Αν υπήρχε φέτος ένας διαγωνισμός για τον ωραιότερο Χριστουγεννιάτικο στολισμό στην περιοχή μας η Ιτέα θα ήταν μία από αυτές που θα διεκδικούσε το πρώτο βραβείο.
Δεν μιλώ για τον Δημοτικό στολισμό και τα φώτα που ΔΕΝ υπάρχουν στους κεντρικούς δρόμους της φυσικά, αλλά για το Χριστουγεννιάτικο χώρο και την κεντρική φάτνη που έχουν στηθεί στην αυλή του κ. Χρήστου Χηρόπουλου.
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος πάντα πιστός στον στολισμό ενόψει Χριστουγέννων μας εξέπληξε με την φαντασία του στην οποία φυσικά υπερισχύει το γούστο και το μεράκι, κόντρα στις αντιξοότητες της εποχής και σύμφωνα με το πνεύμα των Χριστουγέννων που έρχεται ως αγγελιοφόρος της ελπίδας και της αισιοδοξίας για ένα καλύτερο αύριο.
Δικαιούνται το βραβείο Χριστουγεννιάτικου στολισμού και φέτος, αφού έχει δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό θέαμα όπου διάφοροι περαστικοί σταματούν για λίγο να το απολαύσουν βγάζοντας φωτογραφίες μαζί με τα παιδιά τους.
Κάθε σπιθαμή του χώρου είναι καλυμμένη από φωτεινά λαμπιόνια που δημιουργούν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, ενώ υπάρχει μέχρι και φάτνη.
Ο ίδιος δήλωσε ότι αν και δεν τους περισσεύουν τα χρήματα, περιμένουν πως και πως κάθε χρόνο τις γιορτές για να στολίσουν το σπίτι τους και να βγουν για λίγο από τη γενικότερη μιζέρια που έχει καλύψει το χωριό μας.
Δικαιούται το βραβείο;;;
Εσείς τι λέτε....
Δεν μιλώ για τον Δημοτικό στολισμό και τα φώτα που ΔΕΝ υπάρχουν στους κεντρικούς δρόμους της φυσικά, αλλά για το Χριστουγεννιάτικο χώρο και την κεντρική φάτνη που έχουν στηθεί στην αυλή του κ. Χρήστου Χηρόπουλου.
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος πάντα πιστός στον στολισμό ενόψει Χριστουγέννων μας εξέπληξε με την φαντασία του στην οποία φυσικά υπερισχύει το γούστο και το μεράκι, κόντρα στις αντιξοότητες της εποχής και σύμφωνα με το πνεύμα των Χριστουγέννων που έρχεται ως αγγελιοφόρος της ελπίδας και της αισιοδοξίας για ένα καλύτερο αύριο.
Δικαιούνται το βραβείο Χριστουγεννιάτικου στολισμού και φέτος, αφού έχει δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό θέαμα όπου διάφοροι περαστικοί σταματούν για λίγο να το απολαύσουν βγάζοντας φωτογραφίες μαζί με τα παιδιά τους.
Κάθε σπιθαμή του χώρου είναι καλυμμένη από φωτεινά λαμπιόνια που δημιουργούν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα, ενώ υπάρχει μέχρι και φάτνη.
Ο ίδιος δήλωσε ότι αν και δεν τους περισσεύουν τα χρήματα, περιμένουν πως και πως κάθε χρόνο τις γιορτές για να στολίσουν το σπίτι τους και να βγουν για λίγο από τη γενικότερη μιζέρια που έχει καλύψει το χωριό μας.
Δικαιούται το βραβείο;;;
Εσείς τι λέτε....



















