Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πίτσα Παπαδοπούλου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πίτσα Παπαδοπούλου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

Μια Φθινοπωρινή ζεστή βραδυά γεμάτη αγάπη και τραγούδι

Μια Φθινοπωρινή ζεστή βραδιά γεμάτη αγάπη και υπέροχα τραγούδια απόλαυσαν οι δημότες Παλαμά χθες το βράδυ Τετάρτης 15 Σεπτεμβρίου στην πλατεία του Παλαμά.

Η συναυλία αλληλεγγύης πραγματοποιήθηκε για ιερό σκοπό. Μεγάλα ονόματα με τεράστια ιστορία στο χώρο της μουσικής σκηνής δήλωσαν παρών σ’ αυτή την προσπάθεια και συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία η εν λόγω συναυλία.
Η ορχήστρα υπέροχη με τις μοναδικές φωνές της Πίτσας Παπαδοπούλου, Στέλλας Καρύδα, Λάμπρου Καρελά και Γιώργου Σακελλαρίου μας ταξίδεψαν για ένα τρίωρο σχεδόν σε παλιά και νέα λαϊκά τραγούδια γεμάτα νοσταλγία και συγκίνηση.
Φυσικά ξεχώρισε η μοναδική φωνή της Πίτσας Παπαδοπούλου που μάγεψε την ψυχή μας.

Διεύθυνση Ορχήστρας: Στέλιος Καρύδας

Είσοδος ήταν ελεύθερη για το κοινό.

Ήταν μια βραδιά ξεχωριστή από κάθε άποψη

Παύλος Σαμαράς









Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Συναυλία αλληλεγγύης στην κεντρική πλατεία Παλαμά

Η Γεωργία μας είναι ένα νέο κορίτσι, μια νεαρή μητέρα δύο ανήλικων παιδιών που παλεύει να κερδίσει ξανά τη ζωή της και να αγκαλιάσει τα παιδιά της! 
Με τη βοήθεια όλων των συγχωριανών από το Προάστιο Καρδίτσας αλλά και της Εκκλησίας, έκανε την εγχείρηση και τα πρώτα σημάδια  ανάκαμψης άρχισαν να φαίνονται! 
Ο δρόμος είναι μακρύς..
Για αυτό χρειάζεται τη στήριξη όλων μας! 

Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και κυρίως τους καλλιτέχνες για την ευγενική προσφορά τους. 

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την Κυρία Πίτσα Παπαδοπούλου για την μεγάλη αγκαλιά γεμάτη αγάπη και τραγούδια που φέρνει στη Γωγώ!

Σας καλούμε λοιπόν να έρθετε αύριο στον Παλαμά και να συνδράμετε στο σκοπό! 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συναυλία Αλληλεγγύης!

Ο Δήμος Παλαμά σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΠΑΠ συν διοργανώνουν συναυλία αλληλεγγύης την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά με σκοπό την στήριξη της συνδημότισσάς μας  Γεωργίας Κλέτσιου για την αποκατάσταση της υγείας της. 

Μεγάλα ονόματα με τεράστια ιστορία στο χώρο της μουσικής σκηνής δηλώνουν παρών σ’ αυτή την προσπάθεια και συμβάλλουν τα μέγιστα ώστε να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία η εν λόγω συναυλία.

Τραγουδούν:

Πίτσα Παπαδοπούλου, Λάμπρος Καρελάς, Γιώργος Σακελλαρίου και Στέλλα Καρύδα

Διεύθυνση Ορχήστρας: Στέλιος Καρύδας

Είσοδος ελεύθερη για το κοινό.

Κατά την διάρκεια της συναυλίας θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19 που ισχύουν για τους εξωτερικούς χώρους (αποστάσεις - χρήση μάσκας - χρήση αντισηπτικών).



Διαβάστε Περισσότερα »