Υπάρχουν εκείνοι οι άνθρωποι που βιώνουν τα Χριστούγεννα στον υπερθετικό βαθμό. Ε, αυτούς τους ανθρώπους τους χαιρόμαστε και τους αγαπάμε ένα κλικ παραπάνω.
Δεν ξέρω αν υπάρχει βραβείο Χριστουγεννιάτικης διακοσμητικής πρωτοτυπίας επίσημα, αλλά σίγουρα στον κήπο του συγχωριανού μας Χρήστου Χηρόπουλου στην Ιτέα θα βρείτε όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία που κερδίζουν το ενδιαφέρον και τις εντυπώσεις για μια ακόμη χρονιά.
Πάντα συνεπής στην παράδοση όπως κάθε χρόνο μας εξέπληξε ευχάριστα και φέτος δημιουργώντας έναν όμορφο Χριστουγενιάτικο χώρο όπου πολλοί επισκέπτες με τα παιδιά τους θα επισκεφθούν τις γιορτινές ημέρες για να τον χαρούν και να αποθανατίσουν τις όμορφες στιγμές που τους προσφέρει.
Ο ίδιος δηλώνει ότι η διαδικασία του στολισμού προσφέρει χαρά σ' εκείνον και την οικογένειά του.
Είναι δε τόση που παραμερίζει οποιαδήποτε αναστολή, είτε οικονομική, είτε πρακτική.
Ρίξτε μία ματιά στον πιο όμορφο στολισμένο χώρο του χωριού μας που μας άφησε άφωνους.
Εμείς σας προτρέπουμε να τον επισκεφθείτε και να αντλήσετε έμπνευση από αυτό το σπίτι ώστε να γίνει παράδειγμα για όλους μας σε αυτές τις δύσκολες μοναχικές στιγμές που ζούμε.
Τέτοιες προσπάθειες πρέπει να επιβραβεύονται...
Ο Δήμο μας, κάποια στιγμή, αξίζει να επιλέγει και να βραβεύει την καλύτερη και πιο εντυπωσιακή προσπάθεια κάθε χρόνο, το πιο καλαίσθητο σπίτι ή χώρο, ώστε να δώσει κίνητρα για να ακολουθήσουν και άλλοι.
Για ορισμένους τελικά, ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός είναι μια μορφή τέχνης.....
Συγχαρητήρια και πάλι Χρήστο!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!
Δεν ξέρω αν υπάρχει βραβείο Χριστουγεννιάτικης διακοσμητικής πρωτοτυπίας επίσημα, αλλά σίγουρα στον κήπο του συγχωριανού μας Χρήστου Χηρόπουλου στην Ιτέα θα βρείτε όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία που κερδίζουν το ενδιαφέρον και τις εντυπώσεις για μια ακόμη χρονιά.
Πάντα συνεπής στην παράδοση όπως κάθε χρόνο μας εξέπληξε ευχάριστα και φέτος δημιουργώντας έναν όμορφο Χριστουγενιάτικο χώρο όπου πολλοί επισκέπτες με τα παιδιά τους θα επισκεφθούν τις γιορτινές ημέρες για να τον χαρούν και να αποθανατίσουν τις όμορφες στιγμές που τους προσφέρει.
Ο ίδιος δηλώνει ότι η διαδικασία του στολισμού προσφέρει χαρά σ' εκείνον και την οικογένειά του.
Είναι δε τόση που παραμερίζει οποιαδήποτε αναστολή, είτε οικονομική, είτε πρακτική.
Ρίξτε μία ματιά στον πιο όμορφο στολισμένο χώρο του χωριού μας που μας άφησε άφωνους.
Εμείς σας προτρέπουμε να τον επισκεφθείτε και να αντλήσετε έμπνευση από αυτό το σπίτι ώστε να γίνει παράδειγμα για όλους μας σε αυτές τις δύσκολες μοναχικές στιγμές που ζούμε.
Τέτοιες προσπάθειες πρέπει να επιβραβεύονται...
Ο Δήμο μας, κάποια στιγμή, αξίζει να επιλέγει και να βραβεύει την καλύτερη και πιο εντυπωσιακή προσπάθεια κάθε χρόνο, το πιο καλαίσθητο σπίτι ή χώρο, ώστε να δώσει κίνητρα για να ακολουθήσουν και άλλοι.
Για ορισμένους τελικά, ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός είναι μια μορφή τέχνης.....
Συγχαρητήρια και πάλι Χρήστο!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!




























