Ήταν μια βραδιά ξεχωριστή από κάθε άποψη
Παύλος Σαμαράς
Ήταν μια βραδιά ξεχωριστή από κάθε άποψη
Παύλος Σαμαράς
Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και κυρίως τους καλλιτέχνες για την ευγενική προσφορά τους.
Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την Κυρία Πίτσα Παπαδοπούλου για την μεγάλη αγκαλιά γεμάτη αγάπη και τραγούδια που φέρνει στη Γωγώ!
Σας καλούμε λοιπόν να έρθετε αύριο στον Παλαμά και να συνδράμετε στο σκοπό!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συναυλία Αλληλεγγύης!
Ο Δήμος Παλαμά σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΠΑΠ συν διοργανώνουν συναυλία αλληλεγγύης την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά με σκοπό την στήριξη της συνδημότισσάς μας Γεωργίας Κλέτσιου για την αποκατάσταση της υγείας της.
Μεγάλα ονόματα με τεράστια ιστορία στο χώρο της μουσικής σκηνής δηλώνουν παρών σ’ αυτή την προσπάθεια και συμβάλλουν τα μέγιστα ώστε να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία η εν λόγω συναυλία.
Τραγουδούν:
Πίτσα Παπαδοπούλου, Λάμπρος Καρελάς, Γιώργος Σακελλαρίου και Στέλλα Καρύδα
Διεύθυνση Ορχήστρας: Στέλιος Καρύδας
Είσοδος ελεύθερη για το κοινό.
Κατά την διάρκεια της συναυλίας θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19 που ισχύουν για τους εξωτερικούς χώρους (αποστάσεις - χρήση μάσκας - χρήση αντισηπτικών).