το μοτίβο, αλλά δεν παύει να είναι θανατηφόρο.

Την εποχή που αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια τα σημάδια της σημερινής κατασκευασμένης κρίσης είχαν εμφανιστεί ύπουλα. Καταναλώναμε, αλλά μας προειδοποιούσαν, σαν να ήμασταν κακομαθημένα παιδιά που το παρακάνουν, πως κάποτε, στο μέλλον, υπάρχουν δάνεια που πρέπει να εξοφληθούν.

Αυτό το έλεγαν στα μουλωχτά και το έπνιγαν με τη διαφημισάρα του καλού οικογενειάρχη που παίρνει μεζονέτα με δάνειο, δεν είναι κορόιδο όπως εσύ που μένεις στο ντεμοντέ τριάρι. Και τώρα μας λένε τι μας ετοιμάζουν, αλλά το πνίγουν με την τρομοκρατία των χαρατσιών. Και θα πάμε στη σφαγή μας άμαθοι, άβουλοι, ανέτοιμοι.
 
Άκου τι λένε, πρέπει να ακούμε. 
Η σάπια μυρωδιά της καμένης σάρκας έχει ήδη βγει σεργιάνι. Στο facebook βγήκε σελίδα που προτείνει την ευθανασία των άστεγων.
Ακραίο, ο κόσμος σοκαρίστηκε.

Καπάκι
ο δήμαρχος Αθηναίων μάζεψε τα παγκάκια για να ξεκουμπιστούν οι άστεγοι και το δήλωσε κιόλας πως του χαλάνε τη μόστρα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.
Το πού θα πάνε οι απόκληροι δεν το έθιξαν ως θέμα.
Θα πάνε παρακάτω, θα πάνε φυλακή, θα πάνε σε κρεματόρια;
Θα αποφασιστεί φαντάζομαι σε κάποια σύσκεψη.

Ο γελωτοποιός εκείνος ο γερασμένος, που κάνει μια δημοφιλή εκπομπή για αυτοκίνητα,
βγήκε στην τηλεόραση και είπε πως τους απεργούς που τολμάνε να διεκδικούν λεφτά ενώ τόσα χρόνια αυτός, ο χρήσιμος, ίδρωνε κάνοντας γκριμάτσες για να βγάλει τα προς το ζην, πρέπει να τους σκοτώσουν μπροστά στις οικογένειές τους.

Ο δικός μας
ο Σημαντήρης, ξέρετε ποιος είναι αυτός, ο συνήγορος του πολίτη, απάντησε σε σχετική επιστολή για την ιατρική μέριμνα των παιδιών που οι γονείς τους δεν μπορούν πια να αντεπεξέλθουν, πως στις σημερινές συνθήκες που έχουν γίνει ζούγκλα, όποιος δεν μπορεί να επιβιώσει, δεν πρέπει να επιβιώνει.
Τι να κάνουμε;
Δεν μπορεί το κράτος να δίνει λεφτά για τα παιδιά των άχρηστων των άνεργων.

Ο Πάγκαλος που η γυναίκα του ορέγεται αιγιαλούς αλλά δεν περιφρονεί και το επίδομα τριτέκνων
, μας είπε μαλάκες.
Δεν είναι ηλίθιος, ή μάλλον δεν είναι απλά ηλίθιος.
Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία.
Προσπαθεί να μας εξοργίσει όσο περισσότερο γίνεται.
Όταν ο θυμός μας θα έχει χτυπήσει ταβάνι, αυτός και η κοιλιά του δεν θα είναι στο προσκήνιο για να ξεθυμάνουμε.
Στο προσκήνιο θα είναι κάποιο φτωχαδάκι από την Ανατολία ή, καθόλου απίθανο, κάποιος απολυμένος της OPEL ντυμένος την αιματοβαμμένη γερμανική στολή του κατακτητή.
Άνεργοι Έλληνες θα σκοτώνουν άνεργους Γερμανούς προς δόξαν των διανοητικά ανάπηρων ελίτ.
Έτσι θα πάει το πράγμα.
Η Μέρκελ δεν απομυζά εμάς για να τα δώσει στους Γερμανούς. 
Χεσμένους τους έχει, όπως εμάς οι δικοί μας κακόβουλοι προδότες.

