Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΟΠΑΠΑΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΟΠΑΠΑΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022

Αρνητική με την απόφαση συμμετοχής των 10 ευρώ στον "Τιτάνιο Δρόμο"

Πάντα ήθελα έναν Δήμο, τον Δήμο μου, με δωρεάν παροχές στους δημότες. Το υποστηρίζω και το υποστήριξα άλλωστε σε πολλά άρθρα μου κατά το παρελθόν. Μετά από παρότρυνση δεκάδων γονέων και με απόλυτο σεβασμό στην καθιερωμένη πια εκδήλωση "Τιτάνιος Δρόμος", μια μεγάλη εκδήλωση που κάθε χρόνο συμμετέχουν ενεργά μέλη της οικογένειας μου, δηλώνω αρνητική στην συμμετοχή των 10 ευρώ για κάθε άτομο. 

Ας αφουγκραστούμε στους δύσκολους καιρούς τις οικογένειες που θα αναγκαστούν να πληρώσουν 20 ή και 30 ευρώ για την συμμετοχή τους ανάλογα τα μέλη τους. 

Κύριε Μπακαβέλο πρόεδρε του ΔΟΠΑΠΑΠ ξανασκεφτείτε την απόφαση σας, (ΕΔΩ) έχουμε χρόνο, να καταργήσουμε αυτή τη συμμετοχή. Ο ρόλος του Δήμου και των Συλλόγων γενικότερα είναι να ενθαρρύνει όλες τις ηλικίες στη συμμετοχή σε ένα τέτοιο γεγονός που είναι γιορτή, και όχι να απωθήσει τους δημότες μας με κάποιο αντίτιμο.

Ας ερευνήσουμε κι ας βρούμε άλλους τρόπους κάλυψης των εξόδων αυτής της όμορφης εκδήλωσης. 

             Με σεβασμό 

Δημοτική Σύμβουλος Παλαμά
    ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ Φωτεινή




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Συναυλία αλληλεγγύης στην κεντρική πλατεία Παλαμά

Η Γεωργία μας είναι ένα νέο κορίτσι, μια νεαρή μητέρα δύο ανήλικων παιδιών που παλεύει να κερδίσει ξανά τη ζωή της και να αγκαλιάσει τα παιδιά της! 
Με τη βοήθεια όλων των συγχωριανών από το Προάστιο Καρδίτσας αλλά και της Εκκλησίας, έκανε την εγχείρηση και τα πρώτα σημάδια  ανάκαμψης άρχισαν να φαίνονται! 
Ο δρόμος είναι μακρύς..
Για αυτό χρειάζεται τη στήριξη όλων μας! 

Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και κυρίως τους καλλιτέχνες για την ευγενική προσφορά τους. 

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την Κυρία Πίτσα Παπαδοπούλου για την μεγάλη αγκαλιά γεμάτη αγάπη και τραγούδια που φέρνει στη Γωγώ!

Σας καλούμε λοιπόν να έρθετε αύριο στον Παλαμά και να συνδράμετε στο σκοπό! 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συναυλία Αλληλεγγύης!

Ο Δήμος Παλαμά σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΠΑΠ συν διοργανώνουν συναυλία αλληλεγγύης την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά με σκοπό την στήριξη της συνδημότισσάς μας  Γεωργίας Κλέτσιου για την αποκατάσταση της υγείας της. 

Μεγάλα ονόματα με τεράστια ιστορία στο χώρο της μουσικής σκηνής δηλώνουν παρών σ’ αυτή την προσπάθεια και συμβάλλουν τα μέγιστα ώστε να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία η εν λόγω συναυλία.

Τραγουδούν:

Πίτσα Παπαδοπούλου, Λάμπρος Καρελάς, Γιώργος Σακελλαρίου και Στέλλα Καρύδα

Διεύθυνση Ορχήστρας: Στέλιος Καρύδας

Είσοδος ελεύθερη για το κοινό.

Κατά την διάρκεια της συναυλίας θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19 που ισχύουν για τους εξωτερικούς χώρους (αποστάσεις - χρήση μάσκας - χρήση αντισηπτικών).



