Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χρήστος Χηρόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χρήστος Χηρόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

Χρήστο...είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους μας!!!

Υπάρχουν τελικά στην Ιτέα κάποιοι άνθρωποι με φαντασία, ταλέντο και μεράκι.
Με όπλο τους την υπομονή και την επιμονή καταφέρνουν να ξεπερνούν τα σημερινά προβλήματα, και να μεταμορφώνουν τα όνειρα και την "τρέλα" τους, σε καινοτόμες κατασκευές και ιδέες.
Δεν φοβούνται την κρίση…και αυτό γιατί έχουν να προτάξουν το παράδειγμα τους ως τρόπο αντιμετώπισης της.

Χρήστο...φίλε μου καλέ...είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους μας!!!
Το στοίχημα είναι να το καταφέρουμε και εμείς οι υπόλοιποι.
Αν ο καθένας μας διατηρούσε όμορφο και καθαρό τον δικό του περιβάλλοντα χώρο...
Αν ο καθένας μας αγαπούσε την καλαισθησία και την ομορφιά...
Αν ο καθένας μας στόλιζε τη γωνιά του με ότι είχε απλά και ταπεινά...
Τότε θα μιλούσαμε για μια άλλη Ιτέα...
Την Ιτέα της ελπίδας!!!
Συγχαρητήρια για ακόμη μια χρονιά!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!














Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Ο πιο όμορφα στολισμένος Χριστουγεννιάτικος χώρος της Ιτέας

Υπάρχουν εκείνοι οι άνθρωποι που βιώνουν τα Χριστούγεννα στον υπερθετικό βαθμό. Ε, αυτούς τους ανθρώπους τους χαιρόμαστε και τους αγαπάμε ένα κλικ παραπάνω.

Δεν ξέρω αν υπάρχει βραβείο Χριστουγεννιάτικης διακοσμητικής πρωτοτυπίας επίσημα, αλλά σίγουρα στον κήπο του συγχωριανού μας Χρήστου Χηρόπουλου στην Ιτέα θα βρείτε όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία που κερδίζουν το ενδιαφέρον και τις εντυπώσεις για μια ακόμη χρονιά.

Πάντα συνεπής στην παράδοση όπως κάθε χρόνο μας εξέπληξε ευχάριστα και φέτος δημιουργώντας έναν όμορφο Χριστουγενιάτικο χώρο όπου πολλοί επισκέπτες με τα παιδιά τους θα επισκεφθούν τις γιορτινές ημέρες για να τον χαρούν και να αποθανατίσουν τις όμορφες στιγμές που τους προσφέρει.

Ο ίδιος δηλώνει ότι η διαδικασία του στολισμού προσφέρει χαρά σ' εκείνον και την οικογένειά του.
Είναι δε τόση που παραμερίζει οποιαδήποτε αναστολή, είτε οικονομική, είτε πρακτική.

Ρίξτε μία ματιά στον πιο όμορφο στολισμένο χώρο του χωριού μας που μας άφησε άφωνους.
Εμείς σας προτρέπουμε να τον επισκεφθείτε και να αντλήσετε έμπνευση από αυτό το σπίτι ώστε να γίνει παράδειγμα για όλους μας σε αυτές τις δύσκολες μοναχικές στιγμές που ζούμε.
Τέτοιες προσπάθειες πρέπει να επιβραβεύονται...

Ο Δήμο μας, κάποια στιγμή, αξίζει να επιλέγει και να βραβεύει την καλύτερη και πιο εντυπωσιακή προσπάθεια κάθε χρόνο, το πιο καλαίσθητο σπίτι ή χώρο, ώστε να δώσει κίνητρα για να ακολουθήσουν και άλλοι.

Για ορισμένους τελικά, ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός είναι μια μορφή τέχνης.....
Συγχαρητήρια και πάλι Χρήστο!!!

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!


















Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Βραβείο Χριστουγεννιάτικου στολισμού στην Ιτέα...

Αν υπήρχε φέτος ένας διαγωνισμός για τον ωραιότερο Χριστουγεννιάτικο στολισμό στην περιοχή μας η Ιτέα θα ήταν μία από αυτές που θα διεκδικούσε το πρώτο βραβείο.

Δεν μιλώ για τον Δημοτικό στολισμό και τα φώτα που ΔΕΝ υπάρχουν στους κεντρικούς δρόμους της φυσικά, αλλά για το Χριστουγεννιάτικο χώρο και την κεντρική φάτνη που έχουν στηθεί στην αυλή του κ. Χρήστου Χηρόπουλου.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος πάντα πιστός στον στολισμό ενόψει Χριστουγέννων μας εξέπληξε με την φαντασία του στην οποία φυσικά υπερισχύει το γούστο και το μεράκι, κόντρα στις αντιξοότητες της εποχής και σύμφωνα με το πνεύμα των Χριστουγέννων που έρχεται ως αγγελιοφόρος της ελπίδας και της αισιοδοξίας για ένα καλύτερο αύριο.