Μόλις δεν θα τους είναι χρήσιμοι, γιατί αφού κανείς δεν έχει λεφτά, ποιος θα αγοράσει αμάξια, άρα ποιος θα δουλέψει στους γερμανικούς κολοσσούς, θα τους βγάλει πάλι να θερίσουν και να θεριστούν.

Αυτό εννοεί ο Σαρκοζί όταν λέει πως η κρίση χρέους φέρνει τον πόλεμο. 
Κυριολεκτεί, δεν αστειεύεται. Κι εμείς, ερεθισμένοι από τους προδότες θα κάνουμε ηρωική αντίσταση στους λάθος γερμαναράδες.

Όχι πως αν έρθουν με την μπότα θα τους πούμε περάστε, αυτό δεν γίνεται. 

Αλλά θα έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό αν δεν βγάλουμε από τη φωλιά τους, από τα ανάκτορά τους, τα σάπια μυαλά που κουνάνε τα νήματα και πλουτίζουν από τον θάνατό μας όταν δεν μπορούν να πλουτίσουν από τη ζωή μας.
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

- Ευρώ η Δραχμή;

Θα μιλήσουμε με εντελώς απλά λόγια, όσο πιο απλά γίνεται, χωρίς κανέναν απολύτως αριθμό. Μέχρι να υπογραφεί το πρώτο μνημόνιο η χώρα μας στεκόταν κάπως στα πόδια της. Μετά το μνημόνιο και τις συνεχείς παρεμβάσεις των ειδημόνων της τρόϊκας, σε συνεργασία με τους κρατικιστές του ΠΑΣΟΚ, η χώρα κατέρρευσε. Μέχρι τότε λοιπόν, κατάφερνε να σταθεί στα πόδια της, τώρα πλέον δεν μπορεί και αυτό είναι κάτι που χρεώνεται αποκλειστικά στο ΠΑΣΟΚ και προσωπικά στον κ. Παπανδρέου, από τον οποίο και θα πρέπει να ζητηθούν ευθύνες για τις επιλογές του. Όχι ότι όλα γίνονταν καλά πριν το μνημόνιο, αλλά τώρα δεν μπορούμε έστω να γυρίσουμε στην ίδια κατάσταση.
Η χώρα μας, πριν το μνημόνιο, χονδρικά παρουσίαζε τα εξής χαρακτηριστικά. Είχε (και φυσικά εξακολουθεί να έχει), έναν τεράστιο, αντιπαραγωγικό και σπάταλο δημόσιο τομέα. Παράλληλα είχε έναν εντελώς συρρικνωμένο και με μικρή παραγωγική ισχύ ιδιωτικό τομέα, η φορολόγηση του οποίου δεν έφτανε να καλύψει τον μεγάλο δημόσιο τομέα. Αυτή η διαφορά καλυπτόταν με συνεχή εξωτερικό δανεισμό. Φυσικά και υπήρχε και μεγάλη φοροδιαφυγή, αλλά εάν είχαμε εδώ φορολογικούς συντελεστές Ιρλανδίας, ακόμα και μηδέν φοροδιαφυγή να είχαμε, οι φόροι θα ήταν ακόμα λιγότεροι, λόγω μικρού εθνικού προϊόντος. Επομένως μην μιλάμε τόσο για την φοροδιαφυγή όσο για την υπέρμετρη φορολόγηση. Οι μεγάλοι φορολογικοί συντελεστές, κάλυπταν την αδυναμία πάταξης της φοροδιαφυγής και έτσι ερχόμασταν «μια  η άλλη».
Μετά τον αμίμητο «Τιτανικό» και το συνακόλουθο μνημόνιο τι έγινε; Κόπηκε εντελώς η χρηματοδότηση από τα εξωτερικά δάνεια και προκειμένου να συντηρηθεί ο ίδιος δημόσιος τομέας αυξήθηκε περαιτέρω η φορολόγηση και τα χαράτσια σε βάρος του ιδιωτικού τομέα. Ποιο όμως θα ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα; Μα, αυτό ακριβώς που έχουμε. Περαιτέρω συρρίκνωση του ιδιωτικού τομέα, μεγαλύτερη φυσικά φοροδιαφυγή (αφού αυξήθηκε ονομαστικά και ο όγκος των φόρων) και οικονομική ύφεση.
Με την απόφαση της 26-27 Οκτωβρίου της ΕΕ, εμείς καλούμαστε στο εξής να γίνουμε και πλεονασματικοί από πάνω, αλλά πως; 

