Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΚΕΠΑ Δήμου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΚΕΠΑ Δήμου Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Ημερήσια εκδρομή των ΚΑΠΗ Παλαμά και Φύλλου

Το Σάββατο 12 Μαΐου το ΚΑΠΗ Παλαμά και το ΚΑΠΗ Φύλλου πραγματοποίησαν μια ανοιξιάτικη εκδρομή.

Η αναχώρηση έγινε στις 8:00 από τα αντίστοιχα ΚΑΠΗ με προορισμό τη μονή του Οσίου Εφραίμ του Σύρου στο χωριό Κονταριώτισσα της Κατερίνης.

Ύστερα από μια ολιγόλεπτη στάση πριν την Κατερίνη τα δύο λεωφορεία αναχώρησαν για το μοναστήρι ένα πραγματικό "επίγειο παράδεισο".

Η ξενάγηση έγινε από την γερόντισσα, και όλοι περπατώντας στα πλακόστρωτα μονοπάτια νιώσαμε για λίγο την πραγματική γαλήνη.
Γεμάτοι με χαμόγελα και βαθιά κατάνοιξη αναχωρήσαμε για το Δίον.
Εκεί ύστερα από το μεσημεριανό μας φαγητό διασκεδάσαμε με πολύ χορό και τραγούδι.

Η όμορφη ημέρα μας τέλειωσε με μια βόλτα στην παραλία του Πλαταμώνα απολαμβάνοντας το απογευματινό καφεδάκι και παγωτό δίπλα στο κύμα!
Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας.

  Η πρόεδρος
Φούντα Ράνια





















Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Παλαμά άνοιξε για τους μικρούς "οδηγούς"

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ σε συνεργασία με το αστυνομικό τμήμα Παλαμά και τα Νηπιαγωγεία του Δήμου, διοργανώνει και φέτος για τους μικρούς μελλοντικούς ''οδηγούς'' επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής προκειμένου, οδηγώντας τα μικρά τους οχήματα και ποδήλατα να ενημερωθούν για τους κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας.




Το πρόγραμμα συμμετοχής για τα νηπιαγωγεία του Δήμου μας έχει ως εξής:

1ο Νηπιαγωγείο Παλαμά    Δευτέρα  7-5-2018

3ο Νηπιαγωγείο Παλαμά και
4ο Νηπιαγωγείο Παλαμά    Πέμπτη   10-5-2018

Νηπιαγωγείο Ιτέας και 
Νηπιαγωγείο Φύλλου           Δευτέρα  14-5-2018

Νηπιαγωγείο Μάρκου
Νηπιαγωγείο Βλοχού και
Νηπιαγωγείο Αγ. Τριάδας         Τρίτη  15-5-2018

  Η πρόεδρος
Φούντα Ράνια





Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Το ΚΑΠΗ Ιτέας πήγε ημερήσια εκδρομή σε Ελάτη & Περτούλι

Το προηγούμενο Σάββατο 5 Μαΐου το ΚΑΠΗ Ιτέας και η ΔΗΚΕΠΑ διοργάνωσαν και πραγματοποίησαν δωρεάν ημερήσια εκδρομή για την τρίτη ηλικία στην Ελάτη και το Περτούλι.

Η αναχώρηση έγινε από το ΚΑΠΗ Ιτέας στις 8:30 το πρωϊ.
Με σύμμαχο τον καιρό έφτασαν στην Ελάτη όπου εκεί ήπιαν και το πρωινό τους καφεδάκι.
Επειτα αναχώρησαν για το Περτούλι, επισκεύθηκαν και προσκύνησαν στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής.
Μετά επισκεύθηκαν το Νεραϊδοχώρι και γευμάτισαν στην ταβέρνα του "Νιαβή".
Στη συνέχεια το απόγευμα στον γυρισμό σταμάτησαν για καφέ στο "Κτήμα Χαλίλη" και αργότερα επιβιβάστηκαν για την Ιτέα.

Το Δ.Σ του ΚΑΠΗ Ιτέας ευχαριστεί τον Δήμαρχο Παλαμά Γιώργο Σακελλαρίου και την πρόεδρο ΔΗΚΕΠΑ Ράνια Φούντα για αυτή την υπέροχη Ανοιξιάτικη εκδρομή που τους χάρισαν.

ΚΑΠΗ Ιτέας























Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ διοργανώνει δωρεάν ημερήσια εκδρομή για το ΚΑΠΗ Ιτέας

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ διοργανώνει δωρεάν ημερήσια εκδρομή για το ΚΑΠΗ Ιτέας, το Σάββατο 5 Μαΐου με προορισμό Ελάτη- Περτούλι-Νεραϊδοχώρι.
Η αναχώρηση θα γίνει απο την πλατεία του χωριού στις 8:30 πμ.

Η πρόεδρος ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ
      Φούντα Ράνια
.

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Βραδιά φαγητού και διασκέδασης για το ΚΑΠΗ Ιτέας

Την περασμένη Κυριακή 5 Νοεμβρίου η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ δήμου Παλαμά διοργάνωσε βραδιά φαγητού και διασκέδασης για το ΚΑΠΗ Ιτέας με δωρεάν φαγητό για όλα τα μέλη.

Στην συνεστίαση παρευρέθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Βασίλης Τσιάκος, ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, ο αντιδήμαρχος Θωμάς Κοντοβάϊος και η πρόεδρος ΔΗΚΕΠΑ Ράνια Φούντα.

Η τρίτη ηλικία πέρασε μια βραδιά υπέροχη με χορό και τραγούδια.











Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Το ΚΑΠΗ Ιτέας διοργανώνει συνεστίαση

Η ΔΗΚΕΠΑ δήμου Παλαμά την Κυριακή 5 Νοεμβρίου και ώρα 7:00μμ στο ΚΑΠΗ Ιτέας διοργανώνει συνεστίαση η οποία θα πραγματοποιηθεί στο κατάστημα του ΚΑΠΗ Ιτέας με δωρεάν φαγητό και είσοδο 2 ευρώ το άτομο





Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ με το Κέντρο Υγείας Παλαμά γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ Παλαμά σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Παλαμά, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, διοργάνωσε στις 1 - 2 Οκτωβρίου 2017 εκδηλώσεις  στα ΚΑΠΗ Σελλάνων και ΚΑΠΗ Παλαμά.                                           
Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ θεωρεί υποχρέωσή της να ευχαριστήσει το Κέντρο Υγείας Παλαμά και συγκεκριμένα τον Διευθυντή κ.Χρούμπ Ιωσήφ και την κα. Γκαντούνα Κατερίνα Επισκέπτρια Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά, για τις ενδιαφέρουσες ομιλίες τους με κύριο θέμα την Τρίτη Ηλικία, καθώς και το Κ. Διδάγγελο Γιώργο για την ευγενική  του χορηγία.

                Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
               ΦΟΥΝΤΑ ΡΑΝΙΑ 





Διαβάστε Περισσότερα »