Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρδευση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρδευση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2021

Απαγορεύεται η άρδευση για δυο 24ωρα στην Ιτέα

Απαγορεύεται η άρδευση για δυο (2) 24ωρα σε όλη την παλιά κοίτη του Ενιπέα - κεντρικό κανάλι - κανάλι ζυγαριά καθώς και σε όλο το αγρόκτημα της Αστρίτσας αρχής γενομένης από αύριο ΣΑΒΒΑΤΟ 14 Αυγούστου πρωί στις 7πμ μέχρι την ΔΕΥΤΕΡΑ  16 Αυγούστου στις 7πμ το πρωί.

Δήμος Παλαμά




Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021

Παρατείνεται η παύση άρδευσης για ακόμη 24 ώρες σε Ιτέα και Συκεώνα

Παρατείνεται η παύση άρδευσης για ακόμη 24 ώρες μέχρι την Παρασκευή 6 Αυγούστου στις 7 πμ το πρωϊ στο φράγμα γέφυρα Συκεώνα και φράγμα Λιακατούρια και σε όλο το κτήμα ΗΛΙΑ - ΙΤΕΑ - ΣΥΚΕΩΝΑ που αρδεύεται από την λιμνοδεξαμενή. 

Η παύση γίνεται λόγω τεχνικών προβλημάτων που προέκυψαν στην λιμνοδεξαμενή

Δήμος Παλαμά  




                                

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Απαγορεύεται η άρδευση για τρία 24ωρα σε Ηλιά - Ιτέα - Συκεώνα

Απαγορεύεται η άρδευση για τρία (3) 24ωρα στο φράγμα γέφυρα Συκεώνα και φράγμα Λιακατούρια αρχής γενομένης απο σήμερα ΚΥΡΙΑΚΗ 1η Αυγούστου στις 7μμ το απόγευμα μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 4 Αυγούστου στις 7μμ το απόγευμα.

Επίσης απαγορεύεται η άρδευση για τρία (3) 24ωρα αρχής γενομένης από την ΔΕΥΤΕΡΑ 2 Αυγούστου στις 7πμ το πρωϊ μέχρι την ΠΕΜΠΤΗ 5 Αυγούστου στις 7πμ το πρωϊ σε όλο το κτήμα ΗΛΙΑ - ΙΤΕΑ - ΣΥΚΕΩΝΑ που αρδεύεται από την Λιμνοδεξαμενή....

Δήμος Παλαμά



Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Απαγόρευση άρδευσης στη Ιτέα

Απαγόρευση άρδευσης για ένα 24ωρο αρχής γενομένης από την Κυριακή 25 Ιουλίου απο τις 7:00 το πρωϊ μέχρι την Δευτέρα στις 7:00 το πρωϊ στο κεντρικό κανάλι από ποτάμι έως αρχαιά Συκεώνα.

Απαγόρευση άρδευσης επίσης για ένα 24ωρο αρχής γενομένης από την Δευτέρα 36 Ιουλίου στις 7:00 το πρωϊ μέχρι την Τρίτη στις 7:00 το πρωϊ στα φράγματα σε όλη την παλιά κοίτη του Ενιπέα και κανάλι ζυγαριά (Παπαλόπουλος)

Δήμος Παλαμά

       



Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Παρατείνεται για ακόμα 24 ώρες η απαγόρευση άρδευσης μέχρι την ΔΕΥΤΕΡΑ 19 Ιουλίου στις 7:00 το πρωϊ

Παρατείνεται για ακόμα 24 ώρες η απαγόρευση άρδευσης στην Ιτέα μέχρι την ΔΕΥΤΕΡΑ 19 Ιουλίου στις 7:00 το πρωϊ σε όλη την παλιά κοίτη του Ενιπέα (κανάλι, ζυγαριά, Παπαλόπουλο) και στο κεντρικό κανάλι εως τον κεντρικό δρόμο που πάει προς τα βάλτια (ντίρα)

Ζητούμε την κατανόηση και υπομονή σας

Δήμος Παλαμά




Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Απαγόρευση άρδευσης για δυο ειοκοσιτετράωρα στα φράγματα Ηλιά - Λιακατούρια - της γέφυρας Συκεώνας και Βάλτια

Απαγόρευση άρδευσης για δυο ειοκοσιτετράωρα στα φράγματα Ηλιά - Λιακατούρια - της γέφυρας Συκεώνας και Βάλτια 
       

Αρχής γενομένης από την ερχόμενη 
Τετάρτη 14 Ιουλίου στις 700 το πρωί 
έως την 
Παρασκευή 16 Ιουλίου στις 7:00 το πρωί 

Δήμος Παλαμά



Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Διακοπή ποτίσματος στην Ιτέα (3 εικοσιτετράωρα)

Τα προβλήματα που παρατηρούνται στην άρδευση των αγροκτημάτων, επιβάλλουν την διακοπή του ποτίσματος στις πιο κάτω περιοχές.