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Αυτοπροβολή με Δημόσιο χρήμα

Διεξήχθη στον Παλαμά την Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018 ο 15ος ΤΙΤΑΝΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ  με συνδιοργανωτές τον Δήμο Παλαμά και Α.Σ.ΕΥΡΥΠΥΛΟΣ ΠΑΛΑΜΑ
Ως μείζονα αντιπολίτευση οφείλουμε να καταγγείλουμε ένα γεγονός, ένα μελανό σημείο, το οποίο αμαύρωσε όλη την εικόνα της παραπάνω διοργάνωσης.
Αυτό ήταν η αναγραφή του ονόματος του Προέδρου του ΔΟΠΑΠΑΠ κυρίου Βαϊου Μπακαβέλου στα αναμνηστικά κύπελλα που δόθηκαν στους νικητές και στις νικήτριες των αγωνισμάτων όλων των κατηγοριών.
Η ενέργεια αυτή έγινε με δόλο αφού δεν ενημέρωσε το Δ.Σ. και τον συνδιοργανωτή σύλλογο ΕΥΡΥΠΥΛΟ ως όφειλε.
Η κίνηση αυτή αποσκοπεί καθαρά σε προσωπικά οφέλη του κυρίου Μπακαβέλου με τις ευλογίες του Δημάρχου χρησιμοποιώντας δημόσιο χρήμα και αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία.
Κατανοούμε το άγχος και την αγωνία που διακατέχει τους εν λόγω κυρίους, ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, αλλά αυτοπροβολή και διαφήμιση με χρήματα των φορολογούμενων πολιτών είναι ενέργειες καταδικαστέες και αντιδεολογικές, που ξεπερνούν κάθε όριο.

    Κύριε πρόεδρε ΔΟΠΑΠΑΠ, κύριε Δήμαρχε
"Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν"

               Αχιλλέας Καραλής
 

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

Κάθε αστέρι & ευχή 2018

Ο Δήμος Παλαμά με τον ΔΟΠΑΠΑΠ για 2η συνεχόμενη χρονιά ετοίμασαν για τις φετινές γιορτές τις εκδηλώσεις του «Κάθε αστέρι & ευχή» με πλούσιο κάθε φορά πρόγραμμα δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρούς και μεγάλους να ζήσουν ακόμα καλύτερα τη μαγεία των Χριστουγέννων.

Με έναρξη την Κυριακή της 9ης Δεκεμβρίου και ώρα 19:00 η πόλη του Παλαμά θα φωταγωγήσει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της με τον Δήμαρχο Παλαμά.

Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν η φιλαρμονική του Δήμου, η Μικτή χορωδία Παλαμά και η χορωδία του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας. Η βραδιά θα κλείσει με μουσική συναυλία από τους «Familyband Σιανίδη» που θα αποδείξουν ότι η διασκέδαση είναι «άκρως οικογενειακή υπόθεση». Θα προσφέρονται ζεστό κρασί και γλυκίσματα.

Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου και ώρα 17:00 στην κεντρική πλατεία Παλαμά θα πραγματοποιηθούν παιδικές εκδηλώσεις όπου για ακόμη μια φορά θα ακουστούν οι σχολικές χορωδίες του 1ου – 2ου και 3ου Δημοτικού Σχολείου Παλαμά υπό τη διεύθυνση του κ. Αχιλλέα Μπίμπιλα και της κ. Αικατερίνης Ζητούνη καθώς και του Γυμνασίου Παλαμά υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας μουσικής κ. Λίλας Αντωνοπούλου. Στη συνέχεια η ανιματέρ Αλεξάνδρα Τέα θα αναλάβει την ψυχαγωγία των παιδιών με διάφορες δραστηριότητες.
Την σκυτάλη παίρνει ένα κινηματογραφικό διήμερο, με προβολή ταινιών για μικρούς και μεγάλους.

Το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00 στην αίθουσα του κέντρου πολλαπλών χρήσεων θα γίνει προβολή της παιδικής ταινίας «Ο γιός του Αϊ Βασίλη» για τους μικρούς μας φίλους και  την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου και ώρα 19:00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων προβολή της κωμικής χριστουγεννιάτικης ταινίας «Χριστούγεννα με το ζόρι» για τους μεγάλους.
   
Οι εκδηλώσεις ολοκληρώνονται το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου και ώρα 17:00, όπου στην κεντρική πλατεία Παλαμά θα πραγματοποιηθούν παιδικές εκδηλώσεις.
Το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ) Παλαμά θα δημιουργήσει με τους μικρούς επισκέπτες χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες ενώ παράλληλα ο κλόουν Λέλος με τον φίλο του το μάγο θα παίξουν, θα διασκεδάσουν και θα «μαγέψουν» μικρούς και μεγάλους.
Επίσης ο Άγιος Βασίλης θα βρίσκεται στο σπιτάκι του για να παραλάβει τα γράμματα των παιδιών!


Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Mε τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 15ος ΤΙΤΑΝΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

Mε τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 15ος ΤΙΤΑΝΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018  στο Δήμο Παλαμά από το ΔΟΠΑΠΑΠ με υποστηρικτή τον Αθλητικό Σύλλογο Παλαμά «ΕΥΡΥΠΥΛΟ».
Ο Τιτάνιος Δρόμος αποτελεί πλέον θεσμό για την πόλη του Παλαμά καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα σε επίπεδο Θεσσαλίας μιας και φιλοξενεί δρομείς από όλη την Ελλάδα. Οι συμμετοχές αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μιας και πέρασαν τις 550!

Οι κατηγορίες των συμμετεχόντων ήταν οι εξής:
• ΤΙΤΑΝΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ 10.000 μ. με έναρξη το ξωκλήσι της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος.
• ΔΡΟΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 5.000 μ. με έναρξη την Κεντρική πλατεία Παλαμά.
• 1.000 μ. παιδιών με έναρξη την Κεντρική πλατεία Παλαμά.

Συνολικά βραβεύτηκαν 18 κατηγορίες.
ΤΙΤΑΝΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ 10.000 μ.
1. ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΔΡΩΝ
2. ως 19 ετών
3. 20-29 ετών
4. 30-39 ετών
5. 40-49 ετών
6. 50-59 ετών
7. 60- 69 ετών
8. Άνω των 70
9.ΓΕΝΙΚΗΣΓΥΝΑΙΚΩΝ
10. ως 39 ετών
11. 40 και άνω
ΔΡΟΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 5.000 μ.
       1. Ανδρών
       2. Γυναικών 
       3. Έως 19 ετών αγοριών
       4. Έως 19 ετών κοριτσιών
ΑΓΩΝΑΣ 1.000 μ. παιδιών
       1. Αγοριών
       2. Κοριτσιών

Ειδικό βραβείο απονεμήθηκε στο σύλλογο με την πολυπληθέστερη συμμετοχή.

Σε όλους τους τερματίσαντες και των τριών δρόμων  απονεμήθηκαν  αναμνηστικά μετάλλια καθώς και εδέσματα.
Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστούσαμε τον «ΕΥΡΥΠΥΛΟ» για την τεράστια υποστήριξή του στην προετοιμασία και υλοποίηση της διοργάνωσης.
Τέλος ευχαριστούμε το Α.Τ. Παλαμά, την Π.Υ. Παλαμά το ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, την Λέσχη 4Χ4 Καρδίτσας, την Θηροφυλακή Παλαμά, την Ιατρό κ. Μαρία Χόρτη, τους υπαλλήλους του Δήμου Παλαμά και του ΔΟΠΑΠΑΠ και όλους τους εθελοντές που συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να πραγματοποιηθεί ένας ασφαλής αγώνας. Ραντεβού το 2019 με τον 16ο Τιτάνιο Δρόμο!





















Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Ο Δήμος Παλαμά και το ΔΟΠΑΠΑΠ διοργανώνουν τον 15ο ΤΙΤΑΝΙΟ ΔΡΟΜΟ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Δήμος Παλαμά και το ΔΟΠΑΠΑΠ διοργανώνουν τον 15ο  ΤΙΤΑΝΙΟ ΔΡΟΜΟ 10.000 μ, τον 4ο ΔΡΟΜΟ ΥΓΕΙΑΣ 5.000 μ. και τον 4ο ΔΡΟΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1.ΟΟΟ μ. στον Παλαμά την Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 10:00 τo πρωί.
Συν διοργανωτής τυγχάνει ο Αθλητικός Σύλλογος Παλαμά ¨ΕΥΡΥΠΥΛΟΣ¨
Κέντρο των αθλητικών-δρομικών εκδηλώσεων θα είναι η Κεντρική Πλατεία Παλαμά
Ώρες εκκίνησης.
ΤΙΤΑΝΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ 10:00 από το ξωκλήσι της Μεταμόρφωσης.
ΔΡΟΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 10:30 από την Κεντρική πλατεία Παλαμά.
1000 μ. παιδιών 12:15 από την Κεντρική πλατεία Παλαμά.
Ο Τιτάνιος Δρόμος 10.000 μ. θα έχει αφετηρία το ξωκλήσι της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στους πρόποδες του Όρους Τιτάνιο και τερματισμό την Κεντρική Πλατεία Παλαμά.
Στη διαδρομή θα υπάρχουν τρείς (3) σταθμοί με νερά.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ενήλικοι δρομείς καθώς και ανήλικοι 13-18 ετών με υπεύθυνη δήλωση Γονέα.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ:
 Θα βραβευθούν οι τρείς πρώτοι κάθε κατηγορίας
ΓΕΝΙΚΗ
ΑΝΔΡΩΝ: ως 19
20-29
30-39
40-49
50-59
60 και άνω
ΓΥΝΑΙΚΩΝ: ως 34
35 και άνω
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ 5.000 μ. είναι ένας λαϊκός αγώνας για όλους, δρομείς και βαδιστές, μικρούς και μεγάλους που θα τρέξουν ή θα βαδίσουν τη διαδρομή για τη χαρά της συμμετοχής και του τερματισμού.
Αφετηρία και τερματισμός η Κεντρική Πλατεία Παλαμά.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι ενήλικοι δρομείς-βαδιστές αλλά και ανήλικοι με συγκατάθεση γονέα.
Βράβευση θα γίνει στους τρείς πρώτους της γενικής κατηγορίας.
Ο αγώνας 1.000 μ. παιδιών δημοτικών σχολείων θα έχει αφετηρία και τερματισμό την κεντρική πλατεία και σ΄αυτόν μπορούν να συμμετάσχουν τα παιδιά μόνο με υπογεγραμμένη δήλωση γονέα ή κηδεμόνα.
Οι κατηγορίες βράβευσης θα είναι δύο : Αγοριών-Κοριτσιών.
Σε όλους τους τερματίσαντες και των τριών δρόμων θα απονεμηθούν αναμνηστικά μετάλλια.
Ειδικό κύπελλο για πρώτη φορά θα απονεμηθεί στον σύλλογο με την μεγαλύτερη συμμετοχή.
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι καλά στην υγεία τους και θα αγωνιστούν με δική τους ευθύνη.
Την φύλαξη της διαδρομής θα αναλάβουν: Αστυνομικό Τμήμα Παλαμά, ο Α.Σ. Παλαμά Ευρύπυλος και εθελοντές.
Οι εγγραφές για τα 10.000 μ και 5.000 μ., θα γίνονται αποκλειστικά και μονό ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής https://results.chronolog.gr/registration.aspx…και ως την 22 Νοεμβρίου 2018

Την ημέρα του αγώνα δε θα γίνονται δεκτές έγγραφες.
Για τον αγώνα των παιδιών, οι έγγραφες θα γίνονται την ημέρα του αγώνα από τις 11:00-11:45 στην γραμματεία που θα υπάρχει στην κεντρική πλατεία Παλαμά
Η μεταφορά των δρομέων του Τιτάνιου Δρόμου θα γίνετε από τις 9:00-10:00 με λεωφορεία του Δήμου.
Πληροφορίες και εγγραφές στα τηλέφωνα:
6977995035-Γιώτα
6974386201-Ιωάννα
6978991206-Θανάσης



Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Με μεγάλη επιτυχία το τριήμερο εκδηλώσεων «Πολιτιστικό καλοκαίρι» του Δήμου Παλαμά