1) Με μείωση του κράτους, που σημαίνει μεγάλη ανεργία, πτώση της κατανάλωσης και μεγαλύτερη ύφεση; ή 
2) με αύξηση ακόμα πιο πολύ της φορολόγησης του ιδιωτικού τομέα, που σημαίνει το απόλυτο πνίξιμο της ιδιωτικής οικονομίας;;
Επομένως τρεις λύσεις υπάρχουν:
Είτε 

1) έρχεται μια ξένη δύναμη και μας χαρίζει, όχι μόνο τα χρέη (αυτό μας είναι άχρηστο για την ώρα), αλλά εντελώς νέο χρήμα, είτε 
2) ξεπουλάμε την πατρίδα μας και τις ατομικές περιουσίες μας, μέσω της εξοντωτικής φορολογίας και ότι πιάσουμε (αλλά αυτό δεν λύνει κανένα δικό μας πρόβλημα, εκτός από αυτό των δανειστών), είτε 
3) γυρίζουμε στο εθνικό μας νόμισμα, ώστε να μπορούμε να έχουμε τουλάχιστον εσωτερική ρευστότητα και να επιβιώσουμε. Το τελευταίο δεν είναι καθόλου εύκολο. Αρχικά θα στερηθούμε πάρα πολλά πράγματα, αλλά τελικά παραμένει πάντα η έσχατη ΛΥΣΗ. Η λέξη λύση όμως, δεν υπάρχει σε καμία άλλη πρόταση από αυτές που προτείνει η τρόϊκα. Όλες οι άλλες προτάσεις είναι μόνο πειραματισμοί με αβέβαιο αποτέλεσμα.
Διαλέξτε…
Τι λέτε; να πάμε και για δεύτερο μνημόνιο και να τα αφήσουμε όλα στο αγγλικό δίκαιο;
Αυτό θέλετε;
Διαβάστε Περισσότερα »

- Η κοινωνία σε απελπισία...









Άνθρωποι μένουν στον δρόμο... Χάνουν καθημερινά τις δουλειές τους... Γονείς αφήνουν τα παιδιά τους σε ιδρύματα γιατί δεν έχουν να τα ζήσουν... Απελπισμένοι αξιοπρεπείς αυτοπυρπολούνται... αυτοκτονίες και απόπειρες... Σπίτια χωρίς θέρμανση και ρεύμα... Άστεγοι που πεθαίνουν απ' το κρύο και την πείνα... Τα κωλοκάναλα παίζουν συνέχεια Κουλούρη και ριάλιτι για να μας κρατάνε αποχαυνωμένους... Υστερικές τσιρίδες Άδωνη... Κυβέρνηση - χούντα χωρίς εκλογές... Μισθοί χιλιάδων ευρώ στους "ημέτερους"... Καπελωμένες απεργίες από συντεχνιακά συνδικάτα... Θεατρικές παραστάσεις ΠΑΜΕ... Πανηγυράκι στο Σύνταγμα εκ νέου στις 15/1 στημένο για εκτόνωση της μαζας... Και μεις τι κάνουμε??? Αναλωνόμαστε σε αντιπαραθέσεις χωρίς λόγο... Ασυνεννόητοι και χωρίς ουσιαστικές οργανωμένες αντιδράσεις... Φιλαράκια, είμαστε λίγοι έναντι των περιστάσεων... Δυστυχώς είμαστε ελάχιστοι και αδυνατούμε να σταθούμε στο ύψος των δραματικών καταστάσεων που βιώνουμε...

Ντάβανος
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

- Μπαμπά...Καληνύχτα !

- Μπαμπά εσύ πρόλαβες τη χούντα;

- Ναι παιδί μου .

- Μπαμπά τι ακριβώς ήτανε η χούντα;

- Τι μου θυμίζεις τώρα παιδί μου μαύρες μέρες, ένα τσούρμο ντόπιοι αλήτες που χρηματοδοτήθηκαν και βοηθήθηκαν από ξένες δυνάμεις κατέλαβαν με τη βία την εξουσία, καταστρατήγησαν το σύνταγμα και κατάργησαν τη δημοκρατία.

