Απαγορεύεται η άρδευση για δυο (2) 24ωρα σε όλη την παλιά κοίτη του Ενιπέα - κεντρικό κανάλι - κανάλι ζυγαριά καθώς και σε όλο το αγρόκτημα της Αστρίτσας αρχής γενομένης από αύριο ΣΑΒΒΑΤΟ 14 Αυγούστου πρωί στις 7πμ μέχρι την ΔΕΥΤΕΡΑ 16 Αυγούστου στις 7πμ το πρωί.
Διαβάστε Περισσότερα »
Δήμος Παλαμά

























