Το Σάββατο 12 Μαΐου το ΚΑΠΗ Παλαμά και το ΚΑΠΗ Φύλλου πραγματοποίησαν μια ανοιξιάτικη εκδρομή.
Η αναχώρηση έγινε στις 8:00 από τα αντίστοιχα ΚΑΠΗ με προορισμό τη μονή του Οσίου Εφραίμ του Σύρου στο χωριό Κονταριώτισσα της Κατερίνης.
Ύστερα από μια ολιγόλεπτη στάση πριν την Κατερίνη τα δύο λεωφορεία αναχώρησαν για το μοναστήρι ένα πραγματικό "επίγειο παράδεισο".
Η ξενάγηση έγινε από την γερόντισσα, και όλοι περπατώντας στα πλακόστρωτα μονοπάτια νιώσαμε για λίγο την πραγματική γαλήνη.
Γεμάτοι με χαμόγελα και βαθιά κατάνοιξη αναχωρήσαμε για το Δίον.
Εκεί ύστερα από το μεσημεριανό μας φαγητό διασκεδάσαμε με πολύ χορό και τραγούδι.
Η όμορφη ημέρα μας τέλειωσε με μια βόλτα στην παραλία του Πλαταμώνα απολαμβάνοντας το απογευματινό καφεδάκι και παγωτό δίπλα στο κύμα!
Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας.
Η πρόεδρος
Φούντα Ράνια
Η αναχώρηση έγινε στις 8:00 από τα αντίστοιχα ΚΑΠΗ με προορισμό τη μονή του Οσίου Εφραίμ του Σύρου στο χωριό Κονταριώτισσα της Κατερίνης.
Ύστερα από μια ολιγόλεπτη στάση πριν την Κατερίνη τα δύο λεωφορεία αναχώρησαν για το μοναστήρι ένα πραγματικό "επίγειο παράδεισο".
Η ξενάγηση έγινε από την γερόντισσα, και όλοι περπατώντας στα πλακόστρωτα μονοπάτια νιώσαμε για λίγο την πραγματική γαλήνη.
Γεμάτοι με χαμόγελα και βαθιά κατάνοιξη αναχωρήσαμε για το Δίον.
Εκεί ύστερα από το μεσημεριανό μας φαγητό διασκεδάσαμε με πολύ χορό και τραγούδι.
Η όμορφη ημέρα μας τέλειωσε με μια βόλτα στην παραλία του Πλαταμώνα απολαμβάνοντας το απογευματινό καφεδάκι και παγωτό δίπλα στο κύμα!
Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας.
Η πρόεδρος
Φούντα Ράνια




















