Δικαιούνται το βραβείο Χριστουγεννιάτικου στολισμού και φέτος, αφού έχει δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό θέαμα όπου διάφοροι περαστικοί σταματούν για λίγο να το απολαύσουν βγάζοντας φωτογραφίες μαζί με τα παιδιά τους.
Κάθε σπιθαμή του χώρου είναι καλυμμένη από φωτεινά λαμπιόνια που δημιουργούν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, ενώ υπάρχει μέχρι και φάτνη.
Ο ίδιος δήλωσε ότι αν και δεν τους περισσεύουν τα χρήματα, περιμένουν πως και πως κάθε χρόνο τις γιορτές για να στολίσουν το σπίτι τους και να βγουν για λίγο από τη γενικότερη μιζέρια που έχει καλύψει το χωριό μας.

Δικαιούται το βραβείο;;;
Εσείς τι λέτε....







Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Το μεράκι και το ταλέντο στην Ιτέα δεν κρύβεται...

Όταν ο άνθρωπος είναι μερακλής και να θέλει να το κρύψει...φαίνεται από μίλια μακριά!!!

Αυτό διαπίστωσα όταν επισκέφτηκα το σπίτι του κ. Χρήστου και της κ. Ντίνας Χηρόπουλου στην Ιτέα.
Αφορμή το όμορφο τοξωτό γεφυράκι που δεσπόζει μπροστά στην αυλή του σπιτιού τους.
Το ζευγάρι των συμπαροίκων έχει διακοσμήσει ακόμη και το πεζοδρόμιο.

Ο προαύλιος χώρος του σπιτιού τους, ντυμένος στα πράσινα σε περίοπτη θέση, με υποδέχθηκε εγκάρδια.
Σε ανείπωτο χρόνο ξετυλίχθηκαν μπροστά μου όλες οι αποχρώσεις του πράσινου.
Σίγουρα, ο ζωγράφος, δεν θα δυσκολευόταν να τις αποτυπώσει στον καμβά, αφού το μικρό πηγάδι και το πανέμορφο γεφυράκι μιας περασμένης, αλλά αγαπημένης εποχής που δέσποζε μπροστά, θα τον ξάφνιαζε αλλά και θα τον ενέπνεε ευχάριστα.
- Δική σου έμπνευση και κατασκευή Χρήστο;
- Μα φυσικά...ήταν η απάντηση συνοδευμένη από το χαμόγελο της ικανοποίησης.

Μιας και η μέρα ήταν μουντή, και τα σύννεφα έτοιμα να δροσίσουν το χώμα, κατεβήκαμε γρήγορα-γρήγορα στον κήπο και στο στολισμένο για τα Χριστούγεννα γεφυράκι, για να αποθανατίσω τα επιτεύγματά τους στον φωτογραφικό μου φακό.
Απ’ ότι φάνηκε λατρεύουν τον χώρο τους και τον διακοσμούν συνεχώς με μεράκι.
- Αγαπάμε το κάθε τι όμορφο, και αγαπάμε αυτό που κάνουμε....είπαν με μια φωνή.

Όντως το ζευγάρι φαίνεται ότι διαθέτει αρκετό χρόνο στον κήπο.
Γνωρίζουν τα φυτά και φροντίζουν να τα κουρεύουν, να τα σκαλίζουν, και να τα κλαδεύουν ανάλογα με την εποχή και αισθάνονται αυτή την περίσσια ικανοποίηση την ώρα της απόλαυσης.
Και ο κ. Χρήστος ακούραστος και με κάθε λεπτομέρεια, να μου εξηγεί ξεκινώντας απο την ιδέα μέχρι και την κατασκευή του....την χειροποίητη φυσικά.

Υπάρχουν τελικά στην Ιτέα κάποιοι άνθρωποι με φαντασία, ταλέντο και μεράκι.
Με όπλο τους την υπομονή και την επιμονή καταφέρνουν να ξεπερνούν τα σημερινά προβλήματα, και να μεταμορφώνουν τα όνειρα και την "τρέλα" τους, σε καινοτόμες κατασκευές και ιδέες.
Δεν φοβούνται την κρίση…και αυτό γιατί έχουν να προτάξουν το παράδειγμα τους ως τρόπο αντιμετώπισης της.
Είναι ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους μας.
Το στοίχημα είναι να το καταφέρουμε και εμείς οι υπόλοιποι.
Αν ο κάθένας μας διατηρούσε όμορφο και καθαρό τον δικό του περιβάλλοντα χώρο, τότε θα μιλούσαμε για μια άλλη Ιτέα...την Ιτέα της ελπίδας!!!

Χρήστο και Ντίνα το μεράκι και το ταλέντο σας δεν κρύβεται...!!!
Σας ευχαριστώ για την φιλοξενεία και σας εύχομαι χρόνια πολλά, καλή συνέχεια με δύναμη και καλές ιδέες!!!!

Παύλος Σαμαράς
















Διαβάστε Περισσότερα »