Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΗ Σελλάνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΚΑΠΗ Σελλάνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων στα ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά

Πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων στα ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά






ΚΑΠΗ  Σελλάνων 
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου στην ταβέρνα Βαϊτση στο Προάστιο.

Μέλη ΚΑΠΗ Φύλλου 
Τριτη 29 Δεκεμβρίου ψησταριά Κουτσούμπα στο Φυλλο.

ΚΑΠΗ Παλαμά 
Τεταρτη 30 δεκεμβρίου στο ΚΑΠΗ Παλαμά.

ΚΑΠΗ  Ιτέας
Κυριακή 3 Ιανουρίου  στο ΚΑΠΗ  Ιτεας.

Χορηγοί εκδηλώσεων 
ΔΗΚΕΠΑ Παλαμά,
Διδάγγελος Γεώργιος
Τσαδήμος Κωνσταντίνος και
Στελιος-Χριστίνα Λυτρα.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Εκδρομή στην Λίμνη Πλαστήρα όλων των ΚΑΠΗ του Δήμου Παλαμά

Μια εκδρομή στη Λίμνη Πλαστήρα αποτελεί πάντα μια δελεαστική πρόταση και για όσους την έχουν επισκεφτεί και, πολύ περισσότερο, για όσους δεν την έχουν θαυμάσει από κοντά.
Μια εκδρομή- απόδραση στην λίμνη Πλαστήρα (Ταυρωπού) δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια γνωριμία με τα Άγραφα έναν τόπο πανέμορφο απο κάθε άποψη.

Η ΔΗΚΕΠΑ δήμου Παλαμά χθές την Κυριακή 22 Μαρτίου διοργάνωσε ημερήσια δωρεάν εκδρομή με όλα τα ΚΑΠΗ του δήμου στήν όμορφη Λίμνη Πλαστήρα.
Παλαμάς, Ιτέα, Προάστιο, Φύλλο, Μαραθέα, Καλογριανά, Αγία Τριάδα, Κοσκινά, Πεδινό, Μεταμόρφωση και άλλα χωριά του δήμου.
250 μέλη σε 6 λεωφορεία ξεκίνησαν το πρωϊ με ενθουσιασμό και όρεξη με πρώτη στάση για καφέ τα Καλύβια Πεζούλας δίπλα στη Λίμνη. Εκεί απόλαυσαν για ένα 2ωρο το καφεδάκι τους, περπάτησαν παραλίμνια, και αποθανάτισαν τις όμορφες στιγμές τους με φωτογραφίες.
Επειτα ξεκίνησαν για τον επόμενο προορισμό στον Βοτανικό Κήπο της Λίμνης όπου ενημερώθηκαν για τα διάφορα φυτά αφού περπάτησαν στούς διαδρόμους του.

Αυτή τη φορά ξεκίνησαν για το φράγμα.
Όταν έφτασαν εκεί διάβασαν την ιστορική περιγραφή και περπάτησαν πάνω σε αυτό, επισκεύθηκαν την αγορά αγοράζοντας διάφορα σουβενίρ ώσπου επιβιβάσθηκαν ξανά για το μεσημεριανό τους γεύμα.


Φτάνοντας στο Λαμπερό κάθησαν για μεσημεριανό στις όμορφες παραλίμνιες ταβέρνες.
Εκεί έπιασαν κουβεντούλα μεταξύ τους μέχρι να δώσουν τις παραγγελίες τους. Τελικά, η υπομονή άξιζε αφού το φαγητό ήταν εξαιρετικό. Μετά έσυρε τον χορό η πρόεδρος ΔΗΚΕΠΑ κα Φωτεινή Καραϊσκου, όσπου τελικά πήραν την σκυτάλη και οι υπόλοιποι διασκεδάζοντας για ένα ολόκληρο 3ωρο.

Ύστερα ξεκίνησαν ξανά τη περιπλάνηση τους για τον γυρισμό, όπου περιελάμβανε την τελευταία στάση στο μοναστήρι Μονή Κορώνης. Το περιβάλλον γύρω έδειχνε υπέροχο, παρόλη τη γκρίζα όψη του ουρανού και την βροχούλα που άρχισε να χαϊδεύει τα προσωπά τους.

Έτσι ξεκίνησαν με νέα διάθεση για το δρόμο της επιστροφής.
Δεν ήταν μόνο στα πλαίσια των φυσικών τοπίων αυτή η εκδρομή αλλά ήταν μια δυνατή γι αυτούς εμπειρία και χαλάρωση.

>
>
>




































Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Το ΚΑΠΗ Σελλάνων έκοψε την ετήσια πίτα του στο Προάστιο

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση χθές την Κυριακή στο ΚΑΠΗ Σελλάνων στο Προάστιο με αφορμή την κοπή πίτας για το νέο έτος 2015.

Η αίθουσα ήταν κατάμεστη και τα μέλη των ΚΑΠΗ, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και να απολαύσουν το καφεδάκι τους μαζί με τον Δημοτική αρχή και την πρόεδρο των ΚΑΠΗ του δήμου Παλαμά κα Φωτεινή Καραϊσκου.










Διαβάστε Περισσότερα »