- Ήτανε πολλοί αυτοί μπαμπά ?

- Όχι παιδί μου καμία τρακοσαριά ξεπουλημένα τομάρια και πράκτορες, καμιά χιλιάδα επιχειρηματίες, εφοπλιστές και μεγαλοαπατεώνες, καμιά πενηνταριά χιλιάδες "ημέτεροι" και παρατρεχάμενοι, μια θλιβερή μειοψηφία δηλαδή παιδί μου.

- Και πώς κατάφεραν να καταργήσουν τη δημοκρατία αφού ήταν τόσο λίγοι ρε μπαμπά ? η δημοκρατία δεν είναι το πολίτευμα των πολλών; γιατί δεν αντιδράσατε εσείς οι πολλοί;

- Γιατί επέβαλαν "στρατιωτικό νόμο" παιδί μου.

- Τι σημαίνει αυτό μπαμπά;

- Σημαίνει ότι ο πολίτης θεωρήται "εσωτερικός εχθρός" του κράτους και εναντίον του επιστρατεύεται η αστυνομία, όλα αστυνομοκρατούνται, η αστυνομία έχει απόλυτη εξουσία να δικάσει και να εκτελέσει κάθε ύποπτο, παντού έλεγχοι και αστυνομική αυθαιρεσία, βία και τρομοκρατία, παιδί μου μαύρες μέρες ..τι μου θύμησες τώρα .

- Μα πατέρα οι αστυνομικοί δεν είναι παιδιά του λαού, των απλών ανθρώπων;

- Ναι παιδί μου έχουν γονείς απλούς ανθρώπους, αλλά διαλέγουν να γίνουν μισθοφόροι φύλακες άγγελοι των "εχόντων" και "κρατούντων", το ξέρουν αυτό όταν διαλέγουν τη δουλειά αυτή, είναι απλά πολύ φτηνά ξεπουλημένοι, συνήθως έχουν κόμπλεξ εξουσίας και δεν είναι μόνο ο μισθός το κίνητρο . παιδί μου πάντα υπάρχουν άνθρωποι που ξεπουλιούνται, άλλοι το κάνουν ακριβά, άλλοι πολύ φτηνά, πάντως κανείς δεν έγινε αστυνομικός με το ζόρι.

- Και γιατί έγινε η χούντα μπαμπά ;

- Γιατί όλοι αυτοί οι ξεπουλημένοι ήθελαν να πλουτίσουν και για να πλουτίσει κάποιος υπερβολικά και γρήγορα παιδί μου πρέπει να εκμεταλλευτεί αυτόν που δουλεύει ή να κλέψει.

- Και με ποιόν τρόπο πλούτισαν αυτοί, σε τι τους βοήθησε η χούντα;

- Παιδί μου όταν γίνεται μια χούντα νομοθετούν αυτοί που την κάνουν και έτσι μπορούν να καταστρατηγήσουν κάθε εργασιακό δικαίωμα ώστε να γίνει φτηνή η εργασία και να κερδίζουν περισσότερα, όταν μια χούντα ξεπουλάει σε ξένους κυριαρχικά δικαιώματα κάποιοι παίρνουν μίζες, όταν καταργούνται τα συνδικαλιστικά δικαιώματα δεν υπάρχει τρόπος διεκδίκησης και το κυριότερο όλοι οι μεγαλοαπατεώνες που χρόνια πριν έκαναν κομπίνες και έκλεβαν τον λαό ήταν φυσικά τσιράκια τους και ξεπλύθηκε όλο το κλεμμένο χρήμα και αμνηστεύτηκε κάθε ποινικό αδίκημα.

- Και σεις γιατί το ανεχτήκατε αυτό μπαμπά; Όση αστυνομία και να είχε αν βγαίνατε όλοι μαζί στο δρόμο θα τους παίρνατε φαλάγγι .