Από τις 7.00 π.μ. του Σαββάτου 01/08 ως τις 7.00 π.μ. της Δευτέρας 03/08 (2 εικοσιτετράωρα)
• Το αγρόκτημα Γοργοβιτών
• Το αγρόκτημα Μάρκου
• Στο αγρόκτημα Καλυβακίων, όλοι οι αγροί που βρίσκονται δυτικά του δρόμου Καλυβακίων – Ματαράγκας, μέχρι της γέφυρας του Σοφαδίτη.
• Τα αγροκτήματα βόρεια του Παλαμά που αρδεύονται από το αντλιοστάσιο στους ΄΄ΆγιουςΠάντες΄΄.
• Οι αγροί των αγροκτημάτων που βρίσκονται ανατολικά του Φερσαλίτη (Σταυρός) στα αγροκτήματα Παλαμά, Ιτέας και Αστρίτσας.
Από τις 7.00 π.μ. του Σαββάτου 01/08 ως τις 7.00 π.μ. της Κυριακής 02/08 (1 εικοσιτετράωρο).
• Το Υ135
• Οι αγροί που αρδεύονται από το ΄΄ποταμάκι΄΄


Από τις 7.00 π.μ. του Σαββάτου 01/08 ως τις 7.00 π.μ. της Τρίτης 04/08 (3 εικοσιτετράωρα).
• Το αγρόκτημα Αστρίτσας.
• Το αγρόκτημα Ιτέας:
Παλιά κοίτη Ενιπέα, κεντρικό κανάλι Τσαΐρια και κανάλι ζυγαριά.
Από τις 7.00 π.μ. της Παρασκευής 31/07 ως τις 7.00 π.μ. της Κυριακής 02/08 (2 εικοσιτετράωρα).
• Το αγρόκτημα Συκεώνας οι αγροί που αρδεύονται από το φράγμα στην ΄΄Γέφυρα΄΄ και στο φράγμα στα ΄΄Λιακατούρια΄΄

ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ



Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

Συνεδρίασε το Συντονιστικό Όργανο για την άρδευση στο Ν. Καρδίτσας

Με τη συμμετοχή του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καρδίτσας κ. Κωστή Νούσιου, του Δημάρχου Παλαμά κ. Γιώργου Σακελλαρίου, του Αντιδημάρχου Σοφάδων κ. Σπύρου Εκίζογλου, του Εντεταλμένου Συμβούλου του Δήμου Καρδίτσας κ. Κώστα Ζυγογιάννη και του Προέδρου του ΤΟΕΒ Ταυρωπού κ. Αθανάσιου Μαρκινού, συνεδρίασε σήμερα Τρίτη 21/7/2020 το Συντονιστικό Όργανο για την άρδευση.
Σε ότι αφορά στη διαχείριση των υδάτων και προκειμένου να αντιμετωπιστούν προβλήματα στην ομαλή διεξαγωγή της άρδευσης στα καταληκτικά σημεία του αρδευτικού δικτύου, αποφασίστηκαν ομόφωνα συγκεκριμένες παρεμβάσεις.
Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε η διακοπή της λειτουργίας όλων των αντλιοστασίων που αντλούν νερό από το συλλεκτήρα Λείψιμο, από την εκτροπή στο φράγμα του ποταμού Καράμπαλη και σε όλο το μήκος του, στους Δήμους Καρδίτσας και Σοφάδων (Τ.Κ Μέλισσας, Πτελοπούλας, Αγ. Θεοδώρων, Σταυρού, Καρποχωρίου και Ερμητσίου) από την Πέμπτη 23/7/2020 και ώρα 00.00 τα μεσάνυχτα έως και την Παρασκευή 24/7/2020 και ώρα 12.00 το μεσημέρι.




Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Κωστής Νούσιος για άρδευση: «Δεν επαναπαυόμαστε, σχεδιάζουμε εξοικονομώντας νερό και κόστος παραγωγής»

Ικανοποίηση για την εξέλιξη της αρδευτικής περιόδου που ολοκληρώθηκε, εκφράστηκε στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην ΠΕ Καρδίτσας, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ. Κωστή Νούσιου και των εμπλεκόμενων φορέων.
Στόχος της σύσκεψης ήταν να εντοπιστούν τυχόν ζητήματα που παρουσιάστηκαν ώστε πολύ έγκαιρα να αντιμετωπιστούν και να εξαλειφθούν ενόψει της επόμενης αρδευτικής περιόδου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν όλα τα ΤΟΕΒ του Ν. Καρδίτσας, ο ΓΟΕΒ, Δήμαρχος Παλαμά κ. Γιώργος Σακελλαρίου, ο Αντιδήμαρχος Μουζακίου κ. Γεώργιος Κανιούρας, ο Εντεταλμένος σύμβουλος Αγροτικής ανάπτυξης Δήμου Καρδίτσας κ. Κώστας Ζυγογιάννης, η Διεύθυνση Υδάτων Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και Στερεάς, η Διεύθυνση Υδροοικονομίας Περιφέρειας Θεσσαλίας και εκπρόσωποι εμπλεκόμενων υπηρεσιών.
Κατά την διάρκεια της συζήτησης έγινε μια συνολική εκτίμηση της αρδευτικής περιόδου, η οποία ξεκίνησε σχετικά αργά (αρχές Μαΐου) αλλά ο Αύγουστος χαρακτηρίστηκε από ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες που οδήγησε στη συχνή τροποποίηση του προγράμματος άρδευσης, μέχρι και την ολική διακοπή σε ορισμένες περιπτώσεις, προκειμένου το νερό να φτάσει σε όλες τις περιοχές.
Στο τραπέζι κατατέθηκαν προτάσεις αλλά και τεχνικές λεπτομέρειες με στόχο την άρδευση όλων των περιοχών και ιδιαίτερα των καταληκτικών σημείων. Όπως αναφέρθηκε πολύ έγκαιρα θα καθοριστούν  τα επόμενα βήματα τα οποία φυσικά θα εξαρτηθούν και από τα υδρολογικά δεδομένα που θα προκύψουν.
Από την πλευρά του ο κ. Νούσιος τόνισε την ανάγκη για ορθολογική χρήση κάθε σταγόνας νερού, τονίζοντας πως με τη στενή συνεργασία της Περιφέρειας, των ΤΟΕΒ και των εμπλεκόμενων υπηρεσιών επιλύονται ακόμη και προβλήματα εκτός αρμοδιοτήτων της αυτοδιοίκησης.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας υπογράμμισε την σημασία της αξιοποίησης του νερού για την κάλυψη των αναγκών της αγροτικής παραγωγής  χωρίς ωστόσο να παραβλέπεται ότι προτεραιότητα αποτελεί η διασφάλιση της ύδρευσης.
Ο κ. Νούσιος στο πλαίσιο της σύσκεψης υπογράμμισε μεταξύ άλλων:
«Με την ευκαιρία που μου δίνεται θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους εμπλέκονται στη διαχείριση του νερού και ενίσχυσαν τις προσπάθειές μας ώστε να προσφέρουμε υπηρεσίες στους αγρότες της περιοχής μας. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι  η ΠΕ Καρδίτσας  δεν επαναπαύεται. Συνεχίζει τον σχεδιασμό της προκειμένου να καλυφθούν οι αρδευτικές ανάγκες όλων των περιοχών του Ν. Καρδίτσας, εξοικονομώντας και νερό και κόστος παραγωγής. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας με πρωτεργάτη τον Κώστα Αγοραστό, μέσα από ένα πρόγραμμα συνολικής αντιμετώπισης της άρδευσης, πραγματοποιεί παραγωγικές παρεμβάσεις και έργα, εξασφαλίζοντας τις κατάλληλες συνθήκες και υποδομές  για την καλλιέργεια, μειώνουν το κόστος παραγωγής της και ανοίγουν νέες προοπτικές ανάπτυξης στην αγροτική οικονομία. Το συγκεκριμένο έργο συμβάλει στην πληρέστερη άρδευση των καλλιεργειών της περιοχής, καθιστά καλύτερη τη διαχείριση του νερού»





Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

Ανακοίνωση για άρδευση από τον Δήμο Παλαμά

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΦΥΛΛΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ανακοινώνεται ότι:
Απαγορεύεται αυστηρώς το πότισμα από Τετάρτη 7-8 -2019 και ώρα 7:00 πμ το πρωί έως και την Πέμπτη 8-8-2019 και ώρα 7:00 μμ το απόγευμα σε όλο το αρδευτικό δίκτυο της τοπικής κοινότητας Ιτέας, συνοικισμού Ηλιά, τ.κ. Συκεών (παλιά κοίτη Ενιπέα - κεντρικό κανάλι - νέα κοίτη Ενιπέα - Αραπάδες) και τοπική κοινότητα Αστρίτσας.

Οι παραβάτες θα τιμωρούνται αυστηρώς

Δήμος Παλαμά







Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Διακοπή των αντλιοστασίων σε όλο τον νομό...

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνεδρίασε σήμερα Τρίτη 26/07/2016 το συντονιστικό όργανο για την διαχείριση των υδάτων στο Νομό Καρδίτσας προκειμένου να αντιμετωπιστούν προβλήματα στην ομαλή διεξαγωγή της άρδευσης στα καταληκτικά σημεία του αρδευτικού δικτύου. Αποφασίστηκε ομόφωνα, από Τετάρτη 27/07/2016 και ώρα 12:00 έως Παρασκευή 29/07/2016 και ώρα 00:00 της επομένης να γίνεται:

1) Διακοπή λειτουργίας όλων των αντλιοστασίων που αντλούν από τον συλλεκτήρα Λείψιμο, από την εκτροπή στο φράγμα του ποταμού Καράμπαλη και σε όλο το μήκος του, στους Δήμους Καρδίτσας και Σοφάδων (Δ.Δ. Μέλισσας, Πτελοπούλας, Αγ. Θεοδώρων, Σταυρού, Καρποχωρίου, Αγ. Παρασκευής).

2) Διακοπή λειτουργίας των ανλτιοστασίων Μάρκου, Καλυβακίων και κάθε άλλης κατανάλωσης επί του ποταμού Σοφαδίτη μέχρι την συμβολή με τον ποταμό Φαρσαλίτη στο Δήμο Παλαμά.

3) Διακοπή λειτουργίας των αντλιοστασίων Φίλιας, Μασχολουρίου, Πύργου Κιερίου επί του ποταμού Σοφαδίτη στο Δήμο Σοφάδων.

4) Διακοπή των αντλιοστασίων στους συλλεκτήρες Ίτολη και Ξηρόρεμα στο Δ.Δ. Γεφυρίων και των αντλιοστασίων επί του ποταμού Φαρσαλίτη στο Δ.Δ. Πασχαλίτσας στο Δήμο Σοφάδων.
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Ανακοίνωση του Δήμου Παλαμά προς τους παραγωγούς που κάνουν χρήση του Δημοτικού δικτύου άρδευσης

Όσοι παραγωγοί του Δήμου Παλαμά θα κάνουν χρήση του Δημοτικού δικτύου άρδευσης (ελεύθερο νερό από κανάλια άρδευσης, παρόχθια αρδευτικά αντλιοστάσια και αρδευτικές γεωτρήσεις) θα πρέπει να το δηλώσουν στις έδρες των αντίστοιχων Δημοτικών Ενοτήτων (Δημοτικά καταστήματα Παλαμά, Ιτέας και Προαστίου) μέχρι τις 15-05-2016 με αίτηση τους.

Στην αίτηση θα αναφέρονται απαραίτητα τα ακριβή στρέμματα που θα αρδευτούν, το Υ της παροχής και ο αριθμός της μπρίζας που θα χρησιμοποιηθεί.

Η αίτηση θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από Δημοτική ενημερότητα της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου.

Σας ενημερώνουμε ότι, όσοι παραγωγοί δεν έχουν Δημοτική ενημερότητα, δεν θα τους επιτραπεί να αρδεύσουν τις καλλιέργειες τους.

Για πληροφορίες:
Δημ. Κατάστημα Παλαμά 2444350152
Δημ. Κατάστημα Ιτέας  2444350308
Δημ. Κατάστημα Προαστίου 2441352911

ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ

Διαβάστε Περισσότερα »