Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ Δήμου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ Δήμου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015
Με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση έγινε η δωρεάν μέτρηση Σακχάρου στούς δημότες απο την ΔΗ.Κ.Ε.Παλαμά και το Κ.Υ Παλαμά
Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη πραγματοποίησε εκδήλωση σε συνεργασία με το τμήμα Επισκεπτών Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά, την προηγούμενη Παρασκευή 13-11-2015 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά.
Η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. Καραΐσκου Φωτεινή δήλωσε:
" Ως πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Παλαμά σας ενημερώνω ότι έχουμε καθιερώσει πρόγραμμα, και έχουμε θέσει στόχους τους οποίους και τους υλοποιούμε. Ένας από τους τομείς που υποσχεθήκαμε να δώσουμε έμφαση, είναι η Κοινωνική Προστασία και Αλληλεγγύη. Η υλοποίηση της δράσης "Δωρεάν Μέτρηση Σακχαρώδη Διαβήτη" έγινε για πρώτη φορά στο Δήμο μας και παρ όλες τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν γενικά σε ολόκληρη τη χώρα εμείς τα καταφέραμε έχοντας και την στήριξη χορηγών. Η δράση είχε ως στόχο την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της νόσου, μέσω της μέτρησης του γενικού πληθυσμού, με τους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Παλαμά να ανταποκρίνονται μαζικά. Η πρόληψη δεν είναι έργο μόνο των ειδικών, αλλά αποτελεί υπόθεση όλων μας. Στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης, τέτοιες δράσεις ανακουφίζουν τους συμπολίτες μας. Η συμμετοχή ξεπέρασε τα 300 άτομα κάθε ηλικίας, τα όποια μετρήθηκαν από προσωπικό του Κ.Υ. Παλαμά και της βοήθειας στο σπίτι.
Στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση καθόσον η ανωτέρω δράση απέδωσε καρπούς. Το 1/10 απ' τους συμμετέχοντες μετρήθηκαν για 1η φορά και διαπιστώθηκε ότι νοσούσαν, χωρίς να το γνωρίζουν. Οι συμμετέχοντες έμειναν ικανοποιημένοι και εξέφρασαν την επιθυμία για επανάληψη του προγράμματος, αλλά και την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων, οι οποίες συμβάλλουν στην πρόληψη της υγείας τους."
Οι υπεύθυνες της οργάνωσης, Καραΐσκου Φωτεινή, πρόεδρος ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ και Γκαντούνα Αικατερίνη, Επισκέπτρια Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον Δ/ντη του Κ.Υ. Παλαμά, Χρουμπ Ιωσήφ για την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη του, καθώς και στους παρακάτω χορηγούς:
Τον συμπατριώτη μας κ. Διδάγγελο Τριαντάφυλλο, πρόεδρο της Διαβητολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδας, καθώς και τα Φαρμακεία του Παλαμά για την άμεση ανταπόκριση τους, στις ανάγκες της εκδήλωσης.
Σε συνέχεια των δράσεων της η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ., σε συνεργασία με Ιατρούς της Πνευμονολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας , θα πραγματοποιήσει την Τέταρτη 18-11-2015 και ώρα 15:00 έως 17:00 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά δωρεάν ειδικές εξετάσεις για την έγκαιρη Διάγνωση Αναπνευστικών Διαταραχών (ΧΑΠ).
Η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. Καραΐσκου Φωτεινή δήλωσε:
" Ως πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Παλαμά σας ενημερώνω ότι έχουμε καθιερώσει πρόγραμμα, και έχουμε θέσει στόχους τους οποίους και τους υλοποιούμε. Ένας από τους τομείς που υποσχεθήκαμε να δώσουμε έμφαση, είναι η Κοινωνική Προστασία και Αλληλεγγύη. Η υλοποίηση της δράσης "Δωρεάν Μέτρηση Σακχαρώδη Διαβήτη" έγινε για πρώτη φορά στο Δήμο μας και παρ όλες τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν γενικά σε ολόκληρη τη χώρα εμείς τα καταφέραμε έχοντας και την στήριξη χορηγών. Η δράση είχε ως στόχο την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της νόσου, μέσω της μέτρησης του γενικού πληθυσμού, με τους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Παλαμά να ανταποκρίνονται μαζικά. Η πρόληψη δεν είναι έργο μόνο των ειδικών, αλλά αποτελεί υπόθεση όλων μας. Στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης, τέτοιες δράσεις ανακουφίζουν τους συμπολίτες μας. Η συμμετοχή ξεπέρασε τα 300 άτομα κάθε ηλικίας, τα όποια μετρήθηκαν από προσωπικό του Κ.Υ. Παλαμά και της βοήθειας στο σπίτι.
Στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση καθόσον η ανωτέρω δράση απέδωσε καρπούς. Το 1/10 απ' τους συμμετέχοντες μετρήθηκαν για 1η φορά και διαπιστώθηκε ότι νοσούσαν, χωρίς να το γνωρίζουν. Οι συμμετέχοντες έμειναν ικανοποιημένοι και εξέφρασαν την επιθυμία για επανάληψη του προγράμματος, αλλά και την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων, οι οποίες συμβάλλουν στην πρόληψη της υγείας τους."
Οι υπεύθυνες της οργάνωσης, Καραΐσκου Φωτεινή, πρόεδρος ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ και Γκαντούνα Αικατερίνη, Επισκέπτρια Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον Δ/ντη του Κ.Υ. Παλαμά, Χρουμπ Ιωσήφ για την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη του, καθώς και στους παρακάτω χορηγούς:
Τον συμπατριώτη μας κ. Διδάγγελο Τριαντάφυλλο, πρόεδρο της Διαβητολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδας, καθώς και τα Φαρμακεία του Παλαμά για την άμεση ανταπόκριση τους, στις ανάγκες της εκδήλωσης.
Σε συνέχεια των δράσεων της η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ., σε συνεργασία με Ιατρούς της Πνευμονολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας , θα πραγματοποιήσει την Τέταρτη 18-11-2015 και ώρα 15:00 έως 17:00 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά δωρεάν ειδικές εξετάσεις για την έγκαιρη Διάγνωση Αναπνευστικών Διαταραχών (ΧΑΠ).
Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015
Δωρεάν Μέτρηση Σακχάρου απο το Κ.Υ Παλαμά & την ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη
Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. σε συνεργασία με το ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΛΑΜΑ πραγματοποιεί για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη, στους πολίτες του Δήμου Παλαμά ΔΩΡΕΑΝ μέτρηση Σακχάρου την Παρασκευή 13/11/2015 από 09:00 έως 14:00 στην Κεντρική Πλατεία Παλαμά.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ:
ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΛΑΜΑ - ΔΗ.ΚΕ.ΠΑ
ΧΟΡΗΓΟΙ:
Δ.Ε.Β.Ε, Ε.ΚΕ.ΔΙ, ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ,
ΕΤΑΙΡΕΙΑ JOHNSON & JOHNSON, ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ.
Η Παγκόσμια Ημέρα για τον Διαβήτη γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 Νοεμβρίου, με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαβήτη και υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας. Στόχος είναι να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το παγκόσμιο κοινό για την ύπουλη αυτή αρρώστια, η οποία προκαλεί το θάνατο τουλάχιστον 3.000.000 ανθρώπων ετησίως.
Ο Σακχαρώδης Διαβήτης είναι μία χρόνια πάθηση, που εμφανίζεται όταν το πάγκρεας δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη (Διαβήτης Τύπου 1), ή όταν ο οργανισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την παραγόμενη ινσουλίνη (Διαβήτης Τύπου 2). Η Ινσουλίνη είναι μια ορμόνη, που επιτρέπει στα κύτταρα να πάρουν το σάκχαρο από το αίμα και να το χρησιμοποιήσουν ως πηγή ενέργειας.
Η πρόληψη, σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή, την άσκηση, αλλά και τα φάρμακα, μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη, επισημαίνουν οι επιστήμονες, που εκτιμούν ότι οι ασθενείς στη χώρα μας ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο, από τους οποίους αρκετοί δεν το γνωρίζουν. Οι ειδικοί εφιστούν την προσοχή, ιδιαίτερα στα ελληνόπουλα, που συγκαταλέγονται στα πιο παχύσαρκα παιδιά της Ευρώπης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ:
ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΛΑΜΑ - ΔΗ.ΚΕ.ΠΑ
ΧΟΡΗΓΟΙ:
Δ.Ε.Β.Ε, Ε.ΚΕ.ΔΙ, ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ,
ΕΤΑΙΡΕΙΑ JOHNSON & JOHNSON, ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ.
Η Παγκόσμια Ημέρα για τον Διαβήτη γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 Νοεμβρίου, με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαβήτη και υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας. Στόχος είναι να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το παγκόσμιο κοινό για την ύπουλη αυτή αρρώστια, η οποία προκαλεί το θάνατο τουλάχιστον 3.000.000 ανθρώπων ετησίως.
Ο Σακχαρώδης Διαβήτης είναι μία χρόνια πάθηση, που εμφανίζεται όταν το πάγκρεας δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη (Διαβήτης Τύπου 1), ή όταν ο οργανισμός δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την παραγόμενη ινσουλίνη (Διαβήτης Τύπου 2). Η Ινσουλίνη είναι μια ορμόνη, που επιτρέπει στα κύτταρα να πάρουν το σάκχαρο από το αίμα και να το χρησιμοποιήσουν ως πηγή ενέργειας.
Η πρόληψη, σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή, την άσκηση, αλλά και τα φάρμακα, μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη, επισημαίνουν οι επιστήμονες, που εκτιμούν ότι οι ασθενείς στη χώρα μας ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο, από τους οποίους αρκετοί δεν το γνωρίζουν. Οι ειδικοί εφιστούν την προσοχή, ιδιαίτερα στα ελληνόπουλα, που συγκαταλέγονται στα πιο παχύσαρκα παιδιά της Ευρώπης.
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015
Ολα τα ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά γιόρτασαν την "Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων"
Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Η ΔΗΚΕΠΑ του δήμου Παλαμά, και η προεδρός της κυρία Φωτεινή Καραϊσκου, προσπαθεί βασισμένη και στην εθελοντική προσφορά να βοηθήσει όσο μπορεί στην κατεύθυνση αυτή.
Η στήριξη μεσω των κοινωνικών λειτουργών της Κοινωνικής Υπηρεσίας, των εκδρομών, των συνεχών μετρήσεων για την πρόληψη, (σακχάρου, πίεσης, οστεοπόρωσης κ.α) και η "βοήθεια στο σπίτι", είναι κάποιες από τις υπηρεσίες που προσπαθούν να παρέχουν στους ηλικιωμένους του Δήμου μας το αίσθημα ασφάλειας, κοινωνικοποίησης και αξιοπρέπειας που πρέπει να έχει κάθε πολίτης αυτής της χώρας.
Με αφορμή την "Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων", η ΔΗΚΕΠΑ για δεύτερη συνεχή χρονιά γιόρτασε την ημέρα αυτή μαζί με όλα τα ΚΑΠΗ του Δήμου μας στο οικογενειακό κέντρο "Πευκάκια" στόν Παλαμά.
Την εκδήλωση άνοιξε με τον λόγο της η πρόεδρος κα Φωτεινή Καραϊσκου
"Καλησπέρα σας
Είναι ιδιαίτερη χαρά μου, που σας καλωσορίζω για ακόμη μια χρονιά στήν εκδήλωση για την "Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων". Μια εκδήλωση που δημιουργήσαμε μαζί με αγάπη και ευαισθησία και που με τον χρόνο θα εμπλουτίζουμε το περιεχομενό της.
Για μια ακόμη χρονιά φροντήσαμε η εκδηλωσή μας να ξεχωρίζει σε ποιότητα και περιεχόμενο, να είναι μοναδική και συναρπαστική. Είναι μία συνειδητή επιλογή μας, γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ως ΔΗΚΕΠΑ, ότι η "Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων" πρέπει να γιορτάζεται, είναι αναφαίρετο δικαίωμα για όλους σας και κανένας οικονομικός περιορισμός δεν πρέπει να την ακυρώνει.
Βλέποντας την αίθουσα κατάμεστη νοιώθω την ανάγκη να σας πω δυο λόγια για το πως αισθάνομαι σήμερα. Αισθάνομαι τυχερή που είμαι εδώ κοντά σας, ως πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Παλαμά. Θα θυμάμαι πάντα την τιμή που μου κάνατε και θα προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να ανταποκριθώ στίς προσδοκίες σας.
Σας οφείλω πολλά, πάρα πολλά, και θα σας υποσχεθώ οτι όπως σας κοιτώ στα μάτια σήμερα να μπορώ να σας κοιτώ και στο τέλος της θητείας μου.
Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα γιατί η δυναμή μου να συνεχίσω στην τοπική αυτοδιοίκηση πηγάζει απο την δική σας εμπιστοσύνη.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω και να σας παρουσιάσω τούς ανθρώπους που με στηρίζουν στίς αποφάσεις μου και με βοηθούν σε όλη μου την πορεία μέχρι τώρα, και που είναι οι "αφανείς ήρωες" αυτής της προσπάθειας.
Είναι οι: Μπούσδρα Ρίτα, η Μπουραζάνη Μαλαματένια, η Τζιώτα Ειρήνη, η Καρδούλα Βασιλική, η Ράγια Ευαγγελία, και ο φίλος και συνεργάτης μου Παύλος Σαμαράς.
Επίσης μεγάλη βοήθεια μας παρέχει η "Βοήθεια στο σπίτι" και που σήμερα μαζί μας παρευρίσκονται η Τσαπούρνη Ευαγγελία και η Πεταλά Ιωάννα καθώς και οι υπάλληλοι της ΔΗΚΕΠΑ που με στηρίζουν με τον καλύτερο έμπρακτο τρόπο, η Μακρή Αναστασία, η Μπλουγουρά Θεοδώρα και Γατζουγατζάκη Σοφία.
Τα μεγαλύτερα μπράβο όμως σήμερα το αξίζουν οι εκπρόσωποι των μελών των τεσσάρων ΚΑΠΗ του Δήμου μας. Τούς ευχαριστώ ιδιαίτερα για την άψογη οργάνωση που μου παρέχουν σε κάθε μας δραστηριότητα, και την προσφορά τους στην Τρίτη Ηλικία, και σήμερα αισθάνομαι χρέος να τούς απονείμω τιμητική πλακέτα για το έργο τους.
Σας ευχαριστώ όλους απο καρδιάς...!!!"
Στή συνέχεια τραγούδησε η χορωδία των γυναικών του Μορφωτικού Συλλόγου Μεταμόρφωσης μαζί με την δασκάλα τους Εύα Τασιοπούλου
ΧΟΡΗΓΙΕΣ - ΔΩΡΑ για την εκδήλωση
ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ - Δωρεάν 2 Γενικές εξετάσεις Αίματος
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ "ΕΡΕΥΝΑ & ΥΓΕΙΑ" - Δωρεάν 1 Γενική εξέταση Αίματος
ΜΠΑΡΟΥΤΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ - Δωρεάν 3 Φυσιοθεραπείες
ΔΗΚΕΠΑ - Δώρο 2 Ηλεκτρονικά Πιεσόμετρα
ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΛΟΥΤΡΑ ΣΜΟΚΟΒΟΥ - Δωρεάν 3 πακέτα 2 ημερών εκδρομών
Στή εκδήλωση παρευρέθηκαν:
Ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, οι Αντιδήμαρχοι Κώστας Τζέλλας και Αντώνης Λωρίδας, ο πρόεδρος ΔΟΠΑΠΑΠ Αρης Τσίρας, και οι δημοτικοί σύμβουλοι Μάκης Κοντοβάϊος και Θανάσης Τσίντζας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








































