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν το τριήμερο 15-17 Ιουνίου οι πολιτιστικές εκδηλώσεις «Πολιτιστικό καλοκαίρι» του Δήμου Παλαμά. Πλήθος κόσμου είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα πλούσιο πολιτιστικό πρόγραμμα με τρεις θεματικές ενότητες.
Το χορό, τη μουσική και το θέατρο.
Η αρχή έγινε την Παρασκευή 15 Ιουνίου όπου την τιμητική τους είχαν οι «Καραγκούνηδες» που παρουσίασαν με όλα τα τμήματα του συλλόγου ένα χορευτικό ταξίδι σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Μικροί και μεγάλοι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δείξουν στον κόσμο όλα όσα διδάχτηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Το Σάββατο 16 Ιουνίου τη σκυτάλη πήρε «Το 1ο Φεστιβάλ Χορωδιών του Δήμου Παλαμά».
Ένα φεστιβάλ που ήταν αφιερωμένο στη μνήμη του χορωδού Γιώργου Χατζηρίζου που ήταν ως μέλος από τους ιδρυτές της μικτής χορωδίας του Δήμου Παλαμά.
Σ’ αυτό συμμετείχαν η μικτή χορωδία του Δήμου Σοφάδων, η χορωδία του KAΠΗ ΟΠΑΚΠΑ του Δήμου Φαρσάλων και η μικτή χορωδία του Δήμου Παλαμά σε συνεργασία με το Ε.Μ.Σ. Ιτέας.
Και οι τρεις χορωδίες παρουσίασαν τραγούδια γνωστών Ελλήνων συνθετών.
Πριν την έναρξη του φεστιβάλ τιμήθηκαν από το ΔΟΠΑΠΑΠ σύλλογοι, σχολεία και αθλήτρια που διακρίθηκαν σε Πανελλήνιο και Πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Αυτοί ήταν το ΕΠΑΛ Παλαμά που κατέκτησε με δύο ομάδες την τρίτη και την πέμπτη θέση στην Ελλάδα στο διαγωνισμό «Νεανικής Επιχειρηματικότητας», το Γενικό Λύκειο Παλαμά με το τμήμα καλαθοσφαίρισης κοριτσιών που κατέκτησε το πρωτάθλημα Θεσσαλίας και έφτασε στις τέσσερις καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, τους ΤΙΤΑΝΕΣ ΠΑΛΑΜΑ και το τμήμα κορασίδων που για έκτη συνεχόμενη χρονιά κατακτά το πρωτάθλημα Θεσσαλίας της Ε.Σ.ΚΑ.Θ. και μια ατομική διάκριση αυτή της Χρυσάνθης Μπενέκη που ως μέλος της Εθνικής ομάδας κορασίδων κατέκτησε την τρίτη θέση στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
Και το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε την Κυριακή 17 Ιουνίου με τη θεατρική παράσταση «Της αγάπης το βοτάνι» από το Λαογραφικό και Αθλητικό Κέντρο Παλαμά «ΔΡΩΜΕΝΑ» και τον Ε.Μ.Σ. Ιτέας.
Μια παράσταση που μας ταξίδεψε στην ιστορία του τόπου μας.
Αυτό είναι μόνο η αρχή πολιτιστικά για το Δήμο Παλαμά καθώς υπάρχει πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων που περιλαμβάνει και όλες τις κοινότητες του Δήμου.
Όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία και με την οικονομική κάλυψη του ΔΟΠΑΠΑΠ.









Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας στις εκδηλώσεις του Δήμου μας

Στην έναρξη των καλοκαιρινών εκδηλώσεων του Δήμου Παλαμά συμμετείχε ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Το Σάββατο η χορωδία του συλλόγου μας μαζί με τη χορωδία του Δήμου Παλαμά παρουσίασαν ένα αφιέρωμα στον Βασίλη Τσιτσάνη συνοδεία ορχήστρας υπό την καθοδήγηση του μαέστρου κ. Αχιλλέα Μπίμπιλα.
Η χορωδιακή βραδιά ήταν αφιερωμένη στον αείμνηστο χορωδό Γιώργο Χατζηρίζο.

Στις χορωδούς απονεμήθηκαν έπαινοι από τον ΔΟΠΑΠΑΠ για τη διάκρισή τους στον πανελλήνιο διαγωνισμό της Χ.Ο.Ν στην Αθήνα όπου κατέκτησαν τη 2η θέση.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι χορωδίες:
1. Μικτή χορωδία Δήμου Παλαμά
2. Μικτή χορωδία Δήμου Σοφάδων
3. Ε.Μ.Σ. Ιτέας
4. Χορωδία ΚΑΠΗ ΟΠΑΚΠΑ Δήμου Φαρσάλων.



























Την Κυριακή στο κέντρο πολλαπλών χρήσεων Παλαμά το παιδικό και εφηβικό τμήμα του συλλόγου μας μαζί με τα παιδιά του Κέντρου Λαογραφικών Ερευνών Παλαμά "Δρώμενα" παρουσίασαν τη μουσικοχορευτική θεατρική παράσταση "Της αγάπης το βοτάνι", σε κείμενα και επιμέλεια της χοροδιδασκάλου κ. Σοφίας Τζέλλα, σε μια ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα από θεατές όπου και καταχειροκροτήθηκαν.











Διαβάστε Περισσότερα »