Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Απριλίου, μέσα στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του Κέντρου Πολλαπλών Χρήσεων του δήμου Παλαμά η παράσταση του Συλλόγου μας με τίτλο "Το Μαντήλι της Νεράιδας"!!
Μέσα από την εξαιρετική αφήγηση του κου. Γιώργου Διδάγγελου και της κας. Ντζερεμέ Σοφίας, το παραμύθι, οι παραδοσιακοί χοροί και ο μοντέρνος χορός ενώθηκαν σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
Ευχαριστούμε τους αφηγητές μας, όλους τους χορευτές μικρούς και μεγάλους, τους εκπροσώπους συλλόγων και φορέων, τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης,τις κυρίες του συλλόγου, τα μέλη του Δ.Σ των Δρώμενων και όλους όσους μας τίμησαν για μια ακόμη φορά!
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και ευχαριστούμε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους!
Μέσα από την εξαιρετική αφήγηση του κου. Γιώργου Διδάγγελου και της κας. Ντζερεμέ Σοφίας, το παραμύθι, οι παραδοσιακοί χοροί και ο μοντέρνος χορός ενώθηκαν σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
Ευχαριστούμε τους αφηγητές μας, όλους τους χορευτές μικρούς και μεγάλους, τους εκπροσώπους συλλόγων και φορέων, τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης,τις κυρίες του συλλόγου, τα μέλη του Δ.Σ των Δρώμενων και όλους όσους μας τίμησαν για μια ακόμη φορά!
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και ευχαριστούμε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους!


























