Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημήτρης Αδαμόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημήτρης Αδαμόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ...!!!

Θα ήθελα με πολύ αγάπη και σεβασμό προς το χωριό μου που ανέκαθεν ήτανε πιο προοδευτικό από όλα τα γύρο άλλα χωριά.

Η πρόταση μου απευθύνετε στον πρώτο τι τάξη του Χωριού που σήμερα είναι ο Χρήστος Γ. Μπατζιάνας σαν πρόεδρος αλλά η διάκριση αυτή είναι τυπική το ίδιο ισχύει και για τον Σπύρο Τζιβένη και οι δύο σας δείξατε εξυπνάδα και εργατικότητα και για αυτό διακριθήκατε στον τομέα σας.

Αφήστε λοιπόν τις πολιτικές αντιπαλότητες για την ερχόμενη εκλογική περίοδο και παρέα σκεφτείτε τον ιστορικό χώρο του Σταθμού του τρένου των Ορφανών που εγκαταλειμμένος γκρεμίζεται και θα χαθεί όπως τόσα και τόσα άλλα ιστορικά μνημεία της περιοχής μας.

Ο Σταθμός τον Ορφανών υπήρξε για κάποια περίοδο ο τελευταίος Σταθμός της Ελλάδας και για αυτό είχε και μηχανοστάσιο γερανό, όπως και τεράστιο κρηπίδωμα για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων όλης της γύρο περιοχής.
Οδικοί άξονες τότε δεν υπήρχαν μόνο ο Σιδηρόδρομος εξυπηρετούσε όλη τη μεταφορά αγαθών.

Στην βόρια πλευρά του μηχανοστασίου υπήρχε περιστροφικός μηχανισμός που βάζανε της ατμομηχανές και της ξαναγύριζαν για να επιστρέψουν στην Αθήνα.

Σαν πρώτη σκέψη
Αν σας παραχωρούν (ως κοινότητα φυσικά) το χώρο (γιατί όχι) από το ένα πασάγιο έως το άλλο να το περιφράξετε τότε εκεί γίνονται πάρα πολλά και ωραία πράγματα που θα είναι μοναδικά σε όλο το νομό Καρδίτσας και πιστεύω πώς θα μπορούσε να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ.

Εγώ ευχαρίστως θα βρεθώ κοντά σας για να σας πω τις σκέψεις μου αλλά οι αποφάσεις ανήκουν όπως και το μέλλον σε εσάς.
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ...!!!

Δημήτρης Αδαμόπουλος
Διαβάστε Περισσότερα »