Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΗ Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΗ Παλαμά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Συνελήφθη η υπεύθυνη του ΚΑΠΗ Παλαμά διότι λειτουργούσε παρά τα απαγορευτικά μέτρα

Το ΚΑΠΗ Παλαμά παρέμεινε ανοικτό, και η υπεύθυνη δήλωσε ότι δεν είχε πάρει είδηση την απαγόρευση!

Πλήρη συμμόρφωση των καταστημάτων της Καρδίτσας στην απαγόρευση λόγω Κορωνοϊού, κατά την πρώτη ημέρα της ισχύος του μέτρου.

Μοναδική παραφωνία, ήταν το ΚΑΠΗ Παλαμά, όπου το μεσημέρι της Παρασκευής 13 Μαρτίου λειτουργούσε κανονικά, παρά το γεγονός ότι η απαγόρευση ίσχυε από τις 8 Μαρτίου.

Μετά από καταγγελία, επενέβη η αστυνομία και συνέλαβε την υπεύθυνη, η οποία οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, τις απαγγέλθηκαν κατηγορίες και ορίστηκε τακτική δικάσιμος.

Το ΚΑΠΗ Παλαμά λειτουργεί με μίσθωση σε ιδιώτη που είναι και ο αγρονομικός υπεύθυνος.

πηγή



Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Ημερήσια εκδρομή των ΚΑΠΗ Παλαμά και Φύλλου

Το Σάββατο 12 Μαΐου το ΚΑΠΗ Παλαμά και το ΚΑΠΗ Φύλλου πραγματοποίησαν μια ανοιξιάτικη εκδρομή.

Η αναχώρηση έγινε στις 8:00 από τα αντίστοιχα ΚΑΠΗ με προορισμό τη μονή του Οσίου Εφραίμ του Σύρου στο χωριό Κονταριώτισσα της Κατερίνης.

Ύστερα από μια ολιγόλεπτη στάση πριν την Κατερίνη τα δύο λεωφορεία αναχώρησαν για το μοναστήρι ένα πραγματικό "επίγειο παράδεισο".

Η ξενάγηση έγινε από την γερόντισσα, και όλοι περπατώντας στα πλακόστρωτα μονοπάτια νιώσαμε για λίγο την πραγματική γαλήνη.
Γεμάτοι με χαμόγελα και βαθιά κατάνοιξη αναχωρήσαμε για το Δίον.
Εκεί ύστερα από το μεσημεριανό μας φαγητό διασκεδάσαμε με πολύ χορό και τραγούδι.

Η όμορφη ημέρα μας τέλειωσε με μια βόλτα στην παραλία του Πλαταμώνα απολαμβάνοντας το απογευματινό καφεδάκι και παγωτό δίπλα στο κύμα!
Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας.

  Η πρόεδρος
Φούντα Ράνια





















Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Το ΚΑΠΗ Παλαμά έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα

Την 6η Ιανουαρίου, τα Θεοφάνεια, στην κατάμεστη απο μέλη αίθουσα του ΚΑΠΗ Παλαμά, έγινε η κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας για το έτος 2016 παρουσία του Δημάρχου Γιώργου Σακελλαρίου και της Αντιδημάρχου και προέδρου των ΚΑΠΗ του Δήμου κ. Φωτεινής Καραϊσκου.
Τα μέλη αντάλλαξαν ευχές για υγεία, και ενότητα μεταξύ τους και με περισσότερες δράσεις το 2016. Η φιλαρμονική του Δήμου Παλαμά κράτησε συντροφιά με τραγούδια την τρίτη ηλικία.

Παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Ιάσων Τσιρώνης ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αναστάσιος Γκαζούνης, ο πρόεδρος ΔΟΠΑΠΑΠ Αρης Τσίρας, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ουρανία Φούντα και Τζέλλας Κων/νος καθώς και ο πρώην Νομάρχης Γεώργιος Διδάγγελος.








Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων στα ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά

Πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων στα ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά






ΚΑΠΗ  Σελλάνων 
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου στην ταβέρνα Βαϊτση στο Προάστιο.

Μέλη ΚΑΠΗ Φύλλου 
Τριτη 29 Δεκεμβρίου ψησταριά Κουτσούμπα στο Φυλλο.

ΚΑΠΗ Παλαμά 
Τεταρτη 30 δεκεμβρίου στο ΚΑΠΗ Παλαμά.

ΚΑΠΗ  Ιτέας
Κυριακή 3 Ιανουρίου  στο ΚΑΠΗ  Ιτεας.

Χορηγοί εκδηλώσεων 
ΔΗΚΕΠΑ Παλαμά,
Διδάγγελος Γεώργιος
Τσαδήμος Κωνσταντίνος και
Στελιος-Χριστίνα Λυτρα.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Εκδρομή στην Λίμνη Πλαστήρα όλων των ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά

Μια εκδρομή στη Λίμνη Πλαστήρα αποτελεί πάντα μια δελεαστική πρόταση και για όσους την έχουν επισκεφτεί και, πολύ περισσότερο, για όσους δεν την έχουν θαυμάσει από κοντά.
Μια εκδρομή- απόδραση στην λίμνη Πλαστήρα (Ταυρωπού) δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια γνωριμία με τα Άγραφα έναν τόπο πανέμορφο απο κάθε άποψη.

Η ΔΗΚΕΠΑ δήμου Παλαμά χθές την Κυριακή 22 Μαρτίου διοργάνωσε ημερήσια δωρεάν εκδρομή με όλα τα ΚΑΠΗ του δήμου στήν όμορφη Λίμνη Πλαστήρα.
Παλαμάς, Ιτέα, Προάστιο, Φύλλο, Μαραθέα, Καλογριανά, Αγία Τριάδα, Κοσκινά, Πεδινό, Μεταμόρφωση και άλλα χωριά του δήμου.
250 μέλη σε 6 λεωφορεία ξεκίνησαν το πρωϊ με ενθουσιασμό και όρεξη με πρώτη στάση για καφέ τα Καλύβια Πεζούλας δίπλα στη Λίμνη. Εκεί απόλαυσαν για ένα 2ωρο το καφεδάκι τους, περπάτησαν παραλίμνια, και αποθανάτισαν τις όμορφες στιγμές τους με φωτογραφίες.
Επειτα ξεκίνησαν για τον επόμενο προορισμό στον Βοτανικό Κήπο της Λίμνης όπου ενημερώθηκαν για τα διάφορα φυτά αφού περπάτησαν στούς διαδρόμους του.

Αυτή τη φορά ξεκίνησαν για το φράγμα.
Όταν έφτασαν εκεί διάβασαν την ιστορική περιγραφή και περπάτησαν πάνω σε αυτό, επισκεύθηκαν την αγορά αγοράζοντας διάφορα σουβενίρ ώσπου επιβιβάσθηκαν ξανά για το μεσημεριανό τους γεύμα.


Φτάνοντας στο Λαμπερό κάθησαν για μεσημεριανό στις όμορφες παραλίμνιες ταβέρνες.
Εκεί έπιασαν κουβεντούλα μεταξύ τους μέχρι να δώσουν τις παραγγελίες τους. Τελικά, η υπομονή άξιζε αφού το φαγητό ήταν εξαιρετικό. Μετά έσυρε τον χορό η πρόεδρος ΔΗΚΕΠΑ κα Φωτεινή Καραϊσκου, όσπου τελικά πήραν την σκυτάλη και οι υπόλοιποι διασκεδάζοντας για ένα ολόκληρο 3ωρο.

Ύστερα ξεκίνησαν ξανά τη περιπλάνηση τους για τον γυρισμό, όπου περιελάμβανε την τελευταία στάση στο μοναστήρι Μονή Κορώνης. Το περιβάλλον γύρω έδειχνε υπέροχο, παρόλη τη γκρίζα όψη του ουρανού και την βροχούλα που άρχισε να χαϊδεύει τα προσωπά τους.

Έτσι ξεκίνησαν με νέα διάθεση για το δρόμο της επιστροφής.
Δεν ήταν μόνο στα πλαίσια των φυσικών τοπίων αυτή η εκδρομή αλλά ήταν μια δυνατή γι αυτούς εμπειρία και χαλάρωση.

>
>
>




































Διαβάστε Περισσότερα »