Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κιλελέρ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κιλελέρ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Τίμησαν το Κιλελέρ οι αγρότες

“Το Κιλελέρ δεν είναι μια μουσειακή εκδήλωση, ούτε μια γιορτή για κοστουμαρισμένους και υποτακτικούς, αλλά ημέρα διαμαρτυρίας και αγώνα. Ενάντια σε αυτούς που θέλουν να μας ξεκληρίσουν, ένα τους λέμε: δε θα τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί…”

Αυτό το μήνυμα έστειλαν από το μνημείο του αγρότη, εκατοντάδες άνθρωποι της υπαίθρου, μικρομεσαίοι αγρότες, εργαζόμενοι και νεολαίοι, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των Ενωτικών Ομοσπονδιών Αγροτικών Συλλόγων Θεσσαλίας.

Δεκάδες αγρότες, εργάτες και νέοι, αψηφώντας την κακοκαιρία, ανταποκρίθηκαν σήμερα στο κάλεσμα και έδωσαν το παρών στο μνημείο του Αγρότη στο Κιλελέρ.





Διαβάστε Περισσότερα »