Είναι γνωστό, ότι η συλλογική προσπάθεια και δουλειά, καθώς και η αγαστή συνεργασία είναι ένα αναπόσπαστο στοιχείο της προόδου.
Αισθάνομαι έτσι την ανάγκη, να ευχαριστήσω και να συγχαρώ και δημόσια, ένα προς ένα, όλα τα μέλη της χορωδίας, τόσο της ΜΙΚΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ όσο και της ΧΟΡΩΔΙΑΣ Ε.Μ.Σ. ΙΤΕΑΣ τα οποία δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό σ' αυτόν τον κορυφαίο και ιστορικό διαγωνισμό, κατάφεραν να αποσπάσουν με την συμμετοχή τους, άριστες εντυπώσεις αλλά και το 2ο βραβείο στην κατηγορία τους.
Θερμές ευχαριστίες στην άψογη ορχήστρα μας!!!!
Χριστίνα Μαντοπούλου στο πιάνο
Πόπη Αργυροπούλου στο φλάουτο
Gogos Kouts στο ηλ. Μπάσο
Βασίλη Παλούκη στο μπουζούκι
Νάσος Μπίμπιλας στο μπουζούκι
Δημήτρης Κυρίκος στην κιθάρα
Γιώργος Μποσκλαβίτης στο τουμπερλέκι.
Ευχαριστώ επίσης τον ΔΗΜΟ ΠΑΛΑΜΑ, τον Δήμαρχο Γιώργο Σακελλαρίου και τον Πρόεδρο του ΔΟΠΑΠΑΠ Βάϊο Μπακαβέλο, για την υποστήριξη και συμπαράσταση τους, αλλά και για την ευκαιρία που μας έδωσαν να παρουσιάσουμε τις ικανότητες μας!!
Τέλος ευχαριστώ όλους τους φίλους της χορωδίας, που μας τίμησαν με την παρουσία και συμπαράσταση τους στην αίθουσα των διαγωνισμών στο Ο.Λ.Π.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!!!
Και υπόσχομαι να συνεχίσω την προσπάθεια μου με τον ίδιο ζήλο.
Αχιλλέας Μπίμπιλας
Μαέστρος
Αισθάνομαι έτσι την ανάγκη, να ευχαριστήσω και να συγχαρώ και δημόσια, ένα προς ένα, όλα τα μέλη της χορωδίας, τόσο της ΜΙΚΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ όσο και της ΧΟΡΩΔΙΑΣ Ε.Μ.Σ. ΙΤΕΑΣ τα οποία δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό σ' αυτόν τον κορυφαίο και ιστορικό διαγωνισμό, κατάφεραν να αποσπάσουν με την συμμετοχή τους, άριστες εντυπώσεις αλλά και το 2ο βραβείο στην κατηγορία τους.
Θερμές ευχαριστίες στην άψογη ορχήστρα μας!!!!
Χριστίνα Μαντοπούλου στο πιάνο
Πόπη Αργυροπούλου στο φλάουτο
Gogos Kouts στο ηλ. Μπάσο
Βασίλη Παλούκη στο μπουζούκι
Νάσος Μπίμπιλας στο μπουζούκι
Δημήτρης Κυρίκος στην κιθάρα
Γιώργος Μποσκλαβίτης στο τουμπερλέκι.
Ευχαριστώ επίσης τον ΔΗΜΟ ΠΑΛΑΜΑ, τον Δήμαρχο Γιώργο Σακελλαρίου και τον Πρόεδρο του ΔΟΠΑΠΑΠ Βάϊο Μπακαβέλο, για την υποστήριξη και συμπαράσταση τους, αλλά και για την ευκαιρία που μας έδωσαν να παρουσιάσουμε τις ικανότητες μας!!
Τέλος ευχαριστώ όλους τους φίλους της χορωδίας, που μας τίμησαν με την παρουσία και συμπαράσταση τους στην αίθουσα των διαγωνισμών στο Ο.Λ.Π.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ!!!
Και υπόσχομαι να συνεχίσω την προσπάθεια μου με τον ίδιο ζήλο.
Αχιλλέας Μπίμπιλας
Μαέστρος
