- Ναι δίκιο έχεις παιδί μου αλλά μας είχαν χωρίσει σε "ημέτερους", σε κλάδους, σε φατρίες κλπ πέταγαν μια υπόσχεση και ένα ξεροκόμματο σε κάθε κομμάτι τις κοινωνίας και οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ φρόντιζαν να σπέρνουν διχόνοιες, κοιμηθήκαμε μπροστά στην τηλεόραση παιδί μου .

- Μα οι δημοσιογράφοι ήταν με τη χούντα πατέρα;

- Ναι παιδί μου δυστυχώς τα ΜΜΕ ανήκαν στα λαμόγια - συνεργάτες της χούντας και οι ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι ήταν πιστά σκυλιά του συστήματος που μάλιστα αποκαλούσαν την χούντα ως "μόνη λύση για την πατρίδα", ως "αναγκαία για την διάσωση της χώρας" και μάλιστα κανείς δεν την ονόμαζε χούντα, "επανάσταση" την έλεγαν, έλεγαν περίπου πως ήταν "αυτονόητο να γίνει" και μετά από λίγο καιρό άρχισαν να την αποκαλούν και δημοκρατία.

- Και η αριστερά μπαμπά, πως άφησε η αριστερά να γίνει αυτό;

- Αχ παιδί μου ..η αριστερά είχε διαιρεθεί σε κομμάτια και αποκόμματα, κάποιοι πέρασαν στην παρανομία, κάποιοι διαπραγματευόντουσαν την "νομιμοποίηση" τους και κάποιοι το έπαιξαν "μετριοπαθείς", καταδίκαζαν τη βία από όπου και αν προέρχεται, αποκήρυξαν κινητοποιήσεις που είχαν συγκρούσεις άμεσες με την αστυνομία, αποκάλεσαν προβοκάτορες κάποιους γνήσιους αγωνιστές που δεν φόρεσαν το καπέλο των κομμάτων τους .. άστα να πάνε.

- Θες να πεις πως η αριστερά είχε ξεπουληθεί και αυτή πατέρα;

- Όχι δε θέλω να το πω, δεν θέλω να το πιστέψω, αλλά δε μπορώ και να σου εξηγήσω γιατί ούτε γω έχω καταλάβει ακόμη πως η αριστερά εγκατέλειψε την εργατική τάξη στα νύχια της χούντας .

- Και γιατί δεν πήρατε τα όπλα, αφού με τα όπλα σας κράταγαν δέσμιους πατέρα;

- Κάποιοι τα πήραν παιδί μου αλλά ήταν "τρομοκράτες" και η τρομοκρατία δεν είναι πολιτικά ορθή πράξη για ένα δημοκράτη παιδί μου!

- Μα τι θα πει αυτό ρε μπαμπά πάλι είναι δηλαδή πολιτικά ορθό να σου επιβάλλον κάτι με τη βία, δηλαδή να σε τρομοκρατούν, και συ να μην αμύνεσαι για να μην σε αποκαλέσουν τρομοκράτη οι αρχητρομοκράτες;. Τι σκατά είναι αυτή η πολιτική ορθότητα δεν σε καταλαβαίνω ρε πατέρα .

- Ε χμ να δηλαδή ε πολιτικά ορθό είναι να ... είναι να χρησιμοποιείς νόμιμα μέσα για να ...

- Μα τί λες ρε μπαμπά αφού είπες πως η χούντα νομοθετούσε αυθαίρετα πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις νόμιμα μέσα εναντίων της;

- Ε να δηλαδή εεεε χμ κοίτα εγω δεν είμαι πολύ καλός σε αυτά αλλά εεε τέλος πάντων είσαι μικρός ακόμη για να καταλάβεις τέτοιες έννοιες, εγώ είμαι πολιτικά ορθά σκεπτόμενος άνθρωπος τελεία και παύλα!

- Όλα αυτά τα έζησες πατέρα και δεν έχεις ενοχές που τα ανέχτηκες εσύ ο δημοκράτης;

- Τα έζησα παιδί μου αλλά .. δεν έκανα εγώ για ήρωας παιδί μου . συγνώμη που δεν ήμουν παλικάρι ... Τι τα θες όμως τώρα αυτά παιδί μου, τώρα έχουμε δημοκρατία πια, πάνε αυτές οι εποχές, τώρα κοιμόμαστε ήσυχα .. λοιπόν παιδί μου νύσταξα πάω να δω το τελευταίο δελτίο ειδήσεων και να ξαπλώσω, θέλω να ακούσω για την περικοπή στη σύνταξη μου που εξαγγείλανε , εξαρτώνται οι σπουδές σου από αυτό, αυτό είναι σημαντικό και όχι οι θεωρίες και οι αναμνήσεις ..

- Μπαμπά ..... Καληνύχτα .. Εγώ δε νυστάζω και απόψε λέω να βγω να τα κάψω !!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

- Ο δύσκολος ρόλος ενός γονέα...










Ένας από τους πιο δύσκολους ρόλους που μπορεί να έχει κάποιος στη ζωή του είναι αυτός του γονέα. Μερικοί κανόνες προσωπικότητας για γονείς:

-Βρείτε τα κίνητρα που θα ενεργοποιήσουν το παιδί σας.

-Βρείτε κάτι στο οποίο το παιδί σας έχει ταλέντο και διαβεβαιώστε ότι το γνωρίζει.

-Μάθετε να εκτιμάτε τα χαρακτηριστικά του παιδιού που σας θυμίζουν τη μητέρα/πεθερά σας ή τον πατέρα/πεθερό ή τον σύντροφο σας.

-Προσπαθήστε να εντοπίσετε τα χαρακτηριστικά που έχει ‘κληρονομήσει’ από εσάς.

-Να θυμάστε ότι το κάθε παιδί είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος με δική του προσωπικότητα.

-Αφήστε τα να είναι καλύτεροι από εσάς.

-Αυτά για τα οποία τα επιβραβεύετε τους δείχνουν τι θεωρείτε σημαντικό στη ζωή.

-Μην μεταδίδετε τους φόβους και τις ανασφάλειες σας στα παιδιά.

-Να θυμάστε ότι εάν δεν σας αρέσει κάτι πάνω σας και το λέτε, όταν θα μεγαλώσει το παιδί θα βιώνει την ίδια ανασφάλεια (εφόσον σας έχει μοιάσει).

-Μην προσπαθείτε να έχετε το τέλειο παιδί, συνήθως οι άνθρωποι που έχουν κάποια ‘αδυναμία’ είναι οι πιο ξεχωριστοί και αγαπητοί.Ένας από τους πιο δύσκολους ρόλους που μπορεί να έχει κάποιος στη ζωή του είναι αυτός του γονέα. Μερικοί κανόνες προσωπικότητας για γονείς:

-Βρείτε τα κίνητρα που θα ενεργοποιήσουν το παιδί σας.

-Βρείτε κάτι στο οποίο το παιδί σας έχει ταλέντο και διαβεβαιώστε ότι το γνωρίζει.

-Μάθετε να εκτιμάτε τα χαρακτηριστικά του παιδιού που σας θυμίζουν τη μητέρα/πεθερά σας ή τον πατέρα/πεθερό ή τον σύντροφο σας.

-Προσπαθήστε να εντοπίσετε τα χαρακτηριστικά που έχει ‘κληρονομήσει’ από εσάς.

-Να θυμάστε ότι το κάθε παιδί είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος με δική του προσωπικότητα.

-Αφήστε τα να είναι καλύτεροι από εσάς.

-Αυτά για τα οποία τα επιβραβεύετε τους δείχνουν τι θεωρείτε σημαντικό στη ζωή.

-Μην μεταδίδετε τους φόβους και τις ανασφάλειες σας στα παιδιά.

-Να θυμάστε ότι εάν δεν σας αρέσει κάτι πάνω σας και το λέτε, όταν θα μεγαλώσει το παιδί θα βιώνει την ίδια ανασφάλεια (εφόσον σας έχει μοιάσει).

-Μην προσπαθείτε να έχετε το τέλειο παιδί, συνήθως οι άνθρωποι που έχουν κάποια ‘αδυναμία’ είναι οι πιο ξεχωριστοί και αγαπητοί......

ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ...ΜΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΛΑΘΗ ΚΑΝΟΥΜΕ......ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΛΗΘΕΙΑ.......

Νεραϊδοπριγκίπισσα
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

- Σεβάσου με κι εσύ!!










Είτε επάνω στο σανίδι, είτε κάτω, να ξέρεις πως, είμαι πάντα ο ίδιος άνθρωπος.
Δεν με θαμπώνουν τα φώτα, δεν με θαμπώνουν οι έπαινοι και τα χειροκροτήματα, οι σαμπάνιες και τα λουλούδια, δεν άφησα ποτέ να πάρουν τα μυαλά μου αέρα.

Σέβομαι τους μουσικούς που συνεργάζομαι, σέβομαι το κοινό που με ακούει, σέβομαι τα τραγούδια που παίζω, που τραγουδάω και εκείνους που τα έγραψαν, που τα μελοποίησαν, που τα τραγούδησαν και τα έπαιξαν πριν από εμένα.

Σεβάσου με κι εσύ!!

Σεβάσου αυτό που είμαι, σεβάσου αυτό που κάνω.
Σεβάσου την ψυχή που σου δίνω και το μεράκι που βγάζω, σεβάσου το ότι προσπαθώ όση ώρα είμαι στο πάλκο, να περάσεις εσύ καλά, να ακούσεις τα αγαπημένα σου τραγούδια, να νοσταλγήσεις, να μπορείς να ξεχάσεις, να συγκινηθείς, να χαμογελάσεις..

Μου φορτώνεις τα προβλήματά σου, περιμένοντας από εμένα να τα αντέξω, απαιτώντας όμως να μην δείχνω ποτέ τα δικά μου. Ξεχνάς πως είμαι κι εγώ άνθρωπος σαν κι εσένα, πως δεν διαφέρουμε σε τίποτε, απλά ίσως, εγώ έχω το χάρισμα του μουσικού, που ίσως εσύ δεν έχεις για να με καταλάβεις.

Είναι κακό ελάττωμα των Ελλήνων (ευτυχώς όχι όλων) να μην σέβονται τους καλλιτέχνες.
Κάθονται με γυρισμένη την πλάτη, συζητάνε ασταμάτητα αγνοώντας τους μουσικούς, φωνάζουν να ακουστούν, έχουν απαιτήσεις παράλογες, αγενείς από κάθε άποψη, θεωρώντας τον κάθε τραγουδιστή και μουσικό διασκεδαστή και την κάθε τραγουδίστρια, παρδάλω.

Σίγουρα δεν είναι καλλιτέχνης κάθε ένας που κρατάει μικρόφωνο, η ένας που παίζει μουσική. Μάθε λοιπόν να ξεχωρίζεις πάντα τον καλλιτέχνη από τον διασκεδαστή.
Και όταν μάθεις την διαφορά, δείξε λίγο σεβασμό.
Αυτό μόνο,...τίποτα περισσότερο...!!!
Παύλος Σαμαράς
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

- "Τα πάντα εν σοφία εποίησεν"...

Καθόμουν και έκανα σκέψεις διάφορες.
Προσπαθούσα να φιλοσοφήσω κάποια πράγματα, μα μιας και δεν είμαι φιλόσοφος, άρχισα να φιλοσοφώ χαζομάρες.
Και λέω λοιπόν με το φτωχό μου μυαλό.....




Αν λέω άν έκανε το λάθος ο Θεός, όταν έπλασε τον Αδάμ, να τον έκανε Έλληνα, τότε σας βεβαιώνω, θα είχε αλλάξει ο ρους της ιστορίας.
Γιατί;
Χμμμ.. Ας τα πάρουμε ένα ένα, και μετά πείτε μου αν δεν θα ήταν έτσι όπως τα λέω.

Μέσα στην ομορφιά του Παραδείσου, ο Αδάμ θα ήταν οπωσδήποτε Σοσιαλιστής, μην πω καθαρόαιμος Πασόκος, και μες τις "πρασινάδες", θα ένοιωθε σαν στο σπίτι του.

Σαν Πασόκος και Σοσια-ληστής όμως που θα ήτο, θα είχε κατακλέψει όλα τα μήλα του Παραδείσου, οπότε η Εύα, θα έτρωγε τα....π@π@ρια μου.

Θα καταργούσε δε πάραυτα την Βασιλεία των Ουρανών, και θα την έκανε Προεδρευομένη δημοκρατία.
Θα έβαζε δε τον Θεό ως πρόεδρο, τιμής ένεκεν, μιας και δεν θα μπορούσε να τον εξορίσει, αφαιρώντας του όμως όλα τα δικαιώματα και τις εξουσίες που είχε ως Θεός, και καθιστώντας τον (όπως είπαμε) ένα απλό ανδρείκελο.. τουτέστιν, όπως προείπα, πρόεδρο της δημοκρατίας.
Ένα πράγμα δηλαδή, που το ταΐζεις αδρά, για να μην κάνει απολύτως τίποτε.

Κατόπιν, η Εύα, ως άξια σύζυγος Σοσια-ληστού, με τα απεριόριστα δικαιώματα που τις έδωσε ο φεμινισμός, θα τον διαολόστελνε μια μέρα τον Αδαμάκο, και θα του τα έπαιρνε όλα, αφήνοντάς τον να κοιμάται κάτω από γιοφύρια, μιας και τα παγκάκια εφευρέθηκαν πολύ αργότερα.

Ηθικόν δίδαγμα::
ο Θεός δεν κάνει λάθη, ή, όπως λέει και ο υμνωδός, "τα πάντα εν σοφία εποίησεν"...

Παύλος

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

- Αντελήφθηκαν ή;...

Με λύπη μου διαπιστώνω οτι η Vodafone συνεχίζει ακόμη να πουλάει τα "προιόντα" της στην Ελληνική τηλεόραση γράφοντας τα κείμενα της σε greeklish. Δεν υπάρχει κανένας αρμόδιος να ασχοληθεί λιγάκι με την Ελληνική γλώσσα και την προσβολή της;; Το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο τι κάνει;; Οι Ακαδημαικοί, οι Πρυτάνεις, οι ενώσεις καθηγητών και εκπαιδευτικών πως το επιτρέπουν αυτό;; Μόνο όταν βωμολοχεί ο Λαζόπουλος και ο κάθε Λαζόπουλος θυμούνται να επέμβουν;; Μήπως θεωρούν οτι το να γράφεις έτσι, πέραν το οτι είναι της μόδας, θα προσελκύσουν περισσότερους νέους για να πουληθεί το προιόν τους;; Δεν βλέπουν οτι η Ελληνική γλώσσα κατακρεουργείτε με τον πιο βάναυσο τρόπο;; Τα τελευταία χρόνια έχουν μπεί στη ζωή μας πάρα πολλές λέξεις αγγλικές με αποτέλεσμα να παραγκωνιστούν οι ελληνικές όπως πχ αντί για "συνομιλία" λές chat, αντί για "πρωτάθλημα" λές champions ή euro 2012 ή football league και δε ξέρω κι εγω πόσα άλλα ακόμα. Μένουμε όλοι βουβοί τώρα που είναι ακόμα η αρχή αλλά όταν περάσουν τα χρόνια θα διαπιστώσουμε ότι η Ελληνική γλώσσα θα φτωχύνει τόσο που δεν θα μπορούμε να συννεοηθούμε με τα παιδιά μας στο τέλος. Θα τους λέμε "πως πάει παιδί μου στο σχολείο;" κι εκείνο θα μας απαντά όπως τη γιαγιά στην τηλεόραση "άσε έφαγα χ"..."δεν σου είπα παιδί μου να μην τρώς έξω;;". Έτσι θα καταντήσουμε, τρία πουλάκια κάθονταν...! Ακόμη και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να επέμβει και να προασπίσει την αυθεντικότητά της αλλά και τη συνέχισή της, είναι στις υποχρεώσεις του. Ολο αυτό γίνεται συστηματικά, πρώτα ξεκίνησε σιγά σιγά απο τις διαδυκτιακές συνομιλίες πέρασε στις διαφημίσεις της τηλεόρασης και στο τέλος θα μπεί για τα καλά στη ζωή μας χωρίς να το αντιληφθούμε. Θα ξυπνήσουμε κανένα πρωί και δεν θα ξέρουμε πως να πούμε καλημέρα τη γυναίκα μας.....kalimera agapi mou ή γκουντμόρνινγκ μάι ντάρλινγκ;; Οφείλουμε όλοι μας, αν θέλουμε να είμαστε Έλληνες, να προασπίσουμε την Ελληνική γλώσσα ...
Αχιλλέας Μπαλαντίνας
Διαβάστε Περισσότερα